|
|
| Pagina 28 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
tommGK schreef: Vicky schreef: lot schreef: CeltiC1919 schreef: Nolah schreef: Als ze u met niks hebben zien smijten gaan ze er u niet uithalen ok he tuurlijk niet, maar als ge smijt zijt gij daarom nog niet de schuldige (van dat desbetreffende feit hé) terwijl ge wel kans loopt ervoor op de draaien........... als ge over die flik begint, denk ik nu wel dat ze met vrij harde bewijzen gaan moeten komen, aangezien dit wel wat verder zal lopen dan een sv (dus dat ze er niet de eerste den besten voor gaan kunnen laten opdraaien) ben wel nie zeker wsl zal de ene persoon die verantwoordelijk is voor het feit dat die man zijn oog kwijt is vinden te moeilijk zijn, maar de relschoppers in 't algemeen zullen op beelden toch wel te onderscheiden zijn van degene die er niets mee te maken hebben... kben daar nie zo zeker van.. dieje camera zat er flak op é... de moment dat dienen flik die wc bril op z'n kop kreeg, staat ook op camera. wablieft? is daar enen een oog verloren? zeg mannekes.. staat daar alstublief allemaal nekeer bij stil zeg... alli jong as da waar is: sorry dit lees je eens in de krant om de zoveel tijd, maar nu ook op den iendracht? ja jongens.... ik ben daar echt niet goe van zenne... dit is niet meer "eendracht aalst" he zeg... wat is 't volgende ... enen doodkloppen? voor een voetbalmatch???? |
| 27 Mei 2008, 20:45 |
|
|
toevallige voorbijganger
Casual1919 schreef: Staat de dader erop ? Of staat het moment waarop de flik dat tegen zijn kop krijgt erop ? Als je enkel beelden hebt van werpende mensen dan kan je nooit nagaan wie precies de agent heeft geraakt. Dat bedoel ik. Tenzij men van op afstand stond te filmen. kheb weet van een camera in de linie van de oproerpolitie Laatst gewijzigd door tommGK op 27 Mei 2008, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Mei 2008, 20:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Waar is dat dan juist gebeurd dat die flik geraakt is ??
|
| 27 Mei 2008, 20:53 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Da moet aan de drankstand geweest zijn, vlak naast de wc's. Daar was het echt zwaar. Ne wc bril heb ik zien vliegen, de rest ni meer want ik ben daar vertrokken. De flikken stonden daar heel duidelijk te filmen dus tzou mij haast verbazen moest diegene die de flik raakte niet gefilmd zijn.
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 27 Mei 2008, 20:57 |
|
|
toevallige voorbijganger
.
|
| 27 Mei 2008, 20:58 |
|
|
Freak
ik ben direkt na de match naar de bus gegaan en heb die mannen van visé zien komen.ze zijn direkt met stenen beginnen gooien.naast mij stond een ford mondeo,en ik heb er een dikke steen zien opvliegen.op dat moment waren de mannen van aalst daar nog niet,maar die van visé waren daar aan het uitdagen.er stond 1 agent op zijn motor,die is afgestapt en heeft versterking gevraagt,dan pas zijn die van aalst gekomen en zat het spel volledig op de wagen.ge ziet dat duidelijk op het filmpje vann rtl.ik denk dus dat aalst niet alleen schuld heeft aan de rellen.
|
| 27 Mei 2008, 21:06 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
waly 2 schreef: ik ben direkt na de match naar de bus gegaan en heb die mannen van visé zien komen.ze zijn direkt met stenen beginnen gooien.naast mij stond een ford mondeo,en ik heb er een dikke steen zien opvliegen.op dat moment waren de mannen van aalst daar nog niet,maar die van visé waren daar aan het uitdagen.er stond 1 agent op zijn motor,die is afgestapt en heeft versterking gevraagt,dan pas zijn die van aalst gekomen en zat het spel volledig op de wagen.ge ziet dat duidelijk op het filmpje vann rtl.ik denk dus dat aalst niet alleen schuld heeft aan de rellen. iedereen die opzettelijk vermijdbare/onnodige dingen doet die onschuldige mensen schaden is schuldig... zo moeilijk is het allemaal niet zenne, tleven... Laatst gewijzigd door Davy op 27 Mei 2008, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Mei 2008, 21:10 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Aug 2007, 22:38 Berichten: 221 Leeftijd: 35 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
kheb het niet gezien dat inccident met die wcpot
het is natuurlijk niet goed te praten maar je staat daar natuurlijk niet als flik zonder bescherming _________________ IENDRACHT TILL I DIE |
| 27 Mei 2008, 21:10 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Aug 2007, 22:38 Berichten: 221 Leeftijd: 35 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
is er eigenlijk gefilmd tijden het spuiten van het waterkanon aan de bussen?
_________________ IENDRACHT TILL I DIE |
| 27 Mei 2008, 21:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Joe_1919 schreef: kheb het niet gezien dat inccident met die wcpot het is natuurlijk niet goed te praten maar je staat daar natuurlijk niet als flik zonder bescherming Tis sebiet die flik zijn fout... Zonder helm naar een match van EA gaan, dan zoek je het zelf ! ![]() |
| 27 Mei 2008, 21:14 |
|
|
forumlegende
Joe_1919 schreef: kheb het niet gezien dat inccident met die wcpot het is natuurlijk niet goed te praten maar je staat daar natuurlijk niet als flik zonder bescherming je zet uwen auto dan ook niet in een straal van 2 km rond het stadion, en zo kunnen we nog uren doorgaan... ik vind dit een slecht argument |
| 27 Mei 2008, 21:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Sjonge jonge jonge.
In 2002 wordt Eendracht failliet verklaard en zijn we de risé van de hele Belgische voetbalwereld. Twee seizoenen geleden worden we bevrijd van het juk van Garré die, herinner u, onze ziel aan Gent wou verkopen. Eindelijk, denk je dan, stilletjes aan mogen we weer beginnen hopen en een beetje naar boven kijken. We werden immers beloond met een bestuur dat niet op een inspanning ziet en het zijn supporters zo goed mogelijk naar hun zin maakt. ("Graag nog een verwarmd kussentje onder uw gat meneer?") Promotie in vierde klasse. Eindronde in derde klasse. Hekkens die uit ons zicht worden verwijderd. Drank toegelaten op de tribunes. Belgacom-tv in de kantines... 2007-2008: Eendrachtsupporters zijn door het dolle heen en willen hun bestuur bedanken voor zoveel goedheid. Zij doen dat op gepaste wijze: pleintje-loop op Nieuwkerken, aapke-roep op Dender (en zovele andere keren), flikske-klop op Visé. Bedankt, u bent een fijn publiek! |
| 27 Mei 2008, 21:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Mannekes
Wat een getaffel hier weer toch, laat me één ding duidelijk stellen: ik heb ook last gehad van dienen rommel (pepperspray of andere gassen ('t was misschien zelfs maar een scheet maar 't prikkelde toch in mijn keel...)) maar ik kreeg zo precies niet spontaan goesting om op flikken te kloppen en (vuile) toiletten van Walekoppen af te breken... Dacht maar aan één ding: D U S T, 'k ben dan ook rustig pintje gaan pakken aan de bus, De Wheels zijn kerre verzet en verder geen last gehad van hools of flikken, zo eenvoudig gaat dat ! (Flikken deden me zelfs een plezier om in deze warme tijden me even nat te spuiten waarvoor mijn welgemeende dank ) Iedereen doet in zijn vrije tijd wat hij wil zeg ik altijd en ik werp niemand een steen (zodus ook niet letterlijk) maar achteraf niet komen klagen... Mijn pintje heeft alvast gesmaakt De groeten Vanwege een echte supporter. |
| 27 Mei 2008, 21:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
elfahem schreef: Sjonge jonge jonge. In 2002 wordt Eendracht failliet verklaard en zijn we de risé van de hele Belgische voetbalwereld. Twee seizoenen geleden worden we bevrijd van het juk van Garré die, herinner u, onze ziel aan Gent wou verkopen. Eindelijk, denk je dan, stilletjes aan mogen we weer beginnen hopen en een beetje naar boven kijken. We werden immers beloond met een bestuur dat niet op een inspanning ziet en het zijn supporters zo goed mogelijk naar hun zin maakt. ("Graag nog een verwarmd kussentje onder uw gat meneer?") Promotie in vierde klasse. Eindronde in derde klasse. Hekkens die uit ons zicht worden verwijderd. Drank toegelaten op de tribunes. Belgacom-tv in de kantines... 2007-2008: Eendrachtsupporters zijn door het dolle heen en willen hun bestuur bedanken voor zoveel goedheid. Zij doen dat op gepaste wijze: pleintje-loop op Nieuwkerken, aapke-roep op Dender (en zovele andere keren), flikske-klop op Visé. Bedankt, u bent een fijn publiek! Dan vergeet je er alleen bij te zeggen dat het maar een klein deeltje is van de supporters _________________ Iendracht till i die!! |
| 27 Mei 2008, 21:28 |
|
|
forumlegende
josken schreef: elfahem schreef: Sjonge jonge jonge. In 2002 wordt Eendracht failliet verklaard en zijn we de risé van de hele Belgische voetbalwereld. Twee seizoenen geleden worden we bevrijd van het juk van Garré die, herinner u, onze ziel aan Gent wou verkopen. Eindelijk, denk je dan, stilletjes aan mogen we weer beginnen hopen en een beetje naar boven kijken. We werden immers beloond met een bestuur dat niet op een inspanning ziet en het zijn supporters zo goed mogelijk naar hun zin maakt. ("Graag nog een verwarmd kussentje onder uw gat meneer?") Promotie in vierde klasse. Eindronde in derde klasse. Hekkens die uit ons zicht worden verwijderd. Drank toegelaten op de tribunes. Belgacom-tv in de kantines... 2007-2008: Eendrachtsupporters zijn door het dolle heen en willen hun bestuur bedanken voor zoveel goedheid. Zij doen dat op gepaste wijze: pleintje-loop op Nieuwkerken, aapke-roep op Dender (en zovele andere keren), flikske-klop op Visé. Bedankt, u bent een fijn publiek! Dan vergeet je er alleen bij te zeggen dat het maar een klein deeltje is van de supporters wij weten dat... maar de buitenwereld niet he... die heeft het over Eendracht Aalst, en niet over een aantal hooligans die in het vak van Eendracht Aalst staan. ook om over na te denken Laatst gewijzigd door Davy op 27 Mei 2008, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Mei 2008, 21:32 |
|
| Pagina 28 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 51 Volgende |