Eindronde 2010 - Pagina 30 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 682 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 46
 Eindronde 2010 
Auteur Bericht

Bericht Re: Eindronde 2010
Eindronde in Derde Nationale gaat donderdag niet van start

http://www.twitter.com/livescoreaalst

10 Mei 2010, 12:15
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
LiveScoreAalst schreef:
Eindronde in Derde Nationale gaat donderdag niet van start

http://www.twitter.com/livescoreaalst

:x khad er nochtans neig goesting in voor den donderdag!!
Nog 3 dagen langer aftellen...
Lang leve den bond..

10 Mei 2010, 12:20
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Hieronder de nieuwe data voor de eindronde:

- zondag 16 mei en donderdag 20 mei
- zondag 23 mei en donderdag 27 mei
- zondag 30 mei en donderdag 3 juni

10 Mei 2010, 12:22
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Ik hoop in elk geval dat die data daar onderaan niet kloppen. Volgens dat speelschema begint de eindronde later, en is ze rapper gedaan dan oorspronkelijk gepland.
We moeten er natuurlijk nog altijd eerste geraken, maar ik hoop toch vooral dat ze de terugronde van de finale op zondag houden.

10 Mei 2010, 12:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Jeplaaaa, waarom niet zeg :hmm:

en dan mogen we natuurlijk als voetbalsupporter niet verontwaardigd zijn over hoe het er hier allemaal aan toe gaat.... man man man :stom:

10 Mei 2010, 12:29
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Dat ze voor mij part er gauw URS Du Centre bijpakken en met 8 ploegen starten (onrealistisch maar bon). Met 7 ploegen spelen is ook oneerlijk want dan gaat er een ploeg vrijgeloot worden...

10 Mei 2010, 12:34
Ancien

Jeroen schreef:
Dat ze voor mij part er gauw URS Du Centre bijpakken en met 8 ploegen starten (onrealistisch maar bon). Met 7 ploegen spelen is ook oneerlijk want dan gaat er een ploeg vrijgeloot worden...

Het reglement voorziet toch van met 7 ploegen te spelen?
6 derde klassers, die geloot worden en tegen elkaar spelen. Zo blijven er 3 ploegen over. de 2e klasser komt er bij, en je hebt 4 ploegen. Onderlinge duels, ==> 2 ploegen = finale.
of ben ik nu zo fout?

10 Mei 2010, 12:41
Iendracht.be - beheer

Het reglement voorziet dat er twee tweedeklassers bijkomen vanaf de eerste ronde. Door licentieperikels moet maar één ploeg uit tweede klasse de eindronde spelen. Maar nu zit je dus met 7 ploegen in de eerste ronde. En als Ronse maar vanaf de halve finale meedoet, dan overtreedt de KBVB hun eigen reglementen (vroeger was dit wel zo dat tweedeklassers vanaf de halve finale meededen).

10 Mei 2010, 12:44
Scholier

Leeftijd: 46
Ik hoop vooral dat ze terugwedstrijd van die finale laten waar ze is, namelijk op 6 juni. Ik zou ni weten waarom ze dat zouden verschuiven... :stom:

10 Mei 2010, 12:44
Vaste Waarde

Jeroen schreef:

Er zal niemand vrijgeloot worden. De tweedeklasser zal gewoonweg pas meedoen vanaf de tweede ronde. Zo is het normaal gezien trouwens elk jaar. Dit jaar werd er voor het seizoen oorspronkelijk een uitzondering vastgelegd, omdat tweede van die 19 ploegen af wil en er daarom per uitzondering twee tweedeklassers moesten meedoen.
Er "zomaar," voor het gemak, een extra ploeg uit derde B bijnemen op basis van geen enkel reglement, dat zou pas oneerlijk zijn, want dat zou willen zeggen dat de zesde uit derde B "zomaar," letterlijk door een stomme algemene electriciteitspanne tijdens het seizoen (op hùn veld dan nog wel), zou mogen meedoen, terwijl de vijfde van derde A maar moet toekijken ...
Er zal donderdag inderdaad gespeeld worden tussen Centre en Veldwezelt, denk ik, en de eindronde zal voor zondag zijn. Het is dan wel finale op donderdag, maar dat vind ik eerlijk gezegd niet zo een probleem. In de eindronde van tweede valt de beslissing zo vaak op een donderdag ...

10 Mei 2010, 12:49
Vaste Waarde

Barbisj schreef:
Ik hoop vooral dat ze terugwedstrijd van die finale laten waar ze is, namelijk op 6 juni. Ik zou ni weten waarom ze dat zouden verschuiven... :stom:

Waarom ze dat zouden verschuiven? Omdat ge de terugwedstrijd niet kunt spelen voor dat de heenwedstrijd gespeeld is. Dat is nu eenmaal zo. Ge kunt heen- en terugwedstrijd natuurlijk ook op dezelfde dag spelen: de ene in de voormiddag, de andere in de namiddag ... :lol: :p

10 Mei 2010, 12:51
Iendracht.be - beheer

Wat voor ne zever is dat nu ? De twee finale's kunnen perfect op de oorspronkelijke datums blijven liggen. Ze beginnen hun eindronde later en maken ze korter. Logisch noemt gij dat dan ?

10 Mei 2010, 13:05
Ancien

Iendracht02 schreef:
Barbisj schreef:

Waarom ze dat zouden verschuiven? Omdat ge de terugwedstrijd niet kunt spelen voor dat de heenwedstrijd gespeeld is. Dat is nu eenmaal zo. Ge kunt heen- en terugwedstrijd natuurlijk ook op dezelfde dag spelen: de ene in de voormiddag, de andere in de namiddag ... :lol: :p

?
Je kan de finale toch gewoon laten staan zoals ze stond? 30 mei en 6 juni?
Ik begrijp ook niet waarom ze daar 30/05 en 03/06 gaan van maken.
We moeten er natuurlijk eerst nog geraken.

10 Mei 2010, 13:05
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Stijn schreef:
Jeroen schreef:

6 derde klassers, die geloot worden en tegen elkaar spelen. Zo blijven er 3 ploegen over. de 2e klasser komt er bij, en je hebt 4 ploegen. Onderlinge duels, ==> 2 ploegen = finale.
of ben ik nu zo fout?

Ge zijt inderdaad fout, das sinds dit seizoen veranderd. 6 ploegen uit derde en 2 uit tweede worden gewoon samen geloot voor de kwartfinale. En er is geen enkel reglement dat voorziet wat er gebeurt als er maar 7 ploegen zijn ipv 8.

10 Mei 2010, 13:07
Iendracht.be - beheer

Bartos schreef:
Stijn schreef:
Jeroen schreef:

of ben ik nu zo fout?

Ge zijt inderdaad fout, das sinds dit seizoen veranderd. 6 ploegen uit derde en 2 uit tweede worden gewoon samen geloot voor de kwartfinale. En er is geen enkel reglement dat voorziet wat er gebeurt als er maar 7 ploegen zijn ipv 8.

En er dan gewoon maar een reglement van vroeger pakken, dat kunt ge toch niet maken zeker ???

Dan moeten ze maar een ploeg vrij loten...

10 Mei 2010, 13:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 682 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 46