|
|
| Pagina 4 van 16 |
[ 232 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
heeft iemand het adres van 't "stadion" van sc wielsbeke?
|
| 13 Apr 2010, 8:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Davy schreef: heeft iemand het adres van 't "stadion" van sc wielsbeke? Rijksweg 314 in Wielsbeke |
| 13 Apr 2010, 8:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bartos schreef: Davy schreef: heeft iemand het adres van 't "stadion" van sc wielsbeke? Rijksweg 314 in Wielsbeke Je volgt de pijlen naar Sportcentrum 'Hernieuwenburg'. http://www.kscwielsbeke.be/kaart.php |
| 13 Apr 2010, 8:27 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Opstelling meer dan wss:
Doel :vandenoortgaete Vanachter:de castro,moreels,seminck ,de schutter middenveld:galucci verheyden,kestens en podevijn aanval:wouter moreels(lord) en depoitre Bank:verhoeven,coppens,amghar en lord(wouter moreels) filipovic is zkr out en bij vandamme wordt voor een verreking gevreesd dus die zal ook niet spelen nrml. |
| 13 Apr 2010, 10:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Zal er spijtig genoeg niet bijzijn
Maar zonder mij wint iendracht ook meestal(Temse , Willebroek) Kdenk eerlijk gezegd da er nieveel volk zal zijn |
| 13 Apr 2010, 11:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: supersossis schreef: Onderkroiper schreef: Misschien een op de fotosite eens een map maken met foto's van goede en slechte arbiters zoude da wel doen? ![]() Een primeur Ik zie al een verbod komen van de voetbalbond ![]() Ze lezen blijkbaar het forum mee,voor de match tegen boom fluit er ene uit eerste klasse:boucaut(dieje van op westerlo) |
| 13 Apr 2010, 11:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: Onderkroiper schreef: supersossis schreef: zoude da wel doen? ![]() Een primeur Ik zie al een verbod komen van de voetbalbond ![]() Ze lezen blijkbaar het forum mee,voor de match tegen boom fluit er ene uit eerste klasse:boucaut(dieje van op westerlo) Dieje floot goed tot den 118de minuut , toen hij die floot op Filipovic ni floot en zo de goal kwam |
| 13 Apr 2010, 11:26 |
|
|
gweninho schreef: Iendrachter90 schreef: Onderkroiper schreef: Een primeur Ik zie al een verbod komen van de voetbalbond ![]() Ze lezen blijkbaar het forum mee,voor de match tegen boom fluit er ene uit eerste klasse:boucaut(dieje van op westerlo) Dieje floot goed tot den 118de minuut , toen hij die floot op Filipovic ni floot en zo de goal kwam Spijtig voor ons,maar dhr.boucaut nam daar een terechte beslissing door niet te fluiten. |
| 13 Apr 2010, 12:00 |
|
|
Iendrachter90 schreef: gweninho schreef: Iendrachter90 schreef: Ze lezen blijkbaar het forum mee,voor de match tegen boom fluit er ene uit eerste klasse:boucaut(dieje van op westerlo) Dieje floot goed tot den 118de minuut , toen hij die floot op Filipovic ni floot en zo de goal kwam Spijtig voor ons,maar dhr.boucaut nam daar een terechte beslissing door niet te fluiten. Ik heb het terug gezien op dvd enja akkoord , ik zou ook nie fluiten , maar hij KON het fluiten , maar tis ne goeie arbiter |
| 13 Apr 2010, 12:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik hoop en verwacht Seminck centraal in de verdediging. Als BVR nu Kestens daar durft droppen, dan weten we meer dan genoeg. Maar da zal hij toch ni riskeren denk ik
|
| 13 Apr 2010, 12:32 |
|
|
De Jean schreef: Ik hoop en verwacht Seminck centraal in de verdediging. Als BVR nu Kestens daar durft droppen, dan weten we meer dan genoeg. Maar da zal hij toch ni riskeren denk ik Vandamme is geblesseerd ,dus kestens moet op het middenveld staan.Hij kan wel de schutter opschuiven en ringoot laten spelen,maar dat gaat hij niet doen denk ik. |
| 13 Apr 2010, 12:33 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
dwarskijker schreef: Bartos schreef: Davy schreef: heeft iemand het adres van 't "stadion" van sc wielsbeke? Rijksweg 314 in Wielsbeke Je volgt de pijlen naar Sportcentrum 'Hernieuwenburg'. http://www.kscwielsbeke.be/kaart.php thanks dwarskijker en bartos |
| 13 Apr 2010, 12:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iendrachter90 schreef: De Jean schreef: Ik hoop en verwacht Seminck centraal in de verdediging. Als BVR nu Kestens daar durft droppen, dan weten we meer dan genoeg. Maar da zal hij toch ni riskeren denk ik Vandamme is geblesseerd ,dus kestens moet op het middenveld staan.Hij kan wel de schutter opschuiven en ringoot laten spelen,maar dat gaat hij niet doen denk ik. Ik hoop natuurlijk ook dat Seminck speelt, maar De Schutter centraal en Ringoot op links is ook wel een optie aangezien Seminck-Moreels in het verleden niet echt complementair/betrouwbaar bleek. |
| 13 Apr 2010, 12:39 |
|
|
Smetje schreef: Iendrachter90 schreef: De Jean schreef: Ik hoop en verwacht Seminck centraal in de verdediging. Als BVR nu Kestens daar durft droppen, dan weten we meer dan genoeg. Maar da zal hij toch ni riskeren denk ik Vandamme is geblesseerd ,dus kestens moet op het middenveld staan.Hij kan wel de schutter opschuiven en ringoot laten spelen,maar dat gaat hij niet doen denk ik. Ik hoop natuurlijk ook dat Seminck speelt, maar De Schutter centraal en Ringoot op links is ook wel een optie aangezien Seminck-Moreels in het verleden niet echt complementair/betrouwbaar bleek. Het is nu niet dat seminck en moreels zoveel samen gespeeld hebben é.In de oefenmatchen stonden ze nooit een volledige match naast elkaar en in de eerste bekermatch viel seminck al na 16minuten uit. |
| 13 Apr 2010, 12:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Ik hoop natuurlijk ook dat Seminck speelt, maar De Schutter centraal en Ringoot op links is ook wel een optie aangezien Seminck-Moreels in het verleden niet echt complementair/betrouwbaar bleek. Dat zou toch echt te belachelijk voor woorden zijn. Nu ge Seminck nog eens zijn kans kunt geven, moet ge toch niet beginnen schuiven om ne jongen die al ne keer of twee meegedaan heeft de voorkeur op Seminck te geven. |
| 13 Apr 2010, 12:50 |
|
| Pagina 4 van 16 |
[ 232 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 16 Volgende |