Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 35
 Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Prachtige mentaliteit van onze ploeg, hadden we dit ook maar kunnen opbrengen op Boom. Proficiat aan alle supporters, de sfeer was werkelijk zinderend. :EA:

Domme domme rode kaart van De Castro. Zijn tackle was loepzuiver en verdiende zeker geen geel, maar blijf dan van die bal af en gooi hem zeker niet richting ref, dan weet je dat je gewoon rood gaat krijgen.

Verder hebben ze ervoor gestreden tot de laatste snik. Ook na de wedstrijd was het memorabel.

Kanttekening: met jongens als een Ringoot en Coppens gaan we het niet halen. Hopelijk blijft Seminck alsnog en laten ze Ringoot en een Coppens vertrekken.

De tranen in de ogen heb ik niet gezien bij Wouter Moreels, maar dat zal dan zeker wel betekenen dat hij vertrekt. Jammer, heeft er vandaag ook zijn kop voor gelegd.

Bedankt EA om er toch nog een wedstrijd van te maken. :EA:

20 Mei 2010, 23:02
Ancien

Leeftijd: 65
Ik was vanavond heel fier om Eendracht-supporter te zijn...
Was die bal in de eerste minuut... :( maar goed!
De tackle van De Castro was stevig maar volgens mij niet fout, al wil ik het nog wel eens zien.
Zijn reactie is dom maar die van de scheidsrechter ook. Ik vraag me af of hij geel wou geven en dan geeft hij ineens 2 keer geel. En hoe die erachter probeer de te compenseren en zich toch wel bij momenten belachelijk maakte.
In elk geval, op dat moment weet je het wel zeker, terwijl ik de eerste minuten dacht dat het misschien toch kon...

Maar: prachtige inzet van de hele ploeg. Ik wist niet dat Amghar kon wat hij vandaag liet zien...

En vooral, wat een publiek. :worship: :worship: :worship:
Toen we na de match zongen "Wij zijn Eendrachtsupporters" was ik oprecht ontroerd.

Wij zijn inderdaad Eendracht-supporters, door dik en dun, en als we dat voor volgend jaar vasthouden en hopen dat de wijsheid waarmee de club de voorbije maanden geleid werd wordt voortgezet, dan kan het nog mooi worden.

En misschien ook wat minder arrogant worden. Onze neerbuigende houding tegenover Boom voor de heenmatch, dat naait alleen maar de tegenstander op. Altijd respect hebben...

Maar ik wil niet zagen. Wat mij betreft is het een onvergetelijke avond geworden, al had ik het liever om andere redenen gezien...

Nog eens nen dikke merci aan spelers en bestuur en supporters.

20 Mei 2010, 23:06
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Gilles schreef:
Prachtige mentaliteit van onze ploeg, hadden we dit ook maar kunnen opbrengen op Boom. Proficiat aan alle supporters, de sfeer was werkelijk zinderend. :EA:

Domme domme rode kaart van De Castro. Zijn tackle was loepzuiver en verdiende zeker geen geel, maar blijf dan van die bal af en gooi hem zeker niet richting ref, dan weet je dat je gewoon rood gaat krijgen.

Verder hebben ze ervoor gestreden tot de laatste snik. Ook na de wedstrijd was het memorabel.

Kanttekening: met jongens als een Ringoot en Coppens gaan we het niet halen. Hopelijk blijft Seminck alsnog en laten ze Ringoot en een Coppens vertrekken.

De tranen in de ogen heb ik niet gezien bij Wouter Moreels, maar dat zal dan zeker wel betekenen dat hij vertrekt. Jammer, heeft er vandaag ook zijn kop voor gelegd.

Bedankt EA om er toch nog een wedstrijd van te maken. :EA:

Laat Ringoot eens een volledige voorbereiding mee spelen.
Nu kan je nog niks van die jongen zeggen, hij heeft werkelijk heel veel potentieel en zie hem volgend seizoen titularis worden op de linksachter.
Hopelijk blijven Seminck en Moreels en kunnen we ons middenveld versterken dan zit de kans erin dat we volgend seizoen mee doen voor de hoofdprijs.
Voor de rest: merci Iendracht voor dit seizoen, we hebben bij momenten prachtig voetbal gespeeld.
En over achterban is er al lang geen twijfel meer, die is eerste klasse waardig.
:EA: Iendracht till i die :EA:

20 Mei 2010, 23:07
Ancien

Leeftijd: 38
josken1 schreef:
Nu kan je nog niks van die jongen zeggen, hij heeft werkelijk heel veel potentieel en zie hem volgend seizoen titularis worden op de linksachter.

Op Boom is die geweldig slecht ingevallen en vandaag was hij met voorsprong de minste bij ons. Hopelijk kan die jongen mijn ongelijk bewijzen en ik geef hem zeker nog alle kansen, maar voor mij was hij een van de minsten en ik begrijp BVR waarom hij hem zo vaak buiten de kern liet.

20 Mei 2010, 23:11
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Gilles schreef:
josken1 schreef:

Op Boom is die geweldig slecht ingevallen en vandaag was hij met voorsprong de minste bij ons. Hopelijk kan die jongen mijn ongelijk bewijzen en ik geef hem zeker nog alle kansen, maar voor mij was hij een van de minsten en ik begrijp BVR waarom hij hem zo vaak buiten de kern liet.

Op basis van de 2 matchen heb je overschot van gelijk.
Hopelijk doet hij dat inderdaad, zou alleen maar goed zijn voor de ploeg :EA:
Na de ontchoogeling zondag ben ik nu enorm fier op mijn ploeg (y)

20 Mei 2010, 23:14
Freak

Leeftijd: 45
als ik die momenten na de match herbeleef, weet ik weer waarom ik al 21 jaar Eendrachtsupporter ben.

3-4 den boot in, eindronde gedaan.

Maar IEDEREEN zingt en toont respect.

Dan weet je , zo een club krijgt niemand kapot! :EA: :EA: :EA:

20 Mei 2010, 23:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Wanneer is de eerste oefenmatch?

20 Mei 2010, 23:20
Scholier

Leeftijd: 41
Vandaag een strijdend Eendracht gezien wrm hedden ze zondag niet zo gespeeld ? Wel weer 4 domme goals geslikt wrn stond VDN niet in de goal?
Wel een machtige sfeer van den :EA: supporters en na de match kippenvel moment .Volgend jaar weer al achter ons ploeg !!!! :EA:

20 Mei 2010, 23:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Na één minuut wist je eigenlijk dat het niets zou worden vandaag. In zo'n wedstrijden waar je 4 doelpunten moet ophalen heb je heel veel mazzel nodig. Als die eerste kans dan via de binnenkant van de paal niet binnengaat dan besef je dat de voetbalgoden niet zullen meewerken. Als dan ook de ref niet meewil, tja...
Die rode kaart van De Castro (ok, hij moet die bal niet gooien) was echt wel de definitieve dooddoener. Je kan onze ploeg echter weinig verwijten. Ze hebben er echt hun kop voorgelegd vandaag. Maar Boom was weer dodelijk efficient. De sfeer op de staantribune was super vandaag. Chapeau! Zelfs tot na de match was die geweldig!
Naar volgend seizoen toe moet er absoluut gestalte gekocht worden en ook snelheid in ons middenveld. Als Wouter weggaat moet er zeker een degelijke vervanger komen. Anders wordt het bijna zeker weer net niet volgend jaar! Ook een centrale verdediger type Poorters is meer dan welkom! Dat is een echte topper voor derde klasse hoor.

20 Mei 2010, 23:27
Nationale Ploeg

En ik zou Ringoot toch niet afschrijven. Die heeft al veel goeds laten zien ook het voorbije seizoen. Vandaag was hij inderdaad bij de mindere maar die is ook nog heel jong hé en was duidelijk onder de indruk van de omstandigheden.

20 Mei 2010, 23:31
Scholier

Just thuis van de wedstrijd.
Ik ben gelukkig. Doodgelukkig :cry:

WAT EEN PLOEG!!!! :worship: :worship: :cry:

:EA: :EA: :EA:

20 Mei 2010, 23:39
Knaap

Leeftijd: 41
bepikt!!

Ho! Had die eerste goal er in gezet! :wow:
Op dat moment geloof je erin! *'t mirakel zal geschiede!*
maar dan idd, De Castro pakt dom 2 gele kaarten in 1 beurt *ik betwijfel sterk die eerste* en rood..
het enigste wat opkwam in mij was: 'kut'.

en vanaf dan een Aalst gezien,*daarvoor ook!* om fier op te zijn!

Bangelijke sfeer weer en kippenvel momenten! :EA:

bij de weg:
heb gehoord dat Seminck sowieso vertrekt :( en dat Moreels het toch nog niet zeker weet(er is nog een vlammeke :) ) :worship:

merci voor de spelers, bestuur, vrijwilligers en de supporters! :EA: :EA: :EA:

20 Mei 2010, 23:42
Scholier

Dju, Seminkc laten vertrekken is waarlijk een grote fout. There's inderdaad only one Michael Seminck. Een blok, fysieke kracht, net dat waar we al niet teveel van hebben, net wat wat we missen zelf. Onbegrijpelijk dat ze hem laten vertreklken! Wat is eigenlijk de reden?

Ringoot is goed. Schrijf niemand af obv 2 wedstrijden. Die heeft de andere wedstrijd toch wel laten zien dat hij een degelijke speler is? of sta ik hierin alleen?

Hopelijk behoudt onzen eendracht zoveel mogelijk van de huidige kern volgend jaar, want die is verdomd goed, doch verstrekingen zijn nodig, een bredere, degelijke kern.

Na de match Brecht Moreels gesproken. Domme, nu dakker op peis, kzou hem voor de knieën gevallen zijn en gesmeekt hebben om op zijn beurt te smeken dat zijnen broeder zou blijven volgend jaar. Kan hij zich verbeteren? Waar kan Wouter volgend jaar spelen voor zo een bende supporters? Dit is uniek :cry: :cry:

Iendracht FOREVER!!!!
:EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

20 Mei 2010, 23:54
Nationale Ploeg

lowieken84 schreef:
Dju, Seminkc laten vertrekken is waarlijk een grote fout. There's inderdaad only one Michael Seminck. Een blok, fysieke kracht, net dat waar we al niet teveel van hebben, net wat wat we missen zelf. Onbegrijpelijk dat ze hem laten vertreklken! Wat is eigenlijk de reden?

Ringoot is goed. Schrijf niemand af obv 2 wedstrijden. Die heeft de andere wedstrijd toch wel laten zien dat hij een degelijke speler is? of sta ik hierin alleen?

Hopelijk behoudt onzen eendracht zoveel mogelijk van de huidige kern volgend jaar, want die is verdomd goed, doch verstrekingen zijn nodig, een bredere, degelijke kern.

Na de match Brecht Moreels gesproken. Domme, nu dakker op peis, kzou hem voor de knieën gevallen zijn en gesmeekt hebben om op zijn beurt te smeken dat zijnen broeder zou blijven volgend jaar. Kan hij zich verbeteren? Waar kan Wouter volgend jaar spelen voor zo een bende supporters? Dit is uniek :cry: :cry:

Iendracht FOREVER!!!!
:EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

Als hij inderdaad naar Mechelen kan.........qua supporters.....

20 Mei 2010, 23:56
Scholier

Oei, zou het? :wow:
Hmm, Mechelen is natuurlijk straf. Zou mooi zijn voor Wouter! :cry:

:EA:

20 Mei 2010, 23:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 35