Eindronde 2010 - Pagina 26 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 682 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 46
 Eindronde 2010 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bericht Re: Eindronde 2010
't Ziet er dus naar uit dat Dender het toch gaat redden in tweede, ..met grote dank aan Welle-Terjoden.
Waardoor dus Ronse in de poele terecht komt, voor de eindronde...

Een 'cadeautje' van de KBVB, door het steeds maar tot het ultieme uiterste uitstellen van de licentiedossier-aanvragen. De definitieve time-outs zouden moeten gerespecteerd worden, maar voor sommige clubs maakt men telkens weer uitzonderingen, om de laatste momenten nog iets uit hun mouw te schudden.

Toch zullen de absurde ijdelheden van de voorzitters van FCV Dender en Welle-Terjoden wel vroeg of laat , hun tol eisen... en hen meesleuren met de rest ( bvb Denderhoutem..) naar het bodemloze gat van FC Dender.
(...gemeentebestuur Denderleeuw als sponsor, Welle-Terjoden die een eersteklasse-stadion willen .....in bevordering...)
Laat de belastingbetaler van Denderleeuw maar goed opdraaien voor de Denderleeuwse hovaardigheid...

Hopelijk promoveren wij over naar tweede, en kunnen we het vuur aan de schenen leggen van Dender om hen te laten zien , wie uiteindelijk die de ploeg van de Denderstreek is...

07 Mei 2010, 13:48
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
pattaboem schreef:
't Ziet er dus naar uit dat Dender het toch gaat redden in tweede, ..met grote dank aan Welle-Terjoden.
Waardoor dus Ronse in de poele terecht komt, voor de eindronde...

Een 'cadeautje' van de KBVB, door het steeds maar tot het ultieme uiterste uitstellen van de licentiedossier-aanvragen. De definitieve time-outs zouden moeten gerespecteerd worden, maar voor sommige clubs maakt men telkens weer uitzonderingen, om de laatste momenten nog iets uit hun mouw te schudden.

Toch zullen de absurde ijdelheden van de voorzitters van FCV Dender en Welle-Terjoden wel vroeg of laat , hun tol eisen... en hen meesleuren met de rest ( bvb Denderhoutem..) naar het bodemloze gat van FC Dender.
(...gemeentebestuur Denderleeuw als sponsor, Welle-Terjoden die een eersteklasse-stadion willen .....in bevordering...)
Laat de belastingbetaler van Denderleeuw maar goed opdraaien voor de Denderleeuwse hovaardigheid...

Hopelijk promoveren wij over naar tweede, en kunnen we het vuur aan de schenen leggen van Dender om hen te laten zien , wie uiteindelijk die de ploeg van de Denderstreek is...

volledig akkoord met deze stelling....ik kon het niet beter verwoorden. (y)

zijt maar gerust dat het volgend jaar of kort daarna wel weer grote crisis zal zijn...altijd vind wel iemand het nodige geld , maar dat is meestal niet genoeg om toch volledig uit de shit te geraken , eens een put , altijd een put . hoe ge het ook draait of keert....en terjoden welle zal uiteindelijk meegesleurd worden in de ondergang van het grote allesoverheersende , overmachtige , ploegenoplorpende fcvdenderazertyuiop... :fuck:

valkenier , o gé graleke metten! de ziel van uw ploeg verkopen om er een ander beter van te maken.....waar zijde gij mee bezig jongen!?

e gat is e gat zoi den boer .... en hij ploegde rustig verder ....

07 Mei 2010, 15:17
Scholier

Leeftijd: 55
wheel's armée schreef:
El Corredor schreef:
wheel's armée schreef:

"Bij mijn weten maak ik ook een op en neer gaande beweging met de arm als ik een pintje drink meneer de vrederechter. Ik wist niet dat een pintje drinken op het voetbal nu ook al verboden was"

Wat een quatsch

Seg mannen, wanneer kennen wij eigenlijk de eerste tegenstander in de eindronde
?

seizoen 2012-2013, mor tegen tein eje goi al lank een abonnement op den Okapi... :hmm:

Toch niet, want vér Playoffs moeje boibetolen en ik mag gin zotte kosten doeng eje goi gezeit:-)

de eerste tegenstander zullen we weten Maandag 10 Mei om 17.00 uur

07 Mei 2010, 15:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Nu staat er op teletekst dat de match tussen URS Centre en Veldwezelt moet herspeeld worden. Deze kan nog invloed hebben op de nakende eindronde.... Dat hou je toch niet voor mogelijk hé. Eer die match geregeld en gespeeld is is de eindronde waarschijnlijk al voorbij. De eindrondesoep wordt alsmaar groter.

07 Mei 2010, 15:50
Freak

Leeftijd: 35
zwetwit schreef:
wheel's armée schreef:
El Corredor schreef:

seizoen 2012-2013, mor tegen tein eje goi al lank een abonnement op den Okapi... :hmm:

Toch niet, want vér Playoffs moeje boibetolen en ik mag gin zotte kosten doeng eje goi gezeit:-)

de eerste tegenstander zullen we weten Maandag 10 Mei om 17.00 uur

Het eerste beroep is uitgesproken nl. in de zaak de centre-veldwezelt .De bond blijft bij hun oorspronkelijk idee en dat is dat de match herspeelt moet worden.Als de centre dus zondag wint van diegem kunnen die de eindronde nog spelen en is de inhaalmatch van belang.

07 Mei 2010, 15:52
nieuw in de eerste ploeg

Die soep is voor aalst van gen belang. De 3 heen en terugmatchen succesvol afsluiten en we zitten in tweede.

07 Mei 2010, 16:21
nieuw in de eerste ploeg

Wat ik me wel afvraag is wanneer dat die match tussen URS centre -Veldwezelt gaat gespeeld worden . Zondag is de laatste speeldag en donderdag begint de eindronde.

07 Mei 2010, 16:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
marc2 schreef:
Wat ik me wel afvraag is wanneer dat die match tussen URS centre -Veldwezelt gaat gespeeld worden . Zondag is de laatste speeldag en donderdag begint de eindronde.

Den bond is zo goe bezig datk vrees daze de eindronde me een week gaan uitstellen

07 Mei 2010, 16:44
Scholier

Leeftijd: 36
gweninho schreef:
marc2 schreef:

Den bond is zo goe bezig datk vrees daze de eindronde me een week gaan uitstellen

Het is te hopen van nie, dat zou willen zeggen dat er nog meer matchen tijdens de blok vallen, pf...

07 Mei 2010, 16:48
Freak

marc2 schreef:

Als diegem van de centre wint of gelijkspeelt is er natuurlijk geen probleem,in het andere geval zitten ze idd in de problemen.

07 Mei 2010, 16:48
nieuw in de eerste ploeg

UItstellen met een eek kan niet want het wk komt deraan.

07 Mei 2010, 17:07
Freak

salvador schreef:
gweninho schreef:
Alleen vooraan zitten we met een probleem want noch Amghar noch Lord kunnen een Depoitre of Moreels vervangen

Ik weet niet of Lord, als 't nodig is, nog eens kan ontploffen zoals 2 jaar terug in de eindronde.
Voor zo een matchen zal hij zich wel kunnen opladen zeker...

Lord is blijkbaar ook geblesseerd.

07 Mei 2010, 17:21
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
ma jongens toch.... wa steken ze daar nu weer allemaal uit zeg? :hmm:
sebiet beslissen ze nog om eindrondes af te schaffen en gewoon de eerste twee van elke reeks te laten stijgen , en de laatste twee van elke reeks te zakken....das misschien geen slecht gedacht voor de toekomst ( gene zever en calimerogedrag meer over de stomste dingen ), maar da ze daarmee dan nog maar efkes wachten tot we in tweede zitten.... :D

07 Mei 2010, 17:22
nieuw in de eerste ploeg

ma jongens toch.... wa steken ze daar nu weer allemaal uit zeg? :hmm:
sebiet beslissen ze nog om eindrondes af te schaffen en gewoon de eerste twee van elke reeks te laten stijgen , en de laatste twee van elke reeks te zakken....das misschien geen slecht gedacht voor de toekomst ( gene zever en calimerogedrag meer over de stomste dingen ), maar da ze daarmee dan nog maar efkes wachten tot we in tweede zitten.... :D

Ze doen maar :p

dat zie ik niet gebeuren(tzou nogal klachten regenen dan)

07 Mei 2010, 17:37
nieuw in de eerste ploeg

allemaal niet te veel van dienen zever aantrekken, winnen moeten ze doen en niets anders
en wij als supp zullen ons van onzen beste kant laten horen!!! :EA: :EA: :banana: :banana: :EA: :EA: :juij: :juij: :juij:

07 Mei 2010, 17:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 682 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 46