|
|
| Pagina 23 van 35 |
[ 514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
We hadden de eindronde al in Boom verloren, maar wat er in die eerste 10 min gebeurde had denk ik niemand durven dromen, zo een 'over mijn lijk' mentaliteit heb ik nog nooit gezien, rode kaart heeft heel de match kapot gemaakt, zowel de supporters als spelers hebben vandaag nog eens getoond wat voor een unieke ploeg den iendracht wel is
Van de 4 matchen tegen Boom hebben we er 3 met 10 man moeten spelen en toch een 4 op 12 ![]() |
| 21 Mei 2010, 0:00 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
We hadden de eindronde al in Boom verloren, maar wat er in die eerste 10 min gebeurde had denk ik niemand durven dromen, zo een 'over mijn lijk' mentaliteit heb ik nog nooit gezien, rode kaart heeft heel de match kapot gemaakt, zowel de supporters als spelers hebben vandaag nog eens getoond wat voor een unieke ploeg den iendracht wel is
Van de 4 matchen tegen Boom hebben we er 3 met 10 man moeten spelen en toch een 4 op 12 ![]() |
| 21 Mei 2010, 0:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
De eerste match volgend seizoen zitten we dus met 3 geschorsten? De Castro, Verheyden en Filipovic + trainer in de tribune.
|
| 21 Mei 2010, 0:16 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Smetje schreef: De eerste match volgend seizoen zitten we dus met 3 geschorsten? De Castro, Verheyden en Filipovic + trainer in de tribune. En dat is meer dan wss een bekermatch. |
| 21 Mei 2010, 0:19 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Merci iendracht, het was echt ne schitterende voetbalavond.
Volgend jaar gaan we er gewoon trug vol voor. C'mon !!!!!!! ![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 21 Mei 2010, 0:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iendrachter90 schreef: Smetje schreef: De eerste match volgend seizoen zitten we dus met 3 geschorsten? De Castro, Verheyden en Filipovic + trainer in de tribune. En dat is meer dan wss een bekermatch. Tellen kaarten uit de competitie in de beker? Dat valt dan misschien nog mee, want eerste ronde waarin wij aantreden is grote kans tegen een vierdeklasser ofzo. |
| 21 Mei 2010, 0:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
We hebben het natuurlijk niet vandaag, maar vorige zondag laten liggen. Maar toch heel fier als ge ziet hoe ze er vandaag nog voor vechten. En vooral als ge ziet hoe de supporters vandaag massaal achter de ploeg gaan staan. 4-0 verloren en quasi zeker uitgeschakeld, maar vandaag goed gevulde tribunes en supporters die tot ver na het laatste fluitsignaal de ploeg bleven aanmoedigen. Ik was vandaag heel fier supporter te zijn van den Eendracht! Als ge dan de emoties bij Seminck ziet, ik kreeg het er zowaar zelf moeilijk bij. Voor mij hét moment van de laatste paar jaren.
|
| 21 Mei 2010, 0:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Iendrachter90 schreef: Smetje schreef: De eerste match volgend seizoen zitten we dus met 3 geschorsten? De Castro, Verheyden en Filipovic + trainer in de tribune. En dat is meer dan wss een bekermatch. Tellen kaarten uit de competitie in de beker? Dat valt dan misschien nog mee, want eerste ronde waarin wij aantreden is grote kans tegen een vierdeklasser ofzo. Neen, kaarten zullen niet meetellen in de beker. |
| 21 Mei 2010, 0:29 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bartos schreef: Smetje schreef: Iendrachter90 schreef: En dat is meer dan wss een bekermatch. Tellen kaarten uit de competitie in de beker? Dat valt dan misschien nog mee, want eerste ronde waarin wij aantreden is grote kans tegen een vierdeklasser ofzo. Neen, kaarten zullen niet meetellen in de beker. Filipovic zei zelf in een interview dat zijn schorsing wss in de bekercompetitie valt.Dusja wat er waar van is weet ik niet. |
| 21 Mei 2010, 0:30 |
|
|
Iendrachter90 schreef: Bartos schreef: Smetje schreef: Tellen kaarten uit de competitie in de beker? Dat valt dan misschien nog mee, want eerste ronde waarin wij aantreden is grote kans tegen een vierdeklasser ofzo. Neen, kaarten zullen niet meetellen in de beker. Filipovic zei zelf in een interview dat zijn schorsing wss in de bekercompetitie valt.Dusja wat er waar van is weet ik niet. Competitie en beker zijn zeker gescheiden, ik zal eens reglementen ivm eindronde moeten opzoeken. |
| 21 Mei 2010, 0:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: als ik die momenten na de match herbeleef, weet ik weer waarom ik al 21 jaar Eendrachtsupporter ben. Dat gevoel heb ik ook gehad. Het is verschrikelijk spijtig dat we in Boom zo een oplawaai krijgen, het is verschrikkelijk spijtig dat de knal van Depoitre na 40 seconden (!!) op de paal uiteenspat, het is verschrikkelijk spijtig dat De Castro dom rood pakt, .. Maar vooral ben ik na een match van vanavond zeer trots van al zovele jaren een trouwe Eendracht-supporter te zijn. De ploeg heeft gevochten als leeuwen. Zelfs als het 3-3 stond, als je ziet wat een Moreels, en een Deschutter dan nog allemaal afgelopen hebben, als je zag hoe een Van Damme vocht voor elke bal alsof zijn leven er van afhing... Op het aandoenlijke af. We verliezen, so be it. Dat het onmogelijk was, wisten we op voorhand. Wat de ploeg er echter nog van gemaakt heeft, overtrof mijn stoutste verwachtingen. Een prestatie outstanding. De bedanking van de supporters aan de spelers na de wedstrijd was al even prachtig als hun prestatie. Het onverwachte bedankingsmoment voor Seminck al evenzeer. Ik denk dat veel mensen tranen voelden opborrelen, kiekenvlees voelden op de armen... Ik heb een fantastische avond gehad. MERCI IENDRACHT!! |
| 21 Mei 2010, 0:34 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Stijn schreef: El Corredor schreef: als ik die momenten na de match herbeleef, weet ik weer waarom ik al 21 jaar Eendrachtsupporter ben. Dat gevoel heb ik ook gehad. Het is verschrikelijk spijtig dat we in Boom zo een oplawaai krijgen, het is verschrikkelijk spijtig dat de knal van Depoitre na 40 seconden (!!) op de paal uiteenspat, het is verschrikkelijk spijtig dat De Castro dom rood pakt, .. Maar vooral ben ik na een match van vanavond zeer trots van al zovele jaren een trouwe Eendracht-supporter te zijn. De ploeg heeft gevochten als leeuwen. Zelfs als het 3-3 stond, als je ziet wat een Moreels, en een Deschutter dan nog allemaal afgelopen hebben, als je zag hoe een Van Damme vocht voor elke bal alsof zijn leven er van afhing... Op het aandoenlijke af. We verliezen, so be it. Dat het onmogelijk was, wisten we op voorhand. Wat de ploeg er echter nog van gemaakt heeft, overtrof mijn stoutste verwachtingen. Een prestatie outstanding. De bedanking van de supporters aan de spelers na de wedstrijd was al even prachtig als hun prestatie. Het onverwachte bedankingsmoment voor Seminck al evenzeer. Ik denk dat veel mensen tranen voelden opborrelen, kiekenvlees voelden op de armen... Ik heb een fantastische avond gehad. MERCI IENDRACHT!! een mens krijgt niet altijd wat hij wilt in 't leven... da's zowat het overheersend gevoel na een seizoen waar iedereen eigenlijk, als we eerlijk zijn, niets minder hadden gewild dan de promotie naar tweede. wel , we haalden het niet... maar het was ondanks het verlies vandaag een onvergetelijke avond. 't is gek, maar uitgerekend vanavond wordt het begrip "clubliefde" gewoon in uw gezicht gesmeten. het was met momenten ontroerend, pakkend... en allicht niet zo feestelijk, maar zeker niet minder memorabel dan een kampioenenviering. en dat laatste komt er dan misschien wel volgend jaar. bedankt iendracht voor zo'n mooi seizoen, voor de kippevelmomenten, voor den daver over het gehele lijf en voor de krop in de keel ... PS: het allergroottste respect voor vandamme... wat een progressie maakte die speler PS2: seminck moet blijven PS3: die sukkel van ne ref mag voor mijn part een heel jaar stekende kramp krijgen |
| 21 Mei 2010, 0:53 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:27 Berichten: 162 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Als ge vandaag zag, dan is vorige zondag toch echt wel onverklaarbaar. Toen wonnen we geen duel, ik had echt het gevoel dat we op alle vlakken serieus tekort schoten, en ondanks mijn hoop als supporter, vreesde ik eerlijk gezegd voor een nieuwe afgang... Maar als ik onze ploeg vandaag bezig zag... Chapeau! Ik was weer extra fier van Iendrachtsupporter te zijn. Wat een ploeg en wat een supporters hebben wij. Toen ik naar de match vertrok, hoorde ik de gezangen zelfs tot in de Molenstraat (gene zever)! Toen ik in het stadion binnen kwam voelde ik zo de energie die er hing. En vooral, ondanks alle frustraties tijdens de match bleef de sfeer schitterend. Boom heeft vandaag alleen gewonnen door de omstandigheden, maar als ze 2e klasse ambiëren is te hopen voor hen dat ze de eindronde winnen, want volgend jaar worden wij kampioen!
![]() |
| 21 Mei 2010, 1:44 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Ze hebben vandaag inderdaad nog eens alles gegeven wat ze in zich hadden. Als je met een 4-0 achterstand vertrekt, moeten echter alle kleinste details, van het eerste tot het laatste meevallen. Als je die overigens schitterend getrapte bal van Laurent dan tegen die paal ziet gaan na 30 seconden dan weet je het eigenlijk al ...
Het is doodjammer dat ze vorige zondag een dergelijke off-day gehad hebben, want met een beter resultaat toen, hadden ze vanavond natuurlijk niet zo'n risico's moeten nemen en hadden ze er wellicht ook geen 4 meer tegen gekregen. Nu goed, gedane zaken nemen geen keer en de kwalificatie van Boom was met deze twee matchen oververdiend. Die rode kaart, dat was er wel eentje om je broek van af te zakken. Het was een "enthousiaste," doch volledig correcte tackle, waarbij enkel en alleen de bal werd geraakt. De reactie nadien, dat mag natuurlijk niet, maar toe zeg, daar geef je nu toch, na 15 minuten spel, geen twee keer geel voor in één fase? Voor het resultaat zou het geen verschil gemaakt hebben, laten we daar eerlijk in zijn, maar een arbiter die zijn vak kent , neemt daar toch een andere beslissing ... In ieder geval en hier al uitgebreid gezegd, als je dan die sfeer en dat volk ziet na de match, dan moogt ge gerust nog een keer zeggen dat dit een schitterende club is, waar er nog niet te veel kunnen aan tippen. Met een paar gepaste versterkingen, zal 't volgend seizoen misschien wel een heel seizoen feest zijn. Ik denk dat we daar gerust mogen op hopen met deze groep ... En dan zal het wel lukken! De ontgoocheling is vanavond groot, was vorige zondag nog veel groter, maar dit oudje van bijna 91 jaar is springlevend en komt precies nog maar pas in de fleur van haar leven. Zoveel is zeker! ![]() |
| 21 Mei 2010, 1:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De fotokes staan "Brut" op de PC.
Mooi om te zien die sfeer in tribune K Ik zal deze allemaal proberen posten tegen zaterdagavond ( bij gebrek aan tijd ) 2 foto's post ik nu nog, een pakkende foto van Wouter na de match en een sfeerfoto Eerste klasse waardig _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Mei 2010, 2:59 |
|
| Pagina 23 van 35 |
[ 514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 35 Volgende |