|
|
| Pagina 19 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten VV
Iendrachter90 schreef: Op aalst tv,3interviews :1met brecht moreels en 1met crispyn en 1met filipovic ![]() Wat me opvalt: 1. Brecht was deze morgen niet fit en is dan ook zo eerlijk om dit toe te geven ondanks dat hij vandaag een kans had om te starten. 2. Flippo, daar druipt de gedrevenheid van af, een echte kapitein. 3. Het doet Sammy zichtbaar deugd dat hij zijn eerste goaltje heeft kunnen meepikken en dat hij eventjes, door de intervieuwer, vergeleken wordt met Laurent. Ook voor Aalst.tv nen dikke chapeau. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Nov 2010, 20:28 |
|
|
Freak
Speelde die goed misschien ? Neen, en dan moogt ge dat hier toch zeggen zeker. Of zijt ge dan nen azijnpisser of "slechte supporter" ??? Als je geen kritiek kunt verdragen moet je niet bij E.Aalst komen spelen.
ze mogen denijs nooit meer opstellen of op de bank zetten.met nieuwjaar zeker wegdoen want die kan niet voetballen.beter van damme een contract voor het leven geven want die heeft vandaag 2 goede passes gegeven.nu goed? |
| 21 Nov 2010, 20:31 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Weir emmen gewonnen
En de sfeer zat lekker Ook na de match ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 21 Nov 2010, 20:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
waly 2 schreef: Speelde die goed misschien ? Neen, en dan moogt ge dat hier toch zeggen zeker. Of zijt ge dan nen azijnpisser of "slechte supporter" ??? Als je geen kritiek kunt verdragen moet je niet bij E.Aalst komen spelen. ze mogen denijs nooit meer opstellen of op de bank zetten.met nieuwjaar zeker wegdoen want die kan niet voetballen.beter van damme een contract voor het leven geven want die heeft vandaag 2 goede passes gegeven.nu goed? Wat heeft dieje gast eigenlijk misdaan alé,kan iemand dat is uitleggen,waarom die door zoveel supporters constant afgebroken wordt of niets goed kan doen. |
| 21 Nov 2010, 20:34 |
|
|
Vaste Waarde
amaai, kga hier niks lezen want kdurf wedden dat er enkel maar weer kritiek zal komen en daar doe ik de moeite niet meer voor. En het wordt voorspelbaar.
1) ze mogen zeggen over yombo wat ze willen, maar als hij geen 3 man uitspeelt, dan was er ook nooit geen sprake geweest over de (terechte) penalty 2) twas duidelijk dat nen 3-5-2 ons minder lag. Maar tkan mij nie veel schelen dat nen tegenstander 60% balbezit heeft en niks mee doet, dan 10% balbezit en er mee gaat winnen. 3) allow niels de schutter. Staat daar helemaal alleen centraal en er is geen enkel uitgespeelde kans van die mannen. Wie zijn verdienste is het dan vraag ik mij af. 4) w. moreels. spijtig dat er al een standbeeld staat op de grote markt, anders wist ik wel wie daar te zetten 5) @ tokkie: kunde gij efkes op nen trommel slaan. tstond nen kerel van 60 jaar voor mij en normaal gezien beweegt hij amper, maar op het ritme van den trommel gingtem lekker door. En al de mensjen da nu kakken en zagen, blijft weg van PC-stadion. Nen titel krijgt ge niet cadeau, maar moet ge verdienen en winnen. Kdenk dat dees match (en zeker 2de helft) daar een goed voorbeeld van is |
| 21 Nov 2010, 20:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
voorbijganger schreef: amaai, kga hier niks lezen want kdurf wedden dat er enkel maar weer kritiek zal komen en daar doe ik de moeite niet meer voor. En het wordt voorspelbaar. 1) ze mogen zeggen over yombo wat ze willen, maar als hij geen 3 man uitspeelt, dan was er ook nooit geen sprake geweest over de (terechte) penalty 2) twas duidelijk dat nen 3-5-2 ons minder lag. Maar tkan mij nie veel schelen dat nen tegenstander 60% balbezit heeft en niks mee doet, dan 10% balbezit en er mee gaat winnen. 3) allow niels de schutter. Staat daar helemaal alleen centraal en er is geen enkel uitgespeelde kans van die mannen. Wie zijn verdienste is het dan vraag ik mij af. 4) w. moreels. spijtig dat er al een standbeeld staat op de grote markt, anders wist ik wel wie daar te zetten 5) @ tokkie: kunde gij efkes op nen trommel slaan. tstond nen kerel van 60 jaar voor mij en normaal gezien beweegt hij amper, maar op het ritme van den trommel gingtem lekker door. En al de mensjen da nu kakken en zagen, blijft weg van PC-stadion. Nen titel krijgt ge niet cadeau, maar moet ge verdienen en winnen. Kdenk dat dees match (en zeker 2de helft) daar een goed voorbeeld van is U ni druk maken erin en positieve supporters bekijken vandaag de zaak anders, die zien vandaag da hun ploeg terug 2 punten uitgelopen is op de concurrentie en das nog altyd het belangrijkste. Het samba voetbal van de eerste 10 à 12 speeldagen komt wel terug ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 21 Nov 2010, 20:45 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
We mogen niet vergeten dat we veel spelers missen hé. Glenn Coppens heeft volgens mij, tot de terugkeer van Cousin, zijn plaats te pakken. De kritiek op Denys is correct maar hij speelt nu 90 minuten terwijl hij in het verleden vrede moest nemen met een paar invalbeurten. Zoiets voel je conditioneel! Geef die man het nodige respijt, die zal zeker een meerwaarde betekenen.
Ook Kestens was beter op het middenveld al zou ik volgende week wel opteren om hem te wisselen voor Verheyden? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 21 Nov 2010, 20:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witzwet schreef: We mogen niet vergeten dat we veel spelers missen hé. Glenn Coppens heeft volgens mij, tot de terugkeer van Cousin, zijn plaats te pakken. De kritiek op Denys is correct maar hij speelt nu 90 minuten terwijl hij in het verleden vrede moest nemen met een paar invalbeurten. Zoiets voel je conditioneel! Geef die man het nodige respijt, die zal zeker een meerwaarde betekenen. Ook Kestens was beter op het middenveld al zou ik volgende week wel opteren om hem te wisselen voor Verheyden? Jep,verheyden voor kestens alleszins. Er zullen wel nog wissels zijn ten opzichte van vandaag. |
| 21 Nov 2010, 20:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Tom_1919 schreef: voorbijganger schreef: amaai, kga hier niks lezen want kdurf wedden dat er enkel maar weer kritiek zal komen en daar doe ik de moeite niet meer voor. En het wordt voorspelbaar. 1) ze mogen zeggen over yombo wat ze willen, maar als hij geen 3 man uitspeelt, dan was er ook nooit geen sprake geweest over de (terechte) penalty 2) twas duidelijk dat nen 3-5-2 ons minder lag. Maar tkan mij nie veel schelen dat nen tegenstander 60% balbezit heeft en niks mee doet, dan 10% balbezit en er mee gaat winnen. 3) allow niels de schutter. Staat daar helemaal alleen centraal en er is geen enkel uitgespeelde kans van die mannen. Wie zijn verdienste is het dan vraag ik mij af. 4) w. moreels. spijtig dat er al een standbeeld staat op de grote markt, anders wist ik wel wie daar te zetten 5) @ tokkie: kunde gij efkes op nen trommel slaan. tstond nen kerel van 60 jaar voor mij en normaal gezien beweegt hij amper, maar op het ritme van den trommel gingtem lekker door. En al de mensjen da nu kakken en zagen, blijft weg van PC-stadion. Nen titel krijgt ge niet cadeau, maar moet ge verdienen en winnen. Kdenk dat dees match (en zeker 2de helft) daar een goed voorbeeld van is U ni druk maken erin en positieve supporters bekijken vandaag de zaak anders, die zien vandaag da hun ploeg terug 2 punten uitgelopen is op de concurrentie en das nog altyd het belangrijkste. Het samba voetbal van de eerste 10 à 12 speeldagen komt wel terug ![]() Waarom zitten te zagen over vandaag? B.Moreels, Verheyden, Cousin, Depoitre, Podevijn, ... ontbreken vandaag da is bekan een halve ploeg die ge moet vervangen. 2-0 is de uitslag, de sfeer was goed, wa wilde nog meer? Sorry maar dan moeje wegblijven uit het pc-stadion en u een abonnement pakken op Barcelona of ManU. En de kritiek op BVR versta ik oek ni, we staan 1ste met 5 punten los! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 21 Nov 2010, 20:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer
waly 2 schreef: Speelde die goed misschien ? Neen, en dan moogt ge dat hier toch zeggen zeker. Of zijt ge dan nen azijnpisser of "slechte supporter" ??? Als je geen kritiek kunt verdragen moet je niet bij E.Aalst komen spelen. ze mogen denijs nooit meer opstellen of op de bank zetten.met nieuwjaar zeker wegdoen want die kan niet voetballen.beter van damme een contract voor het leven geven want die heeft vandaag 2 goede passes gegeven.nu goed? Sikkeleir. |
| 21 Nov 2010, 20:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
jammen schreef: Vrij gesloten match vandaag al zijn we wel de terechte winnaar. Eerste helft ging gelijkopgaand en ik had de indruk dat Yombo er na 35' al door zat. Tweede helft ging er toch iets meer dreiging van ons uit en vertaalde zich dat in een reeks corners. De verdediging stond op punt en zelfs Glenn Coppens vond ik een goeie match spelen. We staan terug 5 punten los en nu is het zaak om tegen Dessel minstens één punt te pakken. Last but not least: dikke chapeau voor de spionkop vandaag. ![]() Ik heb vandaag een prachtige spionkop gezien De spelers zullen het gevoeld hebben ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Nov 2010, 20:54 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
Tom_1919 schreef: voorbijganger schreef: amaai, kga hier niks lezen want kdurf wedden dat er enkel maar weer kritiek zal komen en daar doe ik de moeite niet meer voor. En het wordt voorspelbaar. 1) ze mogen zeggen over yombo wat ze willen, maar als hij geen 3 man uitspeelt, dan was er ook nooit geen sprake geweest over de (terechte) penalty 2) twas duidelijk dat nen 3-5-2 ons minder lag. Maar tkan mij nie veel schelen dat nen tegenstander 60% balbezit heeft en niks mee doet, dan 10% balbezit en er mee gaat winnen. 3) allow niels de schutter. Staat daar helemaal alleen centraal en er is geen enkel uitgespeelde kans van die mannen. Wie zijn verdienste is het dan vraag ik mij af. 4) w. moreels. spijtig dat er al een standbeeld staat op de grote markt, anders wist ik wel wie daar te zetten 5) @ tokkie: kunde gij efkes op nen trommel slaan. tstond nen kerel van 60 jaar voor mij en normaal gezien beweegt hij amper, maar op het ritme van den trommel gingtem lekker door. En al de mensjen da nu kakken en zagen, blijft weg van PC-stadion. Nen titel krijgt ge niet cadeau, maar moet ge verdienen en winnen. Kdenk dat dees match (en zeker 2de helft) daar een goed voorbeeld van is buiten de match tegen Oudenaarde valt ons ploeg helemaal niets te verwijten, ene speler doet het in een match wa beter als een andere.. maar komaan, iedereen is zeker vergeten hoe triestig voetbal we hier paar jaren terug soms moesten aanzien met spelers die stonden te slapen op het plein, we zitten met ne goeie groep en staan helemaal alleen leider En penalty was meer dan terecht, zowel voor als na die fase had er ook al/nog één gefloten kunnen worden ! |
| 21 Nov 2010, 20:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Ik heb een ploeg gezien die er zijnen kop voor gelegd heeft & alle vervangers hebben hun werk naar behoren gedaan. We hebben wel degelijk een sterke/brede kern, uitblinkers waren Coppens & W. Moreels. Yombo vondek de minsten maar die stond nie op zijn positie.
Spionkop was ook in ![]() _________________
|
| 21 Nov 2010, 21:09 |
|
|
Freak
Sikkeleir.
van damme? ![]() |
| 21 Nov 2010, 21:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
waly 2 schreef: Sikkeleir. van damme? ![]() Bij u is't precies tien voor taal, gij geeft nen hoop woorden en we mogen er ne zin van maken die op iets trekt... Ik zeg gewoon dat Denys niet goed was vandaag. Waarom gij daar Van Damme bij wilt betrekken begrijp ik niet. |
| 21 Nov 2010, 21:17 |
|
| Pagina 19 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 27 Volgende |