|
|
| Pagina 182 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 180 181 182 183 184 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
El Corredor schreef: net terug van een heel leuke eerste helft. Een eerste helft die we nooit met een achterstand mogen ingaan. Ik heb me vanavond ongelooflijk geërgerd aan Delclef. Was nergens, speelde als een slappe vod. We krijgen drie goals tegen , allemaal op den boek van Delclef. De eerste loopt hij 25 meter van zijnen man, de tweede "tackelt" hij gelijk ne miniem, en bij die derde kopt hij den bal in de voeten van Custovic. Graag De Schutter op back links. Voor de rest weer een ongrijpbare Moreels gezien, die centrale verdediger werd na 15 minuten uit armoede vervangen. Ik vond ons de eerste helft prachtig spelen, alleen jammer van sommige fouten. Tijdens de rust een babbeltje kunnen doen met Hein Vanhaezenbrouck, vond Delclef dé zwakste schakel. soit, zondag is veel en veel belangrijker Klopt volledig! BVR had al na een half uur moeten ingrijpen en flippo of schutter op linksback zetten en moreels inbrengen! Maar tja, we hebben het ook een beetje zelf verknoeid in één en dezelfde minuut, penalty missen en direkt daarop een knullige own-goal. Dan was het meteen zo goed als over hé _________________
|
| 28 Okt 2010, 0:44 |
|
|
Scholier
El Corredor schreef: net terug van een heel leuke eerste helft. Een eerste helft die we nooit met een achterstand mogen ingaan. Ik heb me vanavond ongelooflijk geërgerd aan Delclef. Was nergens, speelde als een slappe vod. We krijgen drie goals tegen , allemaal op den boek van Delclef. De eerste loopt hij 25 meter van zijnen man, de tweede "tackelt" hij gelijk ne miniem, en bij die derde kopt hij den bal in de voeten van Custovic. Graag De Schutter op back links. Voor de rest weer een ongrijpbare Moreels gezien, die centrale verdediger werd na 15 minuten uit armoede vervangen. Ik vond ons de eerste helft prachtig spelen, alleen jammer van sommige fouten. Tijdens de rust een babbeltje kunnen doen met Hein Vanhaezenbrouck, vond Delclef dé zwakste schakel. soit, zondag is veel en veel belangrijker volledig mee eens. maar ben toch teverden van de prestatie van onze ploeg, en een super sfeer van onze eigen sups. het was schitterend om ze een kwartier na affluiten nog steeds in de tribune te zien staan. |
| 28 Okt 2010, 1:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Fantastische prestatie van de spelers en van de supporters. Geen ramp natuurlijk dat we hier verliezen maar er zat veel meer in. De 1-0 valt inderdaad na een enorme dekkingsfout van Delclef en waaruit blijkt dat de linksback duidelijk de zwakke schakel van onze ploeg is.
Maar na zo'n avond moet je niet klagen, twas weer propaganda voor Eendracht Aalst |
| 28 Okt 2010, 1:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: net terug van een heel leuke eerste helft. Een eerste helft die we nooit met een achterstand mogen ingaan. Ik heb me vanavond ongelooflijk geërgerd aan Delclef. Was nergens, speelde als een slappe vod. We krijgen drie goals tegen , allemaal op den boek van Delclef. De eerste loopt hij 25 meter van zijnen man, de tweede "tackelt" hij gelijk ne miniem, en bij die derde kopt hij den bal in de voeten van Custovic. Graag De Schutter op back links. Voor de rest weer een ongrijpbare Moreels gezien, die centrale verdediger werd na 15 minuten uit armoede vervangen. Ik vond ons de eerste helft prachtig spelen, alleen jammer van sommige fouten. Tijdens de rust een babbeltje kunnen doen met Hein Vanhaezenbrouck, vond Delclef dé zwakste schakel. soit, zondag is veel en veel belangrijker Dat was niet de centrale verdediger maar wel de rechts back en die had 2minuten daarvoor rood moeten krijgen(2xgeel)maar ref hield hem in,dus heeft de boeck maar rap gewisselt. Over delclef ja,kzeg maar 1ding,zondag podevijn derop.(kdenk nu wel dat delclef nog last had van zijn blessure,want den 2de helft stond van damme meer back links dan delclef zelf.) Voor de rest prachtige mentaliteit van spelers en supporters En zoals gezegd zondag is veeeeeeeel belangrijker. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 28 Okt 2010, 1:33, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Okt 2010, 1:24 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Geen samenvatting op den TV?
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 28 Okt 2010, 1:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Gio schreef: Geen samenvatting op den TV? ![]() http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/beker_van_belgie/101027_bvb_verslagen# |
| 28 Okt 2010, 1:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Stevig gevochten, maar we kwamen te kort.
Het is zeker geen verwijt, maar voor een aantal jongens is dit niveau gewoon te hoog gegrepen. Wel een erg goed spitsenduo Depoitre-Moreels Eén troost, de strijd in de tribunes is met veeeeeeeeeeeeel glans gewonnen |
| 28 Okt 2010, 2:09 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ze hebben met inzet gespeeld. maar het leek alsof ze vooraf misschien iets té veel in hun kansen zijn gaan geloven, wat er dan voor zorgde dat er achteraan toch wat te veel paniek was, en heel veel slordigheden (te gemakkelijk werd de bal in de voeten van een tegenstander gespeeld). Het onbevangen spel van op westerlo (toen we toch nog meer de underdog waren) zat er deze keer niet echt in... achteraan was er té veel nervositeit, bij zowat iedereen. delclef had het idd zeeeer lastig, maar de andere verdedigers hadden ook niet hun leukste avond hoor.
bij beerschot vond ik vooral hun kapitein heel erg sterk (diejen blonden met nummer 6...wim de decker?) die heeft daar wat opgekuisd zeg? soit, niet teleurgesteld. logica werd gewoon gerespecteerd, maar gezien de inzet, en de fantastische sfeer van de bezoekers was dit toch een hele leuke avond. of die penalty voor méér kon zorgen... misschien, maar eerlijk gezegd: ik twijfel. we hebben al beter gespeeld, en hadden wel wat last met het hogere tempo dan in derde. maar we hadden qua uitslag wel beter verdiend dan die droge 3-0score. |
| 28 Okt 2010, 6:59 |
|
|
Nationale Ploeg
de thuissupporters rond mij waren razend enthousiast over Aalst. "Als die mannen in de competitie zo voetballen, kunnen jullie nooit naast de titel". Vooral Ddelpoitre, Moreels en Cousin kregen goeie punten.
En terecht. dat ze 't deksel op de neus krijgen van een ploeg die een spelerskern heeft om in normale omstandigheden een gooi te doen naar een nipt plaatsje in de PO1 in eerste klasse, is niet meer dan logisch. Maar we voetbalden bij momenten vrank en vrij, gooiden het kot achteraan niet gewoon dicht en hadden bijzonder goeie kansen. Neutrale voetbalfans hebben daar heel veel respect voor. En onze supporters .... tja ... da's genieten he. Het applaus van de thuisfans was echt geen toeval. Die mannen zijn er echt van geschrokken. Super! Alliejn in Oilsjt! |
| 28 Okt 2010, 7:28 |
|
|
Freak
SERRE schreef: El Corredor schreef: net terug van een heel leuke eerste helft. Een eerste helft die we nooit met een achterstand mogen ingaan. Ik heb me vanavond ongelooflijk geërgerd aan Delclef. Was nergens, speelde als een slappe vod. We krijgen drie goals tegen , allemaal op den boek van Delclef. De eerste loopt hij 25 meter van zijnen man, de tweede "tackelt" hij gelijk ne miniem, en bij die derde kopt hij den bal in de voeten van Custovic. Graag De Schutter op back links. Voor de rest weer een ongrijpbare Moreels gezien, die centrale verdediger werd na 15 minuten uit armoede vervangen. Ik vond ons de eerste helft prachtig spelen, alleen jammer van sommige fouten. Tijdens de rust een babbeltje kunnen doen met Hein Vanhaezenbrouck, vond Delclef dé zwakste schakel. soit, zondag is veel en veel belangrijker Klopt volledig! BVR had al na een half uur moeten ingrijpen en flippo of schutter op linksback zetten en moreels inbrengen! Maar tja, we hebben het ook een beetje zelf verknoeid in één en dezelfde minuut, penalty missen en direkt daarop een knullige own-goal. Dan was het meteen zo goed als over hé ik had er Delclef na 20 minuten gewoon afgepakt, die jongen kan dit niveau niet aan. Linksback is de angel in onze ploeg. Ook wel erg dat een rechtsvoetige, De Schutter, je beste linksback is. Het duo Moreels-Filipovic mag er voor mij de komende weken gerust staan. Vanuit de zittribune was het een prachtig zicht op de sfeer in de staantribune. GBA is een ploeg waar ik niet warm van loop, wat een prutsers. |
| 28 Okt 2010, 7:28 |
|
|
Zat gisteren noodgedwongen in de hoofdtribune tussen de ratten. Had wel een fantastisch zicht op de bezoekers die de ganse match veel luider klonken dan de thuisaanhang. Nie moeilijk want ze hebben maar 2 liekes (denk ik toch). De mannen van den Beerschot waren onder de indruk van de sfeer bij de ajonen en gaven de bezoekers na afloop een welgemeend applaus! Rescpect afdwingen noemen ze dat! Volgens die mannen hebben ze dat nog maar 1 keer gedaan, da was voor de supporters van KVM. Leuk dat we naast die mannen mogen gaan staan.
't Is weer voorbij. Heb ervan genoten en hopelijk steken we op het einde van het seizoen (eindelijk) de titel op zak!!! Iendracht 4 ever! |
| 28 Okt 2010, 7:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
hier een filmpje van uit de hoofdtribune
voor opkomst spelers http://www.youtube.com/watch?v=0u-Lm_kkatc |
| 28 Okt 2010, 8:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ajaxboy schreef: hier een filmpje van uit de hoofdtribune voor opkomst spelers http://www.youtube.com/watch?v=0u-Lm_kkatc zalig , ben fier op onze iendracht !!! ![]() |
| 28 Okt 2010, 8:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iendrachter90 schreef: Dat was niet de centrale verdediger maar wel de rechts back en die had 2minuten daarvoor rood moeten krijgen(2xgeel)maar ref hield hem in,dus heeft de boeck maar rap gewisselt. Dat was wel de centrale verdediger hoor. Wanyama staat er meestal rechtsachter maar gisteren stond hij samen met De Decker centraal achterin en stond Maarten Monteyne op rechtsachter. |
| 28 Okt 2010, 8:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: Iendrachter90 schreef: Dat was niet de centrale verdediger maar wel de rechts back en die had 2minuten daarvoor rood moeten krijgen(2xgeel)maar ref hield hem in,dus heeft de boeck maar rap gewisselt. Dat was wel de centrale verdediger hoor. Wanyama staat er meestal rechtsachter maar gisteren stond hij samen met De Decker centraal achterin en stond Maarten Monteyne op rechtsachter. Als Opare gisteren rood krijgt voor die tackle tegen Antwerp, moest Wanyama dezelfde sanctie gekregen hebben: probleem als zo vaak -> geen consistentie in zo'n gevallen. Kantelmoment was de gemiste penalty en de daaropvolgende 2-0 hé... In de samenvatting is goed te zien dat we verdedigend gewoon veel te kort kwamen gisteren... Is van de eindrondematch op Boom geleden dat ik ons zo heb zien schutteren achteraan - niet compact genoeg vanaf minuut 1. Hadden ook wel wat problemen om ons aan te passen aan het grote veld had ik de indruk. En als je ziet hoe we gelopen hebben in de eerste helft, was het eigenlijk nog een wonder dat we tot in de laatste minuut via met name Ewout nog voor de eerredder konden strijden. Grote vaststelling ook: Wouter eraf en een wereld van verschil opnieuw. Speelde heel sterk, samen met Laurent en Ewen die toch laat zien dat hij - zeker in dit soort matchen - absoluut zijn waarde heeft. Snapte de redelijk vroege wissel van Galucci niet echt - zat zeker niet slecht in de match terwijl Bob in de tweede helft op dat moment minder uit de verf kwam... Conclusie na laatste 2 matchen - 6 goals tegen: verdedigend moet er toch eens bijgestuurd worden want geven toch iets te veel weg...niet alleen gisteren, maar vooral tegen Brakel... Maar het positieve: schitterende ambiance en Aalst weer eens mooi in de pers... Ook fantastisch om zien hoeveel volk er van ons nog op de hoofdtribune zat - zoals door El Corredor al aangehaald - in het gezelschap van den Hein... |
| 28 Okt 2010, 8:44 |
|
| Pagina 182 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 180 181 182 183 184 … 200 Volgende |