Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 189 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 187 188 189 190 191 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
DT schreef:
[ Preben heeft van in de transferperiode het label meegekregen "vervanger van Seminck" en dat predikaat blijft hem in mijn ogen voor velen nog steeds te fel opgeplakt en zadelt hem dus ook onterecht met heel veel extra kritiek op...

True, maar het is wel ons bestuur die die woorden zelf in de mond heeft genomen. Iedereen wist wel dat het dikke zever was wat hij aan het verkopen was, maar bon.... het is wel daardoor dat de situatie nu is wat ze is voor Preben (en ik wens hem dat nochtans niet toe).
Een ongelukkige uitspraak vond ik dat toen al van onze voorzitter.
Ik veronderstel in ieder geval dat Preben als linksachter wel het seizoen zal uit doen, we zullen dan opt einde vant seizoen wel zien of er progressie gemaakt is en welke actie er moet ondernomen worden naar volgend seizoen. Voor dit seizoen denk ik in ieder geval dat onze kern kwalitatief meer dan sterk genoeg is om naar het kampioenschap te kunnen meedingen :EA:

ps DT: 't is niet omdat er bij GB een hoop krabbers rond liepen (die Wanyama is gewoon een schande voor 1e klasse) dat we geen lat mogen leggen hé.
In de CL ziet ge ook soms acties waarvan ge zegt: "hallo, en dat op dit niveau" ...

28 Okt 2010, 19:25
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
DT schreef:
Is wel nog een verschil tussen eerste en tweede ook hoor en ik zie ons niet weer terugkeren naar eerste de eerste tien jaar... Als je die vergelijking doortrekt wie het gemakkelijk gaat kunnen maken, dan gaan er dus niet teveel mee overkunnen vorig seizoen als ik het goed begrijp.

Objectief de minste vind ik wel een knappe. Ik dacht dat dit achtereenvolgens dit seizoen (inclusief voorbereiding) al eens Ewen is geweest voor een flink stuk, dan Ewout die ook niet kon voetballen, dan Brecht en nu is het dan weer de beurt aan Preben zeker?

Wees verdorie blij dat je zo'n kern hebt want je hebt Potjes noodgedwongen al linksachter moeten maken, uw beste linksachter in de voorbereiding - Ringoot - was gekwetst op de voor hem verkeerde momenten (ook nu) en ik denk niet - afgaande op de voorbereiding - dat Kestens en Brecht gedacht hadden dat ze toch al zoveel aan spelen zouden toegekomen zijn... Als je ziet dat de verdedigers bij GBA gisteren nauwelijks een goeie inspeelpass konden geven - zelfs zonder druk - dan denk ik toch dat er hier een paar hun "objectiviteit" even moeten aanpassen...

Ik vond Beerschot gisteren ook amper op niveau van een eersteklasser en meer op het niveau van een tweedeklasser dus op zich vond ik dit wel een goede test om te zien wie er op een hoger niveau gemakkelijk meekan en wie niet.
Ik ben er echter wel van overtuigd dat een groot deel van onze ploeg wél probleemloos meekan in 2e.
En ja, ik vond Preben gisteren de minste maar dat is inderdaad subjectief, sorry verkeerde woordkeuze! Maar zoals ik in mijn vorige post vermeldde, hopelijk kan hij mijn ongelijk bewijzen in de toekomst en ik zal dan gerust mijn ongelijk kunnen toegeven.

28 Okt 2010, 19:26

Website: http://www.iendracht.be
den Tsjoep met een 2de televisieoptreden op een dikke maand tijd ;)
deze keer in een iets wazigere toestand :drank:

28 Okt 2010, 19:28
Ancien

Leeftijd: 55
DT schreef:
ajoin_bart schreef:
Hoe ge het draait of keert, gisteren is duidelijk geworden welke spelers gemakkelijk een stapje hoger meekunnen en voor welke spelers de top in 3e misschien wel hun limiet is.
Ik begrijp dat het misschien overkomt dat delclef het "zwarte schaap" is maar objectief gezien is hij gewoon de minste van de ploeg. Ik hoop dat hij nog naar zijn beste vorm moet toegroeien en dat hij 1 van de betere wordt maar ik vrees er eigelijk wat voor.

Is wel nog een verschil tussen eerste en tweede ook hoor en ik zie ons niet weer terugkeren naar eerste de eerste tien jaar... Als je die vergelijking doortrekt wie het gemakkelijk gaat kunnen maken, dan gaan er dus niet teveel mee overkunnen volgend seizoen als ik het goed begrijp.

Objectief de minste vind ik wel een knappe. Ik dacht dat dit achtereenvolgens dit seizoen (inclusief voorbereiding) al eens Ewen is geweest voor een flink stuk, dan Ewout die ook niet kon voetballen, dan Brecht en nu is het dan weer de beurt aan Preben zeker?

Wees verdorie blij dat je zo'n kern hebt want je hebt Potjes noodgedwongen al linksachter moeten maken, uw beste linksachter in de voorbereiding - Ringoot - was gekwetst op de voor hem verkeerde momenten (ook nu) en ik denk niet - afgaande op de voorbereiding - dat Kestens en Brecht gedacht hadden dat ze toch al zoveel aan spelen zouden toegekomen zijn... Als je ziet dat de verdedigers bij GBA gisteren nauwelijks een goeie inspeelpass konden geven - zelfs zonder druk - dan denk ik toch dat er hier een paar hun "objectiviteit" even moeten aanpassen...

En ik val de verdediging niet af - wel dat de scherpte in de organisatie ff wat minder is. Zowel op Brakel bij de 3-2 van Delie als gisteren bij de drie doelpunten reageren we te laat... Die hadden niks te maken met het niveau van de wedstrijd of het kunnen hoor... Bij onze tweede goal zat er niks van gevaar in de fase, en bij de derde is Preben de tweede verdediger die de bal ongelukkig op het hoofd krijgt nadat hij in eerste instantie al niet goed werd weggewerkt... Wel alle fouten durven bekijken en niet alleen die van 1 bepaald iemand...

Het grootste verschil gisteren zat hem in het omgaan met omstandigheden, doseren van krachten, afstraffen van fouten, en de momenten aangrijpen die je krijgt: de kans voor De Castro, de penalty (als die scoort, kan je immers nooit de 2-0 tegenkrijgen zoals nu want was letterlijk op de uittrap van Kaminski volgend op de gemiste strafschop),... Kijk eens rustig naar de beelden van de gemiste kansen van GBA en zie wie daar allemaal "tekortschiet" qua verdedigend werk, je zal nogal ogen trekken...

Maat, ik vind uw analyse's altijd raak, meen ik echt. (y) .

28 Okt 2010, 19:34
Ancien

Leeftijd: 46
Bram schreef:
DT schreef:
[ Preben heeft van in de transferperiode het label meegekregen "vervanger van Seminck" en dat predikaat blijft hem in mijn ogen voor velen nog steeds te fel opgeplakt en zadelt hem dus ook onterecht met heel veel extra kritiek op...

True, maar het is wel ons bestuur die die woorden zelf in de mond heeft genomen. Iedereen wist wel dat het dikke zever was wat hij aan het verkopen was, maar bon.... het is wel daardoor dat de situatie nu is wat ze is voor Preben (en ik wens hem dat nochtans niet toe).
Een ongelukkige uitspraak vond ik dat toen al van onze voorzitter.
Ik veronderstel in ieder geval dat Preben als linksachter wel het seizoen zal uit doen, we zullen dan opt einde vant seizoen wel zien of er progressie gemaakt is en welke actie er moet ondernomen worden naar volgend seizoen. Voor dit seizoen denk ik in ieder geval dat onze kern kwalitatief meer dan sterk genoeg is om naar het kampioenschap te kunnen meedingen :EA:

ps DT: 't is niet omdat er bij GB een hoop krabbers rond liepen (die Wanyama is gewoon een schande voor 1e klasse) dat we geen lat mogen leggen hé.
In de CL ziet ge ook soms acties waarvan ge zegt: "hallo, en dat op dit niveau" ...

Klopt Bram, maar ik zou toch niet te zeer die vergelijkingen maken allemaal want dat is gewoon van geen tel. De Langhe trapte hier geen bal tussen de palen ook al stond er een blinde mol als keeper in, maar die maakt toch al een paar jaar het mooie weer bij Wetteren... Als je die lat wil leggen op basis van 1 match tegen een eersteklasser die inderdaad niet goed bezig zijn maar toch wel wat talent lopen hebben, dan moet je ook durven stellen dat er naast Preben nog een paar zijn die het in die veronderstelling kunnen schudden... Yombo was bijvoorbeeld gisteren ook nergens, Cousin heb ik de tweede helft ook niet meer gezien, De Castro was ook niet goed... Ik wil maar zeggen, die zaken zijn voor niks nodig voorlopig...

Heeft Preben dit seizoen al zo'n draken van matchen gespeeld dan dat hij 90 minuten lang overvleugeld werd door de tegenstander? Dan moet alles in zijn context geplaatst worden ook toch?

En wat die uitspraak van het bestuur betreft omtrent Seminck - Preben: op dat moment bekeken is uw vaste centrale verdedigingsduo Brecht - Flippo, met De Schutter die had aangegeven niet langer linksback te willen zijn. Als je het voetbal wat volgt, had men gerust toch wel kunnen denken dat Seminck als een verdediger werd aanzien en puur defensief dus inderdaad ook werd vervangen, zij het niet door eenzelfde type - maar eigenlijk beter nog - iemand die op meerdere plaatsen kan worden uitgespeeld. En op die hetze an sich en al het gedoe errond daar heb ik geen problemen mee, dat is eigen aan onze club... maar dat er dan meteen kritiek wordt gegeven - die bovendien onherroepelijk aanhield - dat is er gewoon over, zeker als dat komt van "Eendracht-supporters".

Moest je het seizoen gestart zijn als vorig seizoen, dan ja, maar nu? Spelers afbreken als zijnde niet goed genoeg mag wel, maar de scherpte van het elftal (en meer bepaald de verdedigende organisatie) in vraag stellen in bepaalde wedstrijdfases - wat op Brakel nochtans heel duidelijk was - dat mag dan weer niet voor een deel van de supporters/forumgebruikers... Heel raar

28 Okt 2010, 19:47
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
@ DT
Ik heb toch ook niet gezegd dat de drie goals alleende schuld zijn van Delclef? :wadde:
Ik ben zeker niet tegen Delclef (is zelfs de eerste x dat ik commentaar op hem heb), maar ik vind toch dat mag gezegd worden dat hij gisteren een zeer ongelukkige wedstrijd speelde en hij in mijn ogen de minste was? Als er nooit commentaar op een forum mag geplaatst worden, kunde het forum beter sluiten he.

Ancien

Leeftijd: 55
Ik denk wel dat dit stadion (als het vol zit) wel nog de moeite is. Wel wreed verandert tegen de tijd dat het nog gewoon Beerschot was.

Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Op basis van 1 match tegen een eersteklasser worden hier al analyses gemaakt en vooruitzichten dat geen naam heeft. We staan op kop in derde met 7 punten los op de eerste achtervolger. :zzz:

Iendracht nor 2e

28 Okt 2010, 19:51
Freak

Leeftijd: 45
DT schreef:
dwarskijker schreef:

Iedereen heeft zijn favoriete spelers om welke reden dan ook.Maar na de match van gisteren zou ik toch maar zwijgen over Delclef en als die het meest talent had van Wetteren gaan we op één been kampioen spelen in tweede.

Was inderdaad niet goed gisteren, maar het feit dat hij hier eerder - naar mijn mening, vaak onterecht - kritiek kreeg toen het absoluut niet nodig was, maakt dat zijn echt mindere prestatie van gisteren nog tien keer uitvergroot wordt en dat is ook totaal nergens voor nodig. Gisteren gingen onze drie anderen achteraan ook niet vrijuit, kijk maar eens naar de kansen die Haroun en Negrao de nek omwrongen, die worden gemist maar daar had Preben bijvoorbeeld geen schuld aan.

In vorige matchen werd Preben een gebrek aan opkomend vermogen verweten, terwijl hij puur tactisch, deed wat van hem gevraagd werd... Als onder BVR de ene back gaat, moet de andere in zijn verdedigende positie blijven - OOK AL LIGT ER EEN ZEE VAN RUIMTE VOOR DIE KEREL. Het verwijt dat Preben kreeg dat hij niet de ruimte indook toen het kon en niet meekwam, was enkel en alleen daar te zoeken, want zowel Jens als De Castro - zijn respectievelijke medebacks in die matchen - gaan mee in balbezit. Bovendien liet hij verdedigend positioneel amper steken vallen en willen de mensen - jammer genoeg - enkel zijn foute passes zien in plaats van de degelijke inspeelpasses waar de middenvelders/aanvallers iets mee kunnen en die minstens even talrijk waren... Tegen Ronse was hij bijvoorbeeld heel sterk, zowel aanvallend als verdedigend.

Gisteren was het voor de eerste keer verdedigend echt niet goed bij Preben, in een match waar de verdedigende organisatie de eerste twintig minuten helemaal zoek was - en ook kuitenbijters zoals Van Damme geen vuist konden maken. Ken kon zich gaandeweg knap in de match knokken, Preben jammer genoeg niet... Opmerking: zondag stond Preben er niet bij maar slikken we toch ook veel te gemakkelijk drie doelpunten... BVR bouwt op zijn verdedigende organisatie en je kan er niet om heen dat het op dat gebied iets minder vlot de laatste weken...

Een ding wil ik wel nog kwijt - Preben heeft van in de transferperiode het label meegekregen "vervanger van Seminck" en dat predikaat blijft hem in mijn ogen voor velen nog steeds te fel opgeplakt en zadelt hem dus ook onterecht met heel veel extra kritiek op... Sommigen waren al bevooroordeeld nog voor hij hier een bal had getrapt en dat is er precies niet echt meer uitgegaan en dat vind ik jammer want puur op prestaties bekeken, kan je hem enkel de match van gisteren iets verwijten.

Trouwens: hoe De Castro met reeds geel achter zijn naam nog eens vol doorgaat met voet vooruit in de tweede helft, dat hij in aanvallend opzicht in de tweede helft tien keer uit tien de verkeerde keuze maakt en de bal verloor en hij ongelooflijk knullig de 2-0 maakt, wordt in vergelijking met Preben toch wel wat snel met de mantel der liefde bedekt hoor...

Wit en zwart zeker?

als ge Delclef ENKEL gisteren verdedigend slecht vond, dan denk ik toch dat jij liggen slapen hebt op Cappellen en een aantal thuismatchen.

Gisteren was de ganse verdediging rampzalig, twee backs om te huilen eigenlijk. Hetgeen ik al een gans jaar zeg, als je over gaat moet er daar versterking komen, dat heeft iedereen nu gezien.

Onbegrijpelijk dat velen hier liggen te lullen over tactiek, en dit en dat. Die jongen zijn kwaliteiten zijn gewoon te beperkt. En je sneer omtrent Seminck klopt totaal niet. Ik heb dat hoofdstuk afgesloten na de oefenmatch tegen RSCA, het ben jij die dat hier weer de wereld instuurt.

Delclef heeft gewoon enorme sjans dat er twee klasbakken naast hem staan. Voegt niets toe, gaat niet over de middellijn, geeft pasjes van twee meter.

Sorry hé zeg, als het slecht is , is het slecht en mag dat gezegd worden. Of gaan we den toer op van in de tijd met De Veirman?

28 Okt 2010, 19:58
Nationale Ploeg

Langs een kant was dit wel niet slecht zodat we toch terug eens mogen beseffen dat we maar in 3e klasse spelen. Voor hetzelfde geld worden we volgend jaar als we in tweede raken de eerste 5 speeldagen compleet afgeslacht (cfr Lierse in eerste).

28 Okt 2010, 19:59
nieuw in de eerste ploeg

Een compilatiefilmpje van de sfeer. 't was genieten vanuit de zittribune !
http://www.youtube.com/watch?v=ymDRDVaHVnc

28 Okt 2010, 20:00
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Was de bekermatch niet de bedoeling voor 1 groot feest te zijn. De sfeer is hier in weken niet meer zo grimmig geweest! Lang leven de cofidis cup!

Iendracht nor 2e

28 Okt 2010, 20:01
Ancien

Leeftijd: 46
ajoin_bart schreef:
@ DT
Ik heb toch ook niet gezegd dat de drie goals alleende schuld zijn van Delclef? :wadde:
Ik ben zeker niet tegen Delclef (is zelfs de eerste x dat ik commentaar op hem heb), maar ik vind toch dat mag gezegd worden dat hij gisteren een zeer ongelukkige wedstrijd speelde en hij in mijn ogen de minste was? Als er nooit commentaar op een forum mag geplaatst worden, kunde het forum beter sluiten he.

Mijn commentaar gaat niet op de slechte match van Preben gisteren, dat erken ik zelf ook. Alleen hoe het in uw post wordt verwoord, zoals "objectief de minste", etc. Op basis van de match van gisteren heb je overschot van gelijk - dat geef ik zelf ook aan - maar het gaat erom dat iemands prestatie zodanig afgebroken wordt dat het niet meer normaal is - al een gans seizoen sinds dag 1 eigenlijk en dat draagt nergens toe bij.

Naast het feit van Prebens mindere match zijn er gisteren ook nog vele andere spelers die fouten hebben gemaakt die minstens evenveel invloed hadden op het resultaat, maar toch wordt er liever stilgestaan bij het mindere acteren van Preben en dat vind ik jammer.

Is geen kritiek specifiek op u hoor, alleen algemene trend. Vandaar ook mijn verwijzing naar Brakel... Daar liep Preben er niet tussen en slikken we ook 3 goals tegen een tegenstander die een pak minder kwaliteit had dan GBA... De aanval op de persoon wordt wel getolereerd, melden dat er bij momenten een gebrek aan scherpte is zoals zondag en gisteren echter niet precies...

28 Okt 2010, 20:02
Ancien

Leeftijd: 38
El Corredor schreef:

als ge Delclef ENKEL gisteren verdedigend slecht vond, dan denk ik toch dat jij liggen slapen hebt op Cappellen en een aantal thuismatchen.

Gisteren was de ganse verdediging rampzalig, twee backs om te huilen eigenlijk. Hetgeen ik al een gans jaar zeg, als je over gaat moet er daar versterking komen, dat heeft iedereen nu gezien.

Onbegrijpelijk dat velen hier liggen te lullen over tactiek, en dit en dat. Die jongen zijn kwaliteiten zijn gewoon te beperkt. En je sneer omtrent Seminck klopt totaal niet. Ik heb dat hoofdstuk afgesloten na de oefenmatch tegen RSCA, het ben jij die dat hier weer de wereld instuurt.

Delclef heeft gewoon enorme sjans dat er twee klasbakken naast hem staan. Voegt niets toe, gaat niet over de middellijn, geeft pasjes van twee meter.

Sorry hé zeg, als het slecht is , is het slecht en mag dat gezegd worden. Of gaan we den toer op van in de tijd met De Veirman?

Volledig mee eens.

28 Okt 2010, 20:02

Leeftijd: 68
de clerus schreef:
Was de bekermatch niet de bedoeling voor 1 groot feest te zijn. De sfeer is hier in weken niet meer zo grimmig geweest! Lang leven de cofidis cup!

KIJK EENS HIER
Daar was het om te doen ons te laten zien dat Eendracht Aalst nog leeft :EA: :love:

Afbeelding
Bron HLN

28 Okt 2010, 20:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 187 188 189 190 191 200