|
|
| Pagina 23 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: Eindronde 2010
josken1 schreef: Onderkroiper schreef: ajoin_bart schreef: Als Damienke fit geraakt, zie ik het echt wel zitten ze! Denk da weinig ploegen zoveel aanvallende mogelijkheden als wij met nen depoitre, wouter moreels en gallucci! Als ge nog is ff terugkijkt nr de beelden van 2j geleden, begint het al serieus te kriebelen zelleee http://www.youtube.com/watch?v=XERe5nsr ... re=related Ik hoop dat we deze sfeer kunnen herhalen ![]() Overtreffen gaan we doen! Ik zie het al volledig zitten en de stress begint stilaan al te komen ![]() Dan zal er toch veel meer steun en interesse voor OPC moeten komen. Met het aantal mensen dat we het steeds moeten doen is het lastig om iets groots op poten te zetten. Ik snap niet dat er niet meer jonge gasten zich hierin engageren. _________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Mei 2010, 9:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Mariner schreef: Dan zal er toch veel meer steun en interesse voor OPC moeten komen. Met het aantal mensen dat we het steeds moeten doen is het lastig om iets groots op poten te zetten. Ik snap niet dat er niet meer jonge gasten zich hierin engageren. Ik sta altijd in het sfeervak en daar doet toch altijd veel volk mee? Ik dacht dat dit OPC was? |
| 05 Mei 2010, 9:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Zienaa schreef: Mariner schreef: Dan zal er toch veel meer steun en interesse voor OPC moeten komen. Met het aantal mensen dat we het steeds moeten doen is het lastig om iets groots op poten te zetten. Ik snap niet dat er niet meer jonge gasten zich hierin engageren. Ik sta altijd in het sfeervak en daar doet toch altijd veel volk mee? Ik dacht dat dit OPC was? ik bedoel als er tifo's worden gemaakt, of honderden vlaggen zoals bij vorige eindronde _________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Mei 2010, 9:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Zienaa schreef: Mariner schreef: Dan zal er toch veel meer steun en interesse voor OPC moeten komen. Met het aantal mensen dat we het steeds moeten doen is het lastig om iets groots op poten te zetten. Ik snap niet dat er niet meer jonge gasten zich hierin engageren. Ik sta altijd in het sfeervak en daar doet toch altijd veel volk mee? Ik dacht dat dit OPC was? Ik ben niet meer van de jongste en heb 2 linkse poten :p ![]() _________________ geer'n bè |
| 05 Mei 2010, 10:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
De sfeer is degelijk, al is dat alleen de laatste weken van het seizoen geweest.
Dat heeft dan weer te maken met het feit dat vele 'sfeermakers' stadionverbod kregen (voor het onnozelste eerst). Het zijn de voorbereidingen die stroef verlopen doordat er meestal wat weinig vrijwilligers zijn. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 05 Mei 2010, 16:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Ze hebben op den bond wat orde geschept:uitspraak antwerp,brussels,dender deze week of ten laatste 12mei,
uitspraak derdeklassers tegen de tweedeklassers zaterdag uitspraak peruwelz 15mei uitspraak mechelen ,willebroek is niet geweten,maar ik vermoed dat ze daar vooral rekenen op overwininngen van aalst en heist. en dan hebben ze ook een concept voor als antwerp of brussels of dender hun licentie niet krijgt,dan gaan de 6derdeklassers in 2poules van 3worden onderverdeeld en de 2winnaars spelen de finale.Ik vraag mij af moet hoeveel concepten ze nog gaan afkomen en wanneer ze het definitieve gaan geven. In sportleven wordt dan ook vermeld dat de loting van 10mei onder voorbehoud is. |
| 05 Mei 2010, 17:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De speeldagen blijven dus hetzelfde? En de eerste speeldat is dus op 13 mei ?
|
| 05 Mei 2010, 17:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
marc2 schreef: De speeldagen blijven dus hetzelfde? En de eerste speeldat is dus op 13 mei ? Voorlopig wel ,maar ik zou er mijn hand niet voor in het vuur steken.Er gaan volgend jaar zowiezo weer reeksen met oneven aantal ploegen zijn,want of peruwelz nu gelijk krijgt of niet er gaat zowiezo een ploeg in beroep gaan terug ,juist hetzelfde voor het gedoe van mechelen en als de derdeklassers gelijk krijgen zullen de tweedeklassers wel terug van zich laten horen. |
| 05 Mei 2010, 17:16 |
|
|
Licentie's voor derde B.(chaleroi en de centre)worden ook op 12mei beslist dus als diegem wint van de centre spelen dessel,diegem en o.chaleroi de eindronde.Wint de centre,dan wordt het ingewikkeld door een uitgestelde match van de centre waar ze nog niet uit zijn of het nu een forfaitnederlaag voor de centre wordt of herspelen.
|
| 05 Mei 2010, 17:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik denk dat de eindronde wel op normale data van start zal gaan. In het slechtste geval zullen der ploegen moeten deelnemen aan eindronde die dus weten dat ze licentie niet behaald hebben.
Dat kan dus een voordeel zijn voor ons want die ploegen zullen normaliter met niet zo grote inzet meer op plein komen. Die kunnen enkel nog spelen voor hun eigen persoontje, voor ergens een transfer af te dwingen. Zodus kunnen er in die ploeg(en) enkele lopen die der nog willen voor gaan terwijl andere spelers in die ploeg dan de handdoek gooien of al gegooid hebben. Afwachten dus wie der in eerste instantie al aantreedt met het bezit van een licentie. |
| 05 Mei 2010, 18:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bomber schreef: panoleon schreef: Zienaa schreef: [/b] Ik sta altijd in het sfeervak en daar doet toch altijd veel volk mee? Ik dacht dat dit OPC was? Ik ben niet meer van de jongste en heb 2 linkse poten :p ![]() Kan ik beamen We zijn wel op zoek nor nog wa extra-budget, daarvoor blijft het al gelijk wat voor poten ge hebt ![]() Nen tombola organiseren met altijd prijs en wie weet, heb ik mss nog wel wat prijzen liggen, trouwens jullie mogen dacht ik op ITEA een verkoop organiseren, dat brengt ook al het één en ander in het laadje ![]() _________________ geer'n bè |
| 05 Mei 2010, 18:49 |
|
|
Bomber schreef: jvan dat verkopen op het ITEA das idd waar, maar tzou natuuurlijk handig zijn als we ons materiaal kunnen kopen voor de eindronde begint he Zondag gaan er trouwens op de bussen nog sjaals verkocht worden, ge moetj eir dus ni inaven he ![]() Awel leg moar énen gereed, ik betoal wel op ITEA ![]() _________________ geer'n bè |
| 05 Mei 2010, 20:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iendrachter90 schreef: en dan hebben ze ook een concept voor als antwerp of brussels of dender hun licentie niet krijgt,dan gaan de 6derdeklassers in 2poules van 3worden onderverdeeld en de 2winnaars spelen de finale. Hoe zouden die poules er dan uitzien? Elk één thuismatch of heen- en terug? Heen- en terug lijkt onmogelijk. Je hebt maar 4 matchen, maar 6 speeldagen omdat er altijd iemand bye is. |
| 05 Mei 2010, 22:26 |
|
|
Smetje schreef: Iendrachter90 schreef: en dan hebben ze ook een concept voor als antwerp of brussels of dender hun licentie niet krijgt,dan gaan de 6derdeklassers in 2poules van 3worden onderverdeeld en de 2winnaars spelen de finale. Hoe zouden die poules er dan uitzien? Elk één thuismatch of heen- en terug? Heen- en terug lijkt onmogelijk. Je hebt maar 4 matchen, maar 6 speeldagen omdat er altijd iemand bye is. Daar wordt nog niets over gezegd,maar alleszins ze moeten iets uitvinden.Want voorlopig zijn er 7ploegen voor de eindronde.Na zaterdag kan dit wel veranderen,als de uitspraak over de klacht van de derdeklassers bekend is. |
| 05 Mei 2010, 22:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik vraag mij af wat die mannen nu plots beginnen te zeiken over poules zeg. Ok, als ze niet genoeg ploegen hebben, moeten ze iets doen, maar poules, das nog nooit gebruikt in derde en nu gaan ze dat zo plots ter plaatse uit hunnen hoed toveren. Een gebrek aan creativiteit kunt ge ze alleszins niet verwijten. Als er maar zes ploegen zijn, lijkt mij nog altijd logischer om ofwel twee ploegen vrij te loten ofwel de tweedes uit beide reeksen de eerste ronde vrij te laten.
|
| 05 Mei 2010, 22:48 |
|
| Pagina 23 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 46 Volgende |