Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 184 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 182 183 184 185 186 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
De analyse die Van Haezebrouck van ons ploegske gegeven had na 45' minuten te hebben gezien was wel zeer correct.
Aanvallend zeer sterk met het duo Moreels/Depoitre en een steeds dreigende Cousin.
Een degelijk middenveld dat zich desondanks regelmatig te makkelijk liet pakken door een infiltrerende en tussen de lijnen spelende Haroun.
Een flauwe verdediging met als exponent onze back L, die 'nogal' beperkt is en onder de indruk van de omstandigheden was.

Ik had trouwens persoonlijk ook gehoopt dat BVR met B. Moreels centraal in de verdediging zou starten en De Schutter op back L., hoewel ik geen onvoorwaardelijke fan ben van B. Moreels.

Niettemin, zeer puike wedstrijd van onze mannen die te karig werden beloond !

Vanhaezebrouck ziet het misschien altijd wel goed en legt het bovendien altijd zéér goed uit, maar spijtig genoeg was Beerschot-coach De Boeck wel wat intelligenter dan zijn KVK-collega, die er tegen leider in Derde Klasse B Virton tot in de 89ste minuut uit lag, vooral omdat hij een B-ploeg had opgesteld ... :(

28 Okt 2010, 10:45
Ancien

Jeroen schreef:
Iendracht02 schreef:
Je zag gisteren spijtig genoeg dat deze ploeg duidelijk niet gewoon is van te verdedigen. Desalniettemin verdienden ze een gelijke stand aan de rust. Spijtig dat Flipo die strafschop mist en dat vlak nadien die 2-0 valt, want dat was het breekpunt. Als je zoiets tegenkomt, heb je als derdeklasser op bezoek bij een eersteklasser onmiddellijk gedaan met spelen natuurlijk. Filipovic als gedreven clubman een beetje kennende, zal hij niet goed geslapen hebben vannacht. Volledig ten onrechte overigens, want hij is een echte klassespeler, maar dat wisten we ook wel al langer ...
Beerschot won verdiend, maar gezegd mag ook dat die Kaninsky, zeker voor de rust, één van hun beste mannen was.
De sfeer was prachtig, ondanks het feit dat we gerust nog met wat meer hadden kunnen zijn, ware er niet de Antwerpse onwil ... :hmm:
Die rode kaart was meer dan overdreven, in die wedstrijdfase onder die omstandigheden, zeker als je ziet dat die verdediger van Beerschot eigenlijk na tien minuten al recht had op een tweede gele, maar deze achterwege bleef. Het ergste is dat rechtstreeks rood ook meetelt voor de competitie. Er wacht Bobke dus wel nog een schorsing ... :(
Een extra bekermatch thuis tegen Club, was nog leuk geweest, maar eerlijk gezegd, ik heb het liever zo, dan gisteravond volle euforie, zondag den boot in tegen Coxyde en dan in januari nog een extra zware match op de kalender, op een moment dat al onze reeksgenoten kunnen uitrusten. Den Beker winnen we binnen een paar jaar wel ... :D :EA:

Volgende ronde is op 10 november !

Ok, maar hopelijk niet meer tegen den Beerschot, want wat ik van gans die organisatie rond deze wedstrijd denk zal ik maar voor mij houden. (n)

28 Okt 2010, 10:49
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Hugo schreef:
Ok, maar hopelijk niet meer tegen den Beerschot, want wat ik van gans die organisatie rond deze wedstrijd denk zal ik maar voor mij houden. (n)

Inderdaad, ze vonden van zichzelf dan nog dat ze ik weet niet wat voor een geste gedaan hadden met die 200 extra tickets. Kandidaat gaststad voor het WK? Zielig lachwekkend ... :plat:

28 Okt 2010, 10:56
Ancien

De supporters die met de bussen van Eendracht Aalst zelf meerijden worden verwacht op te stappen op de parking in de landbouwersstraat achter onze staantribune. We stappen op om 18u en wensen stipt te vertrekken om 18u15!

Tevens zullen we op vraag van de politie in kolonne naar Antwerpen justitiepaleis rijden.
Bron: eendracht-aalst.be

Het is hier al begonnen, deze parking is niet geschikt om met zoveel bussen samen te komen.
Je hebt toch industriezone genoeg om de bussen te laten vertrekken, waar er veel meer plaats ter beschikking is.
Ik zeg wel mannen als we verplicht zijn om in kolonne naar onze bestemming te gaan, want anders is het belachelijk dat mensen van Lede of Gijzegem eerst eens naar Aalst moeten komen.
Ik weet niet of het klopt, dat kan Jeroen misschien bevestigen, maar de supportersbus uit Erembodegem is nutteloos richting PC-stadion gereden, terwijl ze met hun neus tegen de afrit van de autostrade zitten. :crazy:
Ik vernoem dit maar eens, stel je voor dat we de kampioenenwedstrijd op verplaatsing moeten spelen en ze bombarderen deze wedstrijd terug tot risicomatch, dan mag de organisatie toch wat beter uitgestipeld worden, gezien het aantal fans deze verplaatsing zullen maken.
Enfin, het zijn zorgen voor later, maar op de eerst volgende vergadering mag dit onderwerp toch besproken worden.

28 Okt 2010, 11:21
forumlegende

Leeftijd: 45
super sfeer en bij momenten heel schoon voetbal van ons gezien
wat ik niet snap is dat ze geen 200 man meer in het vak ernaast toelieten,twas daar drummen in vak G nie normaal,had er een goal van ons gevallen er zou nogal wa gebeurd zijn

28 Okt 2010, 11:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
de fans krijgen veel respect op het beerschot-forum

28 Okt 2010, 11:25
Nationale Ploeg

Mariner schreef:
de fans krijgen veel respect op het beerschot-forum

Copy-paste'jen?

28 Okt 2010, 11:27
Knaap

Je kan over de organisatie zeggen wat je il, ik vraag me nog altijd af waarom mensen met tickets voor vak H in vak G kruipen, en waarom de stewards van ons dit toelaten.

De tweede helft stonden er stewards van GBA en was er minder/geen miserie.

We zijn het blijkbaar niet meer gewend van in verschillende vakken en stoelkes plaats te nemen :-(
Als ik eindelijk binnen geraakt was, zag ik dat er inderdaad nog plaats zowel boven als onder in ons vak was...
Als iedereen natuurlijk rond de ingang blijft staan wordt dit moeilijk.

Voor de rest was het SUPER! :EA:
Zowel op als naast het veld!

28 Okt 2010, 11:29
Ancien

OEF... OPDRACHT VOLBRACHT

BEKER VAN BELGIE 1/16de FINALE: GERMINAL BEERSCHOT - EENDRACHT AALST 3 - 0

Na enkele weken van sportieve kommer en kwel heeft Germinal Beerschot vanavond gedaan wat het moest doen: winnen van Eendracht Aalst en zo doorstoten naar de volgende ronde van de Cofidis Cup. Flitsend en indrukwekkend was het allemaal (nog) niet, maar daar stappen we in deze moeilijke tijden graag even overheen. Het positieve dient gezocht in de ingesteldheid (inzet en gretigheid!) en de efficiëntie in de zone van de waarheid. De 3-0-eindscore was een te zwaar verdict voor Eendracht Aalst, dat fris-van-de-lever-voetbal op de Olympische grasmat bracht maar op een weer sterke Kaminski stuitte, en ook de kanonnen verkeerd had afgesteld.

Het begon quasi perfect voor Germinal Beerschot, want na iets meer dan tien minuten schoof Bart Goor aan de tweede paal de bal al netjes binnen. Een verlengstuk konden onze jongens daar echter niet aan breien. Daarvoor verliep de opbouw te slordig. Het was integendeel Eendracht Aalst dat voor het betere combinatiewerk zorgde, en ook gevaarlijker uitbrak. Gelukkig was Thomas Kaminski ook vanavond weer bij de zaak met prima reflexen en dito reddingen op pogingen van onder meer Depoitre en De Castro.

Het goede spel van de derdeklasser leek aan het halfuur beloond te gaan worden. Martijn Monteyne liep Moreels van de sokken in de grote rechthoek. Strafschop dus, maar die werd door Filipovic over getrapt. Het doelpunt viel zestig seconden later... aan de overzijde. Want daar devieerde De Castro een eerder ongevaarlijke bal voorbij zijn eigen doelman. Twee keer meeval voor het Kiel... en 2-0 op het scorebord. Gevleid, maar mag het ook eens meezitten?!
Bron: officiële website van GB
Germinal Beerschot trok het tempo iets op in de tweede helft maar echt flitsend waren de aanvalsacties ook nu niet. Eendracht Aalst van zijn kant bleef vrank en vrij zijn kans gaan, al kwam Thomas Kaminski nooit echt in de problemen. De beslissing viel na een uur met een goal van Faris Haroun, op aangeven van Adnan Custovic. Voldoende voor de kwalificatie voor de 1/8ste finales; een thuiswedstrijd tegen Club Brugge. Of voor de super-optimisten onder ons: weer een stapje dichter bij de Heizel... (DG)

28 Okt 2010, 11:33
Ancien

acrid schreef:
super sfeer en bij momenten heel schoon voetbal van ons gezien
wat ik niet snap is dat ze geen 200 man meer in het vak ernaast toelieten,twas daar drummen in vak G nie normaal,had er een goal van ons gevallen er zou nogal wa gebeurd zijn

Wij hadden een zittribune B, maar werden verwezen naar Vak H, om zogezegde veiligheidsmaatregelen. :wadde:

Daarmee waren de foto en filmplannen van de familie Onderkroiper naar de vaantjes. :D

Laatst gewijzigd door Hugo op 28 Okt 2010, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.

28 Okt 2010, 11:36
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Iendracht02 schreef:
Hugo schreef:

Inderdaad, ze vonden van zichzelf dan nog dat ze ik weet niet wat voor een geste gedaan hadden met die 200 extra tickets. Kandidaat gaststad voor het WK? Zielig lachwekkend ... :plat:

het droefste van alles is dan nog me de rust, dat ze ineens daar stewards gaan zetten en iedereen zijn ticketje gaan vragen.
ofwel doet ge da voor de match, ofwel niet e.

28 Okt 2010, 11:38
forumlegende

Leeftijd: 61
verliezen is nooit plezant, doch ik vind dat ons ploeg het goed gedaan heeft, vooral in de eerste helft. In de tweede helft zag je toch het verschil tussen een derdeklasser en een eersteklasser. De sfeer was voor mij uniek, maar als den Iendracht speelt is da geen uitzondering he. Ik hoop dat de kwaaltjes/blessures van wouter moreels en lolo zullen meevallen. Ik heb wel iemand van de spelersbus zien komen en die kon moeilijk stappen, doch heb ni kunnen zien wie het was. Laat ons hopen dat het blessureleed meevalt.
Bedankt aan allen ! :EA:

28 Okt 2010, 11:41
Nationale Ploeg

hebben ze nu eigenlijk de identiteitskaarten en zo gecontroleerd?

28 Okt 2010, 11:41
forumlegende

Leeftijd: 61
Fillou schreef:

neeje, de aangekondigde show is er niet van gekomen. Veel blabla vooraf maar niets van gemerkt.

28 Okt 2010, 11:43
Nationale Ploeg

kreezie nonkeltje schreef:
Fillou schreef:

neeje, de aangekondigde show is er niet van gekomen. Veel blabla vooraf maar niets van gemerkt.

mja, dat was te verwachten he. Die gingen dat nooit georganiseerd krijgen. Begin eens duizend man te controleren ....

Het viel wel op dat bij het begin van de tweede helft ineens stewards voor het beerschot-vak stonden. Toch wat stress dus.

28 Okt 2010, 11:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 182 183 184 185 186 200