Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst - Pagina 25 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 51
 Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
placietjen schreef:
oilsjt schreef:

gij hebt waarschijnlijk geen spray in u gezicht gehad anders zoude anders klappen
Moest iedereen dat peperspray in zijn gezicht gekregen had iemand verminkt hebben hé, er kwamen er daar geen 5 ongeschonden het stadion uit...

achter uwe pc gaje zeker ni weten oeveel het er waren he,
kdenk da ge u getal 10 maal moogt verdubbele

27 Mei 2008, 19:32
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
Dries schreef:
ni grof oppakken e jan ma...
ging het dan over het traangas ook?
het waterkanon dat ik ook op mij gehad heb terwijl ik al bijna aan mijn bus stond?
Let op ik ga niet zeggen dat ik heel de tijd het heilig boontje ben geweest maar ik weet ook wel dat ik nog ne supporter of 2 van visé die tegen de grond geslagen waren op de grote baan nog rechtgeholpen heb en dat ik daar ter plaatse nergens klacht kon neerleggen wat ik persoonlijk een schande vind...
Als laatste wou ik nog zeggen dat ik het ten zeerste betreur van deze politieagent

Er is ook niet gezegd dat de politie niet in fout is gegaan he. Ik denk dat iedereen dat wel beseft. Maar er moet hier ook eens beseft worden, dat wij ook een probleem hebben. En dat dit probleem de club heel veel schade berokkent. En hier moeten we zelf als supporters ook eens tegen optreden. We moeten zelf ook eens zoeken naar oplossingen. Ik zeg niet dat we de relschoppers er zelf moeten van tussen halen. Maar mss al eens onze afkeuring laten blijken.
Er waren hier drie partijen die in fout zijn gegaan:
1) De politie --> het enige wat je hier tegen kan doen is klacht indienen (en ik veronderstel dat we dit ook gaan doen)
2) vise en entourage --> als er beelden zijn van de uitdagingen van vise supporters en spelers kan je hier mss ook klacht tegen indienen
3) wij als supporters van ea --> en dit wordt voor ons het moeilijkste om iets aan te doen he

Ik heb het al gezegd he. Iedereen was hier bezig over de marginalen van racing. Wel waar wij nu op verplaatsing moeten gaan, daar spreken ze over de marginalen van eendracht he. De reputatie en het imago van de club en de supporters hebben de laatste tijden een enorme deuk gekregen. En dit vertaalt zich niet enkel in boetes aan de club of het betalen van schade (en sommige clubs maken hier ook misbruik van he, want het zijn toch die van aalst). Maar ook naar sponsoring toe he. Een sponsor komt niet zo graag in beeld enkel en alleen door rellen he. (of racisme, of het gooien van aanstekers, ... )

27 Mei 2008, 19:34
Miss Forum 2009-2010

Joe_1919 schreef:
placietjen schreef:
oilsjt schreef:

gij hebt waarschijnlijk geen spray in u gezicht gehad anders zoude anders klappen
Moest iedereen dat peperspray in zijn gezicht gekregen had iemand verminkt hebben hé, er kwamen er daar geen 5 ongeschonden het stadion uit...

aangezien placietjen zelf ook peperspray in zijn gezicht gekregen heeft en ook enkele kinderen mee naar buiten geholpen heeft, kan hij het misschien nog inschatten

hier bedoelde hij enkel dat niet iedereen die dat goedje in zijn gezicht gekregen heeft achteraf met alles wat ze konden vinden naar de politie gegooid heeft

27 Mei 2008, 19:35
Ancien

Leeftijd: 42
Dries schreef:
Jan schreef:
ni grof oppakken e jan

Vooraleer ik iets grof oppak moet er al veel gebeuren zelle ;). Zoals ik al zei vind ik het optreden van de flikken ook niet altijd terecht, maar waarom moet daar altijd ambras van komen. Dat snap ik totaal nie hé. Laat jullie toch niet zo opnaaien. Kvraag mij af of die mannen altijd zo reageren als er iets niet naar hun zin is. Tzal misschien aan mij liggen.... En waar ik me ook aan erger is altijd dat eindeloze gemelk over het feit dat de flikken ons als beesten behandelen of aanzien als we op verplaatsing spelen.... En we werken dat verdorie zelf in de hand. Soit ieder zijn mening natuurlijk.

27 Mei 2008, 19:36
Junior

Citeer:
Maar ook naar sponsoring toe he. Een sponsor komt niet zo graag in beeld enkel en alleen door rellen he. (of racisme, of het gooien van aanstekers, ... )

Heeft dit iets te maken met wat er naast het veld gebeurd?
volgens mij hebben wc's,flikken en combi's geen sponsers zenne
pepperspray mischien wel
en over gooien van aanstekers,,,de walen waren daarmee begonnen

27 Mei 2008, 19:38
Vaste Waarde

rollo29 schreef:
Iendrachtsupporterke schreef:
IendrachterForLife schreef:
red cap schreef:
ge gaat het zelf oplossen? want dit is toch wat je aan het beweren bent!
kijk het was maar een voorstel! kdenk dat nog velen mijn mening delen!

Inderdaad, het is de poltie hun taak niet de onze. En van achter u computerken gaar ge nie veel oplossen ze :stom:

Op naar een volgend seizoen en alles geven voor te titel!!! :EA: :EA: :EA:

Da's natuurlijk weeral makkelijk, de verantwoordelijkheid bij de politie leggen. 't Is verdorie onze eigen verantwoordelijkheid: iedereen weet toch wie het crapuul is, wie er elke week opnieuw op rellen uit is? Negeer die mannen, drink er geen pint meer mee, wijs ze op de verachterlijkheid van hun gedrag, geef ze desnoods aan!

de dag dat ze pepperspray in mijn kleine zijn ogen spuiten zal ik even erg tekeer gaan als sommige mensen zondag, dat kan ik je verzekeren.
ben je daarom een hooligan?
actie/reactie, en de gevolgen daarvan zijn nu éénmaal moeilijk in te schatten, volgende keer zullen ze wel twee keer nadenken voor ze de boel willen laten ontploffen.
ze hadden er zelf zin in, da was wel duidelijk.
diegene die dat ontkent was er volgens mij niet of heeft er niets van gezien!
als supporters beginnen vechten zijn het hooligans, als de flikken beginnen doen ze gewoon hun werk...? :fuck:

een waarheid als een koe, hoewel ik het ten zeerste betreur van diene flik kon dat evengoed aan onze kant voorgevallen zijn................
Wat ik trouwens meer en meer begin te ondervinden is dat de "arm der wet" er de laatste tijd ook meer en meer blijk van geeft er zin in te hebben. Bij de vorige keer dat ik aan een flik (beleefd!) vroeg wanneer we terug naar onze auto mochten (match racing als ik me goed hrinner) liet diene smeerlap zijnen hond los........... :crazy:

ik blijf er bij: thuis die 2 uitgangen beter scheiden en de flikken indien niet nodig uit het beeld houden zou al véél helpen

27 Mei 2008, 19:38
Freak

Ziet we weten allemaal goe genoeg welke mannen dat zijn ,ontzegt ze zondag den toegang tot stadion in samenwerking me stewards zou da kunnen lukken ,kzie ni in oedaje als supporter anders maatregelen ga treffen?

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 27 Mei 2008, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.

27 Mei 2008, 19:39
toevallige voorbijganger

Ongelofelijk ongelofelijk! stop nu toch eens allemaal met over ent weer te discussiëren!
Geef een positief signaal en laat zien da ge niet akkoord zijt met wat zondag gebeurde; waarom het gebeurde is van geen belang meer. Het is gebeurd en daar kunnen we niks aan veranderen. Maar door hier op het forum te blijven op elkaar mekkeren schiet ge niks op. Daarom nogmaals mijnen oproep:
"het is inderdaad 5 voor 12
willen we er dan aub ook eens iets aan doen?
ik heb namelijk het wrange gevoel als we niets (symbolisch) ondernemen nu dat we zwijgend instemmen goedkeuren met wat zondag gebeurd is
kan het OPC dat hier de voorbije dagen ook al wat kritiek kreeg bewijzen dat ze het idd. goed menen en een actie opzetten om bestuur, media, politie, etc. een signaal te geven dat ook wij dit niet dulden
zondag is toch een match die niets voorstelt maar wij kunnen er wel een belangrijk signaal mee geven naar de buitenwereld
combineer dit met het bedanken van onze spelers en ze zullen het zeker appreciëren
laat ons in het topic EA-Turnhout brainstormen over wat we allemaal kunnen doen zondag
ik denk dat iedereen trouwens zijn buik vol heeft over de verhalen van afgelopen zondag
laat ons nu eens positief creatief zijn!"
ik kan alleen maar hopen dat hier geen reactie op komt omdat men er over leest door de drukte op het forum...
en OPC waar zitten jullie nu?

Laatst gewijzigd door ReeGeit op 29 Mei 2008, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.

27 Mei 2008, 19:39
Miss Forum 2009-2010

Iendrachter90 schreef:
Ziet we weten allemaal goe genoeg welke mannen dat zijn ,ontzegt ze zondag den toegang tot stadion ,kwetet tees is moeilijk om te doen ,maarja oe gaje als supporter anders maatregelen treffen?

als supporter kan je een andere supporter de toegang tot het stadion niet ontzeggen he

27 Mei 2008, 19:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Joe_1919 schreef:
placietjen schreef:
oilsjt schreef:

:lol:
Ten eerste zou ik mijn post nog een 2de, 3de en 4de keer lezen tot ge hem misschien wel snapt.
En ten 2de weet ik na vorige zondag ook wat de smaak van peperspray is, daarom ook mijn frustratie toen er enkelen opmerkten dat als ge geen boel zoekt, ge dat allemaal niet tegen komt !

En ten 3de, ik hoop dat ge nog geen 18 zijt zodat uw uitspraken nog enigzinds te verstaan zijn...

Miss Forum 2009-2010

Joe_1919 schreef:
Citeer:
Maar ook naar sponsoring toe he. Een sponsor komt niet zo graag in beeld enkel en alleen door rellen he. (of racisme, of het gooien van aanstekers, ... )

Heeft dit iets te maken met wat er naast het veld gebeurd?

ja
veel zelfs
uw club komt in een slecht daglicht te staan
sponsors hebben dat niet graag he
want zo komt hun naam ook in een slecht daglicht te staan

Freak

lot schreef:
Iendrachter90 schreef:
Ziet we weten allemaal goe genoeg welke mannen dat zijn ,ontzegt ze zondag den toegang tot stadion ,kwetet tees is moeilijk om te doen ,maarja oe gaje als supporter anders maatregelen treffen?

als supporter kan je een andere supporter de toegang tot het stadion niet ontzeggen he

Da wetek oek twas ook om aante tonen daje als supporter zelf bijna niks kunt ondernemen.

27 Mei 2008, 19:42
Miss Forum 2009-2010

Iendrachter90 schreef:
lot schreef:
Iendrachter90 schreef:

Da wetek oek twas ook om aante tonen daje als supporter zelf bijna niks kunt ondernemen.

dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd sorry
maar we gaan toch tijdens het tussen seizoen (en met we bedoel ik nie gij en ik he :d) eens moeten zoeken hoe we hier iets kunnen aan veranderen ze
we moeten terug dat imago krijgen van feestende club

27 Mei 2008, 19:43
Freak

lot schreef:
Iendrachter90 schreef:
lot schreef:
Iendrachter90 schreef:

dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd sorry
maar we gaan toch tijdens het tussen seizoen (en met we bedoel ik nie gij en ik he :d) eens moeten zoeken hoe we hier iets kunnen aan veranderen ze
we moeten terug dat imago krijgen van feestende club

Idd,maar met die beelden van op wezet gonder al veel hangen peisek en daje da ni bedoelde attek al gedacht :D

27 Mei 2008, 19:45
Reserve

AOL: rollo29
ReeGeit schreef:
Ongelofelijk ongelofelijk! stop nu toch eens allemaal met over ent weer te discuteren!
Geef een positief signaal en laat zien da ge niet akkoord zijt met wat zondag gebeurde; waarom het gebeurde is van geen belang meer. Het is gebeurd en daar kunnen we niks aan veranderen. Maar door hier op het forum te blijven op elkaar mekkeren schiet ge niks op. Daarom nogmaals mijnen oproep:
"het is inderdaad 5 voor 12
willen we er dan aub ook eens iets aan doen?
ik heb namelijk het wrange gevoel als we niets (symbolisch) ondernemen nu dat we zwijgend instemmen goedkeuren met wat zondag gebeurd is
kan het OPC dat hier de voorbije dagen ook al wat kritiek kreeg bewijzen dat ze het idd. goed menen en een actie opzetten om bestuur, media, politie, etc. een signaal te geven dat ook wij dit niet dulden
zondag is toch een match die niets voorstelt maar wij kunnen er wel een belangrijk signaal mee geven naar de buitenwereld
combineer dit met het bedanken van onze spelers en ze zullen het zeker appreciëren
laat ons in het topic EA-Turnhout brainstormen over wat we allemaal kunnen doen zondag
ik denk dat iedereen trouwens zijn buik vol heeft over de verhalen van afgelopen zondag
laat ons nu eens positief creatief zijn!"
ik kan alleen maar hopen dat hier geen reactie op komt omdat men er over leest door de drukte op het forum...
en OPC waar zitten jullie nu?

ge kunt misschien een liedje maken, 'sorry aan de politie olé olé' :stom:
van mij mogen er excuses komen maar dan wel van twee kanten,
maar het enige wat er naar aalst zal komen zullen boetes en stadionverboden zijn...

27 Mei 2008, 19:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 51