|
|
| Pagina 21 van 30 |
[ 448 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 30 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Jeroen schreef: http://www.meteox.be/ Der komt precies toch een schoon pakske sneeuw op Aalst af... Ik volg dat ook via http://www.buienradar.be http://winter.buienradar.nl/actuele_weersverwachting_neerslag_buien_in_Europa_4.aspx Druk op start bewegend beeld en volg de datum links bovenaan Verwachting sneeuw rond 21.00 tot 04.00 deze nacht ![]() Dus de sneeuwruimers moeten er rond vier uur zijn Onderkroiper? ![]() Een kwestie als eersten van die jeneverfles te kunnen lurken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Jan 2010, 21:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
't is ier aan 't sneeuwen gelijk zot, hopelijk geen gevolgen voor morgen...
|
| 02 Jan 2010, 22:08 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Hier in Mere ist gesneeuwd maar nie in die mate da de match zal afgelast worden denk ik.
Hoe zit het in Aalst? |
| 03 Jan 2010, 7:50 |
|
|
Scholier
zwawi schreef: Hier in Mere ist gesneeuwd maar nie in die mate da de match zal afgelast worden denk ik. Hoe zit het in Aalst? het zou kunnen dat ze aflasten, aangezien er al een datum voorzien was in geval van aflasting |
| 03 Jan 2010, 8:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
zwetwit schreef: zwawi schreef: Hier in Mere ist gesneeuwd maar nie in die mate da de match zal afgelast worden denk ik. Hoe zit het in Aalst? het zou kunnen dat ze aflasten, aangezien er al een datum voorzien was in geval van aflasting Ze moeten er wel rekening mee houden dat ook voor volgende week niet veel goeds voorspeld wordt en dat ze zo stilaan volledig in de knoei geraken. |
| 03 Jan 2010, 8:28 |
|
|
Scholier
dwarskijker schreef: zwetwit schreef: zwawi schreef: Hier in Mere ist gesneeuwd maar nie in die mate da de match zal afgelast worden denk ik. Hoe zit het in Aalst? het zou kunnen dat ze aflasten, aangezien er al een datum voorzien was in geval van aflasting Ze moeten er wel rekening mee houden dat ook voor volgende week niet veel goeds voorspeld wordt en dat ze zo stilaan volledig in de knoei geraken. als de match vandaag niet doorgaat zouden ze woensdag 6 januari spelen |
| 03 Jan 2010, 8:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
zwetwit schreef: dwarskijker schreef: zwetwit schreef: het zou kunnen dat ze aflasten, aangezien er al een datum voorzien was in geval van aflasting Ze moeten er wel rekening mee houden dat ook voor volgende week niet veel goeds voorspeld wordt en dat ze zo stilaan volledig in de knoei geraken. als de match vandaag niet doorgaat zouden ze woensdag 6 januari spelen Veel verschil gaat dat niet geven.Ik weet niet hoe dik de sneeuw ligt(bij mij amper een cm) maar indien mogelijk wordt het sneeuwruimen. |
| 03 Jan 2010, 8:52 |
|
|
Scholier
dwarskijker schreef: zwetwit schreef: dwarskijker schreef: Ze moeten er wel rekening mee houden dat ook voor volgende week niet veel goeds voorspeld wordt en dat ze zo stilaan volledig in de knoei geraken. als de match vandaag niet doorgaat zouden ze woensdag 6 januari spelen Veel verschil gaat dat niet geven.Ik weet niet hoe dik de sneeuw ligt(bij mij amper een cm) maar indien mogelijk wordt het sneeuwruimen. De Koninklijke Belgische Voetbalbond meldt de volgende afgelastingen voor het weekend van 1, 2 en 3 januari 2010 Laatste update: zondag 3 januari 2010 (07.35 u.) Nationaal Geen afgelastingen tot nader bericht. |
| 03 Jan 2010, 9:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Ik denk dat er kan gespeeld worden, hier in Gijzegem nauwelijks een cm sneeuw op het gras...
|
| 03 Jan 2010, 10:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik zou wel graag snel een bericht zien op de officiële site.
|
| 03 Jan 2010, 10:33 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Zienaa schreef: Ik zou wel graag snel een bericht zien op de officiële site. Ja ik ook , ![]() |
| 03 Jan 2010, 10:40 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
dwarskijker schreef: zwetwit schreef: zwawi schreef: Hier in Mere ist gesneeuwd maar nie in die mate da de match zal afgelast worden denk ik. Hoe zit het in Aalst? het zou kunnen dat ze aflasten, aangezien er al een datum voorzien was in geval van aflasting Ze moeten er wel rekening mee houden dat ook voor volgende week niet veel goeds voorspeld wordt en dat ze zo stilaan volledig in de knoei geraken. Tja, in de knoei geraken met de kalender of niet, als 't niet mogelijk is, is 't niet mogelijk, hé. Desnoods duurt de competitie dan maar een week langer. Er is altijd een oplossing ... Als 't in de Bredestraat is zoals hier in Gent, vrees ik er voor. Het zou trouwens nog kunnen dat er nog wat bij valt ... ![]() |
| 03 Jan 2010, 10:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Er zal wel gespeeld worden,ik zou niet weten waarom ze het zouden aflassen er is amper 1cm sneeuw gevallen,
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Jan 2010, 10:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iendracht02 schreef: dwarskijker schreef: zwetwit schreef: het zou kunnen dat ze aflasten, aangezien er al een datum voorzien was in geval van aflasting Ze moeten er wel rekening mee houden dat ook voor volgende week niet veel goeds voorspeld wordt en dat ze zo stilaan volledig in de knoei geraken. Tja, in de knoei geraken met de kalender of niet, als 't niet mogelijk is, is 't niet mogelijk, hé. Desnoods duurt de competitie dan maar een week langer. Er is altijd een oplossing ... Als 't in de Bredestraat is zoals hier in Gent, vrees ik er voor. Het zou trouwens nog kunnen dat er nog wat bij valt ... ![]() Als de lijnen kunnen vrijgemaakt worden en er zijn geen ijsplekken en de bal rolt zal de scheidsrechter beslissen dat er kan gespeeld worden. |
| 03 Jan 2010, 10:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: Er zal wel gespeeld worden,ik zou niet weten waarom ze het zouden aflassen er is amper 1cm sneeuw gevallen, ![]() Idd! |
| 03 Jan 2010, 10:45 |
|
| Pagina 21 van 30 |
[ 448 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 30 Volgende |