|
|
| Pagina 21 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Jeroen schreef: Tzou nog straf zijn als die "gearresteerd" zijn.. Ze hebben hun eigen achterruit ingegooid ofzo ![]() tgaat em dan nog niet eens over de auto met kapotte achterruit! er werden meerdere autos aangevallen en de laatste auto zag dit niet zitten en ze reageerden! enkel om hun auto te beschermen! als dat ook al niet mag? |
| 27 Mei 2008, 15:13 |
|
|
toevallige voorbijganger
red cap schreef: Jeroen schreef: Tzou nog straf zijn als die "gearresteerd" zijn.. Ze hebben hun eigen achterruit ingegooid ofzo ![]() tgaat em dan nog niet eens over de auto met kapotte achterruit! er werden meerdere autos aangevallen en de laatste auto zag dit niet zitten en ze reageerden! enkel om hun auto te beschermen! als dat ook al niet mag? nee er wordt verwacht dage uwen auto laat stukslaan en nadien klacht gaat neerleggen tegen onbekenden... ![]() |
| 27 Mei 2008, 15:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Oh ja?
Ik ben een van diegenen die al 47 jaar een zeer hevig supporter ben van Iendracht. Net zoals sommige manjakken die altijd denken dat we onoverwinnelijk zijn, zou ik ook evenzeer en supergraag willen dat we promoveren en echt fier kunnen zijn op onze ploeg. Ik verschil alleen van deze eerste categorie, dat ik de zaken nuchter probeer te bekijken, zonder de pretentie te hebben dat het altijd juist is wat ik denk. De juiste inschatting is dat we een zeer degelijke ploeg hebben in derde; maar niet het noodzakellijke potentieel om over een gans seizoen (eindronde inbegrepen) de beste te zijn. ...Waarbij een dosis geluk soms ook ontbrak. De resultaten in de competitie en de eindronde tonen dat aan. Ik vind het jammer dat de euforische supporters de anderen die het meer realistisch bekijken, steeds degraderen tot pessimisten, zwartkijkers, en erger : "geen echte supporters". Ik vind de "maniakken" en "die hards", absoluut leuk voor de sfeer. Maar ons degraderen tot "geen echte supporter" omdat we bereid zijn om onze zwakke plekken te analyseren gaat over de streep en getuigt van gebrek aan realiteitszin. BVW schreef: Supporters zijn er in de eerste plaats om hun ploeg te steunen. Een beetje meer vertrouwen in uw spelers hebben is voor velen hier geen overbodige luxe. En dat noemt zich "eendrachtsupporter Straks spelen ze die walen van't kaske nor de mier, pakken dat finaleticket en geen kat die nog spreekt over de rampzalige heenwedstrijd." Trouwens zo rampzalig was die niet. We krijgen 2 vermijdbare goals binnen, ok, maar we missen ook een paar opgelegde kansen. Als ge dat in vergelijking brengt dan stet je vast dat we elke wedstrijd reeds een leven-of-dood wedstrijd spelen. Zowel winnen als verliezen doe je met elf, daarom heten ze dit spelletje ook een teamsport. De ene week de held, de andere week de anti-held... Dat men hier in Oilsjt als speler moreel supersterk moet staan is algemeen geweten. Hier maken ze je of kraken ze je... En zo zijn er al veel de revue gepasseerd die het jaar erna, op een ander, zonder al diene wekelijkse zever, week na week de pannen van het dak spelen. Moesten sommige supporters hun inzet om een speler te breken eens gebruiken om een speler te steunen dat zou al ne wereld van verschil betekenen. Azijnpissers! Op naar een nieuw Oilsjters fiéstjen! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 27 Mei 2008, 15:23 |
|
|
forumlegende
Ge zult zien. Oilsjt zal noig gestraft en beboet werren, en doi hooligans van Visé zullen vedrom niets kroigen... De Waalse poliesje zal alles op d 'oilsjteneers schoiven en eirzelven en eir Visé-supporters beschermen!
Oilsjt vedrom nor twiede klas, zonder ambras ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 27 Mei 2008, 15:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Zeg iendrachtsupporterke eje gij u enkel en alleen laten registreren voor ier wa komen te zagen ,tzender ier al genoeg dat da doen.Iedereen gaat toch om me wie datnij wilt en als de supportersclubs ze weigere gaanze gwn met nauto e zo een verplaatsinge zenda meestal ook ni.
|
| 27 Mei 2008, 15:24 |
|
|
Junior
pattaboem schreef: Oh ja? Ik ben een van diegenen die al 47 jaar een zeer hevig supporter ben van Iendracht. Net zoals sommige manjakken die altijd denken dat we onoverwinnelijk zijn, zou ik ook evenzeer en supergraag willen dat we promoveren en echt fier kunnen zijn op onze ploeg. Ik verschil alleen van deze eerste categorie, dat ik de zaken nuchter probeer te bekijken, zonder de pretentie te hebben dat het altijd juist is wat ik denk. De juiste inschatting is dat we een zeer degelijke ploeg hebben in derde; maar niet het noodzakellijke potentieel om over een gans seizoen (eindronde inbegrepen) de beste te zijn. ...Waarbij een dosis geluk soms ook ontbrak. De resultaten in de competitie en de eindronde tonen dat aan. Ik vind het jammer dat de euforische supporters de anderen die het meer realistisch bekijken, steeds degraderen tot pessimisten, zwartkijkers, en erger : "geen echte supporters". Ik vind de "maniakken" en "die hards", absoluut leuk voor de sfeer. Maar ons degraderen tot "geen echte supporter" omdat we bereid zijn om onze zwakke plekken te analyseren gaat over de streep en getuigt van gebrek aan realiteitszin. BVW schreef: Supporters zijn er in de eerste plaats om hun ploeg te steunen. Een beetje meer vertrouwen in uw spelers hebben is voor velen hier geen overbodige luxe. En dat noemt zich "eendrachtsupporter Straks spelen ze die walen van't kaske nor de mier, pakken dat finaleticket en geen kat die nog spreekt over de rampzalige heenwedstrijd." Trouwens zo rampzalig was die niet. We krijgen 2 vermijdbare goals binnen, ok, maar we missen ook een paar opgelegde kansen. Als ge dat in vergelijking brengt dan stet je vast dat we elke wedstrijd reeds een leven-of-dood wedstrijd spelen. Zowel winnen als verliezen doe je met elf, daarom heten ze dit spelletje ook een teamsport. De ene week de held, de andere week de anti-held... Dat men hier in Oilsjt als speler moreel supersterk moet staan is algemeen geweten. Hier maken ze je of kraken ze je... En zo zijn er al veel de revue gepasseerd die het jaar erna, op een ander, zonder al diene wekelijkse zever, week na week de pannen van het dak spelen. Moesten sommige supporters hun inzet om een speler te breken eens gebruiken om een speler te steunen dat zou al ne wereld van verschil betekenen. Azijnpissers! Op naar een nieuw Oilsjters fiéstjen! kritisch zijn en realistisch kijken mag gerust! zolang je de spelers tijdens de match ten volle steunt! Wij voor hun, en zei voor ons! als wij nie alles geven bij het zingen mogen zij dat gerust zegge, maar omgekeerd mogen we ook onze opmerkignen geve |
| 27 Mei 2008, 15:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Even iets anders:
Op de terug weg vorige zondag kreeg het ik volgende bericht van mijn vader. Hij komt sporadisch eens kijken want hij is meer een wieler- en formule 1 liefhebber. Toch volgt hij den iendracht en hoopt hij dat ze snel terug in 2de en op termijn misschien terug in 1ste geraken. Bedankt den iendracht voor een prachtig seizoen en drink er maar enen op! Dit toont nog maar eens dat eendracht aalst leeft ook bij de mensen die niet elke week naar de match komen! Eendracht aalst leeft!! ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 27 Mei 2008, 15:39 |
|
|
Junior
Iendrachter90 schreef: Zeg iendrachtsupporterke eje gij u enkel en alleen laten registreren voor ier wa komen te zagen ,tzender ier al genoeg dat da doen.Iedereen gaat toch om me wie datnij wilt en als de supportersclubs ze weigere gaanze gwn met nauto e zo een verplaatsinge zenda meestal ook ni. idd account aangemaakt op 26 mei! en direct beginnen zeveren! dit forum gaat nog altijd in de eerste plaats om voetbal en om onze favoriete club ea! Eendracht aalst leeft! zoveel is zeker! bedankt iedereen voor het mooie seizoen, bedankt spelers en bestuur, bedankt opc, bedankt supporters voor de sfeer, bedankt volledig EA-familie! |
| 27 Mei 2008, 15:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zoals in de regels staat zijn persoonlijke aanvallen / beschuldigingen verboden op het forum. Alle namen die hier genoemd werden worden dan ook verwijderd, het is aan de politie om te beoordelen wie wat heeft gedaan en deze mensen dan ook op passende wijze te straffen.
|
| 27 Mei 2008, 15:48 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25 Berichten: 62 |
er wordt hier wel van het ene uiterste naar het andere gegaan he, van die mannen zelf aanpakken tot wij blijven er af want ze zijn onze bron van inkomsten...
Iedereen keurt het blijkbaar wel af ... Hopelijk is de reputatie van de supporters niet om zeep want heb deze middag ook een krantje uit het Luikse onder mijn neus gehad van een collega en de 3 dingen die benadrukt werden: 1)een agent zijn oog kwijt (daar had ge ni aan gedacht he als ge diene wc pot smeet!) 2) aant stadion is er ook veel schade 3) die van Aalst zijn krapuul want het ging niet om supporters van beide ploegen tegen elkaar , maar de supporters van Aalst tegen de politie Als ik me niet vergis werd ook ergens vernoemd dat wel al gekend zijn voor racisme ook. |
| 27 Mei 2008, 15:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Nolah schreef: er wordt hier wel van het ene uiterste naar het andere gegaan he, van die mannen zelf aanpakken tot wij blijven er af want ze zijn onze bron van inkomsten... Iedereen keurt het blijkbaar wel af ... Hopelijk is de reputatie van de supporters niet om zeep want heb deze middag ook een krantje uit het Luikse onder mijn neus gehad van een collega en de 3 dingen die benadrukt werden: 1)een agent zijn oog kwijt (daar had ge ni aan gedacht he als ge diene wc pot smeet!) 2) aant stadion is er ook veel schade 3) die van Aalst zijn krapuul want het ging niet om supporters van beide ploegen tegen elkaar , maar de supporters van Aalst tegen de politie Als ik me niet vergis werd ook ergens vernoemd dat wel al gekend zijn voor racisme ook. voor het zelfde geld verliest een supporter van ons ook een oog door het ONNODIG gebruiken van pepperspray/traangas. Het zou maar eens u kind/vader/kameraad zijn... _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 27 Mei 2008, 15:59 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
IendrachterForLife schreef: Nolah schreef: er wordt hier wel van het ene uiterste naar het andere gegaan he, van die mannen zelf aanpakken tot wij blijven er af want ze zijn onze bron van inkomsten... Iedereen keurt het blijkbaar wel af ... Hopelijk is de reputatie van de supporters niet om zeep want heb deze middag ook een krantje uit het Luikse onder mijn neus gehad van een collega en de 3 dingen die benadrukt werden: 1)een agent zijn oog kwijt (daar had ge ni aan gedacht he als ge diene wc pot smeet!) 2) aant stadion is er ook veel schade 3) die van Aalst zijn krapuul want het ging niet om supporters van beide ploegen tegen elkaar , maar de supporters van Aalst tegen de politie Als ik me niet vergis werd ook ergens vernoemd dat wel al gekend zijn voor racisme ook. voor het zelfde geld verliest een supporter van ons ook een oog door het ONNODIG gebruiken van pepperspray/traangas. Het zou maar eens u zoon/vader/kameraad zijn... Hoe is die politieagent zijn oog kwijt geraakt? WC-pot? baksteen? Staat da ergens in zo'n artikel? |
| 27 Mei 2008, 16:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Timoilsjt schreef: Ge zult zien. Oilsjt zal noig gestraft en beboet werren, en doi hooligans van Visé zullen vedrom niets kroigen... De Waalse poliesje zal alles op d 'oilsjteneers schoiven en eirzelven en eir Visé-supporters beschermen! K hoop dat de Aalsterse spotters, die toch ook de volle laag gekregen hebben, hier toch in ons voordeel gaan spreken. Zij hebben toch ook gezien (alhoewel, met dienen traangas in hun ogen zullen ze ook ni veel gezien hebben )hoe vele onschuldige supporters en kinderen door die flikken behandeld werden. |
| 27 Mei 2008, 16:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Als de club een boete krijgt, en dat zal hoogst waarschijnlijk zo zijn, zouden we met een supportersfront moeten kunnen zorgen dat ze enkel de schade moeten betalen aan de infrastructuur. En als ze kunnen verhalen op daders.
Hetgeen erna gebeurde is in mijn ogen grotendeels (niet helemaal) de schuld van de Waalse politie. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Mei 2008, 16:03 |
|
|
toevallige voorbijganger
Roel1919 schreef: IendrachterForLife schreef: Nolah schreef: er wordt hier wel van het ene uiterste naar het andere gegaan he, van die mannen zelf aanpakken tot wij blijven er af want ze zijn onze bron van inkomsten... Iedereen keurt het blijkbaar wel af ... Hopelijk is de reputatie van de supporters niet om zeep want heb deze middag ook een krantje uit het Luikse onder mijn neus gehad van een collega en de 3 dingen die benadrukt werden: 1)een agent zijn oog kwijt (daar had ge ni aan gedacht he als ge diene wc pot smeet!) 2) aant stadion is er ook veel schade 3) die van Aalst zijn krapuul want het ging niet om supporters van beide ploegen tegen elkaar , maar de supporters van Aalst tegen de politie Als ik me niet vergis werd ook ergens vernoemd dat wel al gekend zijn voor racisme ook. voor het zelfde geld verliest een supporter van ons ook een oog door het ONNODIG gebruiken van pepperspray/traangas. Het zou maar eens u zoon/vader/kameraad zijn... Hoe is die politieagent zijn oog kwijt geraakt? WC-pot? baksteen? Staat da ergens in zo'n artikel? geraakt door een vliegend object.. tis natuurlijk niet slim van dienen flik om zonder bescherming daar te staan. (zie eerder deze topic) Laatst gewijzigd door tommGK op 27 Mei 2008, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Mei 2008, 16:03 |
|
| Pagina 21 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 51 Volgende |