Eendracht Aalst - Wielsbeke - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 28
 Eendracht Aalst - Wielsbeke 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
pffft ze gaan ze ni blijven opstellen ze franck of van mieghem... ofwel pakken ze ze'r nu al af ofwel een paar matchen erna... ze werken zich toch in een onmogelijke situatie

als ze da echt zouden willen kunnen ze momenteel een degelijke ploeg (die in derde meekan) op de been brengen... maar als den trainer moedwillig de ploeg gaat blijven aanpassen aan spelers die totaal uit vorm zijn en er bovendien hun gat aan vegen, dan zie ik echt geen uitweg voor dit elftal. moreel zit die ploeg compleet aan de grond.

zwijgen, trainen, ons ongelijk bewijzen en hun eer terugwinnen... dat staat er voor een groot aantal spelers op het programma. En die spelers die dat kunnen en willen opbrengen, die hebben we in de kern, als ze maar ni buitenspel worden gezet door de "grote aankopen"....spelen met het mes tussen de tanden, en tot hun tong op de grond hangt... de enige manier om het voor ons publiek weer goed te maken...en hoooopelijk worden dan gasten als van damme beloond voor hun onvoorwaardelijke inzet, ten koste van luie en vooral ongeinspireerde parasieten die daar maar wat rondlopen alsof ze in hunnen hof aant wandelen zijn. ik zeg niet dat we dan ineens kweet ni wat voor voetbal gaan zien; maar 't kan beteren door de spelers die wel de juiste mentaliteit hebben opnieuw vertrouwen te laten op doen en een nieuwe start te laten maken.

maar ja...den trainer zijne commentaar op tv oost: daar zakt uw broek van af jonges! as da nen trainer is, dan kan ik ook trainer zijn. ik was echt geen fan van limpens, maar had ik geweten dat er konijnen bestonden gelijk den dezen dan had ik hem toch maar gehouden zenne, de luc.

08 Dec 2008, 23:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Davy schreef:
pffft ze gaan ze ni blijven opstellen ze franck of van mieghem... ofwel pakken ze ze'r nu al af ofwel een paar matchen erna... ze werken zich toch in een onmogelijke situatie

als ze da echt zouden willen kunnen ze momenteel een degelijke ploeg (die in derde meekan) op de been brengen... maar als den trainer moedwillig de ploeg gaat blijven aanpassen aan spelers die totaal uit vorm zijn en er bovendien hun gat aan vegen, dan zie ik echt geen uitweg voor dit elftal. moreel zit die ploeg compleet aan de grond.

zwijgen, trainen, ons ongelijk bewijzen en hun eer terugwinnen... dat staat er voor een groot aantal spelers op het programma. En die spelers die dat kunnen en willen opbrengen, die hebben we in de kern, als ze maar ni buitenspel worden gezet door de "grote aankopen"....spelen met het mes tussen de tanden, en tot hun tong op de grond hangt... de enige manier om het voor ons publiek weer goed te maken...en hoooopelijk worden dan gasten als van damme beloond voor hun onvoorwaardelijke inzet, ten koste van luie en vooral ongeinspireerde parasieten die daar maar wat rondlopen alsof ze in hunnen hof aant wandelen zijn. ik zeg niet dat we dan ineens kweet ni wat voor voetbal gaan zien; maar 't kan beteren door de spelers die wel de juiste mentaliteit hebben opnieuw vertrouwen te laten op doen en een nieuwe start te laten maken.

maar ja...den trainer zijne commentaar op tv oost: daar zakt uw broek van af jonges! as da nen trainer is, dan kan ik ook trainer zijn. ik was echt geen fan van limpens, maar had ik geweten dat er konijnen bestonden gelijk den dezen dan had ik hem toch maar gehouden zenne, de luc.

Ik snap de kritiek op de trainer niet. Het enige wat ge hem nog kunt verwijten zijn zijn onlogische wissels. Maar als ge als trainer een onlogisch systeem (met deze spelers) en een paar snelwandelaars die moeten spelen krijgt opgedrongen dan kan je nog moeilijk spreken van nen trainer. Deze trainer is evenzeer een marionet als Limpens. Ik heb ook nog geroepen Limpens buiten, maar als je nu weet dat je trainers hun gedacht niet mogen doen, waarom dan nen andere nemen. Ze weten goed genoeg waarom ze deze trainer de deur nog niet hebben gewezen. Als je als aanvallende versterking wouter en Iakolevski krijgt en Arnold niet meer mag opstellen, ja dan zijn we uitgepraat eh :wadde:.

Het is hier al genoeg gezegd: probeer van de krabbers af te geraken en speel alleen nog met de spelers die er willen voor gaan en met jeugdspelers waar iets inzit.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

09 Dec 2008, 0:38
Vaste Waarde

Kan iemand hier is een link naar het interview met dillen zetten? Ik vind het niet

09 Dec 2008, 8:44
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Titus schreef:
Davy schreef:

Ik snap de kritiek op de trainer niet. Het enige wat ge hem nog kunt verwijten zijn zijn onlogische wissels. Maar als ge als trainer een onlogisch systeem (met deze spelers) en een paar snelwandelaars die moeten spelen krijgt opgedrongen dan kan je nog moeilijk spreken van nen trainer. Deze trainer is evenzeer een marionet als Limpens. Ik heb ook nog geroepen Limpens buiten, maar als je nu weet dat je trainers hun gedacht niet mogen doen, waarom dan nen andere nemen. Ze weten goed genoeg waarom ze deze trainer de deur nog niet hebben gewezen. Als je als aanvallende versterking wouter en Iakolevski krijgt en Arnold niet meer mag opstellen, ja dan zijn we uitgepraat eh :wadde:.

Het is hier al genoeg gezegd: probeer van de krabbers af te geraken en speel alleen nog met de spelers die er willen voor gaan en met jeugdspelers waar iets inzit.

Akkoord dat hij nu wel aangaf dat de "dikke transfers" per se moeten spelen... maar dan nog zeg! ik denk niet dat ze hem de keel gaan oversnijden als hij er de zondag TERECHT één van die dikke transfers van het veld had gehouden, ipv één van ons betere (Van Damme) te wisselen.. pffffff ik weet het nimeer zenne wa 'k er moet van denken.

dillen sprak dat er deze week zeker signalen zouden worden gegeven naar de spelers toe en dat men toch denkt aan echte versterking. ik ben eens benieuwd. khoop maar dat ze 'r goe over nadenken, over die maatregelen, de vorige maatregelen hebben alleen maar veel geld gekost.

09 Dec 2008, 8:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... Code=9300#

09 Dec 2008, 9:13
Ancien

Leeftijd: 46
Titus schreef:

Titus, ik snap die reactie van "trainer als marionet" best hoor, heb ze zelf immers ook al geopperd in het verleden, maar als je de laatste matchen bekijkt: zou een Geert De Ridder tegen beter weten in de ploeg naar zo'n laag niveau laten afzakken gewoon om twee spelers te willen laten spelen? Dat zou toch te gek voor woorden zijn zeker? Dat is gewoon twee jaar en een half werk wegsmijten op 6 maanden - daar is toch niemand gek genoeg voor...

En geen verwijten naar de trainer? Sorry hé, maar zelfs al mag hij enkel kiezen uit zestien spelers die hem elke week worden ingefluisterd, dan kan je toch beter doen met het materiaal dat je hebt hé - Boussoufa laten invallen op rechtsmidden, Boto in het middenveld laten starten, nen tracteur laten starten als diepe spits, om het kwartier je opstelling overhoop halen, je centrale verdediger in punt zetten en pure desorganisatie creëren in je team, een verdedigende middenvelder inbrengen voor een verdedigende middenvelder, een jonge gast de laatste tien minuten nog voor de leeuwen gooien bij een 0-3 EN bovenal, geen enkele tactische bijsturing gedurende 90 minuten op positioneel vlak - al van minuut 1 stonden Steurs, Seminck en De Schutter drie meter van hun man - nogmaals geen verwijt naar die spelers die zeker bij de besten zijn dit seizoen, maar als je dat van in de tribune ziet, moet je dat ook vanop de bank zien en bijsturen... Motiveren zie ik hem ook nooit doen - jaja, achteraf als hij zegt "ik vind dit jammer en dat jammer voor die en die speler" - het is tijdens die 90 minuten dat het moet gebeuren, niet de dagen erna of de dagen ervoor...

Aandoenlijk ook om zien op de vraag "waarom Franck / Van Mieghem" dat hij wou aangeven - ik heb alles al geprobeerd want heb zelfs Van Mieghem al centraal vanachter gezet om ze toch maar samen te kunnen laten spelen... En dan meteen eraan toevoegen: maar ik ben ervan overtuigd dat ze samen kunnen spelen op het middenveld... Dan haalt hij weer die drie vier denkbeeldige kansen aan op FCN toen het nog 0-0 stond - maximaal TWEE Marcsken -> een schot van Seminck na een afvallende corner (is geen kans) en 1 loepzuivere voor Dimi... En dat was het tot aan de gelijkmaker... En erna ook trouwens...

Al dat gemem over het scorend vermogen - dat ze de capaciteiten ni hebben zoals een Troch, etc., is wel duidelijk maar hoe kunnen ze nu scoren als ze al een heel seizoen niet in de zestien komen die middenvelders??? Vanop dertig meter gaan onze huidige spelers zeker geen goal maken (Ewen kon dat zelfs - zie goal op Wezet).

En als hij heel eerlijk is hé, ligt het niet alleen aan de spitsen hé - Van Mieghem mag verdorie alleen naar de keeper met twee verdedigers die nog in geen mijlen bij hem waren - hij kan verdorie doorlopen tot bij de keeper, die nog niet was uitgekomen, en hij trapt zo maar eventjes van buiten de zestien ongehinderd drie koeien naast... Macht ligt tegenwoordig bij de spelers hoor je overal - kan goed zijn, maar als die absoluut elke match moet spelen hé, wees er dan maar zeker van, dat al uw kwaliteitsspelers na verloop van tijd gaan zeggen - saluut en de kost... Hopelijk wordt daar ook aan gedacht...

09 Dec 2008, 9:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Dillen beweert dat hij alles al heeft geprobeerd met Franck en V. Mieghem. Samen centraal, V. Mieghem vanachter etc.

Hij heeft ze wel nog nooit op hun beste positie laten spelen: banklinks en bankrechts.

09 Dec 2008, 9:33
Vaste Waarde

Eens Aelbrecht fit is, zou hij beter eens starten met het middenveld :
Van Damme-Aelbrecht-Coulibaly-Lord en zijn 2 poulains eens op de bank laten beginnen.

09 Dec 2008, 9:47

Ik zou centraal ook met Van Damme en coulli spelen, zijn we alleszins al zeker dat ze er 200% voor gaan

09 Dec 2008, 9:49
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Mariner schreef:
http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=UP23PR0N&PostCode=9300#

Citeer:
Dillen in het interview: We brachten zondag geen vloeiend combinatievoetbal, maar versierden via Van Mieghem en Van Damme wel twee loepzuivere kansen terwijl we niets weggaven.

Ik heb die mannen in het begin van de match toch ook een paar serieuse kansen zien missen. Dus "niets weggeven" klopt ook totaal niet.

09 Dec 2008, 12:23
Vaste Waarde

Dirk schreef:
Casual1919 schreef:
Benieuwd hoe ze zich, na de 'boodschap' van de supporters, zullen herpakken.
Plots Peruwelz van de mat spelen zal er niet inzitten denk ik, maar ik hoop dat er enkele gasten gaan doorhebben dat ze er hun kop voor moeten leggen.

En is dat nu niet de bedoeling van al het gemekker de laatste tijd van de supporters ? Hopen dat hun frank eens valt en inzien dat ze echt niet goed bezig zijn en dat het echt de moment is om er iets aan te doen.
Eendrachters zijn we allemaal anders zouden we hier niet ons zitten druk te maken.

Idd, das de bedoeling, dat EA er beter van wordt en dat we terug naar onze top kunnen in 2de...

09 Dec 2008, 13:10
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Vandaag, dat interview is toch ook te zot voor woorden ze. Straks is het nog onze fout dat ze zo slecht spelen. Wij zullen weer bestempeld worden als "slechte supporters"... omdat er gefloten is. Wel, ik denk dat we toch al december zijn en het was de eerste keer dat er serieus protest was. Ge kunt onnozel elke week uw geld neerdokken en EA verder zien wegzakken (op alle gebied), of ge kunt er iets aan doen en protesteren tegen de huidige gang van zaken.

Dan nog dit, "Aalst beschikt over geen wereldploeg". In deze belachelijk zwakke reeks moet je over geen wereldploeg zitten om kampioen te spelen. Als er nu maar een héél klein beetje voetballend vermogen inzit deden we nog mee om de titel.

09 Dec 2008, 14:05

Heb het nog al gezegd, deze reeks is echt een cadeau om kampioen te spelen en we staan 9de :stom:

09 Dec 2008, 14:49
forumlegende

Ik heb gewoon verder naar 'In de Gloria' gekeken zelle. Het verschil met Dillen is dat zijn gezever wél realiteit is...en absoluut ni om te lachen :x

09 Dec 2008, 15:36
Vaste Waarde

Mariner schreef:
http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=UP23PR0N&PostCode=9300#

amai ik vrees dat ze het echt niet snappen ze :zzz:

09 Dec 2008, 17:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 28