|
|
| Pagina 19 van 28 |
[ 409 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
BVW schreef: Er wordt hier gesproken over het gebrek aan tacktische wissels. Ik weet het niet hé maar met 2 verdedigers en ne winger op de bank moet ge nie te veel aanvallende wissels verwachten hé... (Voor alle duidelijkheid, ge kunt maar op de bank zetten waarover ge beschikt ) Dat vind ik dus ook. Met enkel Jens als offensieve bankzitter hebt ge nu niet bepaald veel mogelijkheden om uw ploeg offensief te versterken hé via uw wissels. Der wordt gekreft op de wissel Coppens - De Castro (die er volgens mij kwam omdat Coppens met een tweede geel flirtte), maar wat moest hij dan doen? De Castro der inbrengen voor Verheyden of Troch? Dat zag ik nu ook niet bepaald als de oplossing alleszins. Der zitten op uw bank of in uwe kern (met de huidige beschikbare spelers) gewoon nauwelijks mogelijkheden om tactisch in te grijpen. Misschien dat ze iets meer offensieve spelers op de bank kunnen zetten als Wouter Moreels terug is, maar nen extra spits voor er in te brengen, is er niet. Tenzij ze Lord mee voorin zetten, maar gisteren werd die alleszins volledig terecht vervangen. De Schutter vroeg zelf zijn vervanging en de andere twee wissels vond ik dus ook wel terecht. Het enige dat ge dan wel kunt zeggen, is dat ge misschien iets meer verdedigers moet laten inschuiven zodat ook uw middenveld hoger kan spelen en uwen enige diepe spits tenminste kan blijven staan waar hij moet staan, namelijk in de punt. Want het is bij momenten wel schrijnend hoe weinig volk van ons er voor het vijandelijke doel opduikt. Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat VDH zijn spelers opdraagt om weg te blijven van het doel van de tegenstander. Trouwens, Verheyden of Troch spelen inderdaad niet goed, maar ik zou wel graag eens weten wie ge in hun plaats moet zetten als ge hen uit de ploeg zet. Der zijn gewoon heel weinig alternatieven, zeker zolang Wouter Moreels en Kestens geblesseerd zijn. |
| 07 Sep 2009, 9:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bartos schreef: BVW schreef: Er wordt hier gesproken over het gebrek aan tacktische wissels. Ik weet het niet hé maar met 2 verdedigers en ne winger op de bank moet ge nie te veel aanvallende wissels verwachten hé... (Voor alle duidelijkheid, ge kunt maar op de bank zetten waarover ge beschikt ) Dat vind ik dus ook. Met enkel Jens als offensieve bankzitter hebt ge nu niet bepaald veel mogelijkheden om uw ploeg offensief te versterken hé via uw wissels. Der wordt gekreft op de wissel Coppens - De Castro (die er volgens mij kwam omdat Coppens met een tweede geel flirtte), maar wat moest hij dan doen? De Castro der inbrengen voor Verheyden of Troch? Dat zag ik nu ook niet bepaald als de oplossing alleszins. Der zitten op uw bank of in uwe kern (met de huidige beschikbare spelers) gewoon nauwelijks mogelijkheden om tactisch in te grijpen. Misschien dat ze iets meer offensieve spelers op de bank kunnen zetten als Wouter Moreels terug is, maar nen extra spits voor er in te brengen, is er niet. Tenzij ze Lord mee voorin zetten, maar gisteren werd die alleszins volledig terecht vervangen. De Schutter vroeg zelf zijn vervanging en de andere twee wissels vond ik dus ook wel terecht. Het enige dat ge dan wel kunt zeggen, is dat ge misschien iets meer verdedigers moet laten inschuiven zodat ook uw middenveld hoger kan spelen en uwen enige diepe spits tenminste kan blijven staan waar hij moet staan, namelijk in de punt. Want het is bij momenten wel schrijnend hoe weinig volk van ons er voor het vijandelijke doel opduikt. Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat VDH zijn spelers opdraagt om weg te blijven van het doel van de tegenstander. Trouwens, Verheyden of Troch spelen inderdaad niet goed, maar ik zou wel graag eens weten wie ge in hun plaats moet zetten als ge hen uit de ploeg zet. Der zijn gewoon heel weinig alternatieven, zeker zolang Wouter Moreels en Kestens geblesseerd zijn. Helemaal akkoord |
| 07 Sep 2009, 9:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Smetje schreef: Ik weet dat het dit seizoen nog niet goed geweest is. Maar vorig seizoen stond iedereen hier te roepen dat we Troch en Verheyden misten en bij de aankondiging van hun terugkomst was er hoera sfeer alom. Na 4 speeldagen mogen ze weeral ophoepelen Van mij mogen ze een signaal krijgen om wakker te worden, maar ze zo gaan afbreken lijkt me toch ook voor niks nodig. We hebben vorig jaar al gezien dat dat de spelers niks vooruit helpt.[/quote]Een speler terug halen is volgens mij nooit goed,stel nu dat ze troch volgend seizoen terug halen en zijn prestatie op het veld is niet meer zoals velen van hem verwachten,wat gaan ze dan zeggen in de K ,ga maar weer naar roeselare en hem elke week uitschijten,ik zie het zo al gebeuren [/quote] Dit waren mijn woorden ooit hier op het forum,ik was nooit een voorstander om hem teug te halen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Sep 2009, 9:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Op Van Steenberghe en De Schutter na blinkt er niemand uit voor de moment.
Het is enorm triestig. Om nu te zeggen dat Troch ne miskoopt is, dat vind ik nog wat vroeg. We weten wat hij kan, maar het mag nu wel nekeer gaan beginnen renderen hoor. |
| 07 Sep 2009, 9:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Verheyden die gaat blijven aanmodderen tot hij samen met Kestens op de verdedigende mid heeft kunnen spelen. VDH gelooft in dat duo, heeft hij 's in de gazet gezegd. Dan zal Ewen hebben samengespeeld met De Schutter, Van Damme, De Castro en Kestens, om uiteindelijk te besluiten dat het misschien toch wel Ewen is die tekortschiet? Tegen dan zijn we wel nieuwjaar en is de koe al lang verdronken. Trainers, keikoppen zijn het, stuk voor stuk.
Leekens vandaag in de gazet over de Belgjes: "Advocaat moet durven ingrijpen. Topspelers aan de kant zetten voor spelers met meer mentaliteit." Dat zou evengoed op ons van toepassing zijn. Onzen trainer moet tonen dat hij haar op zijn ballen heeft. PS: Ik ken nog nen Thomas die op Troch zijn plaats zou kunnen spelen, het zou zelfs niet opvallen. Als 'em zijn banden 's te goei oppoempt moet het lukken... |
| 07 Sep 2009, 9:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Onderkroiper schreef: Om even stoom af te blazen, de fotokes staan on-line ! |
| 07 Sep 2009, 10:51 |
|
|
toevallige voorbijganger
Zet er godverdomme een verdedigende middenvelder (of 2) op die er een is hé. Die duels aangaat en die simpel de bal inspeelt. En daarvoor Troch, die de actie maakt. Troch zal nooit een fysieke speler zijn, en dient in de voet aangespeeld te worden. Als er iemand een pass of assist kan geven is hij het wel.
Het tactisch plannetje klopt gewoon niet. Het wordt tijd dat de trainer dit eens gaat inzien. Er zijn er verschillende die wel kunnen voetballen maar die nu zwaar onder niveau presteren. Soit, ik denk dat we nu op een dieptepunt zitten, het kan alleen maar beteren. Heb ook de indruk dat de groep niet (h)echt aan elkaar hangt. Ze gaan niet voor elkaar door het vuur, da's duidelijk. En waar blijft die 2de spits?!!! Weer wachten op een blessure van Depoitre en dan merken dat er geen alternatief voor handen is? Pas op, ik geloof er nog in hoor; terugkeer van geblesseerde spelers, bepalende spelers die niveau opkrikken (hoogtijd), ander tactisch plannetje,... Ik ben eens benieuwd. Oh ja, sommigen onder jullie zijn wel heel kort van geheugen. Maar ja, da's eigen aan bepaalde "supporters" zeker?! Vandaag de held, morgen verweten worden voor het vuil van de straat. Anderzijds, zo'n gedrag mag men ook verwachten van mensen met een bedenkelijk IQ zeker. |
| 07 Sep 2009, 11:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
elfahem schreef: Verheyden die gaat blijven aanmodderen tot hij samen met Kestens op de verdedigende mid heeft kunnen spelen. VDH gelooft in dat duo, heeft hij 's in de gazet gezegd. Dan zal Ewen hebben samengespeeld met De Schutter, Van Damme, De Castro en Kestens, om uiteindelijk te besluiten dat het misschien toch wel Ewen is die tekortschiet? Tegen dan zijn we wel nieuwjaar en is de koe al lang verdronken. Trainers, keikoppen zijn het, stuk voor stuk. Leekens vandaag in de gazet over de Belgjes: "Advocaat moet durven ingrijpen. Topspelers aan de kant zetten voor spelers met meer mentaliteit." Dat zou evengoed op ons van toepassing zijn. Onzen trainer moet tonen dat hij haar op zijn ballen heeft. PS: Ik ken nog nen Thomas die op Troch zijn plaats zou kunnen spelen, het zou zelfs niet opvallen. Als 'em zijn banden 's te goei oppoempt moet het lukken... Dat hij haar op zijn tanden heeft, daar wil ik nog naar zien, maar op zijn... ![]() |
| 07 Sep 2009, 11:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Ik ben een super-optimist over den iendracht, maar wat ik gisteren gezien heb, ben ik nog altidj ziek van. Zo zwak en zo weinig wil om te winnen, triest. Tis denk ik 2 jaar geleden dat wij thuis nog eens een paar goeie matchen op rij hebben gezien, ge speelt thuis en ge kruipt achter den bal. Waar zijde dan mee bezig.... dedju
_________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Sep 2009, 11:15 |
|
|
Junior
Er loopt veel te veel volk centraal in deze opstelling.Moreels, De Schutter, daarvoor Van Damme en Verheyden en daarvoor Troch en Depoitre, allemaal centraal.Waarom nie met ne midden links en midden rechts spelen zodat er wat meer combinaties en dreiging ontstaan vanop de flanken.
|
| 07 Sep 2009, 11:16 |
|
|
Nationale Ploeg
bert schreef: Er loopt veel te veel volk centraal in deze opstelling.Moreels, De Schutter, daarvoor Van Damme en Verheyden en daarvoor Troch en Depoitre, allemaal centraal.Waarom nie met ne midden links en midden rechts spelen zodat er wat meer combinaties en dreiging ontstaan vanop de flanken. Lord, Gallucci, Podevijn ? Bon het is wachten op de terugkeer van enkele geblesseerden en zo is het elk seizoen iets. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 07 Sep 2009, 11:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: bert schreef: Er loopt veel te veel volk centraal in deze opstelling.Moreels, De Schutter, daarvoor Van Damme en Verheyden en daarvoor Troch en Depoitre, allemaal centraal.Waarom nie met ne midden links en midden rechts spelen zodat er wat meer combinaties en dreiging ontstaan vanop de flanken. Lord, Gallucci, Podevijn ? Bon het is wachten op de terugkeer van enkele geblesseerden en zo is het elk seizoen iets. Inderdaad, tis niet omdat onze midden links en midden rechts onzichtbaar zijn dat er geen flanken op het veld staan hé. Het is wel degelijk de bedoeling om via hoge flanken gevaar te creëren. Maar ja, blijkbaar is er nog een groot verschil tussen de bedoeling en hetgeen er effectief getoond wordt. |
| 07 Sep 2009, 11:24 |
|
|
Reserve
Titus schreef: bert schreef: Er loopt veel te veel volk centraal in deze opstelling.Moreels, De Schutter, daarvoor Van Damme en Verheyden en daarvoor Troch en Depoitre, allemaal centraal.Waarom nie met ne midden links en midden rechts spelen zodat er wat meer combinaties en dreiging ontstaan vanop de flanken. Lord, Gallucci, Podevijn ? Bon het is wachten op de terugkeer van enkele geblesseerden en zo is het elk seizoen iets. Is eigenlijk wel erg met zo een kern en budget! |
| 07 Sep 2009, 11:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: ik had vooral de indruk dat heist er niet in geloofde... indien ze dit vroeger hadden gedaan, hadden we misschien een match gekregen à la Wielsbeke vorig jaar. ![]() ² We kunnen zo positief blijven doen ze mannen, maar na 7 jaar in het moeras ploeteren mogen we wel stilletjes aan gaan beseffen dat het dit nu SNEL zal moeten keren. _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Sep 2009, 12:10 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Titus schreef: bert schreef: Er loopt veel te veel volk centraal in deze opstelling.Moreels, De Schutter, daarvoor Van Damme en Verheyden en daarvoor Troch en Depoitre, allemaal centraal.Waarom nie met ne midden links en midden rechts spelen zodat er wat meer combinaties en dreiging ontstaan vanop de flanken. Lord, Gallucci, Podevijn ? Bon het is wachten op de terugkeer van enkele geblesseerden en zo is het elk seizoen iets. één van de belangrijkste vaststellingen die men kon doen n.a.v. de gedane transfers was dat er nu geen excuses meer kunnen gelden. Er werden spelers aangetrokken die voor een kwaliteitsinjectie zorgden en die voldoende hebben bewezen in staat te zijn om mee te werken aan de vooropgestelde ambities, er was bijna voor elke positie een dubbele bezetting. Ik blijf erbij: er gelden geen excuses. Als het nu niet loopt, is het enkel en alleen omdat er een aantal serieus onder hun niveau aan het spelen zijn. Ze voortdurend de grond inboren is ook geen oplossing, dat weet ik, maar na dergelijke match mag er wel eens een signaal komen naar sommigen. Hoe we 't draaien of keren: we zullen het met deze spelers moeten doen... en 't zal dus ook van die spelers hun inzet, werklust en inspiratie afhangen of we 'r van de jaar nog iets gaan van bakken of niet. het kan toch niet, dat iemand het voetballen afleert he zeg? 4 op 12 tegen ploegen die (op boom na) alles behalve indrukwekkend waren... met een ingesteldheid van "de prijzen worden op het einde gedeeld" komen we'r niet... "match per match knokken om de punten bijeen te sprokkelen", dat zou beter zijn. |
| 07 Sep 2009, 12:49 |
|
| Pagina 19 van 28 |
[ 409 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 28 Volgende |