|
|
| Pagina 20 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
inderdaad, dit was de minst lelijke combinatie
_________________ es da ier e fistjen... |
| 31 Jul 2009, 23:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Davy schreef: El Corredor schreef: Dani schreef: Denk dat het duidelijk is dat Niels Spotbeen nog veel bo'kes moet eten. Die zat totaal niet in de wedstrijd. Al wil dat niet zeggen dat je die jongen onmiddellijk moet afschrijven natuurlijk. Ik heb zo'n vermoeden dat hij de eerste weken niet meer zal geselecteerd worden. Brecht Moreels wordt ten onrechte geviseerd door sommigen onder ons. Hij is in mijn ogen een zeer degelijke verdediger en speelde gisteren dan ook een makkelijke match, zonder veel tegenstand. Dus eigenlijk kan je hem op zo'n wedstrijd niet gaan beoordelen. Delie speelde verdienstelijk en toont dat er ook nog met hem moet rekening gehouden worden ! Van de youngsters is het enkel Gacem die echt in het oog sprong. De Vidts is een goede speler maar nog niet van het niveau van een Van Damme of Podevijn. Is ook redelijk klein... Hebben we dan echt geen spelers met gestalte in de eigen jeugd ? Zondag zullen we zien welke typeploeg VDH in z'n hoofd heeft. Zijn er mensen hier die ook gaan kijken ? ik geef je gelijk over N.spotbeen zijn wedstrijd van gisteren... Maar als er één iemand is in wie ik echt geloof dan is het wel Niels Spotbeen. Samen met De Vidts en Gacem zijn dit drie spelers om in het oog te houden, EN eigen jeugd. Dat je voorts Delie kwaliteiten toelicht, tja, die voldoet voor mij gewoonweg niet. Te traag, technisch te weinig, maar ieder zijn mening/visie uiteraard. voor mij voldoet hij wel... meer zelfs, dieje speler wordt momenteel zwaar onderschat. Ok, depoitre staat buiten discussie, laat dat duidelijk zijn, maar als er enen is die op zijn plaats zal moeten spelen wanneer laurent niet kan spelen, dan zal het toch delie zijn, en niemand anders!!! delie bakte er vorig seizoen weinig van... maar hoe kan het ook anders? ik vond hem toen al 3x beter als boto en nu nog altijd Dan toch nog liever Lord om Depoitre eventueel te vervangen. |
| 01 Aug 2009, 5:51 |
|
|
forumlegende
dwarskijker schreef: Davy schreef: El Corredor schreef: ik geef je gelijk over N.spotbeen zijn wedstrijd van gisteren... Maar als er één iemand is in wie ik echt geloof dan is het wel Niels Spotbeen. Samen met De Vidts en Gacem zijn dit drie spelers om in het oog te houden, EN eigen jeugd. Dat je voorts Delie kwaliteiten toelicht, tja, die voldoet voor mij gewoonweg niet. Te traag, technisch te weinig, maar ieder zijn mening/visie uiteraard. voor mij voldoet hij wel... meer zelfs, dieje speler wordt momenteel zwaar onderschat. Ok, depoitre staat buiten discussie, laat dat duidelijk zijn, maar als er enen is die op zijn plaats zal moeten spelen wanneer laurent niet kan spelen, dan zal het toch delie zijn, en niemand anders!!! delie bakte er vorig seizoen weinig van... maar hoe kan het ook anders? ik vond hem toen al 3x beter als boto en nu nog altijd Dan toch nog liever Lord om Depoitre eventueel te vervangen. Lord diep in de spits? Natuurlijk, waarom Seminck niet? |
| 01 Aug 2009, 13:29 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 09 Jun 2005, 22:34 Berichten: 153 Leeftijd: 47 Locatie: Ninof |
Dan toch nog liever Lord om Depoitre eventueel te vervangen.[/quote]
Lord diep in de spits? Natuurlijk, waarom Seminck niet?[/quote] Nu zijde aan het overdrijven hé, pakt dan Van Steenberghe ![]() |
| 01 Aug 2009, 13:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jean schreef: Lord diep in de spits? Natuurlijk, waarom Seminck niet? Tis inderdaad absoluut Lord zijn beste positie niet, maar hij heeft er toch al verdienstelijke matchen ook gespeeld hoor. Onder andere in de troosting tegen Turnhout twee seizoenen geleden kwam hij in de tweede helft naar de positie van diepe spits nadat Arnold bij de rust vervangen werd en speelde hij in de tweede helft werkelijk outstanding op die positie. |
| 01 Aug 2009, 13:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Ge kunt met Lord verschillende kanten uit er is maar één vereiste, hij moet goesting hebben
![]() |
| 01 Aug 2009, 14:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Als Depoitre moest uitvallen dan moet Delie hem vervangen,precies vergeten dat hij vorig seizoen 5 doelpunten maakte in een ploeg die vierkant draaide.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Aug 2009, 14:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik hoop op deze ploeg.
Steven Van Steenberghe Olivier De Castro Michael Seminck Brecht Moreels Predrag Filipovic Kristof Kestens Niels De Schutter Thomas Troch Damien Gallucci Wouter Moreels Laurent Depoitre _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Aug 2009, 14:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Bakkie schreef: Als Depoitre moest uitvallen dan moet Delie hem vervangen,precies vergeten dat hij vorig seizoen 5 doelpunten maakte in een ploeg die vierkant draaide. Inderdaad, en met het verschil dat er nu goede voetballers rond hem gaan staan _________________
|
| 01 Aug 2009, 15:29 |
|
|
Gunther schreef: Bakkie schreef: Als Depoitre moest uitvallen dan moet Delie hem vervangen,precies vergeten dat hij vorig seizoen 5 doelpunten maakte in een ploeg die vierkant draaide. Inderdaad, en met het verschil dat er nu goede voetballers rond hem gaan staan Depoitre maakte vorig seizoen 11 goals,in een ploeg die bijna een gans seizoen top 5 speelde,Delie 5 goals op een half seizoen in een vierkante ploeg,waarom zien er sommigen hem hier dan liever niet in de ploeg joost mag het weten._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Aug 2009, 15:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: Ik hoop op deze ploeg. Steven Van Steenberghe Olivier De Castro Michael Seminck Brecht Moreels Predrag Filipovic Kristof Kestens Niels De Schutter Thomas Troch Damien Gallucci Wouter Moreels Laurent Depoitre Ziet er idd goed uit. Ik hoop alleen dat Glen Coppens geen basisplaats krijgt.. Onze trainer heeft hem precies graag |
| 01 Aug 2009, 16:04 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52 Berichten: 146 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Ja hij heeft het wel voor Coppens, nu ja, ik heb hem nog niet zo vaak zien spelen dus ga er nog niet over oordelen.
Over de hier graag geziene ploeg, ik denk niet dat ze Verheyden gehaald hebben om op de bank te komen zitten, t zal wel eerder Verheyden zijn ipv De Schutter |
| 01 Aug 2009, 16:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
iendracht veroit schreef: Ja hij heeft het wel voor Coppens, nu ja, ik heb hem nog niet zo vaak zien spelen dus ga er nog niet over oordelen. Over de hier graag geziene ploeg, ik denk niet dat ze Verheyden gehaald hebben om op de bank te komen zitten, t zal wel eerder Verheyden zijn ipv De Schutter Met zo een lange competitie zullen er meerdere spelers nodig zijn om het jaar rond te komen. Hopelijk zijn er zo weinig mogelijk blessures en schorsingen. Indien dit tegenvalt mogen we gelukkig zijn dat er reservespelers zijn. Het is aan de trainer deze reservespelers te motiveren positief ingesteld te zijn. _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 01 Aug 2009, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 01 Aug 2009, 16:27 |
|
|
forumlegende
Als je Lord uit de ploeg laat dan vraag ik me af of er wel voetbalverstand aanwezig is...
|
| 01 Aug 2009, 16:54 |
|
|
forumlegende
Dani schreef: Als je Lord uit de ploeg laat dan vraag ik me af of er wel voetbalverstand aanwezig is... Idem met Verheyden, moet en zal in de ploeg staan! |
| 01 Aug 2009, 18:10 |
|
| Pagina 20 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 53 Volgende |