|
|
| Pagina 25 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Eindronde 2010
Iendrachter90 schreef: DavidSeal schreef: Daar gaat m'n eindronde, kreeg vandaag "mooie" brief in de bus . 3 maand stadionverbod aub...net nu en dan nog voor zoiets... Bon, ik hoop natuurlijk dat ze finale spelen èn winnen, dan ben ik volgend seizoen op post in tweede . Het zal in elk geval (hopelijk 6x) nagelbijten worden hier achter de pc.En waarom? ![]() Hier is ook ene gevallen. Provocerend gedrag. ' De verdachte maakt een op-en neer gaande beweging met de linker arm, hetgeen wij interpreteren als 'Kom maar op'. Tja, wat moet ge er op zeggen ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 06 Mei 2010, 17:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Casual1919 schreef: Iendrachter90 schreef: DavidSeal schreef: Daar gaat m'n eindronde, kreeg vandaag "mooie" brief in de bus . 3 maand stadionverbod aub...net nu en dan nog voor zoiets... Bon, ik hoop natuurlijk dat ze finale spelen èn winnen, dan ben ik volgend seizoen op post in tweede . Het zal in elk geval (hopelijk 6x) nagelbijten worden hier achter de pc.En waarom? ![]() Hier is ook ene gevallen. Provocerend gedrag. ' De verdachte maakt een op-en neer gaande beweging met de linker arm, hetgeen wij interpreteren als 'Kom maar op'. Tja, wat moet ge er op zeggen ![]() Ja,dan kunt ge evengoed iedereen meteen een stadionverbod geven,komaan zeg. |
| 06 Mei 2010, 17:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Casual1919 schreef: Iendrachter90 schreef: DavidSeal schreef: Daar gaat m'n eindronde, kreeg vandaag "mooie" brief in de bus . 3 maand stadionverbod aub...net nu en dan nog voor zoiets... Bon, ik hoop natuurlijk dat ze finale spelen èn winnen, dan ben ik volgend seizoen op post in tweede . Het zal in elk geval (hopelijk 6x) nagelbijten worden hier achter de pc.En waarom? ![]() Hier is ook ene gevallen. Provocerend gedrag. ' De verdachte maakt een op-en neer gaande beweging met de linker arm, hetgeen wij interpreteren als 'Kom maar op'. Tja, wat moet ge er op zeggen ![]() En voor dat krijgt ge een stadionverbod? Wa is het volgende? De verdachte morste saus van zijn mexicano op de eigendommen van het pierre-cornelisstadion hetgeen wij interpreteren als vandalisme? ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 06 Mei 2010, 17:04 |
|
|
Vaste Waarde
Van welke wedstrijd? In beroep gaan mannen dan krijgt ge uitstel!
|
| 06 Mei 2010, 17:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Casual1919 schreef: Iendrachter90 schreef: DavidSeal schreef: Daar gaat m'n eindronde, kreeg vandaag "mooie" brief in de bus . 3 maand stadionverbod aub...net nu en dan nog voor zoiets... Bon, ik hoop natuurlijk dat ze finale spelen èn winnen, dan ben ik volgend seizoen op post in tweede . Het zal in elk geval (hopelijk 6x) nagelbijten worden hier achter de pc.En waarom? ![]() Hier is ook ene gevallen. Provocerend gedrag. ' De verdachte maakt een op-en neer gaande beweging met de linker arm, hetgeen wij interpreteren als 'Kom maar op'. Tja, wat moet ge er op zeggen ![]() Gewoon voor uzelf in alle eerlijkheid uitmaken of je het verdiend heb. Als je zelf in alle eerlijkheid aanvoelt dat het correct is er u bij neerleggen, maar als dat niet zo is in beroep gaan... |
| 06 Mei 2010, 18:54 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
die voetbalwet da's ook weer eens een lachertje zenne. alsof er enen onherstelbare morele schade heeft opgelopen omdat er enen zijnen arm of zijne middenvinger of desnoods al zijn ledematen tegelijk opsteekt. als het verdomme daar bij blijft ... wat is dan in godsnaam het probleem?
ik smijt mijne radio echt ni kapot op de grond wanneer flip kowlier "ne welgemeende fuck you" voor gans vlaanderen zingt zenne 't was eergisteren nog op de radio: over burgerlijke rechten in België: dat de strafmaat altijd proportioneel moet zijn ten aanzien van het misdrijf.... da principe dat hebben ze dan toch achterwege gelaten in die voetbalwet. Die wet is trouwens ook weer zo'n politieke creatie van jewelste, zonder veel kennis van zaken. een lachertje en vooral het resultaat van zielige profileringsdrang pas op: als het over dat belachelijke oerwoudengedoe gaat, of echt fysieke agressie, dan mogen ze voor mijn part gerust streng straffen... maar als het de bedoeling is om er "opera" van te maken... dan ist helemaal naar de knoppen natuurlijk. |
| 06 Mei 2010, 20:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer
salvador schreef: Casual1919 schreef: Iendrachter90 schreef: En waarom? ![]() Hier is ook ene gevallen. Provocerend gedrag. ' De verdachte maakt een op-en neer gaande beweging met de linker arm, hetgeen wij interpreteren als 'Kom maar op'. Tja, wat moet ge er op zeggen ![]() Gewoon voor uzelf in alle eerlijkheid uitmaken of je het verdiend heb. Als je zelf in alle eerlijkheid aanvoelt dat het correct is er u bij neerleggen, maar als dat niet zo is in beroep gaan... Hallo Als dat de reden is dan heb je het niet verdiend, Simpel. |
| 06 Mei 2010, 20:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Casual1919 schreef: Iendrachter90 schreef: DavidSeal schreef: Daar gaat m'n eindronde, kreeg vandaag "mooie" brief in de bus . 3 maand stadionverbod aub...net nu en dan nog voor zoiets... Bon, ik hoop natuurlijk dat ze finale spelen èn winnen, dan ben ik volgend seizoen op post in tweede . Het zal in elk geval (hopelijk 6x) nagelbijten worden hier achter de pc.En waarom? ![]() Hier is ook ene gevallen. Provocerend gedrag. ' De verdachte maakt een op-en neer gaande beweging met de linker arm, hetgeen wij interpreteren als 'Kom maar op'. Tja, wat moet ge er op zeggen ![]() Die manner worden extra goed betaald de zondag, mogen gratis voetbal kijken. Als ze een tijdje zonder stadionverboden zitten, moeten ze wel iets zoeken of ze zijn hun mooi betaalde zondag kwijt. |
| 06 Mei 2010, 22:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
janos schreef: Die manner worden extra goed betaald de zondag, mogen gratis voetbal kijken. Als ze een tijdje zonder stadionverboden zitten, moeten ze wel iets zoeken of ze zijn hun mooi betaalde zondag kwijt. Op RC Mechelen zal het nu niet het geval zijn, maar doorgaans is dat denk ik wel de reserve die ze daarvoor oproepen. Die mannen worden op dat moment toch betaald, en of ze dan ergens in een kazerne zitten te wachten, of op de voetbal staan te gapen... |
| 06 Mei 2010, 22:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
ah, oeps. Had enkel de laatste post gelezen.
|
| 06 Mei 2010, 22:20 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Casual1919 schreef: Iendrachter90 schreef: DavidSeal schreef: Daar gaat m'n eindronde, kreeg vandaag "mooie" brief in de bus . 3 maand stadionverbod aub...net nu en dan nog voor zoiets... Bon, ik hoop natuurlijk dat ze finale spelen èn winnen, dan ben ik volgend seizoen op post in tweede . Het zal in elk geval (hopelijk 6x) nagelbijten worden hier achter de pc.En waarom? ![]() Hier is ook ene gevallen. Provocerend gedrag. ' De verdachte maakt een op-en neer gaande beweging met de linker arm, hetgeen wij interpreteren als 'Kom maar op'.Tja, wat moet ge er op zeggen ![]() "Bij mijn weten maak ik ook een op en neer gaande beweging met de arm als ik een pintje drink meneer de vrederechter. Ik wist niet dat een pintje drinken op het voetbal nu ook al verboden was" Wat een quatsch Seg mannen, wanneer kennen wij eigenlijk de eerste tegenstander in de eindronde? _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 06 Mei 2010, 22:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
wheel's armée schreef: Casual1919 schreef: Iendrachter90 schreef: En waarom? ![]() Hier is ook ene gevallen. Provocerend gedrag. ' De verdachte maakt een op-en neer gaande beweging met de linker arm, hetgeen wij interpreteren als 'Kom maar op'.Tja, wat moet ge er op zeggen ![]() "Bij mijn weten maak ik ook een op en neer gaande beweging met de arm als ik een pintje drink meneer de vrederechter. Ik wist niet dat een pintje drinken op het voetbal nu ook al verboden was" Wat een quatsch Seg mannen, wanneer kennen wij eigenlijk de eerste tegenstander in de eindronde? Maandag,maar die loting is dus onder voorbehoud. |
| 06 Mei 2010, 22:37 |
|
|
Freak
wheel's armée schreef: Casual1919 schreef: Iendrachter90 schreef: En waarom? ![]() Hier is ook ene gevallen. Provocerend gedrag. ' De verdachte maakt een op-en neer gaande beweging met de linker arm, hetgeen wij interpreteren als 'Kom maar op'.Tja, wat moet ge er op zeggen ![]() "Bij mijn weten maak ik ook een op en neer gaande beweging met de arm als ik een pintje drink meneer de vrederechter. Ik wist niet dat een pintje drinken op het voetbal nu ook al verboden was" Wat een quatsch Seg mannen, wanneer kennen wij eigenlijk de eerste tegenstander in de eindronde? seizoen 2012-2013, mor tegen tein eje goi al lank een abonnement op den Okapi... ![]() |
| 06 Mei 2010, 22:37 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: wheel's armée schreef: Casual1919 schreef: Hier is ook ene gevallen. Provocerend gedrag. ' De verdachte maakt een op-en neer gaande beweging met de linker arm, hetgeen wij interpreteren als 'Kom maar op'.Tja, wat moet ge er op zeggen ![]() "Bij mijn weten maak ik ook een op en neer gaande beweging met de arm als ik een pintje drink meneer de vrederechter. Ik wist niet dat een pintje drinken op het voetbal nu ook al verboden was" Wat een quatsch Seg mannen, wanneer kennen wij eigenlijk de eerste tegenstander in de eindronde? seizoen 2012-2013, mor tegen tein eje goi al lank een abonnement op den Okapi... ![]() Toch niet, want vér Playoffs moeje boibetolen en ik mag gin zotte kosten doeng eje goi gezeit:-) _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 06 Mei 2010, 22:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bomber schreef: Stijn schreef: ah, oeps. Had enkel de laatste post gelezen. Ja, ik veronderstel dat ook maar hoor. 't is allesinds een feit dat die mannen t.o.v. Brussel moeten verantwoorden waarom ze hier steeds zouden moeten komen filmen. Zolang ze sv's kunnen blijven uitdelen doen ze hun werk dan ook goed volgens de voetbalcel Dit is inderdaad mijn punt. |
| 06 Mei 2010, 23:03 |
|
| Pagina 25 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 46 Volgende |