|
|
| Pagina 3 van 9 |
[ 129 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 9 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
panoleon schreef: elfahem schreef: jammen schreef: De speelstijl van Devidts doet me een beetje denken aan Lionel Messi, Opgetrokken schouders en met die kleine, snelle pasjes voortbewegen. Hij is klein maar heeft toch veel duelkracht en trekt zeker z'n voet niet terug. Van mij mag hij de komende 3 matchen voluit z'n kans krijgen. Ja en Moreels is precies Arjen Robben, alleen de voet verschilt. VDN is dan weer Casillas. Mannen, weir emmen een weireldploeg ! zuiver fysiek bekeken, gaat de vergelijking op, beiden al wat kalend vooraan ![]() Toen ik het aan het schrijven was wist ik al dat er op gereageerd zou worden. Soit, dit is mijn mening en meningen verschillen natuurlijk, en gelukkig maar. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Apr 2010, 12:55 |
|
|
Vaste Waarde
westi fan schreef: maar jongens toch, dankzij jullie missen wij onze nummer 17 voor de rest van het seizoen. tot zover mijn respect voor aalst! zie maar dat ge uw twee resterende wedstrijden wint, soepkieken van mijn kl...... _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 27 Apr 2010, 16:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
westi fan schreef: maar jongens toch, dankzij jullie missen wij onze nummer 17 voor de rest van het seizoen. tot zover mijn respect voor aalst! ![]() |
| 27 Apr 2010, 16:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
westi fan schreef: maar jongens toch, dankzij jullie missen wij onze nummer 17 voor de rest van het seizoen. tot zover mijn respect voor aalst! Tot zover ons respect voor Boom ![]() |
| 27 Apr 2010, 16:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
nonkeltje schreef: westi fan schreef: maar jongens toch, dankzij jullie missen wij onze nummer 17 voor de rest van het seizoen. tot zover mijn respect voor aalst! zie maar dat ge uw twee resterende wedstrijden wint, soepkieken van mijn kl...... hebben wij hier ook geen soepkieken op het forum, wie weet mss zijn broer ![]() _________________ geer'n bè |
| 27 Apr 2010, 16:47 |
|
|
PALM viert de eindronde met Eendracht supporters
Brouwerij Palm wil op woensdag voor de match tegen Hamme het behaalde eindrondeticket vieren met de supporters. Voor, tijdens en na de wedstrijd kan U aan de kassa's bonnetjes kopen tegen amper één euro. Hiermee kan je enkel een Palm drinken welteverstaan. Palm engageert zich ook om volgend seizoen Eendracht Aalst te steunen en enkele acties uit te werken. Eerst nu morgen tonen aan de nieuwe sponsor dat hij bij Eendracht aan het goede adres is. |
| 27 Apr 2010, 16:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Peper en zaat schreef: PALM viert de eindronde met Eendracht supporters Brouwerij Palm wil op woensdag voor de match tegen Hamme het behaalde eindrondeticket vieren met de supporters. Voor, tijdens en na de wedstrijd kan U aan de kassa's bonnetjes kopen tegen amper één euro. Hiermee kan je enkel een Palm drinken welteverstaan. Palm engageert zich ook om volgend seizoen Eendracht Aalst te steunen en enkele acties uit te werken. Eerst nu morgen tonen aan de nieuwe sponsor dat hij bij Eendracht aan het goede adres is. Waarom doen we dat niet met duvel, 1 € voor nen duvel, ge goit ze zien bosjen 't is toch gene palm green hé, om da te bekomen dweilen ze noar 't schijnt de braverei uit, wringen eren dweil uit en voila palm green ![]() _________________ geer'n bè |
| 27 Apr 2010, 16:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bomber schreef: Tellen die bongskes oek ver de mannen die noodgedwongen int denderhof zitten? ![]() ver a zellen ze wel een oitzonderink moken zeker.... ![]() |
| 27 Apr 2010, 16:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
westi fan schreef: maar jongens toch, dankzij jullie missen wij onze nummer 17 voor de rest van het seizoen. tot zover mijn respect voor aalst! Jullie hebben toch geen geluk,geen kampioen spelen en hem moeten missen in de eindronde _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Apr 2010, 17:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: westi fan schreef: maar jongens toch, dankzij jullie missen wij onze nummer 17 voor de rest van het seizoen. tot zover mijn respect voor aalst! Jullie hebben toch geen geluk,geen kampioen spelen en hem moeten missen in de eindronde Zie, dat ze ginder in de streek rond Lier maar geen tweede kampioenenploeg krijgen... Boom is het aan t'weggeven. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Apr 2010, 18:27 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Naar Aalst zonder bloemen maar met veel respect
De VC Eendracht Aalst 2002 is sinds zondagavond mathematisch zeker van een eindrondeticket. Wat de vraag doet rijzen hoe een 'sportprof' als trainer Van Renterghem de voorbereiding op de nacompetitie die de poort naar Tweede Nationale kan openen, gaat aanpakken. Gesteld dat het voor Aalst met de (nodige) licentie in orde komt - uitsluitsel hieromtrent deze week vrijdag - is dit vooruitzicht niet zonder betekenis voor de laatste uitwedstrijd van onze K. FC Vigor Wuitens Hamme. De competitie was lang en slopend, zodat wat rust voor een aantal spelers zeker welkom is. Kunnen onze wispelturige Vigor Wuitens hiervan profiteren om hun puntenoogst nog wat aan te dikken en hun competitie af te sluiten op een eervolle plaats in de subtop? Het is altijd beter zijn wensen niet voor werkelijkheid te nemen, maar het zou verbazen mocht het van Aalsterse zijde de bedoeling zijn er voor het louter prestige een strijd op leven en dood van te maken. Hoe dan ook, een partijtje voetbal tussen rivalen van oudsher als Aalst en Hamme is en blijft speciaal. Het zal trouwens geen toeval zijn geweest dat de onbeslist geëindigde heenwedstrijd voor onze blauw-zwarten een van de beste van het seizoen is geworden: goed voetbal, veel volk, spanning, sfeer. Wat de confrontatie op onze dagen extra aantrekkingskracht verleent, is het feit dat heel wat spelers elkaar goed kennen en dat meerdere onder hen aan het eind van de vorige campagne zelfs van kamp zijn gewisseld. Kristof Kestens, die voorheen al voor Aalst had gespeeld, heeft zich de voorbije vier jaar als een echte Vigorist de ziel uit het lijf gelopen voor Hamme. Marijn Steurs, vorig seizoen de lieveling van het Aalsters publiek, kwam over naar Hamme. Ewen Verheyden, die in Tweede Nationale bij Vigor zijn draai maar niet kon vinden, trad na zijn terugkeer naar Aalst opnieuw sterk op het voorplan. Ook is er Tidiany Coulibaly die E. Aalst voor de VWH ruilde en vorige zondag tegen Temse niet alleen scoorde maar ook een knappe wedstijd speelde. En er zijn nog andere spelers, een Sebastian Hermans bij voorbeeld, die in Aalst nog eens gaarne komen tonen wat zij in de voetbalbrains en -benen hebben...Momenteel telt Eendracht Aalst 63 punten uit 33 wedstrijden en doet het met een indrukwekkend doelpuntensaldo van 36 even goed als de twee toppers van de reeks. Maar Aalst scoorde wel tien doelpunten meer dan Heist en amper drie minder dan Rupel Boom, dat een wedstrijd meer heeft gespeeld en in de onderlinge confrontaties met een één op zes duidelijk aan het kortste eind heeft getrokken. Nochtans had E. Aalst met een tien op dertig de competitie 2009 -'10 in mineur ingezet. Van eind augustus tot eind oktober werden zes van de tien wedstrijden verloren: bij Sottegem (2-1), Hoogstraten (4-2), R. Waregem en Deinze (2-1); thuis van Temse (1-2) en Heist (0-1). Winst was er wel thuis tegen Oudenaarde (2-1) en Willebroek-Meerhof (4-2), en uit bij Torhout (3-4). En ja, er werd voor eigen volk toch ook gelijkgespeeld tegen Rupel Boom (1-1). Mochten onze gastheren van woensdagavond de competitie hebben aangevat zoals zij nu al sinds november bezig zijn, dan had onze captain ongetwijfeld bloemen moeten meebrengen. Sinds einde januari een laatste keer werd verloren (thuis van Hoogstraten met 2-4!), volgden er acht overwinningen en drie gelijke spelen. De enigen die er nog in slaagden de kandidaat-einrondewinnaar in bedwang te houden, waren Oudenaarde (2-2), Cappellen (1-1) en Deinze (2-2). Thuis heeft Aalst achtereenvolgens gewonnen van R. Waregem (1-0), Ieper (3-0), NSt.Niklaas (2-0) en Coxyde (1-0); uit bij Temse (2-3), Willebroek-Meerhof (0-3), Wielsbeke (1-4) en Rupel Boom (1-3). Toen Eendracht in december naar Hamme kwam, had het met vijf overwinningen een schitterende maand november achter de rug: uit bij Ieper (1-3) en NSt.Niklaas (0-2); thuis tegen Cappellen (3-0), Wielsbeke (8-1) en Ternat (5-1). Alleen bij Coxyde werden na een 3-3 twee punten prijsgegeven. Merkwaardig toch dat in die periode van wit-zwarte hoogconjunctuur de VWH er in slaagde gelijke tred te houden en zich bij momenten zelfs de beteren te tonen van hun gasten, die daarna weer vlot de maat namen van R. Mechelen (2-0), Sottegem (4-0) en Torhout (2-0). Met twee opeenvolgende nederlagen bij Heist (1-0) en thuis tegen...Hoogstraten (2-3), en een gelijkspel bij Oudenaarde (2-2) kwam er wel uiteindelijk wel een kleine inzinking, maar sinds februari is het fiere Eendracht Aalst nu wel al elf wedstrijden ongeslagen. Zullen de Vigor Wuitens zich straks nog eens de evenknie kunnen tonen van de 'morele' kampioenen van Derde A? Het zou mooi zijn natuurlijk. Maar als beide teams er een punt van maken zich in alle sportiviteit al voetballend met elkaar te meten, dan kan het, ongeacht de uitslag, in het historisch Pierre Cornelisstadion voor de supporters uit beide kampen een leuke avond worden. (wp) |
| 27 Apr 2010, 18:51 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Iendrachter90 schreef: ... Hoogstraten (4-2) ... Sinds einde januari een laatste keer werd verloren (thuis van Hoogstraten met 2-4!) ... Hoogstraten (2-3) ... 2 matchen, maar wel 3 uitslagen en 17 doelpunten. Altijd spektakel als den iendracht speelt! |
| 27 Apr 2010, 19:03 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
westi fan schreef: maar jongens toch, dankzij jullie missen wij onze nummer 17 voor de rest van het seizoen. tot zover mijn respect voor aalst! Allee, ge hebt al een excuus, als ge toch de titel niet zou halen: het is onze fout (en ergens hebt ge, na vorige zondag, dan nog gedeeltelijk gelijk ook)! Ge kunt de ligamenten van een schouder overigens wel scheuren door er met uw volle gewicht op te vallen, zoals blijkbaar gebeurde bij de eerste fase, maar niet doordat er een tegenstander "aan uw arm gaat hangen." Daar moet ge al een serieuze olifant voor zijn. Neem dat maar aan van een sportarts. Het kwaad zal dus wel al geschied geweest zijn, door brute pech in die eerste fase. Ik denk niet dat één van onze spelers iemand van Boom moedwillig gekwetst heeft. Dat zijn de risico's van het vak, hé jongen. Als ge daar niet kunt mee leven, zoek U dan maar snel een andere sport. Onze Galucci kreeg trouwens ook een serieuze trap en is misschien ook wel out.. Moeten wij nu daarvoor ook beginnen janken? Voor 't zelfde geld blijkt ook die langer out te zijn. Ook hij is één van onze betere spelers en wij hebben wellicht wel nog wat meer matchen voor de boeg als jullie. Ik denk dat iedereen hier wel welkom is op dit Forum. Ge moet er echter wel tegen kunnen dat er hier over uw favoriete ploeg gezegd wordt, wat door de meeste Eendracht-supporters wordt gedacht. Als ge echter speciaal naar dit Forum gekomen zijt om daarvan uw eerste (en enige?) post te maken: chapeau, blijf dan maar rap in Antwerpen. Ge hebt wellicht alleen respect voor ploegen tegen wie Boom 6 op 6 heeft gehaald. Gelukkig zijn er dat veel ... ![]() |
| 27 Apr 2010, 20:33 |
|
|
Iendracht02 schreef: westi fan schreef: maar jongens toch, dankzij jullie missen wij onze nummer 17 voor de rest van het seizoen. tot zover mijn respect voor aalst! Allee, ge hebt al een excuus, als ge toch de titel niet zou halen: het is onze fout (en ergens hebt ge, na vorige zondag, dan nog gedeeltelijk gelijk ook)! Ge kunt de ligamenten van een schouder overigens wel scheuren door er met uw volle gewicht op te vallen, zoals blijkbaar gebeurde bij de eerste fase, maar niet doordat er een tegenstander "aan uw arm gaat hangen." Daar moet ge al een serieuze olifant voor zijn. Neem dat maar aan van een sportarts. Het kwaad zal dus wel al geschied geweest zijn, door brute pech in die eerste fase. Ik denk niet dat één van onze spelers iemand van Boom moedwillig gekwetst heeft. Dat zijn de risico's van het vak, hé jongen. Als ge daar niet kunt mee leven, zoek U dan maar snel een andere sport. Onze Galucci kreeg trouwens ook een serieuze trap en is misschien ook wel out.. Moeten wij nu daarvoor ook beginnen janken? Voor 't zelfde geld blijkt ook die langer out te zijn. Ook hij is één van onze betere spelers en wij hebben wellicht wel nog wat meer matchen voor de boeg als jullie. Ik denk dat iedereen hier wel welkom is op dit Forum. Ge moet er echter wel tegen kunnen dat er hier over uw favoriete ploeg gezegd wordt, wat door de meeste Eendracht-supporters wordt gedacht. Als ge echter speciaal naar dit Forum gekomen zijt om daarvan uw eerste (en enige?) post te maken: chapeau, blijf dan maar rap in Antwerpen. Ge hebt wellicht alleen respect voor ploegen tegen wie Boom 6 op 6 heeft gehaald. Gelukkig zijn er dat veel ... ![]() dat vind ik nu eens goed gezegd ze _________________ geer'n bè |
| 27 Apr 2010, 21:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De voorbeschouwing staat online.
|
| 27 Apr 2010, 21:12 |
|
| Pagina 3 van 9 |
[ 129 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 9 Volgende |