|
|
| Pagina 22 van 34 |
[ 499 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 34 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
nonkel august schreef: Voor de wedstrijd tegen RSCA zullen de 3500 zitplaatsen volledig bezet zijn. Voor de staanplaatsen mogen er 1500 ticketten verkocht worden. Tel daar de vrijkaarten bij + de kinderen die gratis binnen mogen en wij komen zeker aan een totaal van 5200 toeschouwers. Mooi is dat, maar vooral een tijdje geleden. Als onze ploeg nu nog een goeie indruk geeft dan zullen ook de abonnementen in stijgende lijn gaan. Zijt ge zeker van die 1500 tickets voor de staanplaatsen? Dat lijkt mij toch weinig. Woensdag waren er al meer dan 1000 de deur uit. Da zou willen zeggen dat op de dag van de match er nog minder dan 500 tickets zouden zijn. Da kan ik moeilijk geloven want dan moogt ge zeker zijn dat er problemen van zullen komen want ik peis dat er nog veel volk hun tickets aan 't loket zal kopen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 26 Jun 2009, 11:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Timoilsjt schreef: nonkel august schreef: Voor de wedstrijd tegen RSCA zullen de 3500 zitplaatsen volledig bezet zijn. Voor de staanplaatsen mogen er 1500 ticketten verkocht worden. Tel daar de vrijkaarten bij + de kinderen die gratis binnen mogen en wij komen zeker aan een totaal van 5200 toeschouwers. Mooi is dat, maar vooral een tijdje geleden. Als onze ploeg nu nog een goeie indruk geeft dan zullen ook de abonnementen in stijgende lijn gaan. Zijt ge zeker van die 1500 tickets voor de staanplaatsen? Dat lijkt mij toch weinig. Woensdag waren er al meer dan 1000 de deur uit. Da zou willen zeggen dat op de dag van de match er nog minder dan 500 tickets zouden zijn. Da kan ik moeilijk geloven want dan moogt ge zeker zijn dat er problemen van zullen komen want ik peis dat er nog veel volk hun tickets aan 't loket zal kopen. waarschijnlijk 1500 kaarten voorzien in voorverkoop en alle andere kaarten die ze kunnen verkopen op de dag van de match zelf aanbieden aan wie er nog bij wil .... gene paniek ... ![]() |
| 26 Jun 2009, 11:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Casual1919 schreef: 69 schreef: Vandaag met een anderlecht-sup gesproken en die brengen naar t schijnt toch heel wa volk mee in de voorbereiding. Volgens hem zijn er op hun jaarlijkse uitstapje naar knokke zo'n 3000 sups en wordt er daar geregeld eens Gaat ons bezoekersvakske da kunnen houden ![]() Knokke is dan ook meestal de eerste voor Anderlecht. Tegen dat ze dinsdag komen hebben die mannen er al 2-3 oefenmatchen opzitten. Dat het daar al wel eens wil missen heeft vooral te maken met het feit dat Brugge niet zo ver is van in Knokke. Die match op Knokke is traditie voor een andelecht supporter om de nieuwe ploeg een eerste keer bezig te zien, daar is naar 't schijnt elk jaar zoveel anderslechtvolk _________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Jun 2009, 11:35 |
|
|
forumlegende
supersossis schreef: Timoilsjt schreef: nonkel august schreef: Voor de wedstrijd tegen RSCA zullen de 3500 zitplaatsen volledig bezet zijn. Voor de staanplaatsen mogen er 1500 ticketten verkocht worden. Tel daar de vrijkaarten bij + de kinderen die gratis binnen mogen en wij komen zeker aan een totaal van 5200 toeschouwers. Mooi is dat, maar vooral een tijdje geleden. Als onze ploeg nu nog een goeie indruk geeft dan zullen ook de abonnementen in stijgende lijn gaan. Zijt ge zeker van die 1500 tickets voor de staanplaatsen? Dat lijkt mij toch weinig. Woensdag waren er al meer dan 1000 de deur uit. Da zou willen zeggen dat op de dag van de match er nog minder dan 500 tickets zouden zijn. Da kan ik moeilijk geloven want dan moogt ge zeker zijn dat er problemen van zullen komen want ik peis dat er nog veel volk hun tickets aan 't loket zal kopen. waarschijnlijk 1500 kaarten voorzien in voorverkoop en alle andere kaarten die ze kunnen verkopen op de dag van de match zelf aanbieden aan wie er nog bij wil .... gene paniek ... ![]() Ik panikeer ni, mijn tickets zijn al langk gekocht ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 26 Jun 2009, 11:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Ik heb dat nochtans ook al gehoord dat er in totaal maar 1500 tickets zouden zijn voor de staantribune.
|
| 26 Jun 2009, 11:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Da staantribunneke al eens goed bekeken langs de kant van de kantines? De treden hangen serieus door, ook al zijn ze gestut. ik denk dat daar gewoon niet meer volk op MAG.
Ik hou m'n hart al vast bij een volgende controle door de overheid, ooit zal er niemand meer op mogen. We waren er vorige keer al dicht bij. Dankzij wat kunst- en vliegwerk hebben we ons toen nog uit de nesten kunnen werken. |
| 26 Jun 2009, 11:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
elfahem schreef: Da staantribunneke al eens goed bekeken langs de kant van de kantines? De treden hangen serieus door, ook al zijn ze gestut. ik denk dat daar gewoon niet meer volk op MAG. Ik hou m'n hart al vast bij een volgende controle door de overheid, ooit zal er niemand meer op mogen. We waren er vorige keer al dicht bij. Dankzij wat kunst- en vliegwerk hebben we ons toen nog uit de nesten kunnen werken. Kheb er ook al aan gedacht. Dan maar een nieuwe tribune zetten e met de dijker als sponsor !(of droom ik ?) |
| 26 Jun 2009, 12:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Xander schreef: elfahem schreef: Da staantribunneke al eens goed bekeken langs de kant van de kantines? De treden hangen serieus door, ook al zijn ze gestut. ik denk dat daar gewoon niet meer volk op MAG. Ik hou m'n hart al vast bij een volgende controle door de overheid, ooit zal er niemand meer op mogen. We waren er vorige keer al dicht bij. Dankzij wat kunst- en vliegwerk hebben we ons toen nog uit de nesten kunnen werken. Kheb er ook al aan gedacht. Dan maar een nieuwe tribune zetten e met de dijker als sponsor !(of droom ik ?) A la STVV bijvoorbeeld. Achteraan hebben we plaats genoeg. |
| 26 Jun 2009, 12:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
elfahem schreef: Xander schreef: elfahem schreef: Da staantribunneke al eens goed bekeken langs de kant van de kantines? De treden hangen serieus door, ook al zijn ze gestut. ik denk dat daar gewoon niet meer volk op MAG. Ik hou m'n hart al vast bij een volgende controle door de overheid, ooit zal er niemand meer op mogen. We waren er vorige keer al dicht bij. Dankzij wat kunst- en vliegwerk hebben we ons toen nog uit de nesten kunnen werken. Kheb er ook al aan gedacht. Dan maar een nieuwe tribune zetten e met de dijker als sponsor !(of droom ik ?) A la STVV bijvoorbeeld. Achteraan hebben we plaats genoeg. Dat zou fantastisch zijn. Maar ik vrees dat het geld er niet zal zijn. We kunnen natuurlijk altijd dromen dat iemand die nieuwe tribune wil sponsoren.. |
| 26 Jun 2009, 13:15 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Misschien kunnen we de tribune afkopen van Dender? Aan een vriendenprijsje? Die gaan binnenkort toch voor de gebruikelijke 500 man weer spelen.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 26 Jun 2009, 15:43 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
elfahem schreef: Xander schreef: elfahem schreef: Da staantribunneke al eens goed bekeken langs de kant van de kantines? De treden hangen serieus door, ook al zijn ze gestut. ik denk dat daar gewoon niet meer volk op MAG. Ik hou m'n hart al vast bij een volgende controle door de overheid, ooit zal er niemand meer op mogen. We waren er vorige keer al dicht bij. Dankzij wat kunst- en vliegwerk hebben we ons toen nog uit de nesten kunnen werken. Kheb er ook al aan gedacht. Dan maar een nieuwe tribune zetten e met de dijker als sponsor !(of droom ik ?) A la STVV bijvoorbeeld. Achteraan hebben we plaats genoeg. Moogde daar nog naar achter gaan? Ik heb mij da al een paar keer afgevraagd, ma ik weet het nie. |
| 26 Jun 2009, 16:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Indertijd als de staantribune weg gewaaid is,moesten ze het plein anders gelegd hebben dan konden ze een prachtig stadion gebouwd hebben.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Jun 2009, 17:34 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
witzwet schreef: Misschien kunnen we de tribune afkopen van Dender? Aan een vriendenprijsje? Die gaan binnenkort toch voor de gebruikelijke 500 man weer spelen. met de opbrengst van de galamatch enzo kunnen ze al in e spaarpotje steken voor t geval ze moeten vernieuwen ... dus drink en eet daar maar ne goeie gank aan he! ![]() |
| 26 Jun 2009, 17:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Een nieuwe tribune ? Laat dat maar zo, in Belgie zijn't allemaal sfeerloze gedrochten. Een ouderwetse staantribune, niks beter !
|
| 26 Jun 2009, 18:00 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Over die tribune is al veel (politiek) geluld, maar die stond wel al "scheef" van de eerste dag dat hij er stond, hé mannekes. Het was ook van in het begin geweten, dat hij eigenlijk niet geconstrueerd was zoals het moest. maar die tribune staat nu nog geen centimeter schever dan toen (en zeker niet dan 10 jaar geleden in eerste, toen daar, zonder al dat stutwerk, 6000 tickets voor mochten verkocht worden). De veiligheidsnormen zijn intussen wel een héél stuk verstrengd, en zoals dat gaat in de lokale (pesterij)politiek is die tribune, door het feit dat hij al zolang niet perfect recht staat, een paar keer "gebruikt" geweest om enkele persoonlijke rekeningen te vereffenen. Die tribune is gestut (met alle kosten vandien) om, ondanks de oorspronkelijke constructiefout, toch perfect reglementair in orde te zijn, zodanig dat een niet nader genoemde ex-"supporter" en ex-burgemeester geen argumenten meer had om heel de boel te sluiten. En mensen die met het blote oog zien dat die tribune "doorhangt" of weet ik wat ... dat zal dan toch al achter een paar Safirkes zijn, denk ik ...
Het spreekt voor zich dat er (hopelijk) een dag komt dat die tribune weg moet om er iets in de plaats te zetten wat voldoet aan de normen van eerste, maar ik denk niet dat dat al direct aan de orde is. Ik hoop trouwens dat ze toch altijd een deel staanplaatsen zullen behouden. Het zou anders ten koste gaan van veel sfeer. Wat is trouwens het nut van zitplaatsen waar toch iedereen gaat op rechtstaan? Ze moeten enkel zien dat ze in aantal gewoon genoeg zitplaatsen hebben volgens de licentievoorwaarden voor eerste en dat de toegang voor bezoekers en thuissupporters beter gescheiden is, als het ooit zover komt. STVV heeft nu misschien een mooi stadion, maar het Staaien van weleer, waar ge onder uwen daverende stoel kon kruipen van schrik als STVV op dreef kwam vroeger, één van de grootste troeven, één van de meest karakteristieke en mooie kenmerken van die club, dat is spijtig genoeg ook lang vervlogen tijd, ook al is er nu een hotel in één van hun tribunes ... |
| 26 Jun 2009, 18:19 |
|
| Pagina 22 van 34 |
[ 499 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 34 Volgende |