|
|
| Pagina 23 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miss Forum 2009-2010
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Spees schreef: ik ga ook komen kijken :-) alst nie naar wielsbeke is wilde wel naar de reserven gaan he ![]() |
| 09 Dec 2008, 19:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
lot schreef: Spees schreef: ik ga ook komen kijken :-) alst nie naar wielsbeke is wilde wel naar de reserven gaan he ![]() eup eup, wie gaat er uiteindelijk meegaan naar wielsbeke? k had da voorzien dat die afgelast ging worden ![]() |
| 09 Dec 2008, 19:34 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 15 Nov 2007, 20:51 Berichten: 74 Locatie: Hofstade |
Onderkroiper schreef: Ik moet ook de spelers van Wielbeke bewonderen, want als ze het moeten doen voor die amper +- 15 supporters die meekwamen awel chapeau ge vergeet de honderden supporters is de K ![]() _________________
|
| 09 Dec 2008, 20:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Casual1919 schreef: Ik zie dat eventueel ook wel zitten ... Als er niets in de weg komt zal ik de koude komen trotseren om onze jongens ook aan te moedigen . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Dec 2008, 22:21 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25 Berichten: 62 |
De Jean schreef: Iendrachter90 schreef: Nolah schreef: witzwet schreef: Een match die je MOET winnen. Je speelt immers thuis en na de wanprestatie hoop ik dat ze zich herpakken. Ik hoop echt COULI in de ploeg! Jongens, we zijn toch niet vergeten wa diene gast allemaal opkuiste in het middenveld! En TWEE spitsen!! En anders...Dillen buiten! Ceulemans heeft vorige week in de Humo gezegd in een interview dat hij graag in een lagere klasse zou gaan trainen.. misschien moeten ze hem eens opbellen? Zei hij niet:"na 2010wil ik graag een club in de lagere klassen trainen"? en...? In 2010 zitten we hier nog ze, als er niks verandert. misschien als ge hem de situatie uitlegt dat hij nu al komt. Dillen begrijpt den eendracht niet goed precies... Zou toch liever een trainer zien die de ploeg terug op niveau krijgt, naar mijn mening staat het talent wel degelijk al op het veld hoor , ge moet ze er juist uithalen als trainer en ze samen laten spelen dat de supporters nog eens waar voor hun geld krijgen. Ik word door mijnen baas ook betaald om mijn werk goed te doen he |
| 09 Dec 2008, 22:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Wel slim gezien van ons bestuur van Dillen in de wind te zetten. Ik blijf hun mening missen. Bij andere clubs was er al lang een reactie van de voorzitter of iemand van het bestuur.
En dat is nou net wat mij het frustratiegevoel geeft. Om ons in het begin van het seizoen te lijmen kunnen ze een mooi briefje opstellen met oa volgende pasage : [b]"Daar we ons ook komend seizoen niet tevreden zullen stellen met een onopvallende rol,..." . En daarna kwamen de namen van de mannen die de bakens zouden moeten verzetten. [/b] Nu die mannen er niets van bakken is het ons fout dat ze niet presteren. Dit is zoals uw kinderen beloven dat de Sint zal komen en als het dan zo ver zou moeten zijn, zeggen dat ze niet braaf genoeg waren. En daarom komt hij niet kindjes! We zijn wel al opvallend negatief in het nieuws geweest.... |
| 09 Dec 2008, 22:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Dec 2008, 2:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Onderkroiper schreef: ![]() man man hieer komt mn haar van recht ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 10 Dec 2008, 8:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
_________________ www.spionkoplede.com |
| 10 Dec 2008, 11:48 |
|
|
forumlegende
Ik hoop dat de spelers nu eindelijk zijn wakkergeschud.
Verder uitfluiten heeft nu weinig zin, het is aan de ploeg om nu te tonen dat ze weerbaar zijn en dat ze met een klinkende prestatie tegen Peruwelz bewijzen dat ze er willen voor gaan ! |
| 10 Dec 2008, 12:39 |
|
|
Mariner schreef: http://www.scwielsbeke.be/pagina31a.html foto's van de wielsbeeksen onderkroiper Ge ziet dat ik niet alleen ben Mariner Prachtig want ik zal ook wat (gepikte ) fotokes op onze fotosite zetten Dienen gast had zelfs ajuinen mee om te planten op het plein ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Dec 2008, 13:10 |
|
|
forumlegende
Een mens zou zich beginnen afvragen wat er allemaal achter zit...Het stilzwijgen van het bestuur doet de geruchtenmolen alweer op volle toeren draaien...En da's voor niemand goed!
|
| 10 Dec 2008, 15:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
CeltiC1919 schreef: pattaboem schreef: Er zijn nogal wat forumbezoekers die BLIND en hardnekkig blijven geloven in het individueel talent van deze spelersgroep. en daar mag je mij bijrekenen, ik ben er van overtuigd dat sommigen idividueel (zoals je zelf zegt) kilometers onder hun niveau spelen maar dat dit niet tot uiting komt door het feit dat er blijkbaar geen "spelersgroep" is!!!!!! Sorry ik kan daar echt niet meer in geloven. Het duurt nu al te lang (al van bij de voorbereidingsmatchen, .. en de vernedering in de 1ste bekermatch, enz...). Het is bijna winterstop en zeg eens hoe we de malaise nog plots zullen omkeren ? Sommige spelers kunnen inderdaad een mindere periode hebben en km's beneden hun eigen mogelijkheden spelen. Maar dat kan geen half seizoen aan één stuk blijven duren. Het is zo dat bepaalde sterspelers een ploeg kunnen optrekken, (dat was vorig jaar het geval) en dan spelen de zwakkere broertjes ook goed mee... Tot de kopman(nen) weg val(t)len. Zo functioneert een ploeg die de titel ambieert niet...: 11 individuele sterspelers (voor derde) die niet kunnen spelen in ploegverband. ... Sorry ik zie weinig individueel talent : noch in het scoren, noch in het verdedigingsspel, noch in de spelopbouw, noch in het geven van goede pases of het beheersen van het middenveld. Zoals ik al las in een andere reactie binnen deze topic : een aantal spelers bewijzen nu dat hun niveau serieus bergaf gaat. Zij die vroeger in tweede klasse speelden en nu zo ondermaats presteren in derde, moet niet meer hopen dat ze in tweede klasse nog zullen gevraagd worden.. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 10 Dec 2008, 23:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Davy schreef: pattaboem schreef: .... maar is evenzeer incompatibel ... Je hebt gelijk Davy dat ik me vergalopeerde in mijn woorden, te wijten aan de hoge stress en de depressie na de vorige match... Maar ik bedoelde met "incompatbel": dat het administratief en financieel beleid van een VZW incompatibel (onverenigbaar) is met het sportieve. Er dus iemand met professionele kennis en ervaring, zich specifiek met een goed transfertbeleid zou moeten bezig houden zonder inmenging van het bestuur. Je stelt dat dit onbetaalbaar is voor een derde klasser. Ik zeg niet dat dit daarom een dure vogel moet zijn: wel de juiste man op de juiste plaats. Kijk maar eens rond naar andere ploegen die promoveren... Zij slagen er elk jaar wél in om de juiste transferts binnen te halen... met veel minder geld... met bescheidener accomodaties, met veel minder supporters in hun stadion... Zijn die bestuursmensen en scouters dan zoveel competenter dan de onze ? Bij geen enkele club in derde klasse worden zoveel supporters tegelijk vernederd...! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 10 Dec 2008, 23:42 |
|
|
tympanum2 schreef: Een mens zou zich beginnen afvragen wat er allemaal achter zit...Het stilzwijgen van het bestuur doet de geruchtenmolen alweer op volle toeren draaien...En da's voor niemand goed! Ik deel je mening tympanum2. Als supporter verwacht je toch ietwat reactie van het bestuur. Het is uiteraard niet aangenaam om je zegje te doen over deze malaise. Maar stilzwijgen over wat nu gebeurt, getuigt van zwak leiderschap en gebrek aan moed. Was het maar, de gemaakte vergissingen toe te geven en te stellen deze club zich zal herstellen en men lessen zal trekken uit de foutieve inschattingen, met een nieuwe gooi... Dit zou toch al hoop geven aan de supporters. Maar de huidige struisvogelpolitiek is van geen kanten goed te praten. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 10 Dec 2008, 23:55 |
|
| Pagina 23 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 28 Volgende |