|
|
| Pagina 4 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten VV
Iendrachter90 schreef: waly 2 schreef: vdn de castro flippo schutter delclef kestens van damme denijs gallucci moreels depoitre bank:brecht-sam-yombo Kzou van damme en kestens dan wel van plaats wisselen. Maarja,indien we er van uitgaan dat ze fit geraken,dan zou ik van damme idd centraal houden.Galucci rechts en glen coppens mag dan zijn kans is krijgen.De verdediging blijft een vraagteken ik zie delclef liever niet starten ,dan komt de schutter op de back en moreels-flippo: Ik zou voor dit gaan Vdn De castro-b.moreels-flippo-de schutter Gaclucci-van damme-denys-G.coppens W.Moreels-crispyn Bank:yombo,kestens en de gussemé of delclef. Depoitre we moeten redelijk zijn,alswe die gaan blijven opstellen,dat gaat hem is wreken. het komt er ook terug op neer dat semick nooit of nooit weg mocht, dat was wel wat anders dan delclef he jongens, we konden hem nu meer dan ooit gebruiken, kopkracht, duelkracht, gestalte en een verstandig voetballer die regelmatig zijn goolken meepikte, wa wilde nog meer |
| 16 Nov 2010, 12:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
zwetwit schreef: Iendrachter90 schreef: waly 2 schreef: vdn de castro flippo schutter delclef kestens van damme denijs gallucci moreels depoitre bank:brecht-sam-yombo Kzou van damme en kestens dan wel van plaats wisselen. Maarja,indien we er van uitgaan dat ze fit geraken,dan zou ik van damme idd centraal houden.Galucci rechts en glen coppens mag dan zijn kans is krijgen.De verdediging blijft een vraagteken ik zie delclef liever niet starten ,dan komt de schutter op de back en moreels-flippo: Ik zou voor dit gaan Vdn De castro-b.moreels-flippo-de schutter Gaclucci-van damme-denys-G.coppens W.Moreels-crispyn Bank:yombo,kestens en de gussemé of delclef. Depoitre we moeten redelijk zijn,alswe die gaan blijven opstellen,dat gaat hem is wreken. het komt er ook terug op neer dat semick nooit of nooit weg mocht, dat was wel wat anders dan delclef he jongens, we konden hem nu meer dan ooit gebruiken, kopkracht, duelkracht, gestalte en een verstandig voetballer die regelmatig zijn goolken meepikte, wa wilde nog meer Tja, ook Dessaer zou hier niet misstaan hebben, maar het is nu zo. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 16 Nov 2010, 12:52 |
|
|
Knaap
we hebben ook nog Troch, die kan toch ook nog een stukske sjotten of heeft die dat volledig verleerd?een mooie kans voor zijn revanche.In glenn coppens heb ik minder vertrouwen, die loopt er altijd gewoon ewa tussen, geen meerwaarde volgens mijn bescheiden mening.
|
| 16 Nov 2010, 12:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
jamie schreef: we hebben ook nog Troch, die kan toch ook nog een stukske sjotten of heeft die dat volledig verleerd?een mooie kans voor zijn revanche.In glenn coppens heb ik minder vertrouwen, die loopt er altijd gewoon ewa tussen, geen meerwaarde volgens mijn bescheiden mening. Laat rust (troch) waar rust is. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 16 Nov 2010, 13:02 |
|
|
Scholier
DavidSeal schreef: zwetwit schreef: Iendrachter90 schreef: Kzou van damme en kestens dan wel van plaats wisselen. Maarja,indien we er van uitgaan dat ze fit geraken,dan zou ik van damme idd centraal houden.Galucci rechts en glen coppens mag dan zijn kans is krijgen.De verdediging blijft een vraagteken ik zie delclef liever niet starten ,dan komt de schutter op de back en moreels-flippo: Ik zou voor dit gaan Vdn De castro-b.moreels-flippo-de schutter Gaclucci-van damme-denys-G.coppens W.Moreels-crispyn Bank:yombo,kestens en de gussemé of delclef. Depoitre we moeten redelijk zijn,alswe die gaan blijven opstellen,dat gaat hem is wreken. het komt er ook terug op neer dat semick nooit of nooit weg mocht, dat was wel wat anders dan delclef he jongens, we konden hem nu meer dan ooit gebruiken, kopkracht, duelkracht, gestalte en een verstandig voetballer die regelmatig zijn goolken meepikte, wa wilde nog meer Tja, ook Dessaer zou hier niet misstaan hebben, maar het is nu zo. zeker weten |
| 16 Nov 2010, 13:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
jamie schreef: we hebben ook nog Troch, die kan toch ook nog een stukske sjotten of heeft die dat volledig verleerd?een mooie kans voor zijn revanche.In glenn coppens heb ik minder vertrouwen, die loopt er altijd gewoon ewa tussen, geen meerwaarde volgens mijn bescheiden mening. We hebben al weken aan een stuk vertrouwen in preben delclef,dan mag glenn coppens ons vertrouwen ook eens krijgen zeker ![]() Troch,seminck,dessaer allemaal verleden tijd,we moeten het doen met de 23a-kernspelers die voorhanden zijn en daar zit meer dan genoeg kwaliteit in,we moeten er enkel wat vertrouwen in hebben. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 16 Nov 2010, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Nov 2010, 13:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
zwetwit schreef: het komt er ook terug op neer dat semick nooit of nooit weg mocht, dat was wel wat anders dan delclef he jongens, we konden hem nu meer dan ooit gebruiken, kopkracht, duelkracht, gestalte en een verstandig voetballer die regelmatig zijn goolken meepikte, wa wilde nog meer Op de back posities zou hij ook niet echt excelleren zelle...verre van... Ons centraal verdedigingsduo is De Schutter - Filipovic dit seizoen. Niels had aangegeven dat hij niet nog een seizoen op de back wou verliezen - als Niels daar speelt, is het dus enkel uit noodzaak... Met andere woorden, zelfs de tegenslag die we nu - ik herhaal, 2 verliesmatchen amper- hebben, zou dus helemaal niks veranderd hebben aan het statuut van Seminck hier... |
| 16 Nov 2010, 13:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witzwet schreef: zwetwit schreef: het mag gezegd worden dat we op het ogenblik gewoon einde raad zijn, een brede kern akkoord, maar er is al van alles geprobeerd en het lukt niet meer en het gaat niet meer mee, dit zijn de matchen tegen de andere titelkandidaten he jongens, de matchen waarin ze het moeten waar maken, en we pakken 1 op 9, laat ons hopen dat geen 1 op 15 wordt, hoogstraten en dessel moeilijke ploegen, ik hoop dat ik er volledig naast zit, maar gerust ben ik er niet in hoor, wij hebben geen enkele speler die in een streep naar doel kan trappen, geen enkele die een degelijke vrije trap kan geven, op elke stilstaande fase is het biberen en beven en ons ploeg hangt volledig af van één man, depoitre, waar we geen alternatief voor hebben, dit is stof tot nadenken, Correct. Volledig akkoord als je het hebt over rechtstreekse vrije trappen rond de 16m. Maar de onrechtstreekse vrije trappen alsook de corners van met name Verheyden zijn dit seizoen zeker ok - op de laatste matchen na dan. Over de stilstaande fases had ik voor aanvang van het seizoen veel meer schrik en had ik veel erger verwacht. We hebben nauwelijks schade ondervonden en buiten op Brakel denk ik zelfs nog geen enkele goal tegen op hoekschop, dus zo erg is het ook niet gesteld. Vorig seizoen slikten we veel meer doelpunten op die fases - ik herinner me spontaan Temse, Waregem, Heist, ... En ja, Depoitre is onmisbaar maar hij alleen zal het ook niet doen hoor. Een fitte Wouter is nog een klasse apart, pak die weg en de rest van de ploeg zou vervallen in het droppen van lange ballen naar Lolo, wat ook geen oplossing is. Trouwens - zowel in tweede als derde hangen de resultaten van een ploeg af van 1 of hoogtens 2 spelers - zo gek is dat nu toch ook niet? We zijn Barcelona niet hé. Als Lukaku geen goal maakte, scoorde er ook niemand bij Anderlecht hoor. Kritiek mag, maar ook niet overdrijven. Je speelt 1 mindere match, scoort bijna 40 goals op 14 matchen en plots deugt er niks meer... ff realistisch blijven... |
| 16 Nov 2010, 13:16 |
|
|
Vaste Waarde
zwetwit schreef: Iendrachter90 schreef: waly 2 schreef: vdn de castro flippo schutter delclef kestens van damme denijs gallucci moreels depoitre bank:brecht-sam-yombo Kzou van damme en kestens dan wel van plaats wisselen. Maarja,indien we er van uitgaan dat ze fit geraken,dan zou ik van damme idd centraal houden.Galucci rechts en glen coppens mag dan zijn kans is krijgen.De verdediging blijft een vraagteken ik zie delclef liever niet starten ,dan komt de schutter op de back en moreels-flippo: Ik zou voor dit gaan Vdn De castro-b.moreels-flippo-de schutter Gaclucci-van damme-denys-G.coppens W.Moreels-crispyn Bank:yombo,kestens en de gussemé of delclef. Depoitre we moeten redelijk zijn,alswe die gaan blijven opstellen,dat gaat hem is wreken. het komt er ook terug op neer dat semick nooit of nooit weg mocht, dat was wel wat anders dan delclef he jongens, we konden hem nu meer dan ooit gebruiken, kopkracht, duelkracht, gestalte en een verstandig voetballer die regelmatig zijn goolken meepikte, wa wilde nog meer Nu beginnen we echt te overdrijven e zeg. 13 matchen lang is er geen woord over seminck gezegd. We hadden (en hebben) een kampioenenploeg nog voor dat het seizoen al begonnen was. Tot 2 matchen geleden hadden we amper goals tegengekregen. Nu gaat het ewa stroever en moeizamer dan in het begin van de competitie en we krijgen al heimwee naar het verleden. ![]() |
| 16 Nov 2010, 13:28 |
|
|
Ancien
Het is te hopen dat we zondag winnen, want welke commentaren gaan we anders niet moeten lezen, het is nu al om uw bloot gat te laten zien.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Nov 2010, 13:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Declef de vervanger noemen van Seminck was dan ook een -zeer - ongelukkige uitspraak hé....
![]() Bon ja, kampioen worden we toch ze ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Nov 2010, 13:59 |
|
|
Freak
En Kestens op rechtsmidden ? :hmm
heeft hij daar in 1e klasse niet gespeeld? |
| 16 Nov 2010, 14:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bij hoogstraten is ook glenn vanderlinden geschorst.
Trouwens vorig seizoen was onze slechtste reeks met van renterghem ook 1/9: 1-0verloren van heist,2-3verloren van hoogstraten en 2-2tegen oudenaarde. |
| 16 Nov 2010, 14:16 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
waly 2 schreef: En Kestens op rechtsmidden ? :hmm heeft hij daar in 1e klasse niet gespeeld? ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Nov 2010, 14:31 |
|
|
Freak
dan ben ik mis.
![]() |
| 16 Nov 2010, 16:21 |
|
| Pagina 4 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 27 Volgende |