|
|
| Pagina 29 van 34 |
[ 499 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 34 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Ik vond eigenlijk al onze nieuwkomers goed meevallen... Galucci heel vinnig - en je moet eerlijk zijn - hij stond niet tegen de eersten de besten hé - Deschacht en Van Damme namelijk... Kopt wel een corner in doel met ne meter 60, ge moet het maar doen...
De Castro was in de eerste helft een beetje aan het freewheelen en ging zelf eens alleen op offside spelen wat een tegendoelpunt opleverde (daarna ook nog eens overgedaan door Seminck) maar een meer dan degelijke tweede helft - een goede verdediger man tegen man EN hij komt mee op hé mensen - jipie! Moreels ook goed en Kestens vond ik na 20 minuten echt wel de lijnen uitzetten - kan dus naast lopen en bikkelen, ook wel degelijk een potje ballen... Troch - ondanks zeker niet in beste doen: penaltygoal en 2 assists... Daar wil ik elke match voor tekenen... Lijkt me nog wat trainingsachterstand te hebben maar die drive alleen al maakt hem onmisbaar... Depoitre - knap - Bernardez en die Kaka-cloon van Anderlecht gaan er niet goed van slapen... Prachtig hakje toch, jammer van de paal - en zou een derde assist voor Troch zijn geweest... Ook gezien hoe Troch mee kwam verdedigen??? Won op een bepaald moment zelfs een sprintduel! Leuke wedstrijd - super die ploegvoorstelling en de aftrap was ook mooi met De Bilde, Verschueren en Martens... In de kantine ook heel veel bekend volk met Kjell Vanderhaeghen, Georges Arts, De Sadeleer, Maurice De Schrijver EN een gehele Peruwelz clan met naast de onzen ook De Vlaeminck en Merrir... En Nouhass van Roeselare ook tegen het lijf gelopen... Ook Roel Vandenbrande was opmerkelijk aanwezig Op naar de volgende echte waardemeter... |
| 01 Jul 2009, 0:02 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Dieje look a like van Kaka zal nog veel boterhammen mogen eten ze. Wa was da seg.
![]() |
| 01 Jul 2009, 0:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
DT schreef: Ik vond eigenlijk al onze nieuwkomers goed meevallen... Galucci heel vinnig - en je moet eerlijk zijn - hij stond niet tegen de eersten de besten hé - Deschacht en Van Damme namelijk... Kopt wel een corner in doel met ne meter 60, ge moet het maar doen... De Castro was in de eerste helft een beetje aan het freewheelen en ging zelf eens alleen op offside spelen wat een tegendoelpunt opleverde (daarna ook nog eens overgedaan door Seminck) maar een meer dan degelijke tweede helft - een goede verdediger man tegen man EN hij komt mee op hé mensen - jipie! Moreels ook goed en Kestens vond ik na 20 minuten echt wel de lijnen uitzetten - kan dus naast lopen en bikkelen, ook wel degelijk een potje ballen... Troch - ondanks zeker niet in beste doen: penaltygoal en 2 assists... Daar wil ik elke match voor tekenen... Lijkt me nog wat trainingsachterstand te hebben maar die drive alleen al maakt hem onmisbaar... Depoitre - knap - Bernardez en die Kaka-cloon van Anderlecht gaan er niet goed van slapen... Prachtig hakje toch, jammer van de paal - en zou een derde assist voor Troch zijn geweest... Ook gezien hoe Troch mee kwam verdedigen??? Won op een bepaald moment zelfs een sprintduel! Leuke wedstrijd - super die ploegvoorstelling en de aftrap was ook mooi met De Bilde, Verschueren en Martens... In de kantine ook heel veel bekend volk met Kjell Vanderhaeghen, Georges Arts, De Sadeleer, Maurice De Schrijver EN een gehele Peruwelz clan met naast de onzen ook De Vlaeminck en Merrir... En Nouhass van Roeselare ook tegen het lijf gelopen... Ook Roel Vandenbrande was opmerkelijk aanwezig Op naar de volgende echte waardemeter... Fijn dat er zo een hartelijk applaus was ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Jul 2009, 0:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gilles schreef: Dieje look a like van Kaka zal nog veel boterhammen mogen eten ze. Wa was da seg. ![]() Nog een chance dat ze voor in de spits nog Bulykin hebben . |
| 01 Jul 2009, 0:51 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Nog véééééél te vroeg voor al te grote analyses vanavond, maar in ieder geval: knappe match, mannen, en fantastische sfeer. Een verjaardagsfeest den Iëndracht waardig ...
En met deze ploeg zullen we misschien wel iets kunnen doen in derde! ![]() |
| 01 Jul 2009, 0:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bartos schreef: Gilles schreef: Dieje look a like van Kaka zal nog veel boterhammen mogen eten ze. Wa was da seg. ![]() Nog een chance dat ze voor in de spits nog Bulykin hebben .De Sutter was anders ook 2x niks vond ik. ![]() |
| 01 Jul 2009, 1:50 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Leuke wedstrijd vond ik. Twee penalty's die er totaal geen waren volgens mij en zeker geen dingen die je fluit in een oefenwedstrijd. De spits bij Aalst is een goudhaantje, goeie aankoop vind ik.
| 01 Jul 2009, 3:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ook thuis geraakt
. Genoten van de match. Uitblinkers vond ik Depoitre, Galucci en Kestens! |
| 01 Jul 2009, 4:27 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Jan schreef: Ook thuis geraakt . Genoten van de match. Uitblinkers vond ik Depoitre, Galucci en Kestens!Dat is wel heel traag om thuis te geraken met ne platten tube... ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 01 Jul 2009, 5:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Prachtige oefenwedstrijd.Een fantastische redding van Cordier was nodig of het werd 4-4.En in feite moest op dat moment inderdaad een veldspeler in doel staan.Maar dat doet er niet toe.
Depoitre was inderdaad de beste man bij Aalst .Hij is steeds gevaarlijk ,beschikt over een enorme werkkracht en is bovendien goed in de combinatie. Achteraan viel Moreels op door zijn goede opstelling en dirigeerde ook de andere verdedigers.Ging op een corner voor Aalst een duel aan met Wasileski die zelf een elleboogje nodig had om hem af te houden. Kestens zal zeker een versterking zijn op het middenveld. Met Wouter Moreels en Lord op de flanken en Ewen op het middenveld zit er zeker muziek in. Je ziet nu al dat er een ploeg staat. En VDH is alleszins een echte coach die voortdurend bijstuurt tijdens de match.Stond soms bijna op het veld Galucci aanwijzingen te geven. Na de match gaf hij ook wat aanwijzingen aan Van den Noortgaete die het voortreffelijke deed. Leonard,Delandre en Vermant mochten hun huiswerk maken voor hun trainerslicentie. |
| 01 Jul 2009, 7:53 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Mooi oefenpotje het was nog eens genieten,en hopelijk in de toekomst nog meer van dit.
Ook onze voorzitter heeft goede reclame gemaakt door iedereen te trakteren met een pintje, je moet het maar doen hé.Bedankt voorzitter het pintje heeft mij gesmaakt. En nu met zijn allen achter de ploeg staan en hopelijk terug naar 2é klasse. ![]() |
| 01 Jul 2009, 8:17 |
|
|
forumlegende
Leuke match gezien gisteren. genoten van de sfeer. iendracht op zen best! Depoitre is op 't eerste zicht een zeer goede aanwinst. In 't algemeen moet ik zeggen dat er meer lijn in de ploeg zat als vorig seizoen, en dit is nog maar een eerste oefenmatch. Dit doet het beste hopen voor komend seizoen. Oilsjt back to glory!
Alleen spijtig dat het bier met den time al op was (of de tapinstallaties het nimmer aan konden) in de kantines. Weir emmen nog zo gelachen met het krammikige drankstandje tijdens de carnavalsmatch op zottegem, maar na gisteren hebben we geen reden meer om te lachen (op dat vlak). Een sjans da we in de business club ons bonnekes nog kosten opdrinken . Merci bestuur ver de gratis drank!_________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 01 Jul 2009, 8:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ja het deed me gisteren toch serieus terug goesting krijgen in de gloriedagen in eerst en tweede ze.
Stampvol en verhit PC stadion, serieus goeie indruk van de nieuwe ploeg. Enkel spijtig dat het bier zo rap op was |
| 01 Jul 2009, 9:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Ik denk dat we met deze ploeg echt wel hoog kunnen eindigen.
Laat ons hopen dat dit het startschot wordt voor onze vette jaren P.S.: Voor een ploeg als Anderlecht vind ik het wel maar weinig professioneel om uw reservekeepers 10min voor afluiten al den douche in te sturen. ![]() _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 01 Jul 2009, 9:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bart Van den Neste schreef: Ik denk dat we met deze ploeg echt wel hoog kunnen eindigen. Laat ons hopen dat dit het startschot wordt voor onze vette jaren P.S.: Voor een ploeg als Anderlecht vind ik het wel maar weinig professioneel om uw reservekeepers 10min voor afluiten al den douche in te sturen. ![]() Cordier was tijdens de rust toch al vervangen geweest door schollekes vis,is dat dan niet normaal dat je gaat douchen. ![]() Anderlecht (Eerst helft): Cordier, Mazuch, Juhasz, Kruiswijk, Deschacht, Losada, Saré, Polak, Iakovenko, Kanu, Legaer Anderlecht (Tweede helft): Schollen, Wasilewski, Bernardez, Boufleur, Van Damme, Saré (68' Iakovenko), Reynaldo, Losada (80' Cordier) _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Jul 2009, 10:08 |
|
| Pagina 29 van 34 |
[ 499 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 34 Volgende |