|
|
| Pagina 185 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 183 184 185 186 187 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
kreezie nonkeltje schreef: verliezen is nooit plezant, doch ik vind dat ons ploeg het goed gedaan heeft, vooral in de eerste helft. In de tweede helft zag je toch het verschil tussen een derdeklasser en een eersteklasser. De sfeer was voor mij uniek, maar als den Iendracht speelt is da geen uitzondering he. Ik hoop dat de kwaaltjes/blessures van wouter moreels en lolo zullen meevallen. Ik heb wel iemand van de spelersbus zien komen en die kon moeilijk stappen, doch heb ni kunnen zien wie het was. Laat ons hopen dat het blessureleed meevalt. Bedankt aan allen ! ![]() Delclef die de eerste helft nog is een trap op zijn enkel kreeg of van damme die in den 80ste minuut getorpedeert werd,kvermoed dat het 1van die 2 was. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 28 Okt 2010, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Okt 2010, 11:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
En ik kan mis zijn geweest, maar stonden daar gisteren nu echt 14 bussen?
Ik dacht van niet (en ik was niet de enige)._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Okt 2010, 11:50 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 31 Jul 2007, 20:43 Berichten: 102 Locatie: Nieuwerkerken-city |
ik weet wel nu al zeker dat ik de volgende combiregeling zéker ni op den bus kruip, maar zelf met den auto zal rijden... (show of gene show er rond)
wij waren NA de spelers thuis, die eerst nog gedouched hebben en waarschijnlijk nog iets gegeten en gedronken hebben omdat onze chauffeur het zo nodig vond om via gent te rijden en omdat we op één of andere parking onder de baan nog een half uur moesten stoppen 2u na de wedstrijd waren we maar thuis, sorry maar met den auto van a'pen naar huis op da uur duurt normaal gezien een dik halfuurken! |
| 28 Okt 2010, 11:53 |
|
|
Freak
wij waren ook maar om 1 uur thuis.2 bussen van koksijde tegengekomen op de parking in groot-bijgaarden.die kwamen van genk en wij van antwerpen.niet meer te doen.
![]() |
| 28 Okt 2010, 11:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
waly 2 schreef: wij waren ook maar om 1 uur thuis.2 bussen van koksijde tegengekomen op de parking in groot-bijgaarden.die kwamen van genk en wij van antwerpen.niet meer te doen. ![]() Wij zijn als laatstes vertrokken,omdat 2motards ons de verkeerde afslag lieten pakken en wij waren om 12uur ofzoiets thuis,wij hebben nog veel bussen ingehaald precies ![]() |
| 28 Okt 2010, 11:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
voorbijganger schreef: iemand mijn stem gezien? Ik denk da ze op stap is met de mijne. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Okt 2010, 12:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Proficiat aan de spelers en supporters het was super, Jammer van de penalty van filipovic anders hebben we een gans andere match en zie ik GBA geen 3 goals maken.
Verder heb ik na gisteren mijn twijfels over de eerlijkheid van de ticketverkoop. Er zijn supporters die alle matchen komen kijken maar geen abonnement hebben en dus ook geen ticket gisteren. Maar dan kom je een groepke jonge gasten tegen die ik nog nooit gezien heb op den iendracht en die hebben dan 7 kaarten gekregen van een ouder van een jeugdspeler , ik begin zo te snappen waarom het aantal nog beschikbare tickets op de verkoop voor niet abbonees altijd maar bleef verminderen._________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 28 Okt 2010, 12:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
De Boeck zijn commentaar na de match, onze supporters hebben er zich achter gezet
?_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Okt 2010, 12:21 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
De_steve schreef: Proficiat aan de spelers en supporters het was super, Jammer van de penalty van filipovic anders hebben we een gans andere match en zie ik GBA geen 3 goals maken. Verder heb ik na gisteren mijn twijfels over de eerlijkheid van de ticketverkoop. Er zijn supporters die alle matchen komen kijken maar geen abonnement hebben en dus ook geen ticket gisteren. Maar dan kom je een groepke jonge gasten tegen die ik nog nooit gezien heb op den iendracht en die hebben dan 7 kaarten gekregen van een ouder van een jeugdspeler , ik begin zo te snappen waarom het aantal nog beschikbare tickets op de verkoop voor niet abbonees altijd maar bleef verminderen.mja, gisteren ook enen tegengekomen da bij mij in de lagere school heeft gezeten + vriendjes, maar voor de rest hebben die niks met den iendracht te maken, laats staan dat ze 2 spelers kan opnoemen _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 28 Okt 2010, 12:22 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Aug 2007, 22:38 Berichten: 221 Leeftijd: 35 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
DavidSeal schreef: De Boeck zijn commentaar na de match, onze supporters hebben er zich achter gezet ?De 500 aanwezige gba fans zeker heb op de radio steeds de ajuinen gehoord ! Proficiat mannen ! ![]() _________________ IENDRACHT TILL I DIE |
| 28 Okt 2010, 12:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DavidSeal schreef: De Boeck zijn commentaar na de match, onze supporters hebben er zich achter gezet ?Ja, da viel mij ook op. Buiten wat geroep hebt ge die mannen niet gehoord en als ge ze hoorde was het net na een goal. De Boeck applaudiseerde wel naar onze supporters net voor hij de spelerstunnel inging na de match. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Okt 2010, 12:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
jammen schreef: DavidSeal schreef: De Boeck zijn commentaar na de match, onze supporters hebben er zich achter gezet ?Ja, da viel mij ook op. Buiten wat geroep hebt ge die mannen niet gehoord en als ge ze hoorde was het net na een goal. De Boeck applaudiseerde wel naar onze supporters net voor hij de spelerstunnel inging na de match. Kga nie zeggen dat er van die mannen geen sfeer kwam maar het hing wat gelijk los zand aaneen vondek. énen links ont roepen énen rechts en soms begonnen ze dan allemaal op willekeurige momenten Mor inderdaad een pak meer sfeer van onzen kant ![]() Aja ik ben met den auto gekomen en kwas iets na 11u zeker thuis ![]() _________________
|
| 28 Okt 2010, 12:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
DavidSeal schreef: De Boeck zijn commentaar na de match, onze supporters hebben er zich achter gezet ?hij bedoelt achter hem |
| 28 Okt 2010, 12:30 |
|
|
Ancien
Ik was gisteren Responsible "Old" Driver van dienst, voor een "zootje ongeregeld"
. En was bijgevolg om 3u thuis. Vandaag bij huisarts, want ik zit denk ik met watervergiftiging... ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Okt 2010, 12:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bram schreef: In een ploeg die niet aan elkaar hangt (gezien hoe weinig die voor elkaar nog lopen na een achterstand ? ) en waar de druk om te winnen nu wel erg groot is, zou ge inderdaad best uw openingskwartier goed doorkomen.... als we daar door komen geef ik ons kansen. ps: bij mij zal de match al geslaagd zijn als ik mijn stem heb kunnen hees roepen Dat eerste lukte dus niet, maar mijn persoonlijke doelstelling is in ieder geval behaald.... mijn stembanden zijn gewoon naar de kl*ten. Over de match: De Boeck had zijn huiswerk klaar hoor, hoog druk op onze backs en vooral zeer kort jagen op Verheyden. Ewen kon werkelijk geen kant op, moest opboksen tegen een overmacht. Dat dwong ons bijna om de bal overhaast nar voor te knallen.... op zich zou dat met een Clement in de ploeg nog misschien zo geen probleem geweest zijn. Maar ook daar een wijziging van De Boeck wat meer snelheid in de ploeg gebracht. We komen er dan 2 keer goed uit in de beginfase en dan moet die Wanyama gewoon ALTIJD rood krijgen. Onbegrijpelijk dat je uw kaart laat zitten voor zoiets maar Cousin dan wel rechstreeks rood geeft . De Boeck had het dus alweer wel gezien en wisselt Wanyama al vroeg. De rest vd match is hier al genoeg samengevat, maar toch nog eens zeggen dat die Dendermondenaar van een Kaminski die mannen wel goed recht gehouden heeft ze ! Heb de mannen van Beerschot trouwens maar 2 keer horen zingen: aan het eind van de 1ste helft waren ze aant roepen op Kaminski en aan het einde van de 2de helft konden ze ook nog eens hun mond open doen... voor de rest akelig stil langs die mannen hun kant _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Okt 2010, 12:54 |
|
| Pagina 185 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 183 184 185 186 187 … 200 Volgende |