|
|
| Pagina 28 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
josken schreef: Iendrachter90 schreef: Jean schreef: Deinze? Kwni,ik ben eigenlijk ook niet echt zeker van de namen.Balatto kan evengoe baratto geweest zijn.De ploegopstelling hebk niet echt opgelet als ze het afriepen en bij de goal niet geluisterd naar de naam. En hoe speelden de 2 testers? Waar stond die Makhloufi op het veld? De centrale verdediger (naam ben ik opeens niet zeker meer) was met momenten goed en hem zou ik nog eens laten testen volgende week en makhloufi speelde op de plaats van kestens en hij had op momenten wel een goede pas,maar was vrij snel geblesseerd blijkbaar en werd bij de rust ook vervangen. |
| 05 Aug 2009, 21:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: josken schreef: Iendrachter90 schreef: Kwni,ik ben eigenlijk ook niet echt zeker van de namen.Balatto kan evengoe baratto geweest zijn.De ploegopstelling hebk niet echt opgelet als ze het afriepen en bij de goal niet geluisterd naar de naam. En hoe speelden de 2 testers? Waar stond die Makhloufi op het veld? De centrale verdediger (naam ben ik opeens niet zeker meer) was goed en hem zou ik nog een kans geven in een oefenmatch en makhloufi speelde op de plaats van kestens en hij had op momenten wel een goede pas,maar was vrij snel geblesseerd blijkbaar en werd bij de rust ook vervangen. Een centrale verdediger extra zouden we idd wel nog kunnen gebruiken. Als het Baratto was dan is het mss die dat nog bij STVV gespeeld heeft... _________________ Iendracht till i die!! |
| 05 Aug 2009, 21:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
josken schreef: Iendrachter90 schreef: josken schreef: En hoe speelden de 2 testers? Waar stond die Makhloufi op het veld? De centrale verdediger (naam ben ik opeens niet zeker meer) was goed en hem zou ik nog een kans geven in een oefenmatch en makhloufi speelde op de plaats van kestens en hij had op momenten wel een goede pas,maar was vrij snel geblesseerd blijkbaar en werd bij de rust ook vervangen. Een centrale verdediger extra zouden we idd wel nog kunnen gebruiken. Als het Baratto was dan is het mss die dat nog bij STVV gespeeld heeft... Hij was het dus,nu ben ik wel zeker.De belangrijkste vraag is ,kan hij seminck of moreels vervangen als die uitvallen (wat voor seminck op het moment zo is). |
| 05 Aug 2009, 21:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: josken schreef: Iendrachter90 schreef: De centrale verdediger (naam ben ik opeens niet zeker meer) was goed en hem zou ik nog een kans geven in een oefenmatch en makhloufi speelde op de plaats van kestens en hij had op momenten wel een goede pas,maar was vrij snel geblesseerd blijkbaar en werd bij de rust ook vervangen. Een centrale verdediger extra zouden we idd wel nog kunnen gebruiken. Als het Baratto was dan is het mss die dat nog bij STVV gespeeld heeft... Hij was het dus,nu ben ik wel zeker.De belangrijkste vraag is ,kan hij seminck of moreels vervangen als die uitvallen (wat voor seminck op het moment zo is). Ik denk wel dat die zeker moet mee kunnen(al heb ik hem nog niet bezig gezien) Tis toch wel raar dat er voor op de positie van Kestens nog een tester was, daar hebben we toch totaal niemand meer nodig ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 05 Aug 2009, 21:40 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 06 Jul 2009, 18:13 Berichten: 55 Leeftijd: 35 Locatie: Gent |
ik moet zeggen da die Baratto mij wel kon overtuigen, zeer goed uitverdedigen en goede lange bal in de voeten
is wel iemand die volgens mij seminck of moreels kan vervangen_________________ I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air,They fly so high, Nearly reach the sky,And like my dreams,They fade and die, Fortune's always hiding,I've looked everywhere,I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air. United! United! |
| 05 Aug 2009, 21:43 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Jean schreef: Iendrachter90 schreef: Aalst begon met :Vansteenberghe,moreels,balatto(tester),de castro,filipovic,Makhloufi(tester),troch,verheyden,lord,depoitre en galucci. Niels en thomas spotbeen,podevijn,delie en de schutter vielen in. Doelpunt gemaakt door Balatto.Uitslag dus1-2 Geblesseerden:coppens,moreels,seminck en kestens. Deinze? Jep. Ook ex-KVO en Kortrijk. Wat ik mij van die gast herinner is dat hij een geweldige traptechniek heeft/had. Was ook eerder een linksback/linksmidden dacht ik dan een centrale middenvelder. |
| 05 Aug 2009, 21:52 |
|
|
Freak
De eerste helft was maar slappe koffie van onze kant, veel spelers onder hun normale niveau. Een Verheyden kon mij tot op heden nog niet overtuigen desondanks het wel een goeie voetballer is, troch idem. Ik vind trouwens dat je Troch verbaal weinig hoort.
Wat de bedoeling van de testers was, ontgaat mij wel een beetje. Achteraan wil men blijkbaar persé nog versterking, maar hopelijk halen ze dan wel een linksvoetige centrale verdediger en geen rechtsvoetige. Die Baratto deed het degelijk, maar ook niet meer dan dat. Aanwerven voor mij geen optie, net als Makhloufi, voor die positie heb je vier mensen, waaronder twee eigen jeugd (Van Damme, De Schutter). Het inspelen van Brecht Moreels was vandaag ronduit dramatisch.. Het is duidelijk dat er nog werk aan de winkel is, achteraan lijkt het mij verre van safe en het middenveld kan ook nog te weinig hun stempel drukken. Depoitre is binnen dit en twee jaar een eersteklasserspeler... Voorts goeie invalbeurt van Podevijn en een prima De Castro, voor mij vandaag onze beste man. Laatst gewijzigd door El Corredor op 05 Aug 2009, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Aug 2009, 21:56 |
|
|
Freak
Gilles schreef: Jean schreef: Iendrachter90 schreef: Aalst begon met :Vansteenberghe,moreels,balatto(tester),de castro,filipovic,Makhloufi(tester),troch,verheyden,lord,depoitre en galucci. Niels en thomas spotbeen,podevijn,delie en de schutter vielen in. Doelpunt gemaakt door Balatto.Uitslag dus1-2 Geblesseerden:coppens,moreels,seminck en kestens. Deinze? Jep. Ook ex-KVO en Kortrijk. Wat ik mij van die gast herinner is dat hij een geweldige traptechniek heeft/had. Was ook eerder een linksback/linksmidden dacht ik dan een centrale middenvelder. linksback is die nooit geweest, speelde bij kortrijk als foerier van Ibrahim Salou, ex club brugge |
| 05 Aug 2009, 21:57 |
|
|
El Corredor schreef: De eerste helft was maar slappe koffie van onze kant, veel spelers onder hun normale niveau. Een Verheyden kon mij tot op heden nog niet overtuigen desondanks het wel een goeie voetballer is, troch idem. Ik vind trouwens dat je Troch verbaal weinig hoort. Wat de bedoeling van de testers was, ontgaat mij wel een beetje. Achteraan wil mij blijkbaar persé nog versterking, maar hopelijk halen ze dan wel een linksvoetige centrale verdediger en geen rechtsvoetige. Die Baratto deed het degelijk, maar ook niet meer dan dat. Aanwerven voor mij geen optie, net als Makhloufi, voor die positie heb je vier mensen, waaronder twee eigen jeugd (Van Damme, De Schutter). Het is duidelijk dat er nog werk aan de winkel is, achteraan lijkt het mij verre van safe en het middenveld kan ook nog te weinig hun stempel drukken. Depoitre is binnen dit en twee jaar een eersteklasserspeler... Voorts goeie invalbeurt van Podevijn en een prima De Castro, voor mij vandaag onze beste man. Volledig akkoord met u post. |
| 05 Aug 2009, 22:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: De eerste helft was maar slappe koffie van onze kant, veel spelers onder hun normale niveau. Een Verheyden kon mij tot op heden nog niet overtuigen desondanks het wel een goeie voetballer is, troch idem. Ik vind trouwens dat je Troch verbaal weinig hoort. Wat de bedoeling van de testers was, ontgaat mij wel een beetje. Achteraan wil mij blijkbaar persé nog versterking, maar hopelijk halen ze dan wel een linksvoetige centrale verdediger en geen rechtsvoetige. Die Baratto deed het degelijk, maar ook niet meer dan dat. Aanwerven voor mij geen optie, net als Makhloufi, voor die positie heb je vier mensen, waaronder twee eigen jeugd (Van Damme, De Schutter). Het is duidelijk dat er nog werk aan de winkel is, achteraan lijkt het mij verre van safe en het middenveld kan ook nog te weinig hun stempel drukken. Depoitre is binnen dit en twee jaar een eersteklasserspeler... Voorts goeie invalbeurt van Podevijn en een prima De Castro, voor mij vandaag onze beste man. Volledig akkoord met u post. Ik ook maar vond die Baratto toch vrij degelijk. En aangezien het een back-up moet zijn voor Seminck of Moreels zou ik zeggen, neem hem er bij. Dan hebben we tenminste een degelijke vervanger in geval van nood. _________________
|
| 05 Aug 2009, 23:06 |
|
|
Junior
da ze zeker diejen Makhloufi maar laten. Baratto, ook elk jaar een ander ploeg, misschien eens doortesten maar is ook niet die blok graniet die ze volgens mij zoeken.
|
| 05 Aug 2009, 23:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Heel zwakke eerste helft, betere tweede helft. Verheyden was vandaag inderdaad niet in goeie doen.
Wat de testers betreft: Baratto (ex-stvv, vorig seizoen blijkbaar Veldwezelt) speelde een heel degelijke match. Is nog maar 24, maar heeft bij STVV toch serieus wat eersteklasse ervaring opgedaan. Ik ben er zeker van dat dat een versterking kan zijn voor ons. Als ze er dus toch nog een verdediger bijwillen, mag het wat mij betreft Baratto zijn (die zal wel niet komen om een op de bank te zitten, dus zal het met 3 man knokken worden voor 2 plaatsen centraal achteraan). Makhloufi (vorig seizoen Deinze) vond ik totaal niet goed. Veel roepen en met de armen zwaaien, maar reeds na 5 minuten conditioneel dood. Doorsturen zou ik zeggen. Op die positie hebben we bovendien niemand meer nodig. De Castro was zoals hier al gezegd vandaag één van de beteren bij ons. Groeit elke match in is voor mij onbetwist onze beste man voor de rechtsback. Ook een goede invalbeurt van Podevijn vandaag. |
| 05 Aug 2009, 23:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Ajoinenfan schreef: da ze zeker diejen Makhloufi maar laten. Baratto, ook elk jaar een ander ploeg, misschien eens doortesten maar is ook niet die blok graniet die ze volgens mij zoeken. Ja idd, had wel een degelijke lange bal in de voeten maar voor de rest vond ik hem maar spelen als een tamzak. Had bovendien heel wat kilo's te veel. Lord was trouwens vandaag ook superzwak... net als Verheyden _________________
|
| 05 Aug 2009, 23:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bomber schreef: Ajoinenfan schreef: da ze zeker diejen Makhloufi maar laten. Baratto, ook elk jaar een ander ploeg, misschien eens doortesten maar is ook niet die blok graniet die ze volgens mij zoeken. Makhloufi zijn verre passen waren wel altijd dik in orde, wel wat weinig gelopen, ik zou hem nog niet afschrijven ps: makhloufi wa toch diejen die centraal stond he? ![]() Centraal op het middenveld en bij de rust vervangen. |
| 05 Aug 2009, 23:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: De eerste helft was maar slappe koffie van onze kant, veel spelers onder hun normale niveau. Een Verheyden kon mij tot op heden nog niet overtuigen desondanks het wel een goeie voetballer is, troch idem. Ik vind trouwens dat je Troch verbaal weinig hoort. Wat de bedoeling van de testers was, ontgaat mij wel een beetje. Achteraan wil men blijkbaar persé nog versterking, maar hopelijk halen ze dan wel een linksvoetige centrale verdediger en geen rechtsvoetige. Die Baratto deed het degelijk, maar ook niet meer dan dat. Aanwerven voor mij geen optie, net als Makhloufi, voor die positie heb je vier mensen, waaronder twee eigen jeugd (Van Damme, De Schutter). Het inspelen van Brecht Moreels was vandaag ronduit dramatisch.. Het is duidelijk dat er nog werk aan de winkel is, achteraan lijkt het mij verre van safe en het middenveld kan ook nog te weinig hun stempel drukken. Depoitre is binnen dit en twee jaar een eersteklasserspeler... Voorts goeie invalbeurt van Podevijn en een prima De Castro, voor mij vandaag onze beste man. Grotendeels mee eens. Als ze dan toch nog een verdediger willen nemen, en ze hebben geen enorm andere alternatieven, en hij is niet te duur, mogen ze van mij Barrato nemen. Die middenvelder vond ik een grap. Een aantal mensen spreekt hier over zijn goede passes. Ik heb er evenveel slechte geteld. Als ik 10 passen geef zullen er ook wel 4 toekomen. Ik vond De Castro zeer sterk spelen, maar voor mij was onze beste man Van Steenberghe. |
| 06 Aug 2009, 0:05 |
|
| Pagina 28 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 53 Volgende |