Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 26 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Cofidis Cup 2010-2011
Wij hadden blijkbaar niet het ergste scheidsrechterstrio:
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... bekermatch

16 Aug 2010, 13:00
Ancien

Jeroen schreef:
Ik vind het meer dan bizar dat gij hem de beste op het plein noemt...

Idd, als beste op het veld zou ik Denys ook niet aanduiden maar ik heb hem al slechter zien spelen in de voorbereiding.
Het is misschien een diesel die langzaam op gang moet komen, laat ons hopen.

De match van gisteren deed me een beetje denken aan Temse-EA van vorig jaar waar we ook een scheve situatie konden rechtzetten en dit ook in slechte weersomstandigheden.

16 Aug 2010, 13:01
Scholier

dit zouden de resterende matchen moeten zijn:

Vijfde speeldag – 22 augustus

Capellen - Turnhout
Lommel Utd - Lambusart
Waasland - KSK Heist
Doornik - OH Leuven
Brakel – RC Waregem
Wezet - Virton
Lutlommel - Antwerp
Wetteren - Hoogstraten
Rupel Boom - Grimbergen
RC Mechelen - Coxyde
Du Centre - Petegem
Woluwe - De Kempen
Bergen - Roeselare
Tienen - Lyra
Aalst - Ronse
Peruwelz- Lille

16 Aug 2010, 13:17
Reserve

Leeftijd: 57
Amai die opmerking was niet bedoeld om hem af te breken hoor ...
Het was eerder mijn bedoeling op te merken dat ik een andere opstelling had verwacht met 2! spitsen ...
Op basis van wat ik al gezien heb mocht dat zeker Crispijn zijn.

Ik heb nergens gezegd dat Denys de slechtste op het veld was.
Dat was zonder twijfel de scheids (zelfs niet die blonde teef) ...
Hij kan bepaalde beslissingen aan zijn lines aanwrijven maar alle andere waren ZIJN fout, en het waren er niet weinig! Vanaf minuut 1 zag je dat hij de show wou stelen maar hij is geen seconde consequent geweest op 120 min! Alle onozelheden blazen bij het minste contact zodat het spel vertraagd wordt en dan totaal niet consequent met zijn kaarten ook ... wat het spel ook al niet ten goede komt ...

Toch vind ik niet dat ge de terugkomst van WZ alleen aan op da blond kalf en arbiter moet steken.
Op het moment dat Gallucci der af moest waren er een aantal mensen rond ons die allen dezelfde mening deelden .. nl dat het wel een erg voorbarige wissel was tenzij er iets anders aan de hand was.
Depoitre draait nog niet zoals op zijn beste dagen maar dat is nog altijd meer dan genoeg en ook die vervanging was een aderlating ondanks het goed invalbeurt van Crispijn.

Ik had het blad met opstelling in mijn handen tot het volledig verweekt was .. dus ja nr 14 ken ik wel :)
Ondanks dat ik niet gezegd had dat hij de slechtste was op het veld: zijn conditie valt nog mee vond ik want idd veel km's afgelegd maar dat is echt niet voldoende

Bij WZ zullen ze ook eens hand in eigen boezem mogen steken want zoveel kadootjes gaan ze in de comp waarschijnlijk niet krijgen van de arbitrage

16 Aug 2010, 13:31
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Bram schreef:

ps: de prestatie op zich van de groep was er in ieder geval wel, voor ik te negatief begin te klinken.
En dat het nog niet super was is goed hé, zo is er nog wat progressie mogelijk :)

Voila, en met die positieve noot is alles gezegd. Ewa positivisme mag hier ook is e :)

Dat het niet super was, daar kan ik me niet over uitspreken.
Ik weet wel dat we gewonnen hebben, dat we nen kern hebben om U tegen te zeggen. Nen trainer dat weet waar hij mee bezig is en het bestuur dat erin gelooft. Om nog maar van de supporters te zwijgen.
Dus als er is enen een mindere match speelt, dan zaltem de week nadien wel een goeie match spelen. Tis al zoveel gebleken bij elke speler in de hele kern.
Dus tkan mij nie schelen dat er geen champagnevoetbal is. Zolang we maar winnen en we onze champagne mogen drinken als we naar 2de gaan. Nem

16 Aug 2010, 13:45
Freak

denijs is een beetje zoals troch,te traag om in de spits te zetten.dus zou ik dat de volgende keer niet meer doen.

16 Aug 2010, 13:49
forumlegende

Leeftijd: 43
zwawi schreef:
Bij de rust stonden we verdiend op voorsprong. Naast de goal van Verheyden haalde hun doelman nog een mooi vluchtschot van Cousin vanonder de lat en Depoitre verkwanselde ook nog een goeie kans nadat hij de keeper al voorbij was. Zaventem zelf slaagde er niet in om Van Den Noortgaete echt te bedreigen.
Na de pauze probeerde de thuisploeg ons op eigen helft weg te drukken maar ook nu was het hun doelman die redding moest brengen na een schot van Depoitre. Het wordt dan toch 0-2 na de tweede van Verheyden en even later krijgt er een thuisspeler rood na twee gele kaarten. Match gespeeld denk je dan, vooral omdat je nog niks weggegeven had. En dan beslist die blonde del aan de zijlijn om Zaventem weer in de match te brengen door hen een penalty in geschenkverpakking te geven. Aan de overkant bijna 1-3 maar de keeper haalde de kopbal van Crispyn uit de hoek. Dan wordt het 2-2 na alweer een penalty, nu wel een terechte maar zeker een vermijdbare. De net ingevallen Kestens met onnodig balverlies net voor de eigen zestien waardoor ze alleen voor Van Den Noortgaete kwamen en die gaat dan in de fout. Ik vind trouwens da hij content mag zijn da hij daar slechts geel kreeg. Voor ons floot hij anderzijds niet voor strafschop bij enkele twijfelgevallen.
In de verlengingen hadden we het niet onder de markt en Zaventem kwam dan ook voor nadat ze een hoekschop aan de eerste paal konden binnen koppen. We hebben dan ook wat meeval met de gelijkmaker uit een own-goal om dan uiteindelijk toch nog de kwalificatie te pakken dankzij Denys en Kevin Van Den Noortgaete, die met een schitterende redding een vierde tegendoelpunt voorkwam.
Al bij al een verdiende overwinning maar wel onnodige overuren geklopt!!!

PS: da verslag op de officiële site, wa is da jong...

Het stukske in het vet was ik vergeten en ik vond dat da zeker vermeld moest worden. Zonder die save stonden we ginder misschien nog penalty's te trappen :D

We hebben als ploeg gewoon een goede match gespeeld met de verdiende kwalificatie als gevolg. Dat daar verlengingen voor nodig waren had echt niks met de trainer zijn wissels te maken. Tis misschien e gemakkelijk excuus maar zonder da kadooke van die blondine komen die mannen nooit terug.
En zolang we het als ploeg goed doen, ben ik content en dan zal ik er niet snel individuen uitpikken. Gisteren was Verheyden goed en Van Damme wa minder, in een andere match kan het andersom zijn. Denys en Cousin konden hun stempel inderdaad nog niet drukken maar slecht speelden ze gisteren toch niet. Gezien hoe Denys het overzicht bewaarde bij onze eerste goal en teruglegde naar Verheyden nadat de keeper die eerste poging gered had? Knap gedaan zeg ik daar op...

16 Aug 2010, 13:52
Junior

Citeer:
Eendracht in gietende regen voorbij Zaventem

Eendracht Aalst klaarde de klus pas na verlengingen in een waar spektakelstuk. Het werd uiteindelijk 3-4 op het veld van de vierdeklasser. Woensdag volgt de competitieopener tegen Deinze.

Zaventem is een derdeklasser :p, foutje op de site

16 Aug 2010, 13:56
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Amai, heel rare nabeschouwingen hier...

Samen met Verheyden was Denys anders wel de uitblinker hoor... Had verdorie een voet in alle goals en alle gevaar begon bij hem. Heeft bovendien - net als Wouter doet op die positie - een marathon gelopen en de hele tweede helft + de verlengingen ook nog eens al het werk van Cousin opgeknapt op de flank... Mensen die op basis van gisteren durven beweren dat die kerel niet voldoet, hallo... naar Pascal gaan, de DVD van de match gisteren kopen, rustig thuis bekijken en op het nummer 14 letten... en dan hier hopelijk grootmoedig hun ongelijk toegeven... Een schande om zo'n twijfels te uiten na zo'n prestatie...

Als "Denys dan niet overtuigd" dan ben ik niet zeker of jullie weten of Denys met 14 speelde... Tweede helft minder gespeeld, te vroege wissels??? Zonder die blonde griet haal je het daar met grotere cijfers... Je hebt tot die penalty niet 1 doelkans weggegeven... Speelt de perfecte eerste helft en je weet dat de eerste tien minuten na rust alles open zal zijn bij die mannen en buiten wat hoekschoppen maken die absoluut niks klaar... Dan een schitterende 0-2 met alweer een schitterende ingeving van Denys, die nota bene zelf die bal voor de zoveelste keer moest recupereren... Ik stond naast de dug-out van Woluwe Zaventem en daar werd er letterlijk gezegd: over & out jongens. Daarna nog een prachtactie van Lolo met de 0-3 aan de voet, waarbij de thuisdoelman uitstekend pareert. Dan val je tegen 10 man en je ziet dat uw tegenstander niks klaarmaakt... Als je dan 3 dagen later tegen Deinze de competitie moet openen, denk ik dat het niet meer dan logisch is dat je uw sterkste centrumspits met nog een halfuur te spelen eraf haalt, zeker als je met Crispijn een meer dan degelijke vervanger hebt lopen... Crispijn heeft trouwens ook amper een duel verloren en heel vaak goed gekaatst en tegen een gemiddelde derdeklassekeeper had hij de 1-3 zo binnengeknikt... Gezien waar die doelman de bal gaat weghalen???

Wat er na de 0-2 gebeurde, had niks meer met tactiek te maken, niks met de vervangingen van BVR, maar alles met het grappigste scheidsrechterlijke trio van de laatste jaren... De scheids heeft nooit iets gezien, maar het gebrek aan consequentie bij de lijnrechters doet ons uiteindelijk de das om... Als Aalst die eerste penalty tegenkrijgt, moet het aan de overkant dubbel en dik ook een strafschop zijn na de duwfout op Cousin die alleen op de keeper kan afgaan... Daarna nog enkele twijfelgevallen die met de blonde griet aan onze kant gerust ook in ons voordeel geblazen hadden kunnen worden...

Ik lees hier ook dom balverlies van Kestens bij die tweede goal... Wel niet vergeten dat hij eerst de meubelen moet redden achteraan door de bal uit de voeten van een aanvaller van Zaventem te tacklen... Draait dan knap uit en wil het spel verleggen, maar die bal raakt Niels of Flippo (niet zeker wie het was) op de rug en valt zo voor de voeten van een aanvaller die door Kevin gehaakt wordt... Ik vond Kestens op zijn invalbeurt echter wel een pak sterker op de verdedigende middenvelder dan Van Damme de hele wedstrijd maar dat mag blijkbaar niet vermeld worden...

Ook na de 2-2 heb je met Jens nog tweemaal een prachtkans om alles te beslissen in de reguliere speeltijd...

In de verlengingen blijf je rustig - ook na de 3-2- en met een tactische omzetting van BVR in de verdediging haal je dan toch nog de oververdiende 3-4 binnen, met dank ook aan Kevin die nog een prachtsave in huis heeft net na de 3-4... Maar je kan toch niet ontkennen dat wij verdiend doorgaan zeker??

Dit was zonder twijfel de beste en meest mature wedstrijd van onze ploeg dit prille seizoen tegen een degelijke ploeg...

En ja, BVR bewijst zijn gelijk om Verheyden te laten staan want zat er zowel aanvallend als verdedigend goed tussen en behield de kalmte 120 minuten lang...

Iedereen speelde op niveau - er was voor Woluwe tot die cadeaupenalty geen doorkomen aan en je speelde zelf genoeg doelrijpe kansen bij elkaar om twee matchen te winnen... Je geeft op 120 minuten welgeteld 1 uitgespeelde kans weg... dan sta je volgens mij goed te spelen... Als je twee mindere moet noemen: Van Damme en dan vooral Cousin (nog maar eens)... Na dat knappe schot en veel verdedigende taken in de eerste helft, in de tweede helft en de verlengingen nauwelijks nog meegedaan en speelde je dus eigenlijk 10 tegen 10...

Knappe prestatie gisteren zonder meer... Alleen: bij hoekschoppen moeten we het van de afspraken hebben wegens gebrek aan echte kracht... als je die niet nakomt zoals bij de 3de tegengoal, dan heb je het vlaggen...

Ook leuk om zien: de verbetenheid van Jens - soms heel ongelukkig in zijn acties, maar ongelooflijke inzet gisteren... getuige daarvan zijn laatste actie waar hij zich echt voor de bal gooit om de laatste lange bal van Zaventem eruit te halen zelf met het risico zich te blesseren (wat hij ook deed aangezien de enkel gewoon klapte)... Hopelijk niet te erg...[/quote]

Kzen ver me alles akkoord wa ge zegt, ma Cousin ne mindere??? Kheb hem den 2de helft nochtans veel zien of en weer lopen op zenne flank en goede actie's zien doen en hij gaf mij allerminst den indruk da hij na 120 min al stikkapot was en degenen die rond mij stonden hadden dezelfde mening. Kga hem hier ni ophemelen ma zo ne speler hebben op uwe flank en den andere kant Gallucci...daar willen der veel voor tekenen in 3de!
En Verheyden was zeker de motor gisteren en ja Denys heeft veel werk verzet maar kwam pas stukken beter uit de verf toen Depoitre eraf ging, maar den uitblinker...zeg maar gewoon da het middelmatig was en da hij zeker nog beter kan dan dit, maar kvrees dat zijn waarde pas naar boven komt als hij op zijn plaats zal staan waar hem thuis hoort.

16 Aug 2010, 13:58
Freak

Zaventem is een derdeklasser , foutje op de site

met een vierde klasse terrein. :D

16 Aug 2010, 13:59
Junior

Gijzegem Vaneigest schreef:
panoleon schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:
GEDAAN :EA:

dus woensdag Deinze dan zondag Ronse, dan woensdag naar Hamme .....we gaan vroeg in vorm moeten zijn. ;)

idd, allemaal ex-tweedeklassers... ;)

Da is relatief hé :p,

Bijna de helft van de competitie bestaat uit ex-tweedekalssers

Aalst (zelfs 1ste klasse!!! :p, wat een club hé!!!! :EA: ), Dessel, Geel, Waregem, Cappellen, Hamme, Deinze & Ronse

En kijk vorig seizoen, Heist speelde kampioen, naar mijn weten nooit in 2de gespeeld.
Boom won de eindronde, zeker 15 jaar geleden dat ze nog in 2de speelden.

Ex-tweedeklasser heeft dus ni echt zoveel betekenis

16 Aug 2010, 14:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
salvador schreef:
jowwan schreef:
salvador schreef:
Pas maar op!
Voor eenzelfde "vergrijp" zijn we in '68 (of daaromtrent) onze titel kwijtgeraakt in derde.

oe dagget oek (nog) weet ;;;

Toen ik het schreef dacht ik,: "Als er hier één op reageert, dan weet ik nu al wie..."
En gelijk heb ik!

getj oeik ne gloozen bol

16 Aug 2010, 15:39
Junior

Volgens de (neutrale mening) van de scout van Deinze waren Verheyden en Denys de beste Eendrachters. Denys geeft twee super assist en maakt een goal. Hij was in ieder geval onder de indruk...

16 Aug 2010, 16:04
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
scarfie schreef:
Volgens de (neutrale mening) van de scout van Deinze waren Verheyden en Denys de beste Eendrachters. Denys geeft twee super assist en maakt een goal. Hij was in ieder geval onder de indruk...

Dat is toch ook overdreven?
De eerste was gewoon een schot (ik dacht dan nog van Ken Van Damme in plaats van denys) dat via de paal bij Verheyden komt.
de 2e goal was een knappe assist.
De 3e goal was een assist van Podevyn.
De 4e goal maakt hij, maar laat ons eerlijk zijn, met de nodige dosis geluk.

16 Aug 2010, 16:51
Scholier

Stijn schreef:
scarfie schreef:

Dat is toch ook overdreven?
De eerste was gewoon een schot (ik dacht dan nog van Ken Van Damme in plaats van denys) dat via de paal bij Verheyden komt.
de 2e goal was een knappe assist.
De 3e goal was een assist van Podevyn.
De 4e goal maakt hij, maar laat ons eerlijk zijn, met de nodige dosis geluk.

Ik denk dat jullie naar andere wedstrijd zijn gaan zien,Denys was inderdaad nog niet super maar vergeet niet dat hij niet op zijn sterkste positie speelt,hij is normaal aanvallende middenvelder en geen spits. :stom:
En schot op paal met daarna assist op verheyden was Denys en niet van Damme.Ook in 2de helft nog eens een assist van Denys en zijn goal was knap,eerst wachten en op het juiste moment binnen duwen.Als een Denys 16 goals maakt in 2de noemen jullie dat zwak?Wacht jullie tijd af en wie weet word dit alweer een goede aanwinst.
Ook vorig jaar waren er die Wouter Moreels zwak vonden en daarna als hij vlot scoorde was hij plots de held.Wat ik wil zeggen heb geduld en maak pas de balans op na x aantal matchen,we hebben gans onze kern nodig en de ene week zal de ene goed zijn en de andere week weer iemand anders.We hebben toch allemaal hetzelfde doel he, namelijk kampioen spelen. :rolandjen: :juij: :EA: :EA: forever.

16 Aug 2010, 17:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 200