Oefenwedstrijden 2010-2011 - Pagina 26 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 871 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 59
 Oefenwedstrijden 2010-2011 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Weer moet ik DT gelijk geven. Mensen toch, wacht nu toch eens een beetje af in plaats van op iemand zijn kap altijd maar te zitten. Was het vorig jaar onder BVR zo slecht?
Laat al onze jongens nu eens met rust en wacht af tot het seizoen begint.
Vorig seizoen heb ik alle matchen gezien zowel uit als thuis en vonden sommigen van jullie Ken echt zo slecht? Op de eindrondematch op Boom deed hij zelfs niet mee, we hebben daar ook verloren met 4-0 hoor.
Zoals boer touch zegt, wacht toch even af gvdme.

26 Jul 2010, 13:09
Duivelke

Leeftijd: 34
iendrachtlovers schreef:
Weer moet ik DT gelijk geven. Mensen toch, wacht nu toch eens een beetje af in plaats van op iemand zijn kap altijd maar te zitten. Was het vorig jaar onder BVR zo slecht?
Vorig seizoen heb ik alle matchen gezien zowel uit als thuis en vonden sommigen van jullie Ken echt zo slecht? Op de eindrondematch op Boom deed hij zelfs niet mee, we hebben daar ook verloren met 4-0 hoor.

:juij:

26 Jul 2010, 14:07
Vaste Waarde

Iendrachter90 schreef:
bert schreef:
witteken schreef:

1.Sedert 1974 aanwezig bij elke thuismatch.
2.Een voorbeeld 21-12-2008 Eendracht-Boussu na 45 min en na 90 min.
Soit, we gaan het verleden laten rusten, maar Van Damme op de bank, das uw seizoen beginnen zoals Van Der Haegen.

We hebben 23spelers en er wordt hier maar over enen gesproken,de ken zal nog zo fier zijn alstem et leest:D.En ik denk ook wel dat ken zelf weet dat hij geen topper is die in eerste de pannen van het dak gaat spelen,maar zeggen dat hij in derde al niet meekan is toch wat overdreven.
Ik heb mss wel een nadeel,er moet al veel gebeuren voor ik een speler echt zal bekritiseren of afbreken en als ik spelers kan verdedigen zal ik dat zeker niet laten.Zoals vorig jaar was ik er na 9matchen nog steeds van overtuigd dat we de eindronde gingen halen en verklaarden velen mij zot,maar het is toch maar mooi gebeurd.

lord? :D ;)

26 Jul 2010, 17:23
Freak

Leeftijd: 35
borre31 schreef:
Iendrachter90 schreef:
bert schreef:
1.Sedert 1974 aanwezig bij elke thuismatch.
2.Een voorbeeld 21-12-2008 Eendracht-Boussu na 45 min en na 90 min.
Soit, we gaan het verleden laten rusten, maar Van Damme op de bank, das uw seizoen beginnen zoals Van Der Haegen.

We hebben 23spelers en er wordt hier maar over enen gesproken,de ken zal nog zo fier zijn alstem et leest:D.En ik denk ook wel dat ken zelf weet dat hij geen topper is die in eerste de pannen van het dak gaat spelen,maar zeggen dat hij in derde al niet meekan is toch wat overdreven.
Ik heb mss wel een nadeel,er moet al veel gebeuren voor ik een speler echt zal bekritiseren of afbreken en als ik spelers kan verdedigen zal ik dat zeker niet laten.Zoals vorig jaar was ik er na 9matchen nog steeds van overtuigd dat we de eindronde gingen halen en verklaarden velen mij zot,maar het is toch maar mooi gebeurd.

lord? :D ;)

Kwist danek die reactie ging krijgen,merci bert :D
Der staat er moet al veel gebeuren,de eerste jaren heb ik lord niet bekritiseerd,het laatste jaar wel dat is waar,daar hebt ge gelijk.

26 Jul 2010, 17:26
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
iendrachtlovers schreef:

Idd, das er mijn gedacht ook van! en zoals eerder gezegd, BVR is er een systeem aan inkrijgen met een ruit. Eens er automatismen inzitten en we ermee vertrokken zijn, zullen we totaal ander voetbal te zien krijgen en me goals genoeg!
Tis ni omda ge een mindere voorbereiding hebt da ge een slecht seizoen ga spelen eh...

26 Jul 2010, 21:33
nieuw in de eerste ploeg

Idd, das er mijn gedacht ook van! en zoals eerder gezegd, BVR is er een systeem aan inkrijgen met een ruit. Eens er automatismen inzitten en we ermee vertrokken zijn, zullen we totaal ander voetbal te zien krijgen en me goals genoeg!Tis ni omda ge een mindere voorbereiding hebt da ge een slecht seizoen ga spelen eh...[/quote]

Vorig seizoen scoorden we aan de lopende band met een ouderwetse 4-4-2.Waarom we nu naar een systeem met een ruit moeten is mij niet duidelijk.Waarschijnlijk om met de tijd mee te zijn.Overigens denk ik niet dat zoiets werkt met Depoitre die graag rondzwerft en dan ook het best presteert met iemand als Moreels rond hem.Liefst dan nog met een 10 met een serieuse actieradius en een sterke verdedigende miiddenvelder en twee snelle flanken.
De nieuwkomers moeten maar bewijzen dat ze in het systeem passen en mogen daar in de oefenmatchen voldoende kansen voor krijgen en hun meerwaarde aantonen.Lukt het niet dan zijn zij het die hun plaatsje moeten veroveren van op de bank en starten we met de basisploeg van vorig jaar.
Je gaat toch je goed syseem niet veranderen om hoogstens twee nieuwkomers in te passen.
Overigens trachtte ook VDH met een ruit te spelen en buiten veel balbezit bracht ons dat niet veel op.

27 Jul 2010, 17:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
http://www.youtube.com/watch?v=620nI07DHDw

Voor wat meer info over de ruit ;)

27 Jul 2010, 21:47
Scholier

Leeftijd: 41
Vanavond match op Wetteren. Eerste uit wedstrijd van dit seizoen zal er wat volk zijn ? :EA:

28 Jul 2010, 16:02
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
lolo4ever schreef:
Idd, das er mijn gedacht ook van! en zoals eerder gezegd, BVR is er een systeem aan inkrijgen met een ruit. Eens er automatismen inzitten en we ermee vertrokken zijn, zullen we totaal ander voetbal te zien krijgen en me goals genoeg!Tis ni omda ge een mindere voorbereiding hebt da ge een slecht seizoen ga spelen eh...

Vorig seizoen scoorden we aan de lopende band met een ouderwetse 4-4-2.Waarom we nu naar een systeem met een ruit moeten is mij niet duidelijk.Waarschijnlijk om met de tijd mee te zijn.Overigens denk ik niet dat zoiets werkt met Depoitre die graag rondzwerft en dan ook het best presteert met iemand als Moreels rond hem.Liefst dan nog met een 10 met een serieuse actieradius en een sterke verdedigende miiddenvelder en twee snelle flanken.
De nieuwkomers moeten maar bewijzen dat ze in het systeem passen en mogen daar in de oefenmatchen voldoende kansen voor krijgen en hun meerwaarde aantonen.Lukt het niet dan zijn zij het die hun plaatsje moeten veroveren van op de bank en starten we met de basisploeg van vorig jaar.
Je gaat toch je goed syseem niet veranderen om hoogstens twee nieuwkomers in te passen.
Overigens trachtte ook VDH met een ruit te spelen en buiten veel balbezit bracht ons dat niet veel op.[/quote]

Daarom zal BVR het zeker en vast ni doen. Door met een ruit te spelen kunt ge wel sneller druk gaan zetten tegen een opbouwende ploeg en dat zal wel zijn reden zijn.

28 Jul 2010, 17:05
Ancien

Leeftijd: 46
stijn M schreef:
Vanavond match op Wetteren. Eerste uit wedstrijd van dit seizoen zal er wat volk zijn ? :EA:

Had heel graag willen gaan, maar helaas is het aanvangsuur van 19u gewoon niet haalbaar voor mij... Ik zal het morgen met de Leeuwkens - VC EA 2002 B moeten doen :-) En zaterdag tegen Dender...

28 Jul 2010, 17:06
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 66
DT schreef:
stijn M schreef:

Had heel graag willen gaan, maar helaas is het aanvangsuur van 19u gewoon niet haalbaar voor mij... Ik zal het morgen met de Leeuwkens - VC EA 2002 B moeten doen :-) En zaterdag tegen Dender...

RUST 0-0

28 Jul 2010, 20:16
nieuw in de eerste ploeg

En... spelen we een beetje goed?

28 Jul 2010, 20:25
nieuw in de eerste ploeg

Ondertussen 0-1 geworden blijkbaar. Doelpunt Crispijn!!!

28 Jul 2010, 20:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
iendrachtlovers schreef:
Ondertussen 0-1 geworden blijkbaar. Doelpunt Crispijn!!!

Velen gaan me hier gek verklaren, maar ik zeg al vanaf de match tegen Anderlecht dat we met Crispijn een klassespeler hebben binnengehaald die potten gaat breken! (y)

Mijn hart is wit en zwart !

28 Jul 2010, 21:21
forumlegende

0-1 gebleven?
En, was 't ewa een goei match?

28 Jul 2010, 21:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 871 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 59