|
|
| Pagina 26 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 133 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
Ge zou voor minder daar enen is een lap verkopen zeker. Man man, 'supporters' noemen ze dat dan.
|
| 09 Sep 2009, 16:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Zulke gasten zouden ze van mij levenslang stadionverbod mogen geven. Ge gaat dan als speler op uw gemak eens naar een match zien en achteraf nog een pintje drinken. Plezant als er u daar nen debiel komt lastig vallen. Is ook weer neig goed voor de naam van ons supporters .. Ter moet maar enen teppen bijzitten en da verhaal gaat praktisch gans 3de klasse rond over hoe 'marginaal' we hier in Aalst wel niet zijn. _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 09 Sep 2009, 16:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Kiekesoepken schreef: Bakkie schreef: witzwet schreef: Oudenaarde is ook goe bezig! Franck zal daar véél meer plezier hebben dan hier. ![]() Franck was vandaag op den iendracht,hij zal inderdaad veel plezier gehad hebben,als hij vandaag een geweldige Troch heeft zien spelen,was vandaag véééééééllllll beter dan een Franck vorig seizoen. jaja, hij moet redelijk gefrustreerd geweest zijn na de wedstrijd toch, want mijnen beste maat is eens een klapke met hem gaan slaan, iets later op de avond daar beneden en ik moet zeggen, moest er niemand tussengekomen zijn waren er klappen gevallen. Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens... ![]() Uwen besten maat is net zoals gij precies de slimsten van den hoop. Precies of Franck plezier had omdat hij zo slecht speelde. Triestig en te dom voor woorden ![]() |
| 09 Sep 2009, 16:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Jeroen schreef: Uwen besten maat is net zoals gij precies de slimsten van den hoop. Precies of Franck plezier had omdat hij zo slecht speelde. Triestig en te dom voor woorden ![]() Volgens mij is haar verstand meegekookt in de kiekensoep. ![]() |
| 09 Sep 2009, 16:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik was daar ook beneden maar blijkbaar moet ik dan al weggeweest zijn; heb niks van de commotie gezien; ik heb hem zelfs nog enen betaald. Nugoed, zoals ik zo dikwijls al gezegd heb , naast de lijnen telt de voetballist niemeer.Mening zeggen kan , dat gaat volgens mij meer effect hebben als ge het rustig zegt, want als ge begint te roepen vinden ze dat juist maar als excuus om te vluchten en komt het ook zo geloofwaardig niet over. Maar toch spijtig dat ik dat gemist heb; kon zo lang niet blijven omdat ik me nacht nog opmoest. ![]() |
| 09 Sep 2009, 16:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Alez toch enen die het grappig vind, ge kunt een clubken gaan oprichten
|
| 09 Sep 2009, 16:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Jeroen schreef: Kiekesoepken schreef: Bakkie schreef: Franck was vandaag op den iendracht,hij zal inderdaad veel plezier gehad hebben,als hij vandaag een geweldige Troch heeft zien spelen,was vandaag véééééééllllll beter dan een Franck vorig seizoen. jaja, hij moet redelijk gefrustreerd geweest zijn na de wedstrijd toch, want mijnen beste maat is eens een klapke met hem gaan slaan, iets later op de avond daar beneden en ik moet zeggen, moest er niemand tussengekomen zijn waren er klappen gevallen. Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens... ![]() Uwen besten maat is net zoals gij precies de slimsten van den hoop. Precies of Franck plezier had omdat hij zo slecht speelde. Triestig en te dom voor woorden ![]() I nderdaad Franck is nen Iendrachter en ik ben er dan ook van overtuig da hij hier vorig seizoen zich 100 procent gegeven heeft, jammer genoeg was dat niet goed genoeg. Maar om hem zo te gaan afbreken... het blijven ten slotte ook nog altijd mensen _________________ Iendracht till i die!! |
| 09 Sep 2009, 16:44 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
Stijn schreef: Kiekesoepken schreef: Bakkie schreef: Franck was vandaag op den iendracht,hij zal inderdaad veel plezier gehad hebben,als hij vandaag een geweldige Troch heeft zien spelen,was vandaag véééééééllllll beter dan een Franck vorig seizoen. jaja, hij moet redelijk gefrustreerd geweest zijn na de wedstrijd toch, want mijnen beste maat is eens een klapke met hem gaan slaan, iets later op de avond daar beneden en ik moet zeggen, moest er niemand tussengekomen zijn waren er klappen gevallen. Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens... ![]() En waarom is dat onbeschoft, als gij op een normale manier uw gedacht zegt en beleeff?? Wat is daar onbeschoft aan..??? De enige die onbeschoft deed was Franck die dan een beetje begon opmerkingen te maken. Da's neit tegen de waarheid kunnen. Zijde gij misschien ook zo één van de weinige fans van kevin franck??? Of die nu één week, één jaar, of al 75 jaar komt kijken... gewoon onbeschoft over de ganse lijn. _________________ Iendracht veroit! |
| 09 Sep 2009, 17:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
![]() |
| 09 Sep 2009, 17:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
marc2 schreef: :EA: ![]() ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 09 Sep 2009, 17:24 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
Jawadde jongens hoor dat hier eens af, hoe volwassen seg..proficiat allemaal
Als er ene eens zijn mening zegt is dat genoeg zenne jongens ge moet er niet blijven over muggeziften maar dat is hier precies wel een gewoonte.. Ieder zijn mening hé. Meer zeg ik daar niet over. ![]() _________________ Iendracht veroit! |
| 09 Sep 2009, 17:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Kiekesoepken schreef: Stijn schreef: Kiekesoepken schreef: jaja, hij moet redelijk gefrustreerd geweest zijn na de wedstrijd toch, want mijnen beste maat is eens een klapke met hem gaan slaan, iets later op de avond daar beneden en ik moet zeggen, moest er niemand tussengekomen zijn waren er klappen gevallen. Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens... ![]() En waarom is dat onbeschoft, als gij op een normale manier uw gedacht zegt en beleeff?? Wat is daar onbeschoft aan..??? De enige die onbeschoft deed was Franck die dan een beetje begon opmerkingen te maken. Da's neit tegen de waarheid kunnen. Zijde gij misschien ook zo één van de weinige fans van kevin franck??? Of die nu één week, één jaar, of al 75 jaar komt kijken... gewoon onbeschoft over de ganse lijn. Als Kevin Franck de mening van jouw fantastische vriend over vorig seizoen zou willen kennen, dan zou hij die zelf wel vragen. Franck komt gewoon naar de voetbal zoals jij en ik. Laat die dan gewoon gerust. En doe een poging om correct te quoten aub. |
| 09 Sep 2009, 17:30 |
|
|
josken schreef: Jeroen schreef: Kiekesoepken schreef: jaja, hij moet redelijk gefrustreerd geweest zijn na de wedstrijd toch, want mijnen beste maat is eens een klapke met hem gaan slaan, iets later op de avond daar beneden en ik moet zeggen, moest er niemand tussengekomen zijn waren er klappen gevallen. Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens... ![]() Uwen besten maat is net zoals gij precies de slimsten van den hoop. Precies of Franck plezier had omdat hij zo slecht speelde. Triestig en te dom voor woorden ![]() I nderdaad Franck is nen Iendrachter en ik ben er dan ook van overtuig da hij hier vorig seizoen zich 100 procent gegeven heeft, jammer genoeg was dat niet goed genoeg. Maar om hem zo te gaan afbreken... het blijven ten slotte ook nog altijd mensen Dit vind ik danweer een gepast reactie, eerlijk en realistisch..iets anders dan zeggen van supporters die hun gedacht zeggen dat die stadionverbod verdienen.. ![]() _________________ Iendracht veroit! |
| 09 Sep 2009, 17:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Mijn beste soepkieken,
Citeer: Laat ons zeggen dat een vurige supporter die al meer dan 40 jaar naar EA gaat kijken Franck eens goed zijn gedacht heeft gezegd en bedankt voor wat hij vorig jaar allemaal heeft "gedaan" tussen serieuze aanhalingstekens... Citeer: En waarom is dat onbeschoft, als gij op een normale manier uw gedacht zegt en beleeff? Ik weet nu echt nie hoe ge zoiets op een beleefde manier kunt zeggen. en "eens goed zijn gedacht gezegd heeft en bedankt voor wat hij allemaal heeft "gedaan". Dat is inderdaad onbeschoft naar mijn bescheiden mening. _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 09 Sep 2009, 17:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Goohja, als ze daar lopen mag je je mening zeggen,hé, daarvoor een stadionverbod krijgen? Ik denk dat de stadions dan voor de helft meer gevuld zouden zijn.
Als je je mening op een goeie manier verwoord, wat is dan het probleem? ![]() |
| 09 Sep 2009, 17:36 |
|
| Pagina 26 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 133 Volgende |