|
|
| Pagina 3 van 16 |
[ 234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
chunga schreef: Dat gesprek met Kevin Franck is ook weeral veel bla bla. Hadden we er meer onze kop voorgelegd hadden we nu tien punten meer zegt hij. Da weten we godverdomme ook, Doe er dan iets aan zou ik zeggen. Praatjes vullen geen gaatjes.Mja, je hebt dan ook nooit de indruk gehad dat er dit jaar een ploeg op het veld stond hé. Buiten de match tegen Peruwelz dan, na de bolwassing tegen Wielsbeke. Een groepsgevoel kan er komen als je zelf iets samen hebt opgebouwd (de ploeg in vierde bijvoorbeeld), maar je hebt ondertussen bijna zelfs geen spelers meer over die in die memorabele bekermatch op Sint-Truiden op het veld stonden... Landuyt, Shabi, Claessens en Verheyden al weg voor het seizoen, Lambrecht en Boto nauwelijks of geen kans gekregen dit seizoen, Vanden Brande geblesseerd... En zo'n zaken zijn belangrijk voor de continuïteit van een ploeg.. En als dat groepsgevoel er niet is, moet je dat creëren zoals De Wilde indertijd, maar ja, ook dat is niet gebeurd hé... Een bende individuen - zag je al van in de voorbereiding en als de resultaten dan uitblijven, dan worden er nog meer kliekjes gevormd... Het wegsturen van Arnold heeft ook daar gevolgen gehad, zeker bij de gekleurde spelers... maar daar wordt uiteraard met geen woord over gerept. |
| 24 Mar 2009, 18:34 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
fred schreef: Mariner schreef: boer touch schreef: Hij heeft gelijk, maar wie buiten van de kern? Ik heb door mijn SV de laatste matchen niet gezien, maar heb gehoord dater meerdere met hun klak naar smijten, dus dan zijn de schuldigen snel gevonden zeker hé Als ze al een hele week gaan skieen zonder dat er ook maar ene van op de hoogte is,dat moet toch allemaal kunnen,'t is toch maar derde klasse . ![]() oeps... ![]() _________________ iendracht! |
| 24 Mar 2009, 19:59 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bertje Berepoot schreef: eintracht frankfurt schreef: Bertje Berepoot schreef: Ik roep onze voltallige jeugd op, om in deze moeilijke tijden, aanstaande (en hopelijk nog zeer vele) zondag onze 1ste ploeg te komen aanmoedigen. De ploeg kan in gegeven omstandigheden al onze steun gebruiken. Herbert is dit nu een serieuze post of cynisch bedoeld???de ploeg heeft de gegeven sportieve omstandigheden zelf gecreeerd, mijn besteke!En wat de bestuurlijke omstandigheden betreft, daar hebben de spelers geen bal mee te maken. Ze hebben een contract om voetbal te spelen, en worden tijdig betaald, dus op het veld moeten ze presteren, en voor de rest zwijgen ![]() en als het sommige heren voetballers niet aanstaat dat hun vriendjes in het bestuur zijn gedegradeerd of afgezet, dat ze dan met de hypocrisie stoppen en de eer aan zichzelf houden : contract verscheuren en opstappen Dan ga ik liever eervol de boot in met een pak gemotiveerde jonge gasten die de ziel uit hun lijf lopen, dan deze salonvoetballers die een pak goalen van kutploegen om de oren krijgen, omdat ze niet meer gemotiveerd zijn. WEG ERMEE Geachte, deze post is positief bedoeld, met de vraag aan onze jeugdspelers om hun 1ste elftal te komen aanmoedigen. Zoals in een huwelijk, in goede en slechte tijden. Herbert u moet mijn reactie dan ook eens goed lezen : ik spreek totaal niet over het uitnodigen van de jeugd, integendeel, dat draagt 200% mijn steun ik heb het over de quote "dat de ploeg in de gegeven omstandigheden onze steun nodig heeft"... als er nu iets is waar de spelers niet over kunnen klagen, is over de onvoorwaardelijke steun van de supporters die zo tot nu toe gekregen hebben. Het fluitconcert tegen Wielsbeke is het enige protest eigenlijk, en dan nog met goede reden. We hadden al veel eerder moeten reageren op hun kl**teprestaties !! (gecensureerd, om Boer Touch niet te shockeren )Dus ja, inderdaad een huwelijk : onvoorwaardelijke steun. Maar als ik ontdek dat mijn partner me bedriegt (in dit geval de spelers die er met hun petje naar gooien), dan verdwijnt de steun hoor. Dan liever een andere partner (jonge gasten die er voor vechten) en de rest mag opstappen !! trouwens, u moet me niets over onvoorwaardelijke steun leren : ben in 1992 met nog 17 andere gekken met een minibusje naar Charleroi gereden, wetende dat we toch al gingen degraderen en wellicht ook verliezen. Desondanks blijven aanmoedigen, want die ploeg kon gewoon niet beter. Bij momenten echt medelijden, want ze deden wel hun best! Maar wat er de voorbije twee matchen gebeurde, is gewoon schandalig. (voor de slechte verstaanders op het forum : ik val niet op jonge gasten he !!! was enkel een metafoor !! ) Grüße _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. Laatst gewijzigd door eintracht frankfurt op 24 Mar 2009, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 24 Mar 2009, 20:36 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
boer touch schreef: eintracht frankfurt schreef: Bertje Berepoot schreef: Ik roep onze voltallige jeugd op, om in deze moeilijke tijden, aanstaande (en hopelijk nog zeer vele) zondag onze 1ste ploeg te komen aanmoedigen. De ploeg kan in gegeven omstandigheden al onze steun gebruiken. Herbert is dit nu een serieuze post of cynisch bedoeld???de ploeg heeft de gegeven sportieve omstandigheden zelf gecreeerd, mijn besteke!En wat de bestuurlijke omstandigheden betreft, daar hebben de spelers geen bal mee te maken. Ze hebben een contract om voetbal te spelen, en worden tijdig betaald, dus op het veld moeten ze presteren, en voor de rest zwijgen ![]() en als het sommige heren voetballers niet aanstaat dat hun vriendjes in het bestuur zijn gedegradeerd of afgezet, dat ze dan met de hypocrisie stoppen en de eer aan zichzelf houden : contract verscheuren en opstappen Dan ga ik liever eervol de boot in met een pak gemotiveerde jonge gasten die de ziel uit hun lijf lopen, dan deze salonvoetballers die een pak goalen van kutploegen om de oren krijgen, omdat ze niet meer gemotiveerd zijn. WEG ERMEE Beste frankfurter, Dat ge ewa slimmer zijt als al de rest op dit forum hebt ge zelf al laten weten! maar moet er in uw berichten altijd zoveel agressie zijn? een beetje verdraagzaamheid kan geen kwaad. En wat herbert betreft, dat is iemand die het hart op de juiste plaats heeft! bij deze ![]() don't worry, ben heel verdraagzaam. Bij een gewone slechte prestatie geef ik het Maar bij bewuste, ongemotiveerde prestaties ,waarbij de supporters in de steek worden gelaten, ondanks hun massale steun tijdens dit kl**teseizoen, krijgen deze bepaalde spelers van mij het gebaar en mogen ze Dus was helemaal niet agressief bedoeld ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 24 Mar 2009, 20:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik hoop dat de supporters 90 minuten lang op troch roepen !!!! (telkens hij aan bal komt) Omdat hij waardevol was voor de ploeg en ook als symbool voor wat we nu lopen hebben !!
Ik blijf erbij en pak niks van mijn woorden weer,.... vanals spelers op het plein komen (en wuiven naar supporters) zou er een hard striemend fluitconcert doorheen het pierre cornelisstadion moeten galmen !! Laat het striemend fluitconcert weerklinken al was het wat er gedaan wordt voor een minuut stilte. 1 minuut keihard fluiten !! Dan zouden wij als supporters tenminste laten zien dat we niet soft zijn zoals we dit seizoen eigenlijk veel te veel waren gezien prestaties op het veld. |
| 24 Mar 2009, 20:51 |
|
|
Ancien
marc2 schreef: Ik hoop dat de supporters 90 minuten lang op troch roepen !!!! (telkens hij aan bal komt) Omdat hij waardevol was voor de ploeg en ook als symbool voor wat we nu lopen hebben !! Ik blijf erbij en pak niks van mijn woorden weer,.... vanals spelers op het plein komen (en wuiven naar supporters) zou er een hard striemend fluitconcert doorheen het pierre cornelisstadion moeten galmen !! Laat het striemend fluitconcert weerklinken al was het wat er gedaan wordt voor een minuut stilte. 1 minuut keihard fluiten !! Dan zouden wij als supporters tenminste laten zien dat we niet soft zijn zoals we dit seizoen eigenlijk veel te veel waren gezien prestaties op het veld. Ik ben voorstander van een stil kwartiertje, op deze wijze negeren wij de spelers zoals zij ons gans het seizoen negeren. Komen op het plein begroeten de fans en krijgen een onbewogen en stille spionkop als begroeting. Supporteren voor de tegenstrever doe ik nooit, zelfs niet met Troch in hun rangen, deze manier doet veel te veel pijn bij onze eigen supporters. Je hebt teveel fans die deze manier van actie voeren niet kunnen begrijpen. Vinden jullie het zo leuk om St Niklaas hier de overwinning cadeau te geven, luid aangemoedigd door de Eendrachtfans. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Mar 2009, 21:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Hugo schreef: marc2 schreef: Ik hoop dat de supporters 90 minuten lang op troch roepen !!!! (telkens hij aan bal komt) Omdat hij waardevol was voor de ploeg en ook als symbool voor wat we nu lopen hebben !! Ik blijf erbij en pak niks van mijn woorden weer,.... vanals spelers op het plein komen (en wuiven naar supporters) zou er een hard striemend fluitconcert doorheen het pierre cornelisstadion moeten galmen !! Laat het striemend fluitconcert weerklinken al was het wat er gedaan wordt voor een minuut stilte. 1 minuut keihard fluiten !! Dan zouden wij als supporters tenminste laten zien dat we niet soft zijn zoals we dit seizoen eigenlijk veel te veel waren gezien prestaties op het veld. Ik ben voorstander van een stil kwartiertje, op deze wijze negeren wij de spelers zoals zij ons gans het seizoen negeren. Komen op het plein begroeten de fans en krijgen een onbewogen en stille spionkop als begroeting. Supporteren voor de tegenstrever doe ik nooit, zelfs niet met Troch in hun rangen, deze manier doet veel te veel pijn bij onze eigen supporters. Je hebt teveel fans die deze manier van actie voeren niet kunnen begrijpen. Vinden jullie het zo leuk om St Niklaas hier de overwinning cadeau te geven, luid aangemoedigd door de Eendrachtfans. ![]() Zeer juist, ook ik zal niet supporten voor fcn! Het eerste kwartier zal ik zwijgen maar als ik zie dat er inzet is dan zullen ze van mij terug steun krijgen zoals ik dat iedere week doe. Is er geen inzet dan is het aan ons om ons ongenoegen daar over te uiten. Na de match wil ik Troch een bedankingswoordje toeroepen maar tijdens de match niet want dit zal hem enkel motiveren... Match met belang of nie kheb toch tliefst da onze geliefde Iendracht wint ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 24 Mar 2009, 21:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hugo schreef: marc2 schreef: Ik hoop dat de supporters 90 minuten lang op troch roepen !!!! (telkens hij aan bal komt) Omdat hij waardevol was voor de ploeg en ook als symbool voor wat we nu lopen hebben !! Ik blijf erbij en pak niks van mijn woorden weer,.... vanals spelers op het plein komen (en wuiven naar supporters) zou er een hard striemend fluitconcert doorheen het pierre cornelisstadion moeten galmen !! Laat het striemend fluitconcert weerklinken al was het wat er gedaan wordt voor een minuut stilte. 1 minuut keihard fluiten !! Dan zouden wij als supporters tenminste laten zien dat we niet soft zijn zoals we dit seizoen eigenlijk veel te veel waren gezien prestaties op het veld. Ik ben voorstander van een stil kwartiertje, op deze wijze negeren wij de spelers zoals zij ons gans het seizoen negeren. Komen op het plein begroeten de fans en krijgen een onbewogen en stille spionkop als begroeting. Supporteren voor de tegenstrever doe ik nooit, zelfs niet met Troch in hun rangen, deze manier doet veel te veel pijn bij onze eigen supporters. Je hebt teveel fans die deze manier van actie voeren niet kunnen begrijpen. Vinden jullie het zo leuk om St Niklaas hier de overwinning cadeau te geven, luid aangemoedigd door de Eendrachtfans. ![]() IK ga dat stil kwartiertje aan den toog doorbrengen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Mar 2009, 21:18 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Hugo schreef: marc2 schreef: Ik hoop dat de supporters 90 minuten lang op troch roepen !!!! (telkens hij aan bal komt) Omdat hij waardevol was voor de ploeg en ook als symbool voor wat we nu lopen hebben !! Ik blijf erbij en pak niks van mijn woorden weer,.... vanals spelers op het plein komen (en wuiven naar supporters) zou er een hard striemend fluitconcert doorheen het pierre cornelisstadion moeten galmen !! Laat het striemend fluitconcert weerklinken al was het wat er gedaan wordt voor een minuut stilte. 1 minuut keihard fluiten !! Dan zouden wij als supporters tenminste laten zien dat we niet soft zijn zoals we dit seizoen eigenlijk veel te veel waren gezien prestaties op het veld. Ik ben voorstander van een stil kwartiertje, op deze wijze negeren wij de spelers zoals zij ons gans het seizoen negeren. Komen op het plein begroeten de fans en krijgen een onbewogen en stille spionkop als begroeting. Supporteren voor de tegenstrever doe ik nooit, zelfs niet met Troch in hun rangen, deze manier doet veel te veel pijn bij onze eigen supporters. Je hebt teveel fans die deze manier van actie voeren niet kunnen begrijpen. Vinden jullie het zo leuk om St Niklaas hier de overwinning cadeau te geven, luid aangemoedigd door de Eendrachtfans. ![]() IK ga dat stil kwartiertje aan den toog doorbrengen ![]() Ik heb ook nog bonskes genoeg! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Mar 2009, 21:22 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ge moet zo ni lachen Bakkie, tzal wel zoiets zijn
Wij staan daar alle keren om de ploeg te steunen maar nu zondag, ook al zalk daar weer meer als goe op tijd zijn, ga ik de tribune ni op voor 15u15. Zij hebben ons in de steek gelaten (nog licht uitgedrukt), wel ik ga da nu ook voor een kwartier doen. En alst vant zelfde is, ga ik volgende week gewoon mee met den bus voor de supclub te steunen maar het stadion ga ik ni binnen. De spelers verdienen het ni en tis toch voor de kas van Gent-Zeehaven dan ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 24 Mar 2009, 21:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Verbechio schreef: Ge moet zo ni lachen Bakkie, tzal wel zoiets zijn Wij staan daar alle keren om de ploeg te steunen maar nu zondag, ook al zalk daar weer meer als goe op tijd zijn, ga ik de tribune ni op voor 15u15. Zij hebben ons in de steek gelaten (nog licht uitgedrukt), wel ik ga da nu ook voor een kwartier doen. En alst vant zelfde is, ga ik volgende week gewoon mee met den bus voor de supclub te steunen maar het stadion ga ik ni binnen. De spelers verdienen het ni en tis toch voor de kas van Gent-Zeehaven dan ![]() Aléz, nu hebt ge een reden om aan den toog te blijven plakken ![]() |
| 24 Mar 2009, 21:26 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Jeroen schreef: Aléz, nu hebt ge een reden om aan den toog te blijven plakken ![]() goh ge kunt daar moeilijk een kotier staan schilderen newaar ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 24 Mar 2009, 21:41 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Verbechio schreef: Jeroen schreef: Aléz, nu hebt ge een reden om aan den toog te blijven plakken ![]() goh ge kunt daar moeilijk een kotier staan schilderen newaar ![]() Tijd voor een 'goed gesprek' ? ![]() |
| 24 Mar 2009, 21:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Hugo schreef: marc2 schreef: Ik hoop dat de supporters 90 minuten lang op troch roepen !!!! (telkens hij aan bal komt) Omdat hij waardevol was voor de ploeg en ook als symbool voor wat we nu lopen hebben !! Ik blijf erbij en pak niks van mijn woorden weer,.... vanals spelers op het plein komen (en wuiven naar supporters) zou er een hard striemend fluitconcert doorheen het pierre cornelisstadion moeten galmen !! Laat het striemend fluitconcert weerklinken al was het wat er gedaan wordt voor een minuut stilte. 1 minuut keihard fluiten !! Dan zouden wij als supporters tenminste laten zien dat we niet soft zijn zoals we dit seizoen eigenlijk veel te veel waren gezien prestaties op het veld. Ik ben voorstander van een stil kwartiertje, op deze wijze negeren wij de spelers zoals zij ons gans het seizoen negeren. Komen op het plein begroeten de fans en krijgen een onbewogen en stille spionkop als begroeting. Supporteren voor de tegenstrever doe ik nooit, zelfs niet met Troch in hun rangen, deze manier doet veel te veel pijn bij onze eigen supporters. Je hebt teveel fans die deze manier van actie voeren niet kunnen begrijpen. Vinden jullie het zo leuk om St Niklaas hier de overwinning cadeau te geven, luid aangemoedigd door de Eendrachtfans. ![]() Ik vind dit een goed voorstel tot actie van de supporters ,gedurende 1 vol kwartier volledig zwijgen en geen applaus als ze op het plein komen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 24 Mar 2009, 21:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: Ge moet zo ni lachen Bakkie, tzal wel zoiets zijn Wij staan daar alle keren om de ploeg te steunen maar nu zondag, ook al zalk daar weer meer als goe op tijd zijn, ga ik de tribune ni op voor 15u15. Zij hebben ons in de steek gelaten (nog licht uitgedrukt), wel ik ga da nu ook voor een kwartier doen. En alst vant zelfde is, ga ik volgende week gewoon mee met den bus voor de supclub te steunen maar het stadion ga ik ni binnen. De spelers verdienen het ni en tis toch voor de kas van Gent-Zeehaven dan ![]() Da gelooft ge nu toch zelf niet hé Verbechio? ![]() |
| 24 Mar 2009, 21:53 |
|
| Pagina 3 van 16 |
[ 234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 16 Volgende |