Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 186 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 184 185 186 187 188 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Spijtig van die gemiste penalty...alles had er heel anders kunnen uitzien. Maar niet getreurd, ze hebben zich getoond en wij ook! :EA:
De organisatie was daarentegen van een bedroevend laag niveau. Thuis om halfzes vertrokken, en pas om half één 's nachts terug!! Voor een match in Antwerpen zeven uur onderweg zijn...ongelofelijk!

Op de heenweg na 20 minuten moeten stoppen omdat...het bier al op was! 4 bakskes bier hadden die mannen mee...da's toch niet te geloven. In een tankstation dan nog een paar honderd blokjes bier aangeschaft. Op de terugweg van 't zelfde : 20 minuten stilgestaan om eens te pissen. Klein blaasje heb je dan toch, als je je nog geen 45 min kan inhouden :)
En dan nog den tour de belgique gedaan...

Iemand foto's van de lege vakken (zeker de totaal verlaten tribune tegenover de onze was de moeite waard)?
Klotestad! :fuck:
De rest van de matchen was ook goed bevolkt : Westerlo : 500 man!!!

28 Okt 2010, 13:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
De organisatie was om te blijten hoor... Moeten we eerst naar't stadion van E.Aalst gaan voor god weet welke reden, eens we daar aankomen blijkt dat we gewoon direct door moeten rijden naar de autostrade, en zeker niet in colonne... Eventjes 3 kwartier kwijtgespeeld.

Aan't Justitiepaleis was er ook helemaal geen controle en als je aan 't kiel toekomt zie je toch dat ze zonder problemen 500 man extra konden ontvangen als ze de bussen daar gewoon op't straat laten parkeren... Maar nee, elke bus moet achterwaarts die belachelijk kleine parking op.

Amateurs ! En dat voor een match waar er langs Beerschot-zijde met moeite 1.500 man was.

28 Okt 2010, 13:26
Nationale Ploeg

ik hoorde gisteren van iemand van de veiligheid van beerschot vertellen dat niet alle tickets die aalst ter beschikking had, ook verkocht zijn. Van de 950 waren er maar 915 verkocht of zo.

En het extra vak dat er bijkwam is geopend op risico van één persoon die moeten tekenen heeft dat hij verantwoordelijk zou zijn bij problemen. De rest van de tribune openen, mocht niet omdat er geen stevige scheiding is tussen het vak achter de goal en dat van Tribune 2 waar Beerschot staat/stond.

Waar ik zat, liep het in elk geval vol Aalst. Ik was uitgenodigd door een Antwerpenaar en telkens ik naar toilet moest, was ik een kwartier weg om tegen jan en alleman goeiedag te zeggen.

28 Okt 2010, 13:53
Knaap

Jongens, wat een superavond weer, spijtig van het resultaat maar de ambi was weer de max, spelers hebben gedaan wat ze konden, een beetje meer geluk en de stand was zeker anders maar dat is voetbal.
Heel slechte organisatie van beerschot, wat een tijdverlies met al dat gedoe voor niks eigenlijk, 75% van het stadion is leeg, gewoon supplemantaire bussen konden op straat parkeren & al die cinema met die zwaantjes, da's er ver over volgens mij.
Ik heb mij rot geamusseerd en we hebben publiciteit gemaakt voor ons club, die leeft dat is zeker, een pluim ook aan de OPC gasten voor hun sfeerorganisatie.
Beerschotfans waren een dooie boel, gezien hoeveel eendrachters daar tussen stonden??? zeker 100tal.
Weir doeng voesj.

28 Okt 2010, 14:12
nieuw in de eerste ploeg

elfahem schreef:
De analyse die Van Haezebrouck van ons ploegske gegeven had na 45' minuten te hebben gezien was wel zeer correct.
Aanvallend zeer sterk met het duo Moreels/Depoitre en een steeds dreigende Cousin.
Een degelijk middenveld dat zich desondanks regelmatig te makkelijk liet pakken door een infiltrerende en tussen de lijnen spelende Haroun.
Een flauwe verdediging met als exponent onze back L, die 'nogal' beperkt is en onder de indruk van de omstandigheden was.

Ik had trouwens persoonlijk ook gehoopt dat BVR met B. Moreels centraal in de verdediging zou starten en De Schutter op back L., hoewel ik geen onvoorwaardelijke fan ben van B. Moreels.

Niettemin, zeer puike wedstrijd van onze mannen die te karig werden beloond !

Je kan voor of tegen Brecht Moreels zijn.Feit is dat de verdedediging met B Moreels en Flippo centraal en Niels als linksback een stuk beter is dan met Delclef op de de linksback.Met Delclef moet je zeker niet naar tweede gaan.

28 Okt 2010, 14:20
Ancien

Ik had eigenlijk maar 2 wensen gisteren: geen geblesseerden en geen verlengingen.
En zie, 't is uitgekomen.
Al had ik toch ook op een stunt gehoopt.
Dan die organisatie: na de match rijden we onder politiebegeleiding weg en draaien we de ring op.
Aan de andere kant zie we plots dat de overige bussen ook de ring oprijden maar in tegenovergestelde richting. Die "zwanen" hebben ons dus de verkeerde weg opgestuurd, op een bepaald moment kwamen we zelfs aan de dokken uit.

28 Okt 2010, 14:22
Freak

Leeftijd: 35
jammen schreef:
Ik had eigenlijk maar 2 wensen gisteren: geen geblesseerden en geen verlengingen.
En zie, 't is uitgekomen.
Al had ik toch ook op een stunt gehoopt.
Dan die organisatie: na de match rijden we onder politiebegeleiding weg en draaien we de ring op.
Aan de andere kant zie we plots dat de overige bussen ook de ring oprijden maar in tegenovergestelde richting. Die "zwanen" hebben ons dus de verkeerde weg opgestuurd, op een bepaald moment kwamen we zelfs aan de dokken uit.

Ja,dat was idd het toppunt :D
Agja,twas nog plezant op den bus met momenten.

28 Okt 2010, 14:23
forumlegende

Fillou schreef:
ik hoorde gisteren van iemand van de veiligheid van beerschot vertellen dat niet alle tickets die aalst ter beschikking had, ook verkocht zijn. Van de 950 waren er maar 915 verkocht of zo.

En het extra vak dat er bijkwam is geopend op risico van één persoon die moeten tekenen heeft dat hij verantwoordelijk zou zijn bij problemen. De rest van de tribune openen, mocht niet omdat er geen stevige scheiding is tussen het vak achter de goal en dat van Tribune 2 waar Beerschot staat/stond.

Waar ik zat, liep het in elk geval vol Aalst. Ik was uitgenodigd door een Antwerpenaar en telkens ik naar toilet moest, was ik een kwartier weg om tegen jan en alleman goeiedag te zeggen.

28 Okt 2010, 14:28
forumlegende

jowwan schreef:
Fillou schreef:

ik oek

28 Okt 2010, 14:28
Freak

Leeftijd: 35
lolo4ever schreef:
elfahem schreef:
De analyse die Van Haezebrouck van ons ploegske gegeven had na 45' minuten te hebben gezien was wel zeer correct.
Aanvallend zeer sterk met het duo Moreels/Depoitre en een steeds dreigende Cousin.
Een degelijk middenveld dat zich desondanks regelmatig te makkelijk liet pakken door een infiltrerende en tussen de lijnen spelende Haroun.
Een flauwe verdediging met als exponent onze back L, die 'nogal' beperkt is en onder de indruk van de omstandigheden was.

Ik had trouwens persoonlijk ook gehoopt dat BVR met B. Moreels centraal in de verdediging zou starten en De Schutter op back L., hoewel ik geen onvoorwaardelijke fan ben van B. Moreels.

Niettemin, zeer puike wedstrijd van onze mannen die te karig werden beloond !

Je kan voor of tegen Brecht Moreels zijn.Feit is dat de verdedediging met B Moreels en Flippo centraal en Niels als linksback een stuk beter is dan met Delclef op de de linksback.Met Delclef moet je zeker niet naar tweede gaan.

Gohja,verdedigend is delclef normaal zo slecht niet,gisteren was het wel een ramp.Maar podevijn (over brecht moreels spreek ik niet eens,gemoet u centrale verdediging niet uiteenhalen als het niet nodig is) staat zowel verdedigend als aanvallend sterk genoeg,terwijl delclef met moeite over de middelijn geraakt.

28 Okt 2010, 14:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
jammen schreef:
voorbijganger schreef:
iemand mijn stem gezien?

Ik denk da ze op stap is met de mijne. :lol:

Eje der a valling na afgedronken copaing??
:lol:

28 Okt 2010, 14:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
DavidSeal schreef:
De Boeck zijn commentaar na de match, onze supporters hebben er zich achter gezet :crazy: ?

Ik em die "supporters" mor oeiren zingen (?) ast al 3-0 was vér die oazen....

28 Okt 2010, 14:40
Ancien

Schepper schreef:
jammen schreef:
voorbijganger schreef:
iemand mijn stem gezien?

Ik denk da ze op stap is met de mijne. :lol:

Eje der a valling na afgedronken copaing??
:lol:

Twas vandemeiret ierder een kopvalling. :hierse:

28 Okt 2010, 14:42
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
jowwan schreef:
jowwan schreef:
Fillou schreef:

ik oek

Dat zal wel één of andere Antwerpse aap geweest zijn die de houding van de stad en van de club wou goed praten of die zich een keer interessant wou maken met iets wt hij eigenlijk niet wist. Veiligheid is nu eenmaal geen Ticketing. Op de laatste voorverkoopdag waren er op de Zandberg heel wat die met lege handen teruggekeerd zijn. Of willen ze zeggen dat onze club 35 kaarten heeft achtergehouden misschien? Of waren die kaarten plots van de aardbodem verdwenen? Te balachelijk voor woorden ... :crazy:

Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 28 Okt 2010, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.

28 Okt 2010, 14:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Ik zal deze avond eens evalueren of er iets bruikbaar is van de filmpjes die ik gisteren maakte.
Ik zal dat in compilatie gieten en op Youtube plaatsen
Foto's van de wedstrijd zelf stellen niet veel voor door het net dat ik de weg hing (n) ook kunstlicht niet zo evident om foto's te maken.

Wel supere sfeerbeelden van de supporters (y)

28 Okt 2010, 14:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 184 185 186 187 188 200