|
|
| Pagina 28 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Bericht Re: Cofidis Cup 2010-2011
Jeroen schreef: En we gaan een hogere recette hebben als we uitspelen ofwat ? De enige reden waarom ze dat zouden doen is omdat ons stadion gewoon niet voldoet. Als ge op Anderlecht, Brugge, Standard, Gent, Genk,... gaat spelen zeker wel ja. Op Westerlo en STVV waren de thuissupporters idd thuis gebleven maar ik vind da ni eens erg om op verplaatsing bij een eersteklasser te spelen.. |
| 16 Aug 2010, 20:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
ajoin_bart schreef: Ik denk dat het bestuur sowieso, zelfs al mogen we thuis spelen, het thuisvoordeel zal weggeven om meer recette te verdienen, of ben ik mis? Maar vooraleer we beginnen te dromen over een nieuw stvvscenario moeten we eerst winnen (liefst in 90min) van Ronse en dat zal denk ik geen gemakkelijke klus zijn! Ronse is voor mij, net als ons, een serieuze titelkandidaat. En al diene zever over wie al dan niet de betere of de mindere was gisteren.. pff. Ik heb gewoon onthouden dat we een heel goe ploegsken hebben da mentaal sterk staat + ne goeien trainer hebben ( die niet koppig blijft vasthouden aan zijn ruit maar zijn ongelijk toegeeft door met echt flankspelers te spelen, waarvoor chapeau! + tactisch zijn kunnen bewezen heeft door de schutter op te schuiven en zo een aandeel had in de oververdiende zege). Gisteren een toffe en typische bekermatch gezien en ik kan alvast ni wachten tot de woensdag! Ik heb er alvast vertrouwen in ![]() Helemaal eens met je reactie . De Schutter speelde de 2de verlenging op het middenveld en dat zag je . Ook werkte zijn ruitsysteem niet en heeft hij daaraan toegegeven want gisteren was het een gewoon middenveld met echte flankspelers ![]() |
| 16 Aug 2010, 20:26 |
|
|
Scholier
nee de eerste match tegen een eerste klasser is zoiezo uit omdat alle 1ste klasser in een pot zitten en alle lagere klasses in een pot ze trekken telkens eerst uit de pot met eerste klassers zodat alle 1ste klassers thuis spelen is alle jaren al zo geweest
|
| 16 Aug 2010, 20:33 |
|
|
forumlegende
Op verplaatsing is de sfeer dikwijls ook beter, omdat ge dan allemaal samengestampt staat op 1 tribune. En de sfeermakers (= spionkop) trekken de rest van de supporters mee. Dat opzwepende gevoel heb je veel minder in een thuismatch. Hoeveel keer hebben we de laatste jaren de zittribune meegekregen? Nie veel he. Terwijl op Westerlo en STVV gans 't vak aan 't meedoen was, een ganse match lang.
Dus een uitmatch is geen straf of nadeel vind ik. Maar ik betwijfel of ons bestuur een thuisvoordeel zou verkopen, mochten we de volgende ronde halen én bij de loting thuisvoordeel hebben... 'k Peis da ge thuis tegen nen eersteklasser rap 5000man zult hebben. Is het een mooie affiche zoals anderlecht, brugge, standard,... dan is 't kotje vol. We zien wel. Eerst een goeie competitiestart nemen tegen Deinze, en de moeilijke klip Ronse omzeilen en we kunnen verder dromen ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 16 Aug 2010, 20:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
ajoin_bart schreef: Jeroen schreef: En we gaan een hogere recette hebben als we uitspelen ofwat ? De enige reden waarom ze dat zouden doen is omdat ons stadion gewoon niet voldoet. Als ge op Anderlecht, Brugge, Standard, Gent, Genk,... gaat spelen zeker wel ja. Op Westerlo en STVV waren de thuissupporters idd thuis gebleven maar ik vind da ni eens erg om op verplaatsing bij een eersteklasser te spelen.. Laat Brugge, Genk en Gent daar gerust maar vantussen. Die halen met bekerwedstrijd niet meer dan 5.000 man. Alleen RSCA, Standard, KVM en Lierse zullen in een thuiswedstrijd meer volk halen als wanneer het in ons stadion wordt gespeeld... |
| 16 Aug 2010, 20:53 |
|
|
Vaste Waarde
Timoilsjt schreef: Op verplaatsing is de sfeer dikwijls ook beter, omdat ge dan allemaal samengestampt staat op 1 tribune. En de sfeermakers (= spionkop) trekken de rest van de supporters mee. Dat opzwepende gevoel heb je veel minder in een thuismatch. Hoeveel keer hebben we de laatste jaren de zittribune meegekregen? Nie veel he. Terwijl op Westerlo en STVV gans 't vak aan 't meedoen was, een ganse match lang. Dus een uitmatch is geen straf of nadeel vind ik. Maar ik betwijfel of ons bestuur een thuisvoordeel zou verkopen, mochten we de volgende ronde halen én bij de loting thuisvoordeel hebben... 'k Peis da ge thuis tegen nen eersteklasser rap 5000man zult hebben. Is het een mooie affiche zoals anderlecht, brugge, standard,... dan is 't kotje vol. We zien wel. Eerst een goeie competitiestart nemen tegen Deinze, en de moeilijke klip Ronse omzeilen en we kunnen verder dromen ![]() Ja, maar we hebben tegen STVV en westerlo het 'geluk' gehad om in een 'klein' stadion te voetballen. Als ge pakweg tegen Standard of Charleroi moet spelen, dan zullen er niet echt veel thuissupporters zijn en gaat ons vocaal geweld verdwijnen in de leegte Ma kom, om het in clichés te zeggen: match per match bekijken en die proberen te winnen. Dan volgen de prijzen vanzelf. |
| 16 Aug 2010, 20:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
voorbijganger schreef: Timoilsjt schreef: Op verplaatsing is de sfeer dikwijls ook beter, omdat ge dan allemaal samengestampt staat op 1 tribune. En de sfeermakers (= spionkop) trekken de rest van de supporters mee. Dat opzwepende gevoel heb je veel minder in een thuismatch. Hoeveel keer hebben we de laatste jaren de zittribune meegekregen? Nie veel he. Terwijl op Westerlo en STVV gans 't vak aan 't meedoen was, een ganse match lang. Dus een uitmatch is geen straf of nadeel vind ik. Maar ik betwijfel of ons bestuur een thuisvoordeel zou verkopen, mochten we de volgende ronde halen én bij de loting thuisvoordeel hebben... 'k Peis da ge thuis tegen nen eersteklasser rap 5000man zult hebben. Is het een mooie affiche zoals anderlecht, brugge, standard,... dan is 't kotje vol. We zien wel. Eerst een goeie competitiestart nemen tegen Deinze, en de moeilijke klip Ronse omzeilen en we kunnen verder dromen ![]() Ja, maar we hebben tegen STVV en westerlo het 'geluk' gehad om in een 'klein' stadion te voetballen. Als ge pakweg tegen Standard of Charleroi moet spelen, dan zullen er niet echt veel thuissupporters zijn en gaat ons vocaal geweld verdwijnen in de leegte Ma kom, om het in clichés te zeggen: match per match bekijken en die proberen te winnen. Dan volgen de prijzen vanzelf. Kzou begot tegen die ploegen ni willen uitkomen ook. Geef mij dan maar is Mechelen, Lierse, Kortrijk of Beerschot. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 16 Aug 2010, 21:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Gewoon proberen op een normale manier te spelen tegen Ronse. Zonder blesures of onnodige risico's.
Komen we niet verder dan is dat geen ramp. Als men de titel wil kunnen die extra inspanningen [sportief en financieel (extra premies, eventuele verplaatsing...)] best gemist worden. |
| 16 Aug 2010, 22:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Winst tegen Ronse kan alleen maar iets opbrengen. Zowel mentaal (zie Westerlo) als financieel (extra recette van minimum 3.000 toeschouwers, en als je naar Standard of RSCA mag gaan is't kassa kassa).
|
| 16 Aug 2010, 22:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jan schreef: Onderkroiper schreef: Onderkroiper schreef: Ik zal de Jan wel spotten in Zaventem Zo gezegd zo gedaan Dan drink ne mens maar 2 pintjes en de rest cola en dan nog staat het erop ![]() Jantje als dit je 2e pintje was heb ik dus veel geluk gehad om dit op de gevoelige plaat te kunnen vastleggen.Is een beetje je eigen fout want je kwam langs de zittribune paraderen van heb je me gezien en klik je stond erop.Volgende foto Jan, zal er eentje met een cola zijn beloofd ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Aug 2010, 23:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Mooie opstelling van de trainer. Ewout speelde echt knap als hangende spits. Die leest het spel enorm goed. Echt goeie aanwinst, ..... Crispijn is ook een voltreffer; een echte goaltjesdief .... bovendien ook technisch meer dan gemiddeld....kan ook een bal bijhouden zodat de rest kan meeschuiven.....cousin trok als vleugel dijkwijls naar het midden maar dat zal waarschijnlijk opdracht geweest zijn van trainer...hier ook idem dito, het talent druipt deraf. Ook verheyden was zondag subliem..... hard werkend en veel goeie passen rondstrooiend.
Ook ringoot speelde met enorm veel klasse , altijd verzorgd uitvoetballend, verdedigend foutloos. Naast mij zat een woluwe supporter en die vertelde spontaan dat dit een echte klasbak is. In ieder geval stond der zondag een compact geheel op het plein.Genoten ook van het tik-tak voetbal.Het enige waar we wel kwetsbaar op blijven is op stilstaande fases. Ook de vervanging van vandamme door kestens verstond ik niet goed maar daar zal de coach wel zijn redenen voor gehad hebben. Het was zondag een wedstrijd om het beste te laten verhopen voor de competitie. De brede kern zal zeker een bijkomend surplus zijn. Als ge alleen al ziet wie der zondag wisselspeler was en wie zelfs naast de kern viel ...... dan moet dit zijn meerwaarde geven. Grotere concurrentie, iedereen (nog) scherper , wie invalt brengt een even grote meerwaarde als wie aan de match begint... Alles lijkt voorzien om dit seizoen een goeie kans te maken om die felbegeerde titel in de wacht te slepen. |
| 16 Aug 2010, 23:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Jan schreef: Onderkroiper schreef: Zo gezegd zo gedaan Dan drink ne mens maar 2 pintjes en de rest cola en dan nog staat het erop ![]() Jantje als dit je 2e pintje was heb ik dus veel geluk gehad om dit op de gevoelige plaat te kunnen vastleggen.Is een beetje je eigen fout want je kwam langs de zittribune paraderen van heb je me gezien en klik je stond erop.Volgende foto Jan, zal er eentje met een cola zijn beloofd ![]() Ik ging mij gewoon overdekt gaan zetten ipv achter de goal in de gietende regen ![]() |
| 17 Aug 2010, 6:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
zwet-witten schreef: nee de eerste match tegen een eerste klasser is zoiezo uit omdat alle 1ste klasser in een pot zitten en alle lagere klasses in een pot ze trekken telkens eerst uit de pot met eerste klassers zodat alle 1ste klassers thuis spelen is alle jaren al zo geweest Euhm ... da klopt niet hoor. De ploegen uit eerste klasse en de lagere klassen worden wel gescheiden, dus zeker tegen nen eerste klasser, maar da kan zowel thuis als uit zijn. Zo speelde bijvoorbeeld vorig seizoen in de 1/16e finale Wetteren thuis tegen Charleroi. |
| 17 Aug 2010, 8:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
ajoin_bart schreef: Jeroen schreef: En we gaan een hogere recette hebben als we uitspelen ofwat ? De enige reden waarom ze dat zouden doen is omdat ons stadion gewoon niet voldoet. Als ge op Anderlecht, Brugge, Standard, Gent, Genk,... gaat spelen zeker wel ja. Op Westerlo en STVV waren de thuissupporters idd thuis gebleven maar ik vind da ni eens erg om op verplaatsing bij een eersteklasser te spelen.. Ik denk dat ge inderdaad mis zijt ja. Ik ben er vrij zeker van dat er geen drie eerste klassers zijn die voor een bekermatch meer thuissupporters zouden trekken dan wij dat zouden doen. Al zeker Club Brugge en Racing Genk niet, die krijgen hoop en al een 1000 à 2000 supporters warm voor een bekermatch tegen een derde klasser. Als het voor een goeie recette is, zijn we veel beter dat we thuis spelen. |
| 17 Aug 2010, 8:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik denk zelfs dat we bij de vorige verplaatsingen nog een deel van de voorverkopen hebben moeten doorstorten aan die clubs. Dat komt er dus op neer dat er meer betalende bezoekers dan thuissupps waren.
Toch wel triest eigenlijk. Ik denk dat ge enkel op Gent en Anderlecht (en misschien KV Mechelen) uit een betere zaak doet dan thuis. _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Aug 2010, 8:37 |
|
| Pagina 28 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 200 Volgende |