|
|
| Pagina 28 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 133 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
Hmm, ik hoop dat we zaterdag tegen Hoogstraten de 3 punten pakken en dat er dan eens goede dingen kunnen gezegd worden, en een beetje minder gekanker over alles en nog wat..want iedereen denkt en suggereert en verondersteld maar misschien zit er gewoon meer achter..want zoals het nu draait, dat is gewoon niet normaal.
![]() _________________ Iendracht veroit! |
| 09 Sep 2009, 21:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De topschutters na 4 speeldagen in Derde A:
5 doelpunten Jens Verroken (Rupel Boom), Bjorn Derycke (Torhout) 3 doelpunten Arnold Nguekam (Deinze), Daniel Rodrigo De Oliveira (FCN Sint Niklaas), Vincenzo Verhoeven (Hamme), Stavros Glouftsis (Rupel Boom), Abdelaziz Nouhass (Sottegem), Koen Carlier (Temse), Dieter Yde (Torhout) 2 doelpunten Thomas Troch (Eendracht Aalst), Rachid Allachi, Jeroen De Vlaming (Cappellen), Glenn Verdonck, Nils Sarrazyn (Coxyde), Sampson Twum (Deinze), Bart Webers (Heist), Jimmy Fockaert (Hoogstraten), Frederik D'Hollander, Frédéric Seynhaeve (Ieper), Cesar Urueta (Racing Mechelen), Sandy Martens (Oudenaarde), Cedric Boto (Sottegem), David Geeroms (Temse), Jiresse Makengo, Steve Desaegher (Ternat), Yannick Dekeyzer (Torhout), Dieter Vandendriessche (Racing Waregem), Jessy Lebsir, Grégory Houzé (Wielsbeke) 1 doelpunt Lionel Lord, Damien Gallucci, Laurent Depoitre (Eendracht Aalst), Rachid Allachi (Cappellen), Karel Tanghe (Coxyde), Joeri Pardo, Patrick Kabeya-Mbaya (Deinze), Mourat Gloub, Nsuka Bula, Tim Verstraeten (FCN Sint Niklaas), Brian Moing, Koen Van Der Heyden (Hamme), Sven Van Vlasselaer, David Wijns, Jan Hendrickx (Heist), Michiel Lanslots (Hoogstraten), Xavier Nottebaert, Yannick Cannaert, Simon Donche, Brecht Verstraete (Ieper), Joao Olivio Calicchio, Roel Engelen (Racing Mechelen), Tom Raes, Matthias Schamp, Theo Larbie, Jesse Martens (Oudenaarde), Nico Van Der Linden, Mattis Persoons (Rupel Boom), Bernd De Coene, Maxime Seminck (Sottegem), Kenny Jacobs, Christof Maes (Temse), Bart Du Rang, Yves Buelinckx, Philip Schoukens (Ternat), Kim Van Brabander, Brecht Vierstraete (Racing Waregem), Gauthier Lauwers, Quissem Zarti, Dries Bernaert (Wielsbeke), Boualem Merrir, Kevin Spreutels, Luis Pitton, Ben Van Gorp (Willebroek-Meerhof) |
| 10 Sep 2009, 8:50 |
|
|
Nationale Ploeg
De "bom" is ontploft op Racing, trainer Van Acker is opgestapt!
Ik kan hem eigenlijk geen ongelijk geven, als je je sterkste spelers niet mag opstellen ten kosten van een hoop jeugdige Mexicanen, zou ik hetzelfde doen. Degradatiekandidaat nr. 1 is al gekend dus. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 11 Sep 2009, 21:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Nja, tis ongelofelijk ,hé, dat weet iedereen dat zulke constructies gedoemd zijn om te mislukken. Zie maar wat er in beveren is gebeurd. En ik vind dat maar heel terecht dat zulke zaken mislukken.
Kheb niks tegen mechelen, maar wel tegen diemassale intocht van buitenlanders allemaal. Speel miljaar met eigen jeugd zeg. En van acker is ook den eersten den besten niet,hé. Dus ik kan me goed inbeelden dat hij zegt "salut en de kost. " Trouwens al dat marionettengedoe ,hé waardoor niet de spelers staan die verdienen van bij de elf te zijn doet me kotsen. Want tis allemaal voor extra sportieve zaken dat ze moeten spelen. In mechelen mexicanen , en op een ander voor andere doeleinden. We kennen dat ...... In ieder geval , in aalst is al veel gebeurd maar den dag dat ze zo een lichting zouden binnenhalen, gelijk van wat land dan houdt het voor mij op ! En ik denk nu ook niet dat de supporters dat hier zouden laten gebeuren !! Der zou hevig protest komen. |
| 11 Sep 2009, 22:38 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
marc2 schreef: Nja, tis ongelofelijk ,hé, dat weet iedereen dat zulke constructies gedoemd zijn om te mislukken. Zie maar wat er in beveren is gebeurd. En ik vind dat maar heel terecht dat zulke zaken mislukken. Kheb niks tegen mechelen, maar wel tegen diemassale intocht van buitenlanders allemaal. Speel miljaar met eigen jeugd zeg. En van acker is ook den eersten den besten niet,hé. Dus ik kan me goed inbeelden dat hij zegt "salut en de kost. " Trouwens al dat marionettengedoe ,hé waardoor niet de spelers staan die verdienen van bij de elf te zijn doet me kotsen. Want tis allemaal voor extra sportieve zaken dat ze moeten spelen. In mechelen mexicanen , en op een ander voor andere doeleinden. We kennen dat ...... In ieder geval , in aalst is al veel gebeurd maar den dag dat ze zo een lichting zouden binnenhalen, gelijk van wat land dan houdt het voor mij op ! En ik denk nu ook niet dat de supporters dat hier zouden laten gebeuren !! Der zou hevig protest komen. effe nadenken en dat had je geweten dat het al gebeurd is... remember Garré en zijn Braziliaanse troep... dus met andere woorden, zoals je zelf al aangaf, mag het dus nu eindelijk ophouden voor jou ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 12 Sep 2009, 0:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Neen,hoor, dienen braziliaanse troep was belange zelfde nie,hé. Dat waren der maar een viertal dacht ik. Dat is belange geen hele ploeg ,hé.
Dat was volgens garré gewoon een opportuniteit , een stomme natuurlijk. Maar het was niet zijn bedoeling om daar een heel contingent te laten afkomen zoals in beveren en nu ook in mechelen het geval is of was. |
| 12 Sep 2009, 0:14 |
|
|
forumlegende |
marc2 schreef: Neen,hoor, dienen braziliaanse troep was belange zelfde nie,hé. Dat waren der maar een viertal dacht ik. Dat is belange geen hele ploeg ,hé. Dat was volgens garré gewoon een opportuniteit , een stomme natuurlijk. Maar het was niet zijn bedoeling om daar een heel contingent te laten afkomen zoals in beveren en nu ook in mechelen het geval is of was. twaren er 6-7 (waarvan allipio en bruno tlangste overgebleven zijn en felipe ofzoiets heeft hier ook efkens meegedaan enzo) _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 12 Sep 2009, 0:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dries schreef: twaren er 6-7 (waarvan allipio en bruno tlangste overgebleven zijn en felipe ofzoiets heeft hier ook efkens meegedaan enzo) Het waren er in totaal zes. Alippio en Bruno bleven inderdaad nog een tijdje. Van de overige vier viel Erick eenmaal in, kwam Raphael een handvol keren in actie en de andere twee kwamen nooit in actie. Ze waren sowieso te plat. Zelfs aan Bruno en Alippio, die wel konden voetballen, had ge echt nog zoveel werk dat het de moeite niet waard was. |
| 12 Sep 2009, 1:52 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bruno ging toch naar Olympiakos? Weliswaar de reserven dacht ik.
|
| 12 Sep 2009, 2:02 |
|
|
forumlegende |
Bartos schreef: Dries schreef: twaren er 6-7 (waarvan allipio en bruno tlangste overgebleven zijn en felipe ofzoiets heeft hier ook efkens meegedaan enzo) Het waren er in totaal zes. Alippio en Bruno bleven inderdaad nog een tijdje. Van de overige vier viel Erick eenmaal in, kwam Raphael een handvol keren in actie en de andere twee kwamen nooit in actie. Ze waren sowieso te plat. Zelfs aan Bruno en Alippio, die wel konden voetballen, had ge echt nog zoveel werk dat het de moeite niet waard was. ik had het nog op raphael maar kwas dus totaal verkeerd met de naam _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 12 Sep 2009, 10:50 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
marc2 schreef: Neen,hoor, dienen braziliaanse troep was belange zelfde nie,hé. Dat waren der maar een viertal dacht ik. Dat is belange geen hele ploeg ,hé. Dat was volgens garré gewoon een opportuniteit , een stomme natuurlijk. Maar het was niet zijn bedoeling om daar een heel contingent te laten afkomen zoals in beveren en nu ook in mechelen het geval is of was. ben jij nu echt zo naief??? De enige "opportuniteit" voor Garré was de hoop dat hij ze later met een goede winst kon verder verkopen. En wees maar zeker indien het was gelukt, er elk jaar een contingent Brazilianen zouden aangekomen zijn. Garré heeft enkel aan zijn eigen zakken gedacht toen hij EA "redde". Hij dacht effe simpel naar 2de te gaan, daar "simpel" te blijven, maar vergat wel dat als je je beste spelers verkoopt en de ploeg dan niet deftig versterkt, je zelfs als "naam" en met veel supporters gewoon laatste kunt eindigen. Of denk je dat hij bij de verkoop van Munyaneza geen geld in zijn zakken heeft gestoken?? _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 12 Sep 2009, 11:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Gruunwit schreef: De "bom" is ontploft op Racing, trainer Van Acker is opgestapt! Ik kan hem eigenlijk geen ongelijk geven, als je je sterkste spelers niet mag opstellen ten kosten van een hoop jeugdige Mexicanen, zou ik hetzelfde doen. Degradatiekandidaat nr. 1 is al gekend dus. ![]() Blijkbaar was ik iets te voorbarig met dit bericht, Van Acker is blijkbaar nog niet definitief weg, maar zou het gisteren wel afgestapt zijn op training vanwege een onenigheid met de Mexicaanse bazen. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 12 Sep 2009, 17:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Racing Mechelen en de Mexican story wordt een echte bestseller.
Wat er vandaag allemaal gebeurd is, tart alle verbeelding. Toen vandaag duidelijk werd dat trainer Van Acker enkele Mexicanen niet zou opstellen, wouden de 5 wel geselecteerde Mexicanen niet spelen (mochten waarschijnlijk niet van hun bazen) en melden ze zich allemaal ziek af. Dit gebeurde zowat enkele uren voor de aftrap van vanavond, een bijkomend nadeel was dat onze beloften vannamiddag nog op Willebroek gespeeld hadden. In allerijl werden er dan nog een aantal van deze jongens opgeroepen om met het A-elftal vanavond te starten! De 5 "zieke" Mexicanen zouden rond 18.30u. zich bedacht hebben en wouden dan weer wel spelen, maar dat werd uiteraard geweigerd omdat ondertussen al andere spelers opgeroepen waren. Het werd door omstandigheden dan ook een heel speciale derby, alleen jammer dat we dan net een scheids, Gaetan Simon, krijgen die dit helemaal niet aanvoelde. Voor Racing was het natuurlijk op voorhand een verloren wedstrijd door de voorgemelde gebeurtenissen. Het was dus voor de Racing-fans even schrikken toen we de ploegopstelling zagen, want hier was eigenlijk niemand van op de hoogte. Geen enkele Mexicaan dus op het wedstrijdblad! Voor de supporters leek het wel een bevrijding want van bij het betreden van het speelveld werden de spelers uitzonderlijk uitbundig toegejuichd. En dat gaf de spelers blijkbaar een enorme boost, want in de 8ste minuut kwam Racing al op voorsprong. Racing kreeg hierdoor vleugels en voetbalde niet onaardig met tussendoor wel de nodige schoonheidsfoutjes die je kan verwachten van een elftal dat nooit in deze samenstelling heeft gespeeld. Maar Willebroek was ofwel te slordig met zijn kansen of stuitte op een uitstekend Clepkens. De sfeer was heel de eerste helft geweldig en bij een 1-0 ruststand kreeg de thuisploeg een staande ovatie van zijn fans. De 2de helft wisten we dat het nog heel moeilijk ging worden, maar we kwamen wonderlwel het eerste kwartier nog goed door. Toen gebeurde langs Racing-zijde een eerste wissel, een beloftespeler, die in de namiddag al gespeeld had, werd vervangen en op 3 minuten tijd, scoorde Willebroek 2x. Het werd voor de eerste maal erg stil in het stadion. Maar niet voor lang want de wil was er nog wel om naar de gelijkmaker op zoek te gaan en verrassend viel die ook nog 8 minuten voor tijd. Een jonge belofte, die volgens mij zijn debuut maakte, scoorde deze. We leken op weg naar een punt dat erg welkom was, maar dan was er nog de 92ste minuut. Racing weet de bal niet te ontzetten en een bezoeker komt oog in oog met doelman Clepkens, deze laatste begaat volgens de scheids een fout. Penalty en rood! Onze reserve-doelman valt nog in maar kan een 2-3 nederlaag niet voorkomen. De ontgoocheling is compleet wanneer de scheids meteen erna affluit. Dit zijn zowat de grote lijnen van het verhaal of het tot in de details juist is, weet ik ook niet, want ik heb het ook maar van via-via. Maar één ding is zeker, wordt absoluut vervolgd! _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 13 Sep 2009, 0:15 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Met Zottegem staan we dus opnieuw met een Wetteren verhaal?
![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 13 Sep 2009, 9:50 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2007, 11:05 Berichten: 84 |
witzwet schreef: Met Zottegem staan we dus opnieuw met een Wetteren verhaal? ![]() Zal gaan zeker? Gisteren (eerste echte maal) gewonnen door Deinze 90 minuten tegen hun eigen goal te dringen... druk en pressie en onze keeper moest tot de 85e minuut geen bal pakken. Deinze werd gewoonweg op alle vlakken weggespeeld... hoe verdiend kan je winnen?? Super Sottegem... _________________ New website: http://www.egmontarmy.be New forum: http://www.egmontarmy.be/forum/ |
| 13 Sep 2009, 10:50 |
|
| Pagina 28 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 133 Volgende |