|
|
| Pagina 25 van 38 |
[ 556 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 38 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Ja maar concentreren zal toch moeilijk gaan zenne vandaag
pfffffffft ik kan alleen maar hopen dat we op 't zelfde elan kunnen doorgaan dat zit erin, maar ja... aftellen is begonnen |
| 22 Mei 2008, 8:06 |
|
|
Junior
ik ga ne helen dag zwijgen, en zorgen dak er vanavond terug kan voor gaan net zoals de 2 vorige matchen! alles geven les gars
![]() |
| 22 Mei 2008, 8:45 |
|
|
Nationale Ploeg
red cap schreef: ik ga ne helen dag zwijgen, en zorgen dak er vanavond terug kan voor gaan net zoals de 2 vorige matchen! alles geven les gars ![]() ik zit nu al, ultra-achtig, in mijn bloot lijf van "tous ensemble" te zingen. |
| 22 Mei 2008, 8:47 |
|
|
Junior
Fillou schreef: red cap schreef: ik ga ne helen dag zwijgen, en zorgen dak er vanavond terug kan voor gaan net zoals de 2 vorige matchen! alles geven les gars ![]() ik zit nu al, ultra-achtig, in mijn bloot lijf van "tous ensemble" te zingen. dan valt het nog mee! ik sta hier aan mijnen bureau toerkes te lope me ne megafoon in 1 hand en bengaals in mijn ander op de tonen van: ik loop een rondje rond de tafel |
| 22 Mei 2008, 8:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
We zullen die mannen vanavond een poepje laten ruiken. Un homme à Visé en vaut deux !
|
| 22 Mei 2008, 9:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
En ik ben gisteren achter een vlag van Che Guevara geweest.
|
| 22 Mei 2008, 9:46 |
|
|
Junior
Zienaa schreef: En ik ben gisteren achter een vlag van Che Guevara geweest. kzal men vlag van CHE GEVAAR ook meehebbe ultra mentaliteit!!!!!!!!!! |
| 22 Mei 2008, 9:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Aalst-trainer Luc Limpens beschikt over een 17-koppige selectie voor de wedstrijd tegen RCS Visé. Stefaan Van Dender is opnieuw fit en maakt deel uit van de selectie.
Volgende spelers maken deel uit van de selectie : De Veirman, Lambrecht, Dessaer, Van Den Brande, Verheyden, Coulibaly, Van Dender, Shabi, De Schutter, Aelbrecht, Lord, Podevijn, Troch, Seminck, Claessens, Thomas Spotbeen en Arnold Nguekam. Bron: http://www.eendracht-aalst.be _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 22 Mei 2008, 10:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ge ziet, als u kern volledig fit is moet den trainer moeilijke keuzes maken. 2 kernspelers (Podevijn & Shabi ?) Vallen dus andermaal uit de selectie.
|
| 22 Mei 2008, 10:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Casual1919 schreef: Aalst-trainer Luc Limpens beschikt over een 17-koppige selectie voor de wedstrijd tegen RCS Visé. Stefaan Van Dender is opnieuw fit en maakt deel uit van de selectie. Volgende spelers maken deel uit van de selectie : De Veirman, Lambrecht, Dessaer, Van Den Brande, Verheyden, Coulibaly, Van Dender, Shabi, De Schutter, Aelbrecht, Lord, Podevijn, Troch, Seminck, Claessens, Thomas Spotbeen en Arnold Nguekam. Bron: http://www.eendracht-aalst.be Amai, en plots zitten we daar met nen hoop luxeproblemen hé. Ik zou persoonlijk met de ploeg beginnen die in Woluwe gestart is, dus Van Dender op de bank. Maar dan moet ge er van Van Dender, Podevijn, Aelbrecht, Claessens en Shabi nog altijd twee naar de tribune sturen ook hé. |
| 22 Mei 2008, 10:13 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Inderdaad.
Ik denk dat Van Dender, Lambrecht en Aelbrecht zekerheden zijn voor de bank. Dus zal uit het drietal Claessens, Shabi en Podevijn nog ene moeten gekozen worden. |
| 22 Mei 2008, 10:17 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
Bartos schreef: Casual1919 schreef: Aalst-trainer Luc Limpens beschikt over een 17-koppige selectie voor de wedstrijd tegen RCS Visé. Stefaan Van Dender is opnieuw fit en maakt deel uit van de selectie. Volgende spelers maken deel uit van de selectie : De Veirman, Lambrecht, Dessaer, Van Den Brande, Verheyden, Coulibaly, Van Dender, Shabi, De Schutter, Aelbrecht, Lord, Podevijn, Troch, Seminck, Claessens, Thomas Spotbeen en Arnold Nguekam. Bron: http://www.eendracht-aalst.be Amai, en plots zitten we daar met nen hoop luxeproblemen hé. Ik zou persoonlijk met de ploeg beginnen die in Woluwe gestart is, dus Van Dender op de bank. Maar dan moet ge er van Van Dender, Podevijn, Aelbrecht, Claessens en Shabi nog altijd twee naar de tribune sturen ook hé. Met de mentaliteit never change a winning team zou ik ook met dezelfde als op Woluwe starten. Klinkt misschien grof maar Shabi en Podevijn zouden helemaal geen heibel moeten maken als die naar de tribune worden gestuurd. Die 2 begrijpen ook dat het nu volop voor de knickers gaat en als je Aelbrecht vorige week zag invallen zie je toch dat die veel scherper staat dan Podevijn wiens vuur een beetje geblust is na een lastig seizoen. Dat Van Dender hier voorang krijgt op Shabi lijkt me ook meer dan logisch... Claessens moet trouwens altijd op de bank omdat deze op meerdere posities kan spelen en dat is een enorm voordeel in de lagere reeksen waar je maar een berperkt aantal spelers op de bank mag zetten... Zoals ik eerder al zei, deze spelers zullen er geen moeilijkheden om maken omdat ze ook nog zéér jong zijn en een grote toekomst hebben! Ik heb trouwens redelijk veel zenuwen ![]() |
| 22 Mei 2008, 10:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Casual1919 schreef: Aalst-trainer Luc Limpens beschikt over een 17-koppige selectie voor de wedstrijd tegen RCS Visé. Stefaan Van Dender is opnieuw fit en maakt deel uit van de selectie. Volgende spelers maken deel uit van de selectie : De Veirman, Lambrecht, Dessaer, Van Den Brande, Verheyden, Coulibaly, Van Dender, Shabi, De Schutter, Aelbrecht, Lord, Podevijn, Troch, Seminck, Claessens, Thomas Spotbeen en Arnold Nguekam. Bron: http://www.eendracht-aalst.be Amai, en plots zitten we daar met nen hoop luxeproblemen hé. Ik zou persoonlijk met de ploeg beginnen die in Woluwe gestart is, dus Van Dender op de bank. Maar dan moet ge er van Van Dender, Podevijn, Aelbrecht, Claessens en Shabi nog altijd twee naar de tribune sturen ook hé. In het seizoen dacht ik ook dat we een te smalle kern hadden, maar als ge ziet in welke luxe we nu zitten moet ik toch toegeven dat we veel pech kenden met de blessure's. Plus het feit dat Boto er niet bij is anders was het nog zwaarder geweest. Als ge ziet welk effect dat een Arnold nu al heeft op de ploeg zonder al 100% te zijn. Ik loop hier ook al op van de zenuwen, maar sebiet al rond een uur of drie naar den iendracht ze en dan aftellen. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 22 Mei 2008, 10:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: En ik ben gisteren achter een vlag van Che Guevara geweest. Breng dan ook een schaar mee zodat we er zakdoeken kunnen van knippen ![]() _________________
|
| 22 Mei 2008, 10:31 |
|
|
Junior
El Falco schreef: Zienaa schreef: En ik ben gisteren achter een vlag van Che Guevara geweest. Breng dan ook een schaar mee zodat we er zakdoeken kunnen van knippen ![]() ![]() |
| 22 Mei 2008, 10:44 |
|
| Pagina 25 van 38 |
[ 556 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 38 Volgende |