Eindronde 2010 - Pagina 31 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 682 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33 46
 Eindronde 2010 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eindronde 2010
Stijn schreef:
Iendracht02 schreef:
Barbisj schreef:
Ik hoop vooral dat ze terugwedstrijd van die finale laten waar ze is, namelijk op 6 juni. Ik zou ni weten waarom ze dat zouden verschuiven... :stom:

Waarom ze dat zouden verschuiven? Omdat ge de terugwedstrijd niet kunt spelen voor dat de heenwedstrijd gespeeld is. Dat is nu eenmaal zo. Ge kunt heen- en terugwedstrijd natuurlijk ook op dezelfde dag spelen: de ene in de voormiddag, de andere in de namiddag ... :lol: :p

?
Je kan de finale toch gewoon laten staan zoals ze stond? 30 mei en 6 juni?
Ik begrijp ook niet waarom ze daar 30/05 en 03/06 gaan van maken.
We moeten er natuurlijk eerst nog geraken.

Ik denk dat die finale op 6 juni wel zal blijven.

Als we pas zondag kunnen beginnen, zal het eerder zoiets zijn:

kwartfinale: zondag 16 en donderdag 20 mei
halve finale: zondag 23 en donderdag 27 mei
finale: zondag 30 mei en zondag 6 juni

Dat lijkt me toch logischer alleszins, al weet ge op den bond nooit.

10 Mei 2010, 13:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Dat lijkt mij ook het meest normale. En één ploeg die vanavond om 5 uur vrijgeloot zal worden voor de kwartfinale (laat dat ons maar zijn, op 4 matchen van tweede klasse dan...)

Wordt vanavond trouwens al meteen geloot voor de halve finale ?

10 Mei 2010, 13:19
Iendracht.be - beheer

Jeroen schreef:
Wordt vanavond trouwens al meteen geloot voor de halve finale ?

Ja, ik denk het wel.

10 Mei 2010, 13:21
Iendracht.be - beheer

Bij deze, mag het voor mij dit zijn:

Kwartfinale:
Bye: Eendracht Aalst
Rupel Boom - URS Du Centre / Diegem
Deinze - Olympique Charleroi
Dessel - Ronse

Halve Finale:
Eendracht Aalst - Rupel Boom
Deinze - Ronse

Finale:
Eendracht Aalst - Deinze

Winnaar: :EA:

10 Mei 2010, 13:30
nieuw in de eerste ploeg

hoe kunnen ze al een loting doen.derde klasse b moet nog 2 wedstrijden spelen plus de uitgestelde match van veltwezel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 Mei 2010, 13:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Jeroen schreef:
En één ploeg die vanavond om 5 uur vrijgeloot zal worden voor de kwartfinale (laat dat ons maar zijn, op 4 matchen van tweede klasse dan...)

Dat zou wel betekenen dat we nog 2 weken zonder match zitten. Neem daarbij dat de meeste spelers zondag ook al gespaard werden en je hebt 3 weken zonder match. Is dat ideaal?

Langs de ene kant zou het een voordeel zijn om een ronde vrij te zijn, maar het heeft toch ook zijn nadeel.

10 Mei 2010, 13:34
Iendracht.be - beheer

Bericht Re: Loting Eindronde 2010: Straks om 17u00 !
Dat ze dan een oefenmatchke inlassen hé. Ge hebt in een eindronde 3 kansen om eruit te vliegen, indien ze vrijgeloot worden 2 dus maar meer. Ik weet wat kiezen !

10 Mei 2010, 13:38
Iendracht.be - beheer

Smetje schreef:
Jeroen schreef:
En één ploeg die vanavond om 5 uur vrijgeloot zal worden voor de kwartfinale (laat dat ons maar zijn, op 4 matchen van tweede klasse dan...)

Dat zou wel betekenen dat we nog 2 weken zonder match zitten. Neem daarbij dat de meeste spelers zondag ook al gespaard werden en je hebt 3 weken zonder match. Is dat ideaal?

Langs de ene kant zou het een voordeel zijn om een ronde vrij te zijn, maar het heeft toch ook zijn nadeel.

Dat vind ik al heel erg vergezocht om een nadeel te zien. Iedereen nog wat frisser, misschien nog wa geblesseerden die gans fit geraken en zonder te spelen een ronde verder. Bovendien nog geen kaarten in die eerste twee wedstrijden, waardoor uw kansen op een schorsing later in de eindronde aanzienlijk dalen.
Maar soit, volgens mij gaan ze gewoon teruggrijpen naar hun reglementen van vorig jaar en de tweede klasser vrij laten de eerste ronde.

10 Mei 2010, 13:40

Ik als supporter van Deinze denk toch dat Aalst de favoriet bij uitstek is om de eindronde te winnen.
Het is voor ons al een half mirakel dat we in de eindronde zijn geraakt als je ziet waar we aan nieuwjaar stonden.

10 Mei 2010, 13:45
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Op het gebied van blessures die kunnen helen en het niet pakken van kaarten is het inderdaad een serieus voordeel om de eerste ronde vrij te zijn.

10 Mei 2010, 13:49
Iendracht.be - beheer

Smetje schreef:
Op het gebied van blessures die kunnen helen en het niet pakken van kaarten is het inderdaad een serieus voordeel.

En gewoon dat je sowieso die eerste rond overleeft en je tegenstander in de week ervoor 2 x 90 minuten heeft gespeeld (zonder evt. verlengingen dan nog gerekend...)

10 Mei 2010, 13:50
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Jeroen schreef:
Wat voor ne zever is dat nu ? De twee finale's kunnen perfect op de oorspronkelijke datums blijven liggen. Ze beginnen hun eindronde later en maken ze korter. Logisch noemt gij dat dan ?

Ik dacht dat elke donderdag en zondag in de oorspronkelijke planning al bezet was, maar blijkbaar is dat niet zo (???) en wist ik dat niet ... Sorry for that! :worship:
Desalniettemin is dat geen reden om U onmiddellijk zo op te winden ... :hmm:

10 Mei 2010, 13:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
zandberg schreef:
hoe kunnen ze al een loting doen.derde klasse b moet nog 2 wedstrijden spelen plus de uitgestelde match van veltwezel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is toch geen probleem ?
Ge kunt uw loting toch maar al gedaan hebben ? Toch al iets waar ze dan al vanaf zijn :D

10 Mei 2010, 14:01
Vaste Waarde

Bartos schreef:
Ge zijt inderdaad fout, das sinds dit seizoen veranderd. 6 ploegen uit derde en 2 uit tweede worden gewoon samen geloot voor de kwartfinale. En er is geen enkel reglement dat voorziet wat er gebeurt als er maar 7 ploegen zijn ipv 8.

Dat "nieuw" speelschema van de eindronde is/was een eenmalige uitzondering om het aantal ploegen in tweede af te bouwen naar een even aantal. Het concept met 7 ploegen is volgens het Reglement "de regel" en bestaat nog steeds (want vanaf volgend jaar speelt er sowieso opnieuw maar één tweedeklasser mee); wat men voor dit jaar had voorzien was "de uitzondering". 't Ligt het meest voor de hand dat ze het klassieke concept nu zullen toepassen, dus op een vrijloting zou ik niet rekenen ...

10 Mei 2010, 14:03
Vaste Waarde

zandberg schreef:

Nog twee matchen + Veldwezelt? Euh, enkel Centre - Veldwezelt moet nog worden gespeeld ... That's it. En inderdaad, de loting kan maar gebeurd zijn. Ofwel is 't Diegem, ofwel is 't Centre. Een andere ploeg komt niet meer in aanmerking als zevende deelnemer ...

10 Mei 2010, 14:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 682 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33 46