|
|
| Pagina 28 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
zandbergske schreef: Alain van Kemzeke denk ik, heb dienen nog weten spelen als ik in het begin naar den iendracht ging zien. Ja; dat is em. |
| 21 Nov 2007, 17:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
placietjen schreef: ![]() wie is de speler onderaan rechts ?(diegene die dat weet krijg 10 drankbonnekes van mij) maar de echte vraag: wie is de speler tussen diene uit bovenstaande vraag en de kapitein ? (en wat was er zo speciaal aan hem ? ) ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Nov 2007, 21:10 |
|
|
forumlegende
Ik kan het niet laten....nog een vraagje :
Wie scoorde het openingsdoelpunt in de wedstrijd Anderlecht - E.Aalst en werd bij het vieren van dat doelpunt getongkust door Yves Vanderhaeghe? Een makkie dus ![]() |
| 22 Nov 2007, 16:00 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Feb 2007, 2:01 Berichten: 217 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Plassen?
|
| 22 Nov 2007, 16:16 |
|
|
forumlegende
Plassen? Ken ik eerlijk gezgd niet.
Komaan mannen, dit is toch een makkie? |
| 22 Nov 2007, 16:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Ik kan het niet laten....nog een vraagje : Wie scoorde het openingsdoelpunt in de wedstrijd Anderlecht - E.Aalst en werd bij het vieren van dat doelpunt getongkust door Yves Vanderhaeghe? Een makkie dus ![]() Hm, ik herinner me maar één match op Anderlecht waar we op voorsprong kwamen (het seizoen dat we vierde eindigden, toen er misschien wel 10 000 man van Aalst mee was naar Anderlecht), maar daar maakte Vanderhaeghe zelf het openingsdoelpunt. |
| 22 Nov 2007, 16:25 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Heeft Bart Goor toen van de situatie geprofiteerd?
|
| 22 Nov 2007, 16:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Deschacht speelde dan nog nie dus diene kan het nie zijn, dju, kweetet nie
_________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Nov 2007, 16:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Dani schreef: Ik kan het niet laten....nog een vraagje : Wie scoorde het openingsdoelpunt in de wedstrijd Anderlecht - E.Aalst en werd bij het vieren van dat doelpunt getongkust door Yves Vanderhaeghe? Een makkie dus ![]() De Bilde? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 22 Nov 2007, 16:42 |
|
|
forumlegende
Bartos, je doet me alweer twijfelen.
Ik dacht dat Temmerman toen scoorde... |
| 22 Nov 2007, 16:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Bartos, je doet me alweer twijfelen. Ik dacht dat Temmerman toen scoorde... Als je bezig bent op die match in ons eerste seizoen in eerste klasse, toen we ginder voor een massa ajuinen met 3-2 gingen verliezen, dan was het zeker Vanderhaeghe die ons op voorsprong bracht. Ik zie de goal nog altijd voor mij, alleen voor de keeper en mooi in de hoek geplaatst. Erna kwamen we 2-1 achter en maakte Van Ankeren de gelijkmaker (nadat De Bilde zich eerst verschipte over den bal). |
| 22 Nov 2007, 16:46 |
|
|
Als ik zo terugdenk aan die match op Anderlecht, wat was dat eigenlijk toch een legendarische match zeg, zelfs al verloren we ze. Aalst dat op voorsprong komt en den helft van het Constant Van Den Stockstadion dat uit de bol gaat. Gans België was toen jaloers op de supporters van den Eendracht. Elke week carnaval, een onwaarschijnlijke massa volk en ne sfeer die ze in België nog nooit gezien hadden. En champagnevoetbal zoals geen enkele kleinere ploeg ooit getoond had, de meest knotsgekke uitslagen speelden we bij mekaar dat seizoen. En de meest legendarische matchen speelden we. Zoals die 1-0 tegen Club Brugge met die wereldgoal van De Bilde in de laatste minuut, ik word nog altijd zot als ik eraan terugdenk. Ja, ik krijg hier evenkes ne serieuzen aanval van nostalgie
. |
| 22 Nov 2007, 17:02 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Feb 2007, 2:01 Berichten: 217 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Dani schreef: Bartos, je doet me alweer twijfelen. Ik dacht dat Temmerman toen scoorde... Als je bezig bent op die match in ons eerste seizoen in eerste klasse, toen we ginder voor een massa ajuinen met 3-2 gingen verliezen, dan was het zeker Vanderhaeghe die ons op voorsprong bracht. Ik zie de goal nog altijd voor mij, alleen voor de keeper en mooi in de hoek geplaatst. Erna kwamen we 2-1 achter en maakte Van Ankeren de gelijkmaker (nadat De Bilde zich eerst verschipte over den bal). Als wa toch maar kunnen klagen over De Bilde he.. ![]() |
| 22 Nov 2007, 17:11 |
|
|
Thomatt schreef: Als wa toch maar kunnen klagen over De Bilde he.. ![]()
Ik weet wel dat er toen nogal wat over te doen was, want De Bilde werd toen al nadrukkelijk in verband gebracht met Anderlecht. Maar soit, we kunnen der nog zoveel over klagen, der zal wel genen enkele ontkennen dat De Bilde toen een ronduit briljant seizoen speelde natuurlijk. |
| 22 Nov 2007, 17:12 |
|
|
Bartos schreef: Als ik zo terugdenk aan die match op Anderlecht, wat was dat eigenlijk toch een legendarische match zeg, zelfs al verloren we ze. Aalst dat op voorsprong komt en den helft van het Constant Van Den Stockstadion dat uit de bol gaat. Gans België was toen jaloers op de supporters van den Eendracht. Elke week carnaval, een onwaarschijnlijke massa volk en ne sfeer die ze in België nog nooit gezien hadden. En champagnevoetbal zoals geen enkele kleinere ploeg ooit getoond had, de meest knotsgekke uitslagen speelden we bij mekaar dat seizoen. En de meest legendarische matchen speelden we. Zoals die 1-0 tegen Club Brugge met die wereldgoal van De Bilde in de laatste minuut, ik word nog altijd zot als ik eraan terugdenk. Ja, ik krijg hier evenkes ne serieuzen aanval van nostalgie .Ik neem mijn woorden terug.. ![]() |
| 22 Nov 2007, 17:14 |
|
| Pagina 28 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 113 Volgende |