Eindronde 2010 - Pagina 28 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 682 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 46
 Eindronde 2010 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Eindronde 2010
marc2 schreef:
Tjah, dat boom met de frein opspeelde, daarvoor moest je zelfs de match niet live gaan bijwonen. Het feit dat ze verroken alleen al zo lang op de bank houden zegt genoeg.Dit is nog maar 1 simpel voorbeeldje....Soms zou een supporter wat realistischer moeten zijn.De waarheid kan misschien kwetsen bij onze trouwe vriend-boom-supporter maar dat is gewoonweg de spijtige realiteit voor die ploeg.
Trouwens in ons groepje waar we de matchen van aalst bijwonen waren we ons rond nieuwjaar aan het afvragen wanneer boom zich ging laten afzakken....en ge ziet de waarheid is bewerkstelligt. De pil voor ons is gewoonweg daarmee nog zuurder. Ook het bestuur van aalst zal wel zo clever geweest zijn om te weten dat boom die stap niet zou kunnen /durven zetten hebben. Alleen zaten wij met nen trainer in begin van seizoen die alles verkloot heeft.

wie zijn de andere? Joos, Raes, Boskamp? :cool:

08 Mei 2010, 20:29
Junior

Iendrachter90 schreef:
chunga schreef:
Iendrachter90 schreef:
En ook de volgende uitspraak is gedaan:de klacht van de derdeklassers is verworpen,dus geen extra stijger.
Kakken op den bond is altijd leuk (meestal ook terrecht) Maar misschien kan iedereen (liga derdeklassers) nu ook ophouden met beroep aan te tekenen en klachten in te dienen a volonté dan kunnen we er misschien donderdag aan beginnen.

De eindronde zal donderdag wel beginnen nu ze de meeste klachten toch redelijk snel behandeld hebben,het enige probleem kan zich morgen nog stellen met diegem-de centre,maar voor de rest is het meeste nu wel afgehandeld dat van belang is .

En Willebroek vs Mechelen?
Als Mechelen in evocatie gelijk krijgt, dan krijgt Boom er 3 punten bij en dan heeft Boom 74 punten en Heist 75.

Het is Boom-Heist straks, en als Boom wint!!!

Als die klacht van Mechelen niet afgehandeld is voor donderdag en Boom wint straks, wat dan?

Dan kan Boom de eindronde laten uitstellen want als Mechelen gelijk krijgt en Boom wint van Heist, dan is Boom kampioen!

09 Mei 2010, 1:13
Junior

En het probleem Ronse, kunnen ze dit niet anders oplossen? Ronse net als de 3de klassers laten meedoen aan de eindronde, maar de 8ste deelnemer uit 3de klasse halen.

Een barragematch tussen een ploeg uit 3de A en 3de B om de 8ste deelnemer te bepalen.

In 3de A is het vrij simpel, de 5de in de stand, in 3de B zou je de hoogst geklasseerde met licentie moeten nemen.

Dus barragematch met Temse of Deinze tegen Diegem of Centre?

Zo komt men aan 8 ploegen in de eindronde,

De barragematch (in 1 match!) kan dan ook donderdag 13 mei doorgaan

En de datums van de eindronde met een halve week verlateren, zodat je op volgen schema uitkomt

bepaling 8ste deelnemer: donderdag 13 mei om 19u
eerste ronde heen: zondag 16 mei om 16u
eerste ronde terug: donderdag 20 mei om 19u
tweede ronde heen: zondag 23 mei om 16u
tweede ronde terug: donderdag 26 mei om 19u
finale heen: zondag 30 mei om 16u
finale terug: zondag 6 juni om 16u

09 Mei 2010, 1:34
Freak

Leeftijd: 35
donder schreef:
En het probleem Ronse, kunnen ze dit niet anders oplossen? Ronse net als de 3de klassers laten meedoen aan de eindronde, maar de 8ste deelnemer uit 3de klasse halen.

Een barragematch tussen een ploeg uit 3de A en 3de B om de 8ste deelnemer te bepalen.

In 3de A is het vrij simpel, de 5de in de stand, in 3de B zou je de hoogst geklasseerde met licentie moeten nemen.

Dus barragematch met Temse of Deinze tegen Diegem of Centre?

Zo komt men aan 8 ploegen in de eindronde,

De barragematch (in 1 match!) kan dan ook donderdag 13 mei doorgaan

En de datums van de eindronde met een halve week verlateren, zodat je op volgen schema uitkomt

bepaling 8ste deelnemer: donderdag 13 mei om 19u
eerste ronde heen: zondag 16 mei om 16u
eerste ronde terug: donderdag 20 mei om 19u
tweede ronde heen: zondag 23 mei om 16u
tweede ronde terug: donderdag 26 mei om 19u
finale heen: zondag 30 mei om 16u
finale terug: zondag 6 juni om 16u

Ronse moet zowiezo meedoen aan de eindronde.Dit is idd een oplossing,maar ik zou ronse gewoon vrij laten de eerste ronde.Dan is er ook geen probleem als dender/antwerp of brussels geen licentie zouden krijgen woensdag.

09 Mei 2010, 10:42
Ancien

Leeftijd: 55
Of we nu dè oplossing in huis hebben voor al die problemen of niet, de data, de ploegen en de klachten hier omtrent zullen moeten worden opgelost door de Bond. Zij worden geacht hier een oplossing voor te vinden, ook al zal het ongetwijfeld weer een typische "KBVB- oplossing" worden :hmm: .
Wat WIJ (allez jullie :D ) moeten doen is de ploeg 6x naar die overwinning schreeuwen, en zowel thuis als uit er een heksenketel van maken. Zodat de tegenstrever, zodra hij het veld betreedt meteen met de daver op het lijf speelt. Als er èèn publiek daarvoor in staat is, zijn wij het wel. Ik zal daarentegen, hier "noodgedwongen" nagelbijtend de matchen achter het scherm moeten volgen. In gedachten ben ik bij jullie :D ...

09 Mei 2010, 10:51
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
marc2 schreef:
Tjah, dat boom met de frein opspeelde, daarvoor moest je zelfs de match niet live gaan bijwonen. Het feit dat ze verroken alleen al zo lang op de bank houden zegt genoeg.Dit is nog maar 1 simpel voorbeeldje....Soms zou een supporter wat realistischer moeten zijn.De waarheid kan misschien kwetsen bij onze trouwe vriend-boom-supporter maar dat is gewoonweg de spijtige realiteit voor die ploeg.
Trouwens in ons groepje waar we de matchen van aalst bijwonen waren we ons rond nieuwjaar aan het afvragen wanneer boom zich ging laten afzakken....en ge ziet de waarheid is bewerkstelligt. De pil voor ons is gewoonweg daarmee nog zuurder. Ook het bestuur van aalst zal wel zo clever geweest zijn om te weten dat boom die stap niet zou kunnen /durven zetten hebben. Alleen zaten wij met nen trainer in begin van seizoen die alles verkloot heeft.

Marc, kan jij mij dan eens uitleggen (liefst met argumenten) hoe jij, zonder één wedstrijd van die ploeg te zien, het verschil ziet tussen, of deze ploeg een dipje heeft naar het einde van het seizoen, of deze ploeg bewust laat wegzakken. Dit zou ik echt heel graag eens weten.

Kan je me ook zeggen hoe jij dit in januari al kon weten?

En hoe zou ons bestuur, als dat allemaal waar is wat jij zegt, zoiets in godsnaam moeten weten?

En over Verroken : de spelers die op het veld stonden waren zeker niet van de minste. Of moeten we dat interpreteren dat gans de ploeg zich wil laten uitzakken, behalve Verroken? Hoe weet jij dat die ook niet gewoon in de week een slechte mentaliteit vertoonde op training en daardoor misschien op de bank zat?

Ik stel je maar de vraag omdat ik blijkbaar zo slim niet ben. Ik heb de wedstrijd wel gezien. Een wedstrijd met een geweldig hoog tempo, waarin Boom verdorie enorm gedreven was om te winnen.

Dus graag op al mijn vragen een geargumenteerd antwoord. Ik kan er maar uit leren;

09 Mei 2010, 11:07
Freak

Leeftijd: 45
Stijn schreef:
marc2 schreef:

Marc, kan jij mij dan eens uitleggen (liefst met argumenten) hoe jij, zonder één wedstrijd van die ploeg te zien, het verschil ziet tussen, of deze ploeg een dipje heeft naar het einde van het seizoen, of deze ploeg bewust laat wegzakken. Dit zou ik echt heel graag eens weten.

Kan je me ook zeggen hoe jij dit in januari al kon weten?

En hoe zou ons bestuur, als dat allemaal waar is wat jij zegt, zoiets in godsnaam moeten weten?

En over Verroken : de spelers die op het veld stonden waren zeker niet van de minste. Of moeten we dat interpreteren dat gans de ploeg zich wil laten uitzakken, behalve Verroken? Hoe weet jij dat die ook niet gewoon in de week een slechte mentaliteit vertoonde op training en daardoor misschien op de bank zat?

Ik stel je maar de vraag omdat ik blijkbaar zo slim niet ben. Ik heb de wedstrijd wel gezien. Een wedstrijd met een geweldig hoog tempo, waarin Boom verdorie enorm gedreven was om te winnen.

Dus graag op al mijn vragen een geargumenteerd antwoord. Ik kan er maar uit leren;

Go Marc Go !! :D

09 Mei 2010, 11:13
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
URS Centre wint met 2-0 tegen Diegem,dat zou eventueel nog problemen kunnen geven voor de eindronde denk ik.Want als die hun wedstrijd tegen Veltwezelt(match wordt wellicht herspeeld) kunnen winnen,dan gaan ze diegem nog voorbij en speelt URS Centre de eindronde.

09 Mei 2010, 17:38
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
zandbergske schreef:
URS Centre wint met 2-0 tegen Diegem,dat zou eventueel nog problemen kunnen geven voor de eindronde denk ik.Want als die hun wedstrijd tegen Veltwezelt(match wordt wellicht herspeeld) kunnen winnen,dan gaan ze diegem nog voorbij en speelt URS Centre de eindronde.

Spelen van 3B O. Charleroi, Dessel en Zaventem niet de eindronde?
Zaventem heeft nu 56 punten en is 4e, Diegem is 5e met 52 punten en Centre 6e met 50 punten. Die kunnen met die match minder dan Diegem idd nog inhalen, maar geeft in 3B de 5e plaats ook nog recht op eindronde?

09 Mei 2010, 17:49
Junior

ajoin_bart schreef:
zandbergske schreef:

Spelen van 3B O. Charleroi, Dessel en Zaventem niet de eindronde?
Zaventem heeft nu 56 punten en is 4e, Diegem is 5e met 52 punten en Centre 6e met 50 punten. Die kunnen met die match minder dan Diegem idd nog inhalen, maar geeft in 3B de 5e plaats ook nog recht op eindronde?

Zaventem heeft geen licentie dacht ik, dus speelt de hoogstgeklasseerde de einronde, de 5de

09 Mei 2010, 17:51
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
Inderdaad Zaventem heeft geen licentie aangevraagd.

09 Mei 2010, 17:56
Scholier

Leeftijd: 46
Dus met andere woorden, de eindronde zal donderdag niet kunnen beginnen maar dan waarschijnlijk wel op zondag 16/05. Jongens toch wat een soep wat een soep...

09 Mei 2010, 18:13
Junior

Wanneer ist loting?

09 Mei 2010, 18:24
Vaste Waarde

donder schreef:
Wanneer ist loting?

morgen

09 Mei 2010, 18:43
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
op de site staat dat het donderdag match is om 20.00?

09 Mei 2010, 19:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 682 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 46