|
|
| Pagina 29 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Bericht Re: Eindronde 2010
Dries schreef: op de site staat dat het donderdag match is om 20.00? Het zal nachtwerk worden op de bond om een oplossing te vinden, hopelijk kan de eindronde normaal verlopen en zonder al te veel cinema. Iemand een idee rond welk uur er geloot word? _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 09 Mei 2010, 19:09 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Dries schreef: op de site staat dat het donderdag match is om 20.00? Niemand weet het op dit moment. Daarom doen ze maar alsof er niks aan de hand is, zodanig dat ze niet hoeven uit te leggen hoe de eindronde wél zal georganiseerd worden ... Ze doen immers ook alsof er in de eerste ronde 6 mogelijke tegenstanders zijn, waaronder Zaventem (Hebben die nu een licentie aangevraagd of niet? Anybody?), terwijl dat; als dat zo zou zijn, voor zover ik kan tellen, dan toch zou willen zeggen dat er één ploeg vrijgeloot wordt in die eerste ronde. Of gaan ze dan toch de tweedeklasser pas toelaten in de tweede ronde? De vraag is maar: wordt er morgen wel geloot, of gaan ze dat nog wat uitstellen? Veel vragen en de antwoorden zullen pas later deze week volgen, denk ik. Van de data en uren op de site zou ik mij nu vooral niet te veel aantrekken, laat staan er conclusies aan vastknopen ... En nachtwerk op de KBVB? Dat zullen vanavond hoogstens een paar telefoons heen en weer worden op initiatief van de betrokken clubs en zeker niet op initiatief van de KBVB, meer niet ... De KBVB, die zullen morgenvroeg pas wakker worden. De oplossing zal dan ook ten vroegste voor morgen zijn. De KBVB, die zitten vanavond op het Gala van de Profvoetballer. Daar moet ge niet aan twijfelen! |
| 09 Mei 2010, 19:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Wat er ook gebeurd laat het spel voor de knikkers nu maar beginnen.
Iedereen is er hier klaar voor. De sfeer zit goed, de blesures kunnen helen en wij zijn toe aan de ultieme ontlading. Spelers, bestuur en supporters: BACK TO GLORY ! Misschien komt het T-shirt dan toch nog van pas ![]() |
| 09 Mei 2010, 19:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Iendracht02 schreef: Dries schreef: op de site staat dat het donderdag match is om 20.00? Niemand weet het op dit moment. Daarom doen ze maar alsof er niks aan de hand is, zodanig dat ze niet hoeven uit te leggen hoe de eindronde wél zal georganiseerd worden ... Ze doen immers ook alsof er in de eerste ronde 6 mogelijke tegenstanders zijn, waaronder Zaventem (Hebben die nu een licentie aangevraagd of niet? Anybody?), terwijl dat; als dat zo zou zijn, voor zover ik kan tellen, dan toch zou willen zeggen dat er één ploeg vrijgeloot wordt in die eerste ronde. Of gaan ze dan toch de tweedeklasser pas toelaten in de tweede ronde? De vraag is maar: wordt er morgen wel geloot, of gaan ze dat nog wat uitstellen? Veel vragen en de antwoorden zullen pas later deze week volgen, denk ik. Van de data en uren op de site zou ik mij nu vooral niet te veel aantrekken, laat staan er conclusies aan vastknopen ... En nachtwerk op de KBVB? Dat zullen vanavond hoogstens een paar telefoons heen en weer worden op initiatief van de betrokken clubs en zeker niet op initiatief van de KBVB, meer niet ... De KBVB, die zullen morgenvroeg pas wakker worden. De oplossing zal dan ook ten vroegste voor morgen zijn. De KBVB, die zitten vanavond op het Gala van de Profvoetballer. Daar moet ge niet aan twijfelen! Zaventem kreeg een licentie,maar hebben die zelf weer ingetrokken. |
| 09 Mei 2010, 21:52 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
We zullen wel zien welke oplossing da ze uit hunnen hoed gaan toveren in Brussel ma ik zou nie verschieten dat de eindronde pas zondag begint in plaats van donderdag.
|
| 09 Mei 2010, 22:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwawi schreef: We zullen wel zien welke oplossing da ze uit hunnen hoed gaan toveren in Brussel ma ik zou nie verschieten dat de eindronde pas zondag begint in plaats van donderdag. De enige andere mogelijkheid is de centre 4wedstrijden op 1week te laten afwerken: vandaag,dinsdag,donderdag en zondag of ze moeten bij woluwe zaventem gaan smeken om toch de eindronde te spelen. ![]() |
| 09 Mei 2010, 22:05 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Iendrachter90 schreef: zwawi schreef: We zullen wel zien welke oplossing da ze uit hunnen hoed gaan toveren in Brussel ma ik zou nie verschieten dat de eindronde pas zondag begint in plaats van donderdag. De enige andere mogelijkheid is de centre 4wedstrijden op 1week te laten afwerken: vandaag,dinsdag,donderdag en zondag of ze moeten bij woluwe zaventem gaan smeken om toch de eindronde te spelen. ![]() Ze kunnen misschien zowel Centre als Diegem laten meedoen, bij den bond wete nooit ![]() |
| 09 Mei 2010, 22:09 |
|
|
zwawi schreef: Iendrachter90 schreef: zwawi schreef: We zullen wel zien welke oplossing da ze uit hunnen hoed gaan toveren in Brussel ma ik zou nie verschieten dat de eindronde pas zondag begint in plaats van donderdag. De enige andere mogelijkheid is de centre 4wedstrijden op 1week te laten afwerken: vandaag,dinsdag,donderdag en zondag of ze moeten bij woluwe zaventem gaan smeken om toch de eindronde te spelen. ![]() Ze kunnen misschien zowel Centre als Diegem laten meedoen, bij den bond wete nooit ![]() Awel ik was het ook aan het denken,maar daar zal temse niet tevreden mee zijn. ![]() Ik ben benieuwd met wat ze morgen naar buiten gaan komen . |
| 09 Mei 2010, 22:11 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bij Deinze hopen zij om direct tegen ons te mogen uit komen, omdat Aalst torenhoog favoriet is en omdat zij een goede kans hebben om ons op zij te zetten, en ook financieel veel beter is.
|
| 10 Mei 2010, 9:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
eendrachter'80 schreef: Bij Deinze hopen zij om direct tegen ons te mogen uit komen, omdat Aalst torenhoog favoriet is en omdat zij een goede kans hebben om ons op zij te zetten, en ook financieel veel beter is. Financieel zal iedereen wel tegen ons willen spelen denk ik. Deinze ligt ons misschien ni echt, maar kzou het geen ramp vinden moesten we er tegen uitkomen in de eindronde. Ben zeker da we er dan wél van winnen ![]() |
| 10 Mei 2010, 9:33 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Weet er iemand hoe het met de gekwetste spelers gaat o.a. Gallucie en Wouter ? Ik hoop dat wij a.s donderdag compleet zijn om aan de eindronde te beginnen !!!
![]() |
| 10 Mei 2010, 9:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Er gaan er hier sommigen vanuit dat de eindronde nog een week later wordt uitgesteld... Volgens mij kan dit niet, want dan zou de finale tijdens het WK vallen, En er worden nooit wedstrijden gespeeld tegelijkertijd met een WK...
|
| 10 Mei 2010, 10:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Jeroen schreef: Er gaan er hier sommigen vanuit dat de eindronde nog een week later wordt uitgesteld... Volgens mij kan dit niet, want dan zou de finale tijdens het WK vallen, En er worden nooit wedstrijden gespeeld tegelijkertijd met een WK... Normaal zijn beide finales op zondag dacht ik. Hier kan je nog een beetje schuiven, door de finales op donderdag en zondag te spelen. |
| 10 Mei 2010, 10:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Een finale op donderdag. Aantrekkelijk moet ik zeggen...
|
| 10 Mei 2010, 10:28 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
Volgens mijn bron is Ronse de eerste ronde vrij, worden de 6 derde klassers in één pot gestoken en krijgen we dus 3 matchen heen en terug, wordt Centre - Veldwezelt nu donderdag gespeeld en begint de eindronde voor ons dus op zondag. Er zal dus nog eens speeldag moeten bijkomen (donderdag 27 mei????)
|
| 10 Mei 2010, 11:08 |
|
| Pagina 29 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 46 Volgende |