|
|
| Pagina 20 van 28 |
[ 409 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Verklaar mij eens WAAROM dat Depoitre naar het middenveld moet crossen voor een aanspeelbare bal te krijgen?!
Zoals ik dus al zei in het verleden, de flankspelers EN Verheyden komen zwaar te kort! Waar is de ballentoevoer???!!! De ballen moeten eerst vakkundig voorin geraken, pas dan kan je doelgevaar creeëren! Podevijn zit tot 'snachts 5 uur te pokeren op zijn computerke en denkt dat hij het wel allemaal nog ne keer afhaspelt in de match, maar die komt zwaar te kort, niet moeilijk dus dat die intussen al op de bank zit. Zijn vervanger is ook niet efficiënt en onzuiver en dan zwijg ik nog het liefst van al van Lord, die verzet al helemaal gene poot en als hij dat al doet dan slentert hij zich dood op de tegenstrever. Diegenen die op zijn flitsen zit te hopen, is volledig aan het verkeerde adres bij onze nummer 2. Troch, die ziet ook geen ballen en krijgt al helemaal geen steun, of beter: bruikbare aanspeelpunten en DUS komt onze spits zo diep terugzakken voor een keer een balgevoel te krijgen, het is volledig de omkadering naar het aanvalspunt dat op niets maar dan ook NIETS trekt. Uiteindelijk ben ik blij met het verlies, dat ze nu eindelijk eens voor de spiegel gaan staan. Ik ben niet tegen het spelsysteem, het dient ook gewoon uitgevoerd te worden, als je een Lord eens 90' bekijkt dan is mijn goesting al snel over! Efficiëntie NUL, beter met 10 spelen zou ik zo zeggen |
| 07 Sep 2009, 13:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: Ik weet dat het dit seizoen nog niet goed geweest is. Maar vorig seizoen stond iedereen hier te roepen dat we Troch en Verheyden misten en bij de aankondiging van hun terugkomst was er hoera sfeer alom. Na 4 speeldagen mogen ze weeral ophoepelen Van mij mogen ze een signaal krijgen om wakker te worden, maar ze zo gaan afbreken lijkt me toch ook voor niks nodig. We hebben vorig jaar al gezien dat dat de spelers niks vooruit helpt.Veel achteruit zal het hen ook niet brengen, want veel slechter kan niet meer. |
| 07 Sep 2009, 14:19 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
kd'ke schreef: Veel achteruit zal het hen ook niet brengen, want veel slechter kan niet meer. Dat is ook mijn gedacht. |
| 07 Sep 2009, 14:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Mariner schreef: Ik ben een super-optimist over den iendracht, maar wat ik gisteren gezien heb, ben ik nog altidj ziek van. Zo zwak en zo weinig wil om te winnen, triest. Tis denk ik 2 jaar geleden dat wij thuis nog eens een paar goeie matchen op rij hebben gezien, ge speelt thuis en ge kruipt achter den bal. Waar zijde dan mee bezig.... dedju Ik denk dat daar vooral het schoentje nijpt, de bezieling en de wil om te winnen, het fier zijn om dat wit-zwart truitje te mogen dragen. Je kan slecht spelen, maar dan nog moet je met volle overgave spelen en dat mis ik bij heel wat spelers. Er is kwaliteit genoeg, daar ben ik van overtuigd, maar ik zie geen ploeg staan. en al wie denkt dat het met de terugkomst van Kestens gaat opgelost zijn, is volgens mij ook verkeerd. Kestens kan inderdaad een heel middenveld bestrijken en gaat defensief heel wat werk opknapen, maar het grootste probleem zit hem bij onze creatieve spelers, die op de één of andere manier hunnen draai niet vinden in een onsamenhangend geheel. Als Depoitre komt afhaken naar een bal, dan creeërt hij ruimte in zijne rug, maar die ruimte werd gedurende 90 min ongebruikt gelaten. Als Lord effectief tegen zijn zin staat te voetballen, waarom mag hij dan in hemelsnaam 65 min meedoen, na een kwartier zag je al hoe laat het was, vervang dan met de rust, of zelfs al na een half uur. Vijf minuten voor tijd incaseer je een logische tegentreffer, waarom dan gewoon die laatste 6 a 7 minuten niet met Sierenveld mee in de spits en dan maar ballen droppen in de 16, je weet maar nooit met een afvallende bal. Tot slot vind ik dat spelers die niet voldoen en op de bank zitten, zich op vrijdag maar eens gaan moeten bewijzen bij de beloften. En vegen ze daar er ook hun kl...aan, wel neem dan een jongere in de plaats mee. Als je aan de die mannen hun geld zit, gaan ze misschien eindelijk eens presteren. _________________ geer'n bè |
| 07 Sep 2009, 14:51 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Citeer: "Zonder doelpunten kan je niet winnen....." We troffen vandaag met Heist een krachtige stevige ploeg die met een 6 op 6 naar Aalst kwam en dus geen meelopertje is. Toch brachten we veel te weinig vandaag. Een aantal jongens zijn te weinig aanwezig in de wedstrijden of spelen te nonchalant om resultaat te bereiken. We speelden vandaag amper kansen bij elkaar en zonder doelpunten kan je nu eenmaal geen wedstrijd winnend afsluiten. We verloren vandaag de slag op het middenveld, hierdoor moest Laurent Depoitre te ver naar achter plooien en was er voorin te weinig volk aanwezig om kansen bij elkaar te spelen. Daarnaast verliezen we met de zieke Niels De Schutter de tweede helft een belangrijke pion. Niels was reeds ziek voor de wedstrijd, besliste toch om te starten maar we zagen met de rust reeds dat hij niet meer verder kon. Tien minuten voor tijd beslissen we om voluit voor de drie punten te gaan en dan is het jammer dat het doelpunt aan de ander kant van het veld valt. We blijven nu achter met een 4 op 12 en volgende week op Hoogstraten is winst dus noodzakelijk. Dit was echter vandaag ook reeds het geval. Sommige jongens hebben dringend nood aan een goede prestatie om het vertrouwen op te krikken. Hopelijk komt die er volgende week.... zouden ze er dan niet zelf voor kunnen zorgen dat ze vertrouwen krijgen door er eens een ganse match hun kop voor te leggen en gvd eens samen als ploeg te spelen? t komt niet vanzelf natuurlijk .... een goeie prestatie hangt ook af van de personen zelf dus waar wachten ze dan op?als je als ploeg ziet dat het niet draait zoals verwacht , doe daar dan iets aan maar laat uwe kop zo niet direct hangen... want den uitleg van t lag daar of daar aan is makkelijk gezegd achteraf , maar als je dit zelfde probleem zelfs met een halve nieuwe ploeg nog steeds opmerkt zit er toch iets meer mis dan enkel 'het tikkeltje geluk' dat er niet was.... t zal voor volgende week weer zijn..... |
| 07 Sep 2009, 14:52 |
|
|
forumlegende
El Corredor schreef: seejdrik schreef: jongens toch, op den trainer beginnen te kakken is allemaal gemakkelijk ze. maar by hem ligt het probleem zeker niet, ik geloof in deze trainer. Het probleem ligt gewoon by de spelers die hun truitje niet willen nat maken. Die worden hier gvd goe betaald en dan lopen die daar niks te doen, ze moeten allemaal is voor de spiegel gaan staan en nekeer 90 min beginnen te knokken. & ik hoop dat ze allemaal wel genoeg ' EER' hebben en da ze der volgende week allemaal vol voor gaan gaan! ik ben er van overtuigd dat er veel kwaliteit in onze ploeg zit maar nu komt het er gwn NOG niet uit. ik ben zeker dat het gaat verbeteren, kestjes komt ook ver terug & geloof mij die hebben we gemist. als diejen der by is gaat veel beter lopen. maar ej jongens, we mogen echt de moed ni op geven & der blijven in geloven eh. kweet dat'r de laatsten tijd niveel goed is maar tgaat verbeteren. kweetet zeker. iendrachter in goeie en slechte tijden nu volgende week naar hoogstraten en de 3 punten meepakken & iedereen praat weer anders. daar ben ik toch niet mee akkoord. de trainer stelt de ploeg op en is dan ook verantwoordelijk als het mis loopt. En zijn wissels zijn ronduit slecht. Maar langs de andere kant, hij kan zelf moeilijk centraal op het middenveld gaan staan. ik ben eens benieuwd hoe lang de nieuwe sportieve mannen de situatie verheyden-troch gaan verdedigen, wetende dat ze zich vorig jaar doodgeërgerd hebben aan Van Mieghem-Franck... ![]() Ik hoop hoogstens tot wanneer Kestens vedrom is! Tein moet 1 van de 2 (liefst Verheyden) plaats ruimen voor Kestens. Als dat niet gebeurt, dan mag je degelijk afgeven op den trainer (en de rest van de sportieve cel). Nu lijkt het mij nog te vroeg, aangezien VDH nu volgens mij geen degelijk alternatief heeft voor 't middenveld... De Schutter kan je op 't midden plaatsen, maar daarmee wacht je peis ik 't best tot dat Seminck vedrom is, om zeker te zijn da ge uw verdediging niet te neig verzwakt. Anderzijds is de combinatie Siereveld (verd.)-De Schutter (midden) 99 kansen op 100 beter dan De Schutter (verd.)-Verheyden (midden). Laten we zien wat VDH op Hoogstraten doet. Helaas kan ik er niet bij zijn. T. Fratelli, stuurt ge mij eindstand (en tussenstanden...) door? Merci hé! ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! Laatst gewijzigd door Timoilsjt op 07 Sep 2009, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Sep 2009, 16:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Nogmaals, het meest schrijndend was dat verheyden zijn beste match gespeeld heeft tot hiertoe, het feit dat hij niet voldeed zegt genoeg,hij was aanwezig , gaf wat passes maar waar schort het aan?
Verheyden EN troch op dat middenveld is verdedigend en bikkelend VEEL EN VEEL TE WEINIG in derde ! Gelijk als het momenteel loopt is het OF troch OF verheyden en dan is voor mij verheyden het slachtoffer. Ge MOET met twee verdedigende mids beginnen spelen op dat midden, VDH heeft dan nog keuzes uit drie pionnen. Toen ik hem vroeg of kestens waarschijnlijk nu toch zaterdag al op de bank zou zitten repliceerde hij dat het goed zou zijn dat hij zelfs direct start....en het was zeker niet al zwanzend bedoeld ! Maar wat brengt dat op als hij verheyden laat staan? Met twee verdedigende mids gaat depoitre niet gaan weerzakken om ballen op het midden te gaan halen. Met twee verdedigende mids gaat troch OOK in de voet aangespeeld worden ,met die recuperatie op het middenveld gaat troch meer aan bod komen. Recupererend centraal in middenveld, diepe aanvallende flanken, en depoitre die enkel positioneel vooraan moet verdedigen ipv aanvallend middenvelder te spelen. Het is werkelijk frapant dat VDH dit nog niet doorheeft dat je met twee verdedigende mids MEER AANVALLEND gaat spelen. De balans creativiteit en loopvermogen , (duel) kracht, inzet gaat misschien dan eens in evenwicht zijn. Ik vraag me af wat er nu veranderd is tov verleden seizoen ??? Blijkbaar hebben ze nog geen lessen getrokken !! En ja, ivm die spitsenloze bank , eigen schuld , dikke bult ! Als de heer vanderhaeghen delie bij het grof huisvuil zet en hij maakt liever met 1 spits het seizoen rond zal dat wel op zijn conto mogen geschreven worden zeker ? Of zijn die amerikaan ? en/ of die senegalees die hier al een hele tijd lopen te testen wonderdokters ? En waarom de castro op de bank zit is me ook al een compleet raadsel. Is die op backpositie eigenlijk verdedigend te degelijk ? Allezins lijkt dat erop. Offensief heeft hij misschien niet dezelfde bijdrage als coppens maar het is zeker niet dat hij offensief niks kan bijbrengen. Hij heeft een degelijke pass in voet en houdt het spel simpel. Blijkbaar is dit niet aan VDH besteedt. Hij speelt liever met een coppens die aanvallend wel oké is maar verdedigend een kleine ramp. Als ge de balans qua totaal profiel van de rechtsbackpositie maakt kiest hij dus liever voor de onlogische oplossing. Dat sommigen dan logischerwijze beginnen spreken dat een "meegebrachte" speler meer kansen krijgt is allezins nog begrijpelijk te noemen .Immers waarom speelt hij wel kun je je afvragen? Druk kan men der zich niet over maken. Het zal zichzelf wel oplossen, tegen hoogstraten dezelfde opstelling of invulling van de ploeg en daar op bek gaan is met die bye een redelijke kans om valies te pakken richting zottegem. Als dat gebeurt zou ik het spijtig vinden dat hij uit zijn zaken die het op het veld ziet gebeuren niet leert. En ook, op hoogstraten verliezen is al een halve mission impossible tekenen. |
| 07 Sep 2009, 16:08 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 13 Aug 2009, 17:35 Berichten: 49 |
site van heist ;
Zo mogen we toch wel stellen dat K.SK.-Heist “geschiedenis schreef” op zondag 6 september 2009. 9 op 9 in de eerste drie matchen in derde nationale met als klap op de vuurpijl 0-1 gaan winnen op het veld van Eendracht Aalst. Dit had zelfs de grootste optimist niet verwacht |
| 07 Sep 2009, 16:14 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2009, 17:57 Berichten: 34 |
inderdaad, dit had niemand van ons zelfs maar durven dromen...omdat aalst toch steeds in elke voorbeschouwing als dé titelfavoriet naar voor werd geschoven.
wie was het sterkste trouwens als ploeg? boom of heist? |
| 07 Sep 2009, 16:23 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
hesteneer schreef: inderdaad, dit had niemand van ons zelfs maar durven dromen...omdat aalst toch steeds in elke voorbeschouwing als dé titelfavoriet naar voor werd geschoven. wie was het sterkste trouwens als ploeg? boom of heist? Boom. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 07 Sep 2009, 16:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik vond Heist ook verre van goed, wij waren gewoon schandalig slecht.
|
| 07 Sep 2009, 16:25 |
|
|
hesteneer schreef: inderdaad, dit had niemand van ons zelfs maar durven dromen...omdat aalst toch steeds in elke voorbeschouwing als dé titelfavoriet naar voor werd geschoven. wie was het sterkste trouwens als ploeg? boom of heist? boom ! |
| 07 Sep 2009, 16:26 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2009, 17:57 Berichten: 34 |
dan is boom de te kloppen ploeg hé dit jaar...samen met st niklaas denk ik
|
| 07 Sep 2009, 16:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
hesteneer schreef: dan is boom de te kloppen ploeg hé dit jaar...samen met st niklaas denk ik En Aalst hoor. Schrijf ons nog niet af. Is voor ons ook moeilijk om te zeggen wie er de "betere" ploeg is, maar uit de onderlinge confrontaties leek Boom mij sterker dan Heist. Het seizoen is nog lang he. |
| 07 Sep 2009, 16:31 |
|
|
Deef schreef: hesteneer schreef: dan is boom de te kloppen ploeg hé dit jaar...samen met st niklaas denk ik En Aalst hoor. Schrijf ons nog niet af. Is voor ons ook moeilijk om te zeggen wie er de "betere" ploeg is, maar uit de onderlinge confrontaties leek Boom mij sterker dan Heist. Het seizoen is nog lang he. ik ben zeker dat wij nog in de top 3-4 gaan ronddraaien ![]() |
| 07 Sep 2009, 16:32 |
|
| Pagina 20 van 28 |
[ 409 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 28 Volgende |