Geel-meerhout-Eendracht Aalst - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 497 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 34
 Geel-meerhout-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht

Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Lito-Man schreef:
eendrachter'80 schreef:
onnozel manneke :plat:

Nee, realistisch manneke zou al beter zijn .

Wie zei hier net : " triestig , heel triestig "

Volgens mij sloeg dat op het feit dat er gevochten zou zijn, en niet op de match... :wadde:

Ik blijf tenminste beleefd . En ik heb de match gezien . scheelt ook al een slok op de borrel .

Laatst gewijzigd door Lito-Man op 06 Feb 2011, 0:08, 1 keer totaal gewijzigd.

06 Feb 2011, 0:00
Vaste Waarde

Lito-Man schreef:
de clerus schreef:
Lito-Man schreef:

Nee, realistisch manneke zou al beter zijn .

Wie zei hier net : " triestig , heel triestig "

Volgens mij sloeg dat op het feit dat er gevochten zou zijn, en niet op de match... :wadde:

Ik blijf tenminste beleeft . En ik heb de match gezien . scheelt ook al een slok op de borrel .

beleefD

06 Feb 2011, 0:01
Miniem

Al eventjes terug van de voor mij kortste verplaatsing.

De eerste helft waren beide ploegen aan mekaar gewaagd vond ik. Paar kansjes langs beide zijden. Doelpunt van aalst terecht afgekeurd wegens buitenspel. Het balbezit was vooral voor Geel, maar veel deden ze er uiteindelijk niet mee.
Na de pauze gingen beide ploegen gretiger op zoek naar een doelpunt wat resulteerde in een reuzekans voor Sam die maar net langsging. Aan de overzijde werd eveneens een doelpunt afgevlagd voor buitenspel, ook terecht trouwens. Met nog een half uur te spelen terecht rood voor speler van VGM (2x geel). Beide ploegen hadden paar kansen om de score te openen, maar het bleef wachten tot de 85e minuut. Wouter Moreels kopt (denk ik want er was een vlag in mijn zicht} de 0-1 op het bord. VGM ging nadrukkelijk op zoek naar de gelijkmaker, maar verder dan een paar hoekschoppen kwamen ze niet. In de slotfase gaat hun keeper mee naar voor bij een hoekschop, de bal blijft hangen en na een tweetal hoekschoppen komt de bal bij de net ingevallen Yombo die rustig het veld kan overwandelen om de doodsteek toe te dienen, 0-2 en wedstrijd gespeeld al was dit wel een weggevertje en waarschijnlijk de makkelijkste goal van Yombo die hij ooit zal maken.
De scheids was niet echt goed te noemen, al hebben ze bij Geel geen reden om het verlies op hem te steken. Op het laatste denk ik dat zijn klok stilgevallen was want hij liet maar spelen.

06 Feb 2011, 0:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Heel mooie wedstrijd gezien van twee ploegen die er vol voor gingen. Knappe kopbalgoal van Wouter Moreels op een heel goed aangesneden voorzet van Cousin. En dan de verlossende goal van Yombo op een ludieke manier....
'T was genieten vandaag en dat deed na de teleurstellende prestatie van vorige week echt wel deugd.

06 Feb 2011, 0:24
Freak

Leeftijd: 45
de wedstrijd was voor mij een dubbeltje op zijn kant, een match die evengoed op een nederlaag had kunnen eindigen.

Wij begonnen goed, met meteen twee mogelijkheden voor Crispijn. Die jongen doet echt wel zijn best, en heeft kwaliteiten, maar sommige maken te veel de vergelijking met Depoitre.

Nadien nam Geel over met enkele kansjes en meer balbezit.

Tweede helft zag ik twee ploegen met heel veel goede wil, maar weinig goed voetbal. Na de rode kaart voor dienen van Geel, nam Geel de bovenhand maar dan was het Moreels time!! Kopte een prima voorzet van Cousin, de enige overigens, prachtig binnen.

Nadien nog commotie na de goal van Yombo die na de match zijn gram ging halen bij die biergooier, was niet nodig van Yombo, maar ik begrijp hem wel.

Die van Geel voelden zich bekocht voor de rode kaart en handsbal in de laatste minuut. Die rode kaart (twee keer geel) was terecht. Als je al een gele kaart staan hebt, en je vliegt er vervolgens als een zelfmoordterrorist in, tja dan moet ge niet komen memmen dat je er af vliegt, ook al speel je de bal.

Wat die handsbal betreft, had de ref de bal op de stip moeten leggen.

Een gouden driepunter, met een ploeg die er vol voor ging, maar bij momenten te onzuiver speelde. Soit, het kan me niet echt schelen dat het niet voor duimen en vingers voor af te likken was, we staan er weer zes voor en dat is het belangrijkste voor de moment.

ps: voor diegene die mij een eikel vinden, beveel ik de Geelse zittribune warm aan, das nog slechter... :cool: :D

06 Feb 2011, 0:33
Ancien

Leeftijd: 47
Sinds lang zo'n goei match gezien. Twee voetballende ploegen waarin EA aan het langste eind trok.

En aan de zotten van Geel :oooh: We all agree, Geel supporters are wankers :juij:

06 Feb 2011, 1:02
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
El Corredor schreef:
de wedstrijd was voor mij een dubbeltje op zijn kant, een match die evengoed op een nederlaag had kunnen eindigen.

Wij begonnen goed, met meteen twee mogelijkheden voor Crispijn. Die jongen doet echt wel zijn best, en heeft kwaliteiten, maar sommige maken te veel de vergelijking met Depoitre.

Nadien nam Geel over met enkele kansjes en meer balbezit.

Tweede helft zag ik twee ploegen met heel veel goede wil, maar weinig goed voetbal. Na de rode kaart voor dienen van Geel, nam Geel de bovenhand maar dan was het Moreels time!! Kopte een prima voorzet van Cousin, de enige overigens, prachtig binnen.

Nadien nog commotie na de goal van Yombo die na de match zijn gram ging halen bij die biergooier, was niet nodig van Yombo, maar ik begrijp hem wel.

Die van Geel voelden zich bekocht voor de rode kaart en handsbal in de laatste minuut. Die rode kaart (twee keer geel) was terecht. Als je al een gele kaart staan hebt, en je vliegt er vervolgens als een zelfmoordterrorist in, tja dan moet ge niet komen memmen dat je er af vliegt, ook al speel je de bal.

Wat die handsbal betreft, had de ref de bal op de stip moeten leggen.
Een gouden driepunter, met een ploeg die er vol voor ging, maar bij momenten te onzuiver speelde. Soit, het kan me niet echt schelen dat het niet voor duimen en vingers voor af te likken was, we staan er weer zes voor en dat is het belangrijkste voor de moment.

Ai ai ai we gaan het dan weer mogen horen alé. Tzal alweer de scheids zijn fout zijn geweest.

Iendracht nor 2e

06 Feb 2011, 1:07
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Heerlijke pot voetbal. Meer moet daar niet aan toegevoegd worden.
Wekelijks van dat als het kan.Zeker op basis van de kansen zijn we oververdiend gewonnen.
Ook wel grappig dat na de rode kaart, die 2 Geel spelers op elkaar begonnen te motten :)

Het stond in de sterren geschreven dat de match nadien wel ging ontaarden, maar ik begrijp nu den bijnaam beter van 'De Zotten". Begint daar enen op diejen trap op nen flik te slaan. Dat verdient pas een stadionverbod.

06 Feb 2011, 1:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
voorbijganger schreef:
Wekelijks van dat als het kan.Zeker op basis van de kansen zijn we oververdiend gewonnen.
Ook wel grappig dat na de rode kaart, die 2 Geel spelers op elkaar begonnen te motten :)

Het stond in de sterren geschreven dat de match nadien wel ging ontaarden, maar ik begrijp nu den bijnaam beter van 'De Zotten". Begint daar enen op diejen trap op nen flik te slaan. Dat verdient pas een stadionverbod.

Kan best zijn maar aan al die van ons die het nodig vonden om met glazen flessen te gooien, van hetzelfde laken een broek! :kots:

06 Feb 2011, 1:26
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
SERRE schreef:
voorbijganger schreef:

Kan best zijn maar aan al die van ons die het nodig vonden om met glazen flessen te gooien, van hetzelfde laken een broek! :kots:

Ja, ik vind da ook wel plat dat er sommigen zich laten aan 'vangen'. We zijn gewonnen, nen stap dichter bij nen titel en dan nog domme dingen gaan doen.

06 Feb 2011, 1:33
Reserve

Leeftijd: 37
ik vind diejen enen met zijn wit kapken tot boven zijnen neus wel ne grappigen

06 Feb 2011, 1:58
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Lito-Man schreef:
We zien elkaar volgend jaar terug , het zal voor Hoogstraten zijn dit jaar .
Als leider ( in jullie geval met lange ij ) zo met de kak in de broek komen verdedigen , nee het zal weer net niet zijn voor de janetten .
Maar ok , bij ons hadden ze het maar moeten afmaken wat ze ook niet deden dus conclusie : even plat .

Ruik ik hier een klein beetje frustratie? De kans is reëel dat Hoogstraten morgen deze tijd alweer 5 of 6 punten achter staat. Als ge hier enkel en alleen de oerslechte, doodgefrustreerde verliezer kunt komen uithangen, dan zou ik maar wegblijven, moest ik in uw plaats zijn ... (n) :EA:

Diegenen die hier heel de week gezaagd en gekreft hebben dat het geen naam meer had, zullen er nu wel weer van overtuigd zijn dat we met onze vingers in de neus los kampioen zullen worden. In één ding moet ik onze Geelse Zot in zijn analyse echter wel gelijk geven: als ge een heel jaar op kop staat en ge komt tegen tien tegenstanders van een zéér middelmatige derdeklasser te staan (dat is wel gebleken, vandaag en in de heenmatch), dan moogt ge wel eens durven voetballen in plaats van achteruit te kruipen en U te laten overspelen door die mannen. Als zij per malheur de eerste goal maken vandaag, kunt ge het vergeten; zoveel is zeker. Vorige week was er al een gelijkaardige match, maar onze trainer (of zijn het de spelers zelf?) raakt blijkbaar niet geleerd in die zaken. Als ge zo speelt in Torhout, nog zo een ploeg met beperkte kwaliteiten, kunt ge daar dankzij een flits van de ene of de andere zeker gaan winnen, maar hebt ge evenveel kans om er te verliezen. Er zijn er bij ons net iets te veel voor het moment die eens mogen leren dat ge in het voetbal af en toe uw voet eens moet zetten in plaats van hem op te heffen. Eén ding is wel zeker: als ge ook matchen zoals vandaag blijft winnen, dan kunt ge niet anders dan kampioen worden, maar naar tactiek toe zal er naar het volgende seizoen toe dan wel eens moeten nagedacht worden ...

In ieder geval: een match met redelijk wat kansen, akkoord, vooral drie dikke punten en een match dichter tegen het einde. Ik zie niet echt ploegen in staat om ons nog te bedreigen en dat is uiteindelijk veruit het belangrijkste, maar die rozengeur en maneschijn-ervaring die sommigen vanavond blijkbaar gehad hebben , dat is toch ook zonder al te veel nuance ...

06 Feb 2011, 2:01
Freak

Leeftijd: 35
Onverdiend gewonnen? :plat:
Die van geel zijn echt zot aja.
Btw,welke handsbal?Die heb ik precies gemist :D
Proficiat aan onze spelers trouwens,mentaliteit kon niet beter en spelniveau was ook redelijk.
Dan het negatieve aspect:er gaan é pak stadionverboden(boetes) uitgedeeld worden,er stonden maar 8camera's op ons gericht.

06 Feb 2011, 2:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Iendrachter90 schreef:
Btw,welke handsbal?Die heb ik precies gemist :D

Ik heb dat ook ni gezien. Waarschijnlijk door die vlaggen ofzo.

06 Feb 2011, 2:48
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 66
we zijn goed thuisgeraakt, alhoewel het serieus heet was aan de spelersbus, :EA: :banana: moeten ontzet worden nadat flippo al ne schup gekregen had en wouter de kleedkamer niet kon verlaten omdat er geelse zotten voor de deuren stonden.
Maar geen brokken aan de bus. Trouwens ik kijk uit naar filmpje Pascal E.ATv want heb nog gesprek gehad in Aalst me de flippo. Misschien geven we een andere demensie aan E.ATv met op tijd een interviewken met de spelers.
Slopwel, en zal goe sloapen met die 3 punten.
Vantjen

06 Feb 2011, 2:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 497 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 34