|
|
| Pagina 25 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 133 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
chunga schreef: ] Maakt dat nu echt zoveel uit,3 of 5? Ik was er niet bij, ik was trouwens op die periode nog niet geïnteresseerd in voetbal, laat staan de Eendracht, 't is nog maar pas het tweede jaar dat ik echt supporter ben en ga kijken dus EXCUSEER MIJ voor mijn "fout" he..'t waren er dan 3 en Kestjes, Kestjes, Kestjes, ..iedereen rekent daarop, kestjes heeft zijn ervaring mee en is ne man niet zijn positie kan behouden maar van Kestjes heb ik wel nog niet veel te zien gekregen hoor. O.a. door het feit van blessure maar voor mijn part hé moet hij eerst zijn plaats maar verdienen en zet ge Van Damme op zijn plaats. Die loopt evenveel af of nog meer en is in mijn ogen sneller en tot nu toe ook beter. Ik vind dat je de jeugdspelers een kans moet geven en dat is op dit moment niet echt het geval. En ok, 't kan waarschijnlijk alleen nog maar beteren hé als Seminck, Kestjens en Moreels(??) uit blessure zijn. ![]() [/quote]Merci ![]() _________________ Iendracht veroit! |
| 08 Sep 2009, 21:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
marc2 schreef: Complotten? Komaan zeg....... zeg jij me eens waarom de castro dan NIET speelt , heeft hij het zo doodslecht gedaan op back rechts ? En iedereen ziet dat coppens ondanks hij offensief goed is achteraan steken laat vallen, iedere match terug.Is dat normaal? Als bijna iedereen het ziet of wil zien ? zijn we dan uitgepraat ? Wellicht wel. Zoek er dan achter wat je wil maar denk je als meer dan drie vierden van het publiek dat ziet , dat vanderhaeghen dat NIET ZIET ??? Zoek er dan achter wat je wilt, . Het is al bij veel trainers geweest, spelers die meegebracht worden krijgen dikwijls voorkeur. Indertijd bij alain merckx trouwens ook ; al goed en wel als ge daarmee resultaten haalt hetgeen bij laatstgenoemde niet geval was. Ik zeg het, zoek erachter wat je wil, maar blijkbaar zie ik het toch niet zo slecht, anders zijn drie vierden van het stadion domme uilen , toch raar zulle. Besluit : ik vind het heel bizar dat spelers die al straks vier speeldagen dezelfde fouten maken blijven staan. En alzheimer? Het woord complot komt hier ook altijd terug, wie heeft der dan ahlzeimer. oe-hoe oe-hoe _________________ www.spionkoplede.com |
| 09 Sep 2009, 9:36 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Stevain schreef: Temse is aan fantatische ploeg, er zullen er idd maar weinig ploegen ginds punten pakken. Voetbaltechnisch de beste ploeg die ik dit seizoen al zag spelen. Hun middenveld met Vandemarliere (ex-Zulte-Waregem), Raes en David Geeroms (ex-RAFC) is formidabel, als je dan nog eens vooraan sterke beer Koen Carlier (ex-topschutter Boom) en achteraan o.a. Tim Scheers (ex-sterkhouder RCM) en de pas aangekocht Petrovic hebt, dan weet je het wel zeker? Miljoenploegske en absoluut titelkandidaat ! Verslag op hun site: Subliem, er zijn geen woorden voor (6/09/2009 ) Een beresterke eerste helft, schitterende combinaties en toch maar één doelpunt. Wat Temse zaterdagavond liet zien - beter gezegd bewonderen - was subliem. Een betere omschrijving bestaat niet. KSV combineerde schitterend, het voetbalde Sottegem van de mat maar het verzuimde de klus af te maken in die sterke periode. Enkel Christof Maes vond de weg naar de touwen. Koen Carlier, een gesel voor de bezoekende defensie, zag een strafschop gestopt door Heymans. Het missen van pakweg 3 a 4 doelkansen zou Temse zuur opbreken stelde eenieder bij de pauze. Gelukkig was dat niet het geval want na opnieuw een dijk van een actie knalde Carlier het tweede doelpunt voorbij een nochtans uitstekende bezoekende doelman Heymans. Temse op rozen en buiten een spetter tegen de doelpaal kwam Sottegem niet in de buurt van een overigens secure Bart De Brouwer. De tweede thuiszege is een feit, KSV Temse mee op kop in derde nationale reeks A, kortom het is te mooi om waar te zijn. Genieten jongens. dienen Maes op hun middenveld vond ik 4de outstanding tegen ons denk zelfs dat ze er efkes mee bezig geweest zijn |
| 09 Sep 2009, 11:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
acrid schreef: Stevain schreef: Temse is aan fantatische ploeg, er zullen er idd maar weinig ploegen ginds punten pakken. Voetbaltechnisch de beste ploeg die ik dit seizoen al zag spelen. Hun middenveld met Vandemarliere (ex-Zulte-Waregem), Raes en David Geeroms (ex-RAFC) is formidabel, als je dan nog eens vooraan sterke beer Koen Carlier (ex-topschutter Boom) en achteraan o.a. Tim Scheers (ex-sterkhouder RCM) en de pas aangekocht Petrovic hebt, dan weet je het wel zeker? Miljoenploegske en absoluut titelkandidaat ! Verslag op hun site: Subliem, er zijn geen woorden voor (6/09/2009 ) Een beresterke eerste helft, schitterende combinaties en toch maar één doelpunt. Wat Temse zaterdagavond liet zien - beter gezegd bewonderen - was subliem. Een betere omschrijving bestaat niet. KSV combineerde schitterend, het voetbalde Sottegem van de mat maar het verzuimde de klus af te maken in die sterke periode. Enkel Christof Maes vond de weg naar de touwen. Koen Carlier, een gesel voor de bezoekende defensie, zag een strafschop gestopt door Heymans. Het missen van pakweg 3 a 4 doelkansen zou Temse zuur opbreken stelde eenieder bij de pauze. Gelukkig was dat niet het geval want na opnieuw een dijk van een actie knalde Carlier het tweede doelpunt voorbij een nochtans uitstekende bezoekende doelman Heymans. Temse op rozen en buiten een spetter tegen de doelpaal kwam Sottegem niet in de buurt van een overigens secure Bart De Brouwer. De tweede thuiszege is een feit, KSV Temse mee op kop in derde nationale reeks A, kortom het is te mooi om waar te zijn. Genieten jongens. dienen Maes op hun middenveld vond ik 4de outstanding tegen ons denk zelfs dat ze er efkes mee bezig geweest zijn Was dat Bruno Maes niet,ik denk dat deze nu in Londerzeel zit,Christof Maes is volgens mij een verdediger _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Sep 2009, 12:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Alé, het beste moet der nog aankomen,
hopelijk speelt van der haeghen tegen temse met zijn beste verdediging dan nekeer tzal precies nodig zijn als ik het hier zo lees. En het huidige middenveld zal precies ook al niet volstaan tegen die mannen. |
| 09 Sep 2009, 14:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
marc2 schreef: Alé, het beste moet der nog aankomen, hopelijk speelt van der haeghen tegen temse met zijn beste verdediging dan nekeer tzal precies nodig zijn als ik het hier zo lees. En het huidige middenveld zal precies ook al niet volstaan tegen die mannen. Wa scheelt er dan nu aan de verdediging ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Sep 2009, 15:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bakkie schreef: marc2 schreef: Alé, het beste moet der nog aankomen, hopelijk speelt van der haeghen tegen temse met zijn beste verdediging dan nekeer tzal precies nodig zijn als ik het hier zo lees. En het huidige middenveld zal precies ook al niet volstaan tegen die mannen. Wa scheelt er dan nu aan de verdediging ![]() Volgens de Marc is het enkel en alleen Glen Coppens zijn fout dat we nog niet meer punten hebben . |
| 09 Sep 2009, 15:52 |
|
|
Bartos schreef: Bakkie schreef: marc2 schreef: Alé, het beste moet der nog aankomen, hopelijk speelt van der haeghen tegen temse met zijn beste verdediging dan nekeer tzal precies nodig zijn als ik het hier zo lees. En het huidige middenveld zal precies ook al niet volstaan tegen die mannen. Wa scheelt er dan nu aan de verdediging ![]() Volgens de Marc is het enkel en alleen Glen Coppens zijn fout dat we nog niet meer punten hebben .Volgens mij is het de Marc zijn fout,met zijn complotten ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Sep 2009, 15:56 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: witzwet schreef: Oudenaarde is ook goe bezig! Franck zal daar véél meer plezier hebben dan hier. ![]() Franck was vandaag op den iendracht,hij zal inderdaad veel plezier gehad hebben,als hij vandaag een geweldige Troch heeft zien spelen,was vandaag véééééééllllll beter dan een Franck vorig seizoen. jaja, hij moet redelijk gefrustreerd geweest zijn na de wedstrijd toch, want mijnen beste maat is eens een klapke met hem gaan slaan, iets later op de avond daar beneden en ik moet zeggen, moest er niemand tussengekomen zijn waren er klappen gevallen. Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens... ![]() _________________ Iendracht veroit! |
| 09 Sep 2009, 16:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Kiekesoepken schreef: jaja, hij moet redelijk gefrustreerd geweest zijn na de wedstrijd toch, want mijnen beste maat is eens een klapke met hem gaan slaan, iets later op de avond daar beneden en ik moet zeggen, moest er niemand tussengekomen zijn waren er klappen gevallen. Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens... ![]() Uwe maat mag er fier op zijn . |
| 09 Sep 2009, 16:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Kiekesoepken schreef: Bakkie schreef: witzwet schreef: Oudenaarde is ook goe bezig! Franck zal daar véél meer plezier hebben dan hier. ![]() Franck was vandaag op den iendracht,hij zal inderdaad veel plezier gehad hebben,als hij vandaag een geweldige Troch heeft zien spelen,was vandaag véééééééllllll beter dan een Franck vorig seizoen. jaja, hij moet redelijk gefrustreerd geweest zijn na de wedstrijd toch, want mijnen beste maat is eens een klapke met hem gaan slaan, iets later op de avond daar beneden en ik moet zeggen, moest er niemand tussengekomen zijn waren er klappen gevallen. Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens... ![]() laat die gast toch gewoon gerust _________________ www.spionkoplede.com |
| 09 Sep 2009, 16:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Kiekesoepken schreef: Bakkie schreef: witzwet schreef: Oudenaarde is ook goe bezig! Franck zal daar véél meer plezier hebben dan hier. ![]() Franck was vandaag op den iendracht,hij zal inderdaad veel plezier gehad hebben,als hij vandaag een geweldige Troch heeft zien spelen,was vandaag véééééééllllll beter dan een Franck vorig seizoen. jaja, hij moet redelijk gefrustreerd geweest zijn na de wedstrijd toch, want mijnen beste maat is eens een klapke met hem gaan slaan, iets later op de avond daar beneden en ik moet zeggen, moest er niemand tussengekomen zijn waren er klappen gevallen. Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens... ![]() Da slaat ook weer nergens op? Waarom is da allemaal vandoen? Vurige supporter of nie, zoiets is van een bedenkelijk niveau.. ![]() _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 09 Sep 2009, 16:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Kiekesoepken schreef: Bakkie schreef: witzwet schreef: Oudenaarde is ook goe bezig! Franck zal daar véél meer plezier hebben dan hier. ![]() Franck was vandaag op den iendracht,hij zal inderdaad veel plezier gehad hebben,als hij vandaag een geweldige Troch heeft zien spelen,was vandaag véééééééllllll beter dan een Franck vorig seizoen. jaja, hij moet redelijk gefrustreerd geweest zijn na de wedstrijd toch, want mijnen beste maat is eens een klapke met hem gaan slaan, iets later op de avond daar beneden en ik moet zeggen, moest er niemand tussengekomen zijn waren er klappen gevallen. Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens... ![]() Of die nu één week, één jaar, of al 75 jaar komt kijken... gewoon onbeschoft over de ganse lijn. |
| 09 Sep 2009, 16:26 |
|
|
Kiekesoepken schreef: Bakkie schreef: witzwet schreef: Oudenaarde is ook goe bezig! Franck zal daar véél meer plezier hebben dan hier. ![]() Franck was vandaag op den iendracht,hij zal inderdaad veel plezier gehad hebben,als hij vandaag een geweldige Troch heeft zien spelen,was vandaag véééééééllllll beter dan een Franck vorig seizoen. jaja, hij moet redelijk gefrustreerd geweest zijn na de wedstrijd toch, want mijnen beste maat is eens een klapke met hem gaan slaan, iets later op de avond daar beneden en ik moet zeggen, moest er niemand tussengekomen zijn waren er klappen gevallen. Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens... ![]() Wa ne lul jongens _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Sep 2009, 16:27 |
|
|
Stijn schreef: Kiekesoepken schreef: Bakkie schreef: Franck was vandaag op den iendracht,hij zal inderdaad veel plezier gehad hebben,als hij vandaag een geweldige Troch heeft zien spelen,was vandaag véééééééllllll beter dan een Franck vorig seizoen. jaja, hij moet redelijk gefrustreerd geweest zijn na de wedstrijd toch, want mijnen beste maat is eens een klapke met hem gaan slaan, iets later op de avond daar beneden en ik moet zeggen, moest er niemand tussengekomen zijn waren er klappen gevallen. Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens... ![]() Of die nu één week, één jaar, of al 75 jaar komt kijken... gewoon onbeschoft over de ganse lijn. Zulke gasten zouden ze van mij levenslang stadionverbod mogen geven. Ge gaat dan als speler op uw gemak eens naar een match zien en achteraf nog een pintje drinken. Plezant als er u daar nen debiel komt lastig vallen. |
| 09 Sep 2009, 16:28 |
|
| Pagina 25 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 133 Volgende |