Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst - Pagina 32 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 30 31 32 33 34 51
 Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Als ze dat zouden willen doen begint mijne zomer alvast geslaagd :banana:

Ja weg met diene denderbrol wat dat intreseert ons toch niet :wave:

29 Mei 2008, 16:41
Miniem

Laat ze maar uitdagen...

Nog exact 1 seizoen en we spelen beiden in dezelfde reeks!

:whistle:

29 Mei 2008, 17:23
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Roel1919 schreef:
waly 2 schreef:
hier enkele uitspraakskes van onze onnozele geburen .

Citeer:

Ik vraag me toch af wat dit in deze topic hoort te doen hoor, wat kan mij het nu schelen hoe die jongens over ons denken. Als er 1 club is waar ik nooit naar kijk en niets mee te maken wil hebben is het wel dat fusiegedrocht dat toch altijd gaat zeggen hoe slecht en marginaal we zijn en hoe goed en succesvol zij wel zijn...

Eindelijk, de Roel is van den drank, hij begint verstandige praat te verkopen. Blij dat je van de drank af bent, mijn zoon :drank: :santé: Ik dacht er u zondag nochtans eentje te trakteren op het seizoenseinde

@ Waly 2: uw staat van dienst interesseert me niet braveken, maar dat uw vader Jean De Haan en uw moeder Jeanine De Hen heet, zal werkelijk niemand verbazen. Wat voor een 'kuiken' ben jij nu eigenlijk om dit soort totaal nutteloze prietpraat op het forum te lanceren?:wave:

Mvg,

Ikke

Laatst gewijzigd door wheel's armée op 29 Mei 2008, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.

29 Mei 2008, 18:34
Vaste Waarde

AN schreef:
Er werd idd al gefilmd van het moment dat er met pepperspray gespoten werd,de rest is nadien gebeurd en staat er ongetwijfeld op, wij hebben ons uit de voeten moeten maken toen de politie begon te chargeren,zelf heb ik op dat ogenblik geen gekwetste agent gezien, maar alles ging ook zeer vlug, op dat moment denk je alleen aan de veiligheid van de jongsten en uiteraard die van jezelf.Ik vind het echter niet kunnen dat Thomas zomaar in zijn rolstoel achtergelaten werd, dit zal ook nog uitgepluisd worden

ligt misschien volledig aan mijn perfide geest maar ik begin er serieus aan te twijfelen eerlijk gezegd :?
(zonder weliswaar afbreuk te doen aan de ernst van de zaak indien het écht zo is..........)

29 Mei 2008, 18:38
Freak

Ik vind het toch ook raar dat je in de Vlaamse media niets opvangt over dit voorval.
Niet dat ik het goedkeur wat er allemaal is voorgevallen, niemand denk ik, net daarom dat is het raar vind dat er bijna niets van te horen/lezen is in de media.

Als voetbalsupporter moet je normaal gezien nog maar op de wcbril pissen in een of ander stadion en ze maken je al met de grond gelijk. En nu ...

29 Mei 2008, 18:43
Vaste Waarde

AN schreef:
Er werd idd al gefilmd van het moment dat er met pepperspray gespoten werd,de rest is nadien gebeurd en staat er ongetwijfeld op, wij hebben ons uit de voeten moeten maken toen de politie begon te chargeren,zelf heb ik op dat ogenblik geen gekwetste agent gezien, maar alles ging ook zeer vlug, op dat moment denk je alleen aan de veiligheid van de jongsten en uiteraard die van jezelf.Ik vind het echter niet kunnen dat Thomas zomaar in zijn rolstoel achtergelaten werd, dit zal ook nog uitgepluisd worden

Ik ga dat hier ffkes nuanceren hé, iemand heeft mij vroeger komen halen om voor de sloep weg te zijn. Ik vind dat er dus beter gewacht wordt tot iedereen weg is, zo kan ik op een deftige manier de mats volgen en men zal mij heus ni vergeten. Trouwens, Anneken, het is nu ook niet zo dat ik niet zo assertief ben geweest om één ongekende brave man die mij wel kende (ongelofelijk toch die forumpopulariteit) naar buiten heeft geduwd. Heb toen "ons Tina" gezien die mij tot aan den bus heeft gebracht.

Dat doet niets af aan het feit op zich, want mocht Koentje, mijn collega-roller, daar gestaan hebben, dan had die van de brokken. Met alle respect voor die jongen, maar die is niet zo mondig en daardoor weet ik ni of hij übethaupt in staat is om zich uit de voeten te maken. Ik denk wel dat hij zelf een beetje kan rollen, maar weet dat niet.

Er moet indd kuis in gehouden worden. Er zijn een aantal Clearasil-abonnees die den boel opfokken en er zich dan vantussen muizen. Het zijn die ettertjes die moeten aangepakt worden, want eens de hel losbarst en ge niet meer terug kunt, zijn zij het eerst weg

Mvg,

Thomas

P.S.: Niet té veel overbetutteling ook pls, want dan word ik ongemakkelijk en Oilsjt , ge wetj wel "dei Kenny" damme zeggen, weet wat dat betekent.

29 Mei 2008, 18:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
waly 2 schreef:
placietjen,ik ga al 40 jaar naar eendracht- aalst kijken.en gij? ik denk wel ,moest ge me kennen,dat ik zeker al meer van aalst dan van ELKE andere ploeg heb wakkergelegen.

chill gast :kiss: . Moest ge gewoon een keer minder gefixeerd zijn op die mannen van een paar km verder en wat meer op den Eendracht ge zou er een heel pak minder frustratie aan over houden... goe voor une tikker !

29 Mei 2008, 19:05
forumlegende

Leeftijd: 35
CeltiC1919 schreef:
AN schreef:

ligt misschien volledig aan mijn perfide geest maar ik begin er serieus aan te twijfelen eerlijk gezegd :?
(zonder weliswaar afbreuk te doen aan de ernst van de zaak indien het écht zo is..........)

ik heb zelfs al gehoord dat er een agent van AALST is die helemaal geen zicht meer heeft zelfs...
Die persoon was namelijk bevriend met mensen die ik ken...
ik heb al gevraagd om extra informatie erover moest ze die kunnen krijgen maar dat zien we later dan wel weer
Tzou een schande zijn moest er iets over veranderdworden in de media maar als het dan wel waar is vind ik het natuurlijk zeer spijtig voor die mens

29 Mei 2008, 19:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Gehoort op't scholeken zeker ? Net zoals dat de winnaar zondag naar tweede gaat ? jonges toch :D

29 Mei 2008, 19:14
Vaste Waarde

placietjen schreef:
waly 2 schreef:
placietjen,ik ga al 40 jaar naar eendracht- aalst kijken.en gij? ik denk wel ,moest ge me kennen,dat ik zeker al meer van aalst dan van ELKE andere ploeg heb wakkergelegen.

chill gast :kiss: . Moest ge gewoon een keer minder gefixeerd zijn op die mannen van een paar km verder en wat meer op den Eendracht ge zou er een heel pak minder frustratie aan over houden... goe voor une tikker !

Dan toch, Bram, eindelijk uit de kast. Wat ben ik blij voor je jongen ;) ;) ;)

29 Mei 2008, 19:40
Freak

Leeftijd: 45
elfahem schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:
Mannekes

Wat een getaffel hier weer toch, laat me één ding duidelijk stellen: ik heb ook last gehad van dienen rommel (pepperspray of andere gassen ('t was misschien zelfs maar een scheet maar 't prikkelde toch in mijn keel...)) maar ik kreeg zo precies niet spontaan goesting om op flikken te kloppen en (vuile) toiletten van Walekoppen af te breken... Dacht maar aan één ding: D U S T, 'k ben dan ook rustig pintje gaan pakken aan de bus, De Wheels zijn kerre verzet en verder geen last gehad van hools of flikken, zo eenvoudig gaat dat !
(Flikken deden me zelfs een plezier om in deze warme tijden me even nat te spuiten waarvoor mijn welgemeende dank :D )
Iedereen doet in zijn vrije tijd wat hij wil zeg ik altijd en ik werp niemand een steen (zodus ook niet letterlijk) maar achteraf niet komen klagen... Mijn pintje heeft alvast gesmaakt :wave:

De groeten

Vanwege een echte :EA: supporter.

Idem hier, heb ook last gehad van pepperspray, heb ook wat water over me gekregen, maar heb geen wc-pot afbroken, geen flik een oog uitgesmeten en niet met bakstenen gesmeten. Help! Ben ik nu een mietje?

bah ja :love: :love:

heb pepperspray ook in de ogen gekregen, maar ik voelde nu nie den drang om iet af te breken of om me iet te smoiten.

tis gewoon schandalig, :fuck: met al die boetes, kon de ridder al ene goeie speler betaald hebben :fuck:

hopelijk vinden ze diene pé en mag hij tot de rest van zijn dagen betalen voor diene gast zijn oog!

29 Mei 2008, 19:48
Freak

@ Waly 2: uw staat van dienst interesseert me niet braveken, maar dat uw vader Jean De Haan en uw moeder Jeanine De Hen heet, zal werkelijk niemand verbazen. Wat voor een 'kuiken' ben jij nu eigenlijk om dit soort totaal nutteloze prietpraat op het forum te lanceren?:wave:

wheels jong,ik zo toch mor opletten mé wa dagge zegt oever mén avers,ik kan dor ni mé lachen.iederien zetj ier op t forum wa dattem wiltj .vindje gé da prietproat,ok mor ni mé men bakkes lachen want tein kendje mé nog ni.

29 Mei 2008, 19:53
Vaste Waarde

waly 2 schreef:

wheels jong,ik zo toch mor opletten mé wa dagge zegt oever mén avers,ik kan dor ni mé lachen.iederien zetj ier op t forum wa dattem wiltj .vindje gé da prietproat,ok mor ni mé men bakkes lachen want tein kendje mé nog ni.

't Was een beetje cynische humor, maar absoluut niet naar uw ouders gericht, man. Excuseer daarvoor. Laat mij dan gewoon stellen dat ik denk dat ge weinig mensen nen dienst bewijst met het posten van reacties van Dendersupporters. Ik moet u toch niet vertellen hoe gevoelig dat ligt. Ik beloof hierbij plechtig niet meer met uw bakhuis te zullen lachen, wat trouwens nooit mijn bedoeling was.

Een prettige, vredevolle avond verder

Mvg,

Ikke

29 Mei 2008, 20:01
nieuw in de eerste ploeg

AMEN :worship:

29 Mei 2008, 20:08
Freak

azzek nog iet mag zeggen,kevin franck is live te zing op rtbf 2.ze geiven tubize-kvsk live .

29 Mei 2008, 20:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 30 31 32 33 34 51