|
|
| Pagina 22 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Jeroen schreef: Vandaag, dat interview is toch ook te zot voor woorden ze. Straks is het nog onze fout dat ze zo slecht spelen. Wij zullen weer bestempeld worden als "slechte supporters"... omdat er gefloten is. Wel, ik denk dat we toch al december zijn en het was de eerste keer dat er serieus protest was. Ge kunt onnozel elke week uw geld neerdokken en EA verder zien wegzakken (op alle gebied), of ge kunt er iets aan doen en protesteren tegen de huidige gang van zaken. Dan nog dit, "Aalst beschikt over geen wereldploeg". In deze belachelijk zwakke reeks moet je over geen wereldploeg zitten om kampioen te spelen. Als er nu maar een héél klein beetje voetballend vermogen inzit deden we nog mee om de titel. Dillen : " Uitjouwen van spelers is fout" Spelers beschermen en andere kraken is ook fout, elke week een andere opstelling is ook fout. Naast uw bank blijven staan zoals ne sanseveria zonder bij te sturen tijdens de match is ook fout. Zeven spitsen in je kern hebben en dan een verdediger in de punt zetten is ook fout. Weet je wat de grootste fout is beste Dillen ? Dat jij hier trainer geworden bent, kieken. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 09 Dec 2008, 17:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Zet Arnold gvd in de spits ipv dieje stomme Rus! Dat is juist
_________________ Iendracht till i die!! |
| 09 Dec 2008, 17:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Mariner schreef: http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=UP23PR0N&PostCode=9300# Een degoutant artikel dat duidelijk aantoont dat we nog ver van een oplossing zijn verwijderd... "Plots" keerde het publiek zich tegen de spelers - godverdomme, je zou voor minder als je al van augustus hetzelfde kutbal ziet - vroeger gebeurde het na 1 match - wij hebben het nog volgehouden tot december... Ziedend maakt dit me. Het op alles en iedereen steken maar iets van het systeem of van zijn ploeg in vraag stellen - ho maar: "ik heb de groep niet samengesteld", "zeven spitsen die maar 2 goals maken zegt alles" - maar dat er geen enkele middenvelder buiten Lord een veldgoal kan maken, zegt hij er dan weer niet bij - en nog veel vijven en zessen - godverdomme, ik ben weer zo kwaad als tijdens de rust zondag zie... Waar zijn die mannen mee bezig zeg? Je verliest met 0-3 tegen Wielsbeke (neo-promovendus), je verliest met 3-0 op Woluwe-Zaventem (neo-promovendus), je wint met veeeeel moeite van URS du Centre (neo promovendus)... je ligt eruit in de beker tegen een eerste provincialer en je verliest in de voorbereiding van ongeveer elke ploeg die 11 man kan opstellen... Kan er iemand Mr. Dillen van zijn wolk halen, want zoiets maakt een club kapot hé... je kan uw spelers steunen maar 1) als het erover is, is het erover 2) steun ze dan allemaal en niet een of twee, EN ZEKER NIET ALS HET NET DEGENEN ZIJN DIE AL EEN GANS JAAR GEEN KLOTEN UITSTEKEN - dat hij nog zou zeggen dat dat nefast zou zijn voor de jeugdige spelers van onder de 22...maar neen, blijven melken over Alainken en Kevin die verdorie al de 26 voorbij zijn, prof zijn, etc. Als Van Mieghem zo speelde bij den Antwerp hé, diene gast moest ni meer buitenkomen zenne... Hier heb je dan nog een halve gare die hem nog wat gaat verdedigen ook... Van Mieghem heeft zondag, samen met Iako's eerste kans op FCN, de mooiste kans van dit seizoen gekregen - Iako besloot tenminste nog tussen de palen - gezien hoever de bal van onzen Alain naastging??? Ziek wordt een mens ervan... En dat Dillen dat nog nooit meegemaakt heeft? Het zal wel zijn... Heeft nog nooit een ploeg met supporters getraind ook... En door zijn geklungel zijn er al een pak supporters thuisgebleven - als de massa van thuis tegen Meldert in vierde er zondag had gestaan, wat had hij dan moeten zeggen??? Dan zat hij waarschijnlijk met Kevin en Alainken in een serieus dipken... Niks weggeven? Objectief naar de voetbal kijken, kan hij ook al niet - een beetje spits had nog ruim voor de 0-1 minstens 1 goal gemaakt uit die drie open kansen... Het is precies Calimero die vent... |
| 09 Dec 2008, 18:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Weet je wat ik hier zit te peizen... Zou het eens geen goed gedacht zijn om vrijdag op de Zandberg onze reserven eens massaal te gaan aanmoedigen? Voor de mensen met een abonnement is het gratis inkom en voor de anderen 5 Euro dacht ik, dus doenbaar ni?
Dan weten die gasten zoals een Van Damme en een Niels Spotbeen dat dat fluitconcert zondag absoluut niet voor hen was bedoeld en krijgen gasten zoals Arnold of een Van Dender misschien ook nog eens een deugddoende opkikker... Als Dillen daar dan toch eens zijn kop zal laten zien (en niet voor een helft zoals altijd) - hij zal wel ni anders durven nu - heeft hij nog eens een reden te meer om eens na te denken... Het is maar een gedacht hé en het zal onze jeugd, die er wel telkens hun kop voor leggen, goed doen om horen / zien... |
| 09 Dec 2008, 18:16 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
DT schreef: Weet je wat ik hier zit te peizen... Zou het eens geen goed gedacht zijn om vrijdag op de Zandberg onze reserven eens massaal te gaan aanmoedigen? Voor de mensen met een abonnement is het gratis inkom en voor de anderen 5 Euro dacht ik, dus doenbaar ni? Dan weten die gasten zoals een Van Damme en een Niels Spotbeen dat dat fluitconcert zondag absoluut niet voor hen was bedoeld en krijgen gasten zoals Arnold of een Van Dender misschien ook nog eens een deugddoende opkikker... Als Dillen daar dan toch eens zijn kop zal laten zien (en niet voor een helft zoals altijd) - hij zal wel ni anders durven nu - heeft hij nog eens een reden te meer om eens na te denken... Het is maar een gedacht hé en het zal onze jeugd, die er wel telkens hun kop voor leggen, goed doen om horen / zien... Lijkt mij geen slecht idee, maar of je volk genoeg bijeen krijgt... |
| 09 Dec 2008, 18:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Hoe laat spelen die ?
_________________ Proud member " den natten toeig" |
| 09 Dec 2008, 18:24 |
|
|
Ancien
Dirk schreef: Hoe laat spelen die ? Normaal gezien om 20u |
| 09 Dec 2008, 18:31 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
Aalst is een populaire volksclub waar het buikgevoel leeft, maar de snerpende fluitconcerten waren ongemeen hard.
'Ik hoorde hoe dragende spelers werden beschimpt, maar je hebt die spelers de rest van het seizoen wel nog nodig. Zelfs in eerste klasse hoorde ik nooit dat een ploeg door de eigen fans zo in de grond werd geboord. Aalst beschikt over geen wereldploeg en uiteindelijk blijven we wel mensen.' uitspraak van dillen,waar haaltem et lef,zoals velen hier op het forum al gezegd hebben,wij hebben het wel 3 maand slechter en slechter zien gaan ,en nooit iets ondernomen,afgelope zondag was duidelijk de maat bij iedereen vol,inclusief bij mij |
| 09 Dec 2008, 18:33 |
|
|
Ancien
s@té schreef: Lijkt mij geen slecht idee, maar of je volk genoeg bijeen krijgt... Dat is een feit en iedereen doet natuurlijk wat hij wil hé, maar zou misschien naar het bestuur toe ook een signaal geven - vorige zondag, meer dan terecht, een hard signaal - nu een sterk aanmoedigend signaal naar de mensen die niet veel (meer) in de picture komen maar die er wel altijd staan... Het is maar een gedacht hé... En trouwens, degenen die het willen doen en die er anders ni zijn, dat zijn alvast bijkomende kijkers hé... |
| 09 Dec 2008, 18:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Vandaag, dat interview is toch ook te zot voor woorden ze. Straks is het nog onze fout dat ze zo slecht spelen. Wij zullen weer bestempeld worden als "slechte supporters"... Dat is inderdaad het meest frappante aan de situatie dit weekend. Het is precies nog onze fout. Spelers die een ganse match futloos op een veld staan, kopkes al na 2' letterlijk naar beneden hangen, daar wordt niet over gesproken. Daar zou ik als supporter echt eens heel graag de reden van kennen. Dat is verdorie gewoon met onze kop lachen. Met zulke reacties zal het er niet neig op beteren. |
| 09 Dec 2008, 18:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik zie dat eventueel ook wel zitten ...
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 09 Dec 2008, 18:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
zou best kunnen da'k ook nog is kom kijken vrijdag
| 09 Dec 2008, 18:56 |
|
|
forumlegende |
ik kom normaal ook alsk mag vn hier thuis ma aangezien ik geen te moeilijke examens meer heb na het weekend moet da wel moge
![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Dec 2008, 19:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
ik ga ook komen kijken :-)
|
| 09 Dec 2008, 19:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Spees schreef: ik ga ook komen kijken :-) Gij komt altijd kijken. ![]() |
| 09 Dec 2008, 19:32 |
|
| Pagina 22 van 28 |