|
|
| Pagina 3 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 30 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
petit schreef: dezen zal er nie bijzijn come on you blacks!!! Den dezen wel, vroeger vertrekken op familiefeestje om tijdig de bus te halen |
| 10 Sep 2009, 19:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Jan schreef: petit schreef: dezen zal er nie bijzijn come on you blacks!!! Den dezen wel, vroeger vertrekken op familiefeestje om tijdig de bus te halen Ik vertrek zelfs vroeger op een etentje van ne carnavalgroep ![]() Zoals altijd ben ik ook zaterdag van de partij! Verste verplaatsing van het seizoen, let's go f*cking mental !!! ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 10 Sep 2009, 21:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Casual1919 schreef: Jan schreef: petit schreef: dezen zal er nie bijzijn come on you blacks!!! Den dezen wel, vroeger vertrekken op familiefeestje om tijdig de bus te halen Ik vertrek zelfs vroeger op een etentje van ne carnavalgroep ![]() Zoals altijd ben ik ook zaterdag van de partij! Verste verplaatsing van het seizoen, let's go f*cking mental !!! ![]() Iendracht kampioen, of wa aje na gedacht Idd, ik geloof er nog in _________________ Iendracht till i die!! |
| 10 Sep 2009, 21:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Ik hoop, ik vrees, Ik scherp mijn pen maar ik blijf supporter.
|
| 10 Sep 2009, 22:34 |
|
|
forumlegende |
Prodialoog schreef: Ik hoop, ik vrees, Ik scherp mijn pen maar ik blijf supporter. alswe dan toch met zo'n uitspraken gaan beginnen... ik hoop dat we zaterdag na de match kunnen zeggen:"venimus,vidimus,vicimus" ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 10 Sep 2009, 23:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dries schreef: Prodialoog schreef: Ik hoop, ik vrees, Ik scherp mijn pen maar ik blijf supporter. alswe dan toch met zo'n uitspraken gaan beginnen... ik hoop dat we zaterdag na de match kunnen zeggen:"venimus,vidimus,vicimus" ![]() Deze is van toepassing voor al onze supporters Boni pastoris est, tondere pecus, non deglubere ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Sep 2009, 0:04 |
|
|
forumlegende |
Onderkroiper schreef: Dries schreef: Prodialoog schreef: Ik hoop, ik vrees, Ik scherp mijn pen maar ik blijf supporter. alswe dan toch met zo'n uitspraken gaan beginnen... ik hoop dat we zaterdag na de match kunnen zeggen:"venimus,vidimus,vicimus" ![]() Deze is van toepassing voor al onze supporters Boni pastoris est, tondere pecus, non deglubere ![]() ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 11 Sep 2009, 0:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Kestens heeft gisteren 90 minuten met de espoirs gespeeld en zal dus morgen zeker niet starten. Siereveld speelde een helft. Tester Thiam scoorde 2 keer maar was voor de rest niet veel soeps.
Het ziet er naar uit dat we morgen met dezelfde elf als vorige week zullen starten. |
| 11 Sep 2009, 9:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
elfahem schreef: Tester Thiam scoorde 2 keer maar was voor de rest niet veel soeps Een ganse match niet zien, maar wel 2 keer scoren is natuurlijk ook een kwaliteit. |
| 11 Sep 2009, 10:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Smetje schreef: elfahem schreef: Tester Thiam scoorde 2 keer maar was voor de rest niet veel soeps Een ganse match niet zien, maar wel 2 keer scoren is natuurlijk ook een kwaliteit. kabongo scoorde 3x in één helft indertijd. Als je hem voor de rest niet gezien hebt buiten zijn goals, stuur hem dan maar door. Ge moet er ook vanuit gaat dat dit voor die jongen een test was, en dat hij dus op de toppen van zijn tenen gespeeld heeft. En als hij dan nog amper een bal raakt... |
| 11 Sep 2009, 10:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: elfahem schreef: Tester Thiam scoorde 2 keer maar was voor de rest niet veel soeps Een ganse match niet zien, maar wel 2 keer scoren is natuurlijk ook een kwaliteit. We hebben zo ooit Kabongo ook gekocht op basis van een match bij de reserven hé. Het kan toch geen kwaad dat ze laten zien op nen bal te kunnen trappen ook. Voor zover een match van de reserven al ne waardemeter is natuurlijk. |
| 11 Sep 2009, 10:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Niemand die na de mats met Gertje Verheyen naar dancing High Street trekt?
|
| 11 Sep 2009, 10:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
elfahem schreef: Niemand die na de mats met Gertje Verheyen naar dancing High Street trekt? Ideaal voor wie van het straat wilt geraken naar het schijnt. |
| 11 Sep 2009, 11:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: elfahem schreef: Niemand die na de mats met Gertje Verheyen naar dancing High Street trekt? Ideaal voor wie van het straat wilt geraken naar het schijnt. Ja, als zelfs Gertjen d'er een lief vindt ... |
| 11 Sep 2009, 11:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
elfahem schreef: Niemand die na de mats met Gertje Verheyen naar dancing High Street trekt? no thanks_________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Sep 2009, 11:35 |
|
| Pagina 3 van 30 |
[ 442 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 30 Volgende |