|
|
| Pagina 22 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
Dries, het is een oefenmatch !
Wat voor belang heeft het ? |
| 02 Aug 2009, 18:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
cromag schreef: Dries, het is een oefenmatch ! Wat voor belang heeft het ? Als het toch geen belang heeft... waarom worden ze dan gespeeld? Het is niet omdat de opstelling jou niet intereseert, dat dat voor iemand anders ook het geval is. |
| 02 Aug 2009, 18:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
cromag schreef: Dries, het is een oefenmatch ! Wat voor belang heeft het ? Hij mag zich toch wel afvragen of we goed hebben meegespeeld en wie er meespeelde? |
| 02 Aug 2009, 18:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Dries schreef: dwarskijker schreef: 1-0 verloren en met wie werd er zoal gevoetbald? en voetbalden we goed of slecht? Zouden niet slecht gespeeld hebben. Aalsters doelpunt ten onrechte afgekeurd en op het einde na wat vervangingen nog een tegengoal. W.Moreels na 30 min geblesseerd aan de knie. |
| 02 Aug 2009, 18:18 |
|
|
forumlegende |
dwarskijker schreef: Dries schreef: dwarskijker schreef: 1-0 verloren en met wie werd er zoal gevoetbald? en voetbalden we goed of slecht? Zouden niet slecht gespeeld hebben. Aalsters doelpunt ten onrechte afgekeurd en op het einde na wat vervangingen nog een tegengoal. W.Moreels na 30 min geblesseerd aan de knie. bedankt dwarskijker en natuurlijk ook bedankt al de rest want ik ben gewoon ferm geïnteresseerd hoe ons ploegske evolueert _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 02 Aug 2009, 18:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dries schreef: dwarskijker schreef: 1-0 verloren en met wie werd er zoal gevoetbald? en voetbalden we goed of slecht? Aalst begon met: vandenoortgaete,de castro(thomas spotbeen),seminck(vandamme),brecht moreels,filipovic,verheyden,de schutter,troch,wouter moreels(galucci, niels spotbeen),lord(podevijn)en depoitre(delie). In de eerste helft waren we duidelijk de betere ploeg; en kregen we toch enkele goede kansen.In de 2de helft werden dan lord en seminck vervangen, en toen ging het wel wat slechter vooral vanachter,waar we in de eerste helft met moeite kansen toestonden,kreeg diegem toch wat goede kansen.Zoals gezegd goal onterecht afgekeurd(bewijs is trouwens vastgelegd door den onderkroiper) en op het einde scoorde diegem dan nog tegen.En de blessure van wouter moreels zag er echt niet goed uit. |
| 02 Aug 2009, 18:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Onverdiend verloren, maar dat is typisch Diegem zeker. Die mannen liggen altijd onder en scoren dan op counter of stilstaande fase. Ik vond ons een goeie match spelen en we verdienden zeker te winnen. Niet echt veel kansen afgedwongen (logich tegen een stugge ploeg als Diegem), maar toch een paar. Goal Depoitre onterecht afgekeurd.
Verder vond ik Galucci wel goed invallen (laat zich ondanks zijn kleine gestalte niet opzij zetten en deelde een stevige schouderduw uit) en heeft De Castro toch wel bewezen dat hij veel beter is dan Coppens als rechtsachter. Blessure van Moreels zag er inderdaad redelijk serieus uit. Ik denk dat de ploeg waarmee we vandaag gestart zijn, met Kestens er nog in, wel de basisploeg zal zijn. |
| 02 Aug 2009, 19:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ook nog even zeggen dat Diegem dikke profiteurs zijn. Tien euro voor een oefenmatch tussen 2 derdeklassers vind ik zwaar overdreven. Op Hamme was het maar 5 euro.
|
| 02 Aug 2009, 19:48 |
|
|
Freak
ik heb wel gezien dat indien er van de titularissen uitvallen we zware problemen gaan hebben.
|
| 02 Aug 2009, 19:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
0-0 (of 1-1 dan) was een logische match geweest. Gesloten match waarin geen enkele ploeg een opening kon forceren.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Aug 2009, 19:51 |
|
|
Bram schreef: Gesloten match waarin geen enkele ploeg een opening kon forceren. Maar wij wel de overhand hadden. |
| 02 Aug 2009, 19:55 |
|
|
Duivelke
Ik ben het niet met u eens Smetje, Coppens brengt ons aanvallend meer bij, en heeft meer techniek dat zie je zo.
Verder hoop ik dat de kwetsuur van Moreels meevalt, want hij was goed begonnen op rechts. Onze eerste helft was idd heel goed, tweede helft kwam Diegem beter in de match. |
| 02 Aug 2009, 19:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
piejie89 schreef: Ik ben het niet met u eens Smetje, Coppens brengt ons aanvallend meer bij, en heeft meer techniek dat zie je zo. Verder hoop ik dat de kwetsuur van Moreels meevalt, want hij was goed begonnen op rechts. Onze eerste helft was idd heel goed, tweede helft kwam Diegem beter in de match. Kvraag mij toch af in welke match dat gij dat gezien hebt?Tegen de beloften van waregem ,liep die mozes hem constant voorbij en wast het aanvallend niks,tege jong lede heeft hij ook niet veel laten zien.Tegen hamme en terjoden was ik er niet,misschien heeft hij daar dan zo een prachtige prestatie neergezet?Ik persoonlijk vind de castro ook beter,wat niet wil zeggen dat coppens slecht is natuurlijk. |
| 02 Aug 2009, 20:14 |
|
|
Reserve
Ik zie het dit jaar veel positiever in, maar ik vind het spijtig dat we vastgekluisterd blijven aan hetzelfde systeem als vorige jaren. Als een match vastzit dat moet ge gewoon durven uw ploeg anders doen spelen. Ok het zijn maar oefenmatchen maar die dienen om te proberen. 1x compititie dan is het te laat. Remember vorig jaar...maar laat ons positief blijven en hopen dat het wel goed komt.
|
| 02 Aug 2009, 20:26 |
|
|
Duivelke
Tegen Zulte-Waregem heb ik de match niet gezien dus kan ik niet beoordelen;
tegen Terjoden heb ik gezien en was hij beste man in de tweede helft. Tegen Hamme en Lede degelijke match met enkele goede infiltraties.. Ze zullen mssn wel aan elkaar gewaagd zijn, vind alleen dat we eindelijk eens flankverdedigers hebben met wat techniek en die aanvallend ongetwijfeld iets gaan bijbrengen. Laat ons niet vergeten dat de voorbereiding 3 weken ver is en dat we toch al veel mooie dingen gezien hebben van ons ploegske. |
| 02 Aug 2009, 20:27 |
|
| Pagina 22 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 53 Volgende |