|
|
| Pagina 26 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Telbar schreef: CeltiC1919 schreef: heeft iemand die rtl-link??? http://rtlinfo.alinfini.be/index.php?option=com_vpl_videoplayer&task=play&mmo=35622 enkele opmerkingen over dit filmke: 1.) diene kerel spreekt over "des sauvages" om zonder schaamte zijn eigen supporters te vergeten 2) ben ik nu mis of zijn dat andere gasten (Visé?) die naar de bussen van Aalst toekomen om te batteren?? (ik was er nl niet bij) want dat filmke zou hun toch ook in een "medeschuldig" daglicht stellen |
| 27 Mei 2008, 19:55 |
|
|
toevallige voorbijganger
CeltiC1919 schreef: Telbar schreef: CeltiC1919 schreef: heeft iemand die rtl-link??? http://rtlinfo.alinfini.be/index.php?option=com_vpl_videoplayer&task=play&mmo=35622 enkele opmerkingen over dit filmke: 1.) diene kerel spreekt over "des sauvages" om zonder schaamte zijn eigen supporters te vergeten 2) ben ik nu mis of zijn dat andere gasten (Visé?) die naar de bussen van Aalst toekomen om te batteren?? (ik was er nl niet bij) want dat filmke zou hun toch ook in een "medeschuldig" daglicht stellen TUURLIJK waren er mannen van Visé die klaarstonden om te rellen. Anders zou er geen confrontatie geweest zyn. Visé had er zelf meer dan zin in. Maar dat wordt niet vernoemd. Daarom is er juist zoveel ongenoegen hier in de topic. Aalst is weer eens de grote boeman. Ge moet achterlijk zyn alsge het niet voelde aankomen tydens de match... Visé heeft in deze rellen een groot aandeel maar natuurlijk geven ze der nen draai aan dat allemaal op aalst zyne kop gaat komen. Zowel op diegene dat gefilmt zyn als op de club. Laatst gewijzigd door tommGK op 27 Mei 2008, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Mei 2008, 19:59 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
CeltiC1919 schreef: Telbar schreef: CeltiC1919 schreef: heeft iemand die rtl-link??? http://rtlinfo.alinfini.be/index.php?option=com_vpl_videoplayer&task=play&mmo=35622 enkele opmerkingen over dit filmke: 1.) diene kerel spreekt over "des sauvages" om zonder schaamte zijn eigen supporters te vergeten 2) ben ik nu mis of zijn dat andere gasten (Visé?) die naar de bussen van Aalst toekomen om te batteren?? (ik was er nl niet bij) want dat filmke zou hun toch ook in een "medeschuldig" daglicht stellen da was zo ja, die zijn rustig de blok rond gewandeld en het enige zwaantje dat aan die zijstraat stond heeft zijn moto aan de kant gezet zodat ze goe passeren. _________________ iendracht! |
| 27 Mei 2008, 19:59 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Aug 2007, 22:38 Berichten: 221 Leeftijd: 35 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
tommGK schreef: CeltiC1919 schreef: Telbar schreef: CeltiC1919 schreef: heeft iemand die rtl-link??? http://rtlinfo.alinfini.be/index.php?option=com_vpl_videoplayer&task=play&mmo=35622 enkele opmerkingen over dit filmke: 1.) diene kerel spreekt over "des sauvages" om zonder schaamte zijn eigen supporters te vergeten 2) ben ik nu mis of zijn dat andere gasten (Visé?) die naar de bussen van Aalst toekomen om te batteren?? (ik was er nl niet bij) want dat filmke zou hun toch ook in een "medeschuldig" daglicht stellen TUURLIJK waren er mannen van Visé die klaarstonden om te rellen. Anders zou er geen confrontatie geweest zyn. Visé had er zelf meer dan zin in. Maar dat wordt niet vernoemd. Daarom is er juist zoveel ongenoegen hier in de topic. Aalst is weer eens de grote boeman. idd feit ! alles word terug in de schoene van aalst geschoven, khoop dat onze spotters een goed woordje doen _________________ IENDRACHT TILL I DIE |
| 27 Mei 2008, 20:01 |
|
|
toevallige voorbijganger
rollo29 schreef: van mij mogen er excuses komen geen excuses want inderdaad van 2 kanten komt dat toch niet maar wel een signaal geven dat wij dit ook niet zo wilden nu (bij stilzwijgen) lijkt het alsof we dit normaal vinden |
| 27 Mei 2008, 20:02 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Aug 2007, 22:38 Berichten: 221 Leeftijd: 35 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
ReeGeit schreef: rollo29 schreef: van mij mogen er excuses komen geen excuses want inderdaad van 2 kanten komt dat toch niet maar wel een signaal geven dat wij dit ook niet zo wilden nu (bij stilzwijgen) lijkt het alsof we dit normaal vinden Wat stel jij dan voor? ![]() _________________ IENDRACHT TILL I DIE |
| 27 Mei 2008, 20:03 |
|
|
toevallige voorbijganger
Joe_1919 schreef: tommGK schreef: CeltiC1919 schreef: Telbar schreef: CeltiC1919 schreef: heeft iemand die rtl-link??? http://rtlinfo.alinfini.be/index.php?option=com_vpl_videoplayer&task=play&mmo=35622 enkele opmerkingen over dit filmke: 1.) diene kerel spreekt over "des sauvages" om zonder schaamte zijn eigen supporters te vergeten 2) ben ik nu mis of zijn dat andere gasten (Visé?) die naar de bussen van Aalst toekomen om te batteren?? (ik was er nl niet bij) want dat filmke zou hun toch ook in een "medeschuldig" daglicht stellen TUURLIJK waren er mannen van Visé die klaarstonden om te rellen. Anders zou er geen confrontatie geweest zyn. Visé had er zelf meer dan zin in. Maar dat wordt niet vernoemd. Daarom is er juist zoveel ongenoegen hier in de topic. Aalst is weer eens de grote boeman. idd feit ! alles word terug in de schoene van aalst geschoven, khoop dat onze spotters een goed woordje doen nu dat dienen flik zyn oog uit is moede daar niet op rekenen. tzal een gepeperde rekening zyn zowel voor club als supporters |
| 27 Mei 2008, 20:04 |
|
|
toevallige voorbijganger
ik stel voor hierover te brainstormen in de topic van de match van nu zondag tegen Turnhout, daar deed ik al een voorstel
en het OPC is in de beste positie om zo'n actie op te zetten maar de vraag is of de wil er wel is? |
| 27 Mei 2008, 20:07 |
|
|
Nationale Ploeg
ReeGeit schreef: ik stel voor hierover te brainstormen in de topic van de match van nu zondag tegen Turnhout, daar deed ik al een voorstel en het OPC is in de beste positie om zo'n actie op te zetten maar de vraag is of de wil er wel is? zie 't supportersgedeelte .. het moet allemaal een beetje haalbaar zijn ook he. |
| 27 Mei 2008, 20:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Joe_1919 schreef: lot schreef: Joe_1919 schreef: gaat op een ander zagen he vent ! kzou wel is willen zien of ze da in de grote landen doen ? Kdenk da ze dan geen oog verliezen maar benen ofzo. moest de politie dit niet gedaan hebben was het zo niet gelopen Ik denk dat niemand hier ontkent dat de politie in fout is gegaan. Maar da wil nie zeggen da we zelf is nie mogen gaan nadenken waar wij in fout zijn gegaan he. We moeten nu toch wel kunnen toegeven dat er iets moet veranderen he. Het was niet het eerste voorval he. Ik was enorm blij toen er donderdag heel wat reactie kwam op alweer iemand die iets naar de lijnrechter gegooid had. Maar dit alleen is niet voldoende. We kosten zo onze club enorm veel geld. En niet enkel in boetes, maar ook het imago van eendracht aalst zelf. We worden niet overal nog aanzien als de club waar voetbal een feest is. De politie reageert ook veel te vlug, maar ook dit hebben we deels aan onszelf te danken. (Het heeft volgens mij ook deels te maken dat er veel te veel onervaren politie agenten moeten opdraven voor zo een matchen, maar dat maakt op dit moment onze zaak niet) Ik heb hier zeer veel commentaar gehoord op de marginalen van racing mechelen. Ik hoop toch dat iedereen beseft dat wij ook zo beschreven worden bij andere clubs. ieder zijn mening,maar als ge als klein gastje van 9 jaar me uwe papa naar de uitgang begeeft en ge krijgt daar een lading pepperspray op u dan wetek ook oe laat dat is ze , geef ni alle schuld aan maar denk ook eens aan de tegenstrever,daar begon het allemaalKzal het anders voorstellen, want tis te moeilijk voor u. Stelt u voor: Agent doet zoals elke week zondagshift op de voetbal (verdient goed). Na de match escaleert het en enkele flikken spuiten wat pepperspray. Daarom verdient die gast een wc pot op zijn oog te krijgen ? De rest van zijn leven verminkt, xx procent arbeidsonbekwaam ... En dat voor een voetbalmatch die hem eigelijk geen kloten kan schelen. Diegene die met bakstenen aan't smijten waren: schijt allemaal maar in uw broek, want ze zullen enkele zwarte pieten zoeken hoor. Een agent aanvallen (verminken): Da's correctionele rechtbank, en de rest van u leven betalen ... Ik denk dat de komende weken sommigen nog véél spijt zouden kunnen krijgen van hun wedstrijd baksteen-gooien (vanop 100m) |
| 27 Mei 2008, 20:20 |
|
|
ReeGeit schreef: ik stel voor hierover te brainstormen in de topic van de match van nu zondag tegen Turnhout, daar deed ik al een voorstel en het OPC is in de beste positie om zo'n actie op te zetten maar de vraag is of de wil er wel is? als ge in het OPC gedeelte gaat lezen ziet ge dat die gasten ook efkes nen break nodig hebben na hun constante acties de laatste weken.......... niets houdt u tegen zelfs iets op poten te zetten hé insinueren dat er geen wil is bij iemand anders is natuurlijk makkelijker |
| 27 Mei 2008, 20:21 |
|
|
Jeroen schreef: Joe_1919 schreef: lot schreef: Joe_1919 schreef: gaat op een ander zagen he vent ! kzou wel is willen zien of ze da in de grote landen doen ? Kdenk da ze dan geen oog verliezen maar benen ofzo. moest de politie dit niet gedaan hebben was het zo niet gelopen Ik denk dat niemand hier ontkent dat de politie in fout is gegaan. Maar da wil nie zeggen da we zelf is nie mogen gaan nadenken waar wij in fout zijn gegaan he. We moeten nu toch wel kunnen toegeven dat er iets moet veranderen he. Het was niet het eerste voorval he. Ik was enorm blij toen er donderdag heel wat reactie kwam op alweer iemand die iets naar de lijnrechter gegooid had. Maar dit alleen is niet voldoende. We kosten zo onze club enorm veel geld. En niet enkel in boetes, maar ook het imago van eendracht aalst zelf. We worden niet overal nog aanzien als de club waar voetbal een feest is. De politie reageert ook veel te vlug, maar ook dit hebben we deels aan onszelf te danken. (Het heeft volgens mij ook deels te maken dat er veel te veel onervaren politie agenten moeten opdraven voor zo een matchen, maar dat maakt op dit moment onze zaak niet) Ik heb hier zeer veel commentaar gehoord op de marginalen van racing mechelen. Ik hoop toch dat iedereen beseft dat wij ook zo beschreven worden bij andere clubs. ieder zijn mening,maar als ge als klein gastje van 9 jaar me uwe papa naar de uitgang begeeft en ge krijgt daar een lading pepperspray op u dan wetek ook oe laat dat is ze , geef ni alle schuld aan maar denk ook eens aan de tegenstrever,daar begon het allemaalKzal het anders voorstellen, want tis te moeilijk voor u. Stelt u voor: Agent doet zoals elke week zondagshift op de voetbal (verdient goed). Na de match escaleert het en enkele flikken spuiten wat pepperspray. Daarom verdient die gast een wc pot op zijn oog te krijgen ? De rest van zijn leven verminkt, xx procent arbeidsonbekwaam ... En dat voor een voetbalmatch die hem eigelijk geen kloten kan schelen. Diegene die met bakstenen aan't smijten waren: schijt allemaal maar in uw broek, want ze zullen enkele zwarte pieten zoeken hoor. Een agent aanvallen (verminken): Da's correctionele rechtbank, en de rest van u leven betalen ... Ik denk dat de komende weken sommigen nog véél spijt zouden kunnen krijgen van hun wedstrijd baksteen-gooien (vanop 100m) daar vrees ik idd ook een beetje voor, er zullen er moeten hangen, en het fantastische kloteapparaat kennende zullen ze niet te kieskeurig zijn, of het nu de juiste zijn of niet............... |
| 27 Mei 2008, 20:23 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25 Berichten: 62 |
Als ze u met niks hebben zien smijten gaan ze er u niet uithalen ok he
|
| 27 Mei 2008, 20:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De baksteen-gooiers zijn trouwens de echte helden: vanop 50 meter naar de flikken smijten.. Ge moet u maar een beetje missen en ge had iemand van Aalst mee: zonder helm en beschermend pak ..
|
| 27 Mei 2008, 20:28 |
|
|
toevallige voorbijganger
Nolah schreef: Als ze u met niks hebben zien smijten gaan ze er u niet uithalen ok he das just ma hebde wel goe rondgekeken é... toen het waterkanon naderde regende het stenen. men had beter z'n stenen naar de camera's gericht... Laatst gewijzigd door tommGK op 27 Mei 2008, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Mei 2008, 20:28 |
|
| Pagina 26 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 51 Volgende |