|
|
| Pagina 32 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Michaël schreef: na zemmen den underdog wooohoooo en reidelijk noig en den eersten da na begintj oever troch of bvr es ginnen ajoin ik geloeif er nog in (in den iendracht !) lacht eir een breek ... tja... ik ben azoei .. en ik ben ni alliejn omtaget en denne kremper (boomsmurf) van nen albitter ... pfffffff dienen ee me miejr as 4-0 verloeren (ni dat zoin faat es mor tes ne kremper .. puntj !) come on flippo ... en zen moaten! (alle spelers en supporters en bestier) de telleurstelling is ni miniem aja mor we doeng voesj !!!! tot donderdag x Ik ben er ook donderdag,maar veel geloof is er niet meer.Ik hoop wel met van damme en galucci dat we toch iets van flanken en een deftig middenveld hebben,Voor volgend jaar de schutter en van damme op het midden en dander 2op de bank of weg. |
| 16 Mei 2010, 20:13 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
bert schreef: Na de blessure van Kempeneer was VDN tot voor vandaag foutloos bezig.Maar vandaag bij iedere voorzet of corner bleef hij op zijn doellijn genageld.Vooral die 1ste goal was ne corner in de kleine backlijn. Soit het zal volgend jaar zonder mirakel weer derde worden.Hopelijk doen ze Troch, Verheyden en Kestens van de hand en halen ze met dat budget ne zeer goeie aanvallende spelverdeler derbij.En Seminck zou ik zeker doen bijtekenen.Centraal in de verdediging zeer sterk in de lucht. Ze hebben geen geld voor seminck te betalen,dus dieje gaat niet bijtekenen.Alhoewel met hem erbij er mss wat minder kopbalgoals waren gevallen. |
| 16 Mei 2010, 20:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
AlostanA schreef: Michaël schreef: na zemmen den underdog wooohoooo en reidelijk noig en den eersten da na begintj oever troch of bvr es ginnen ajoin ik geloeif er nog in (in den iendracht !) lacht eir een breek ... tja... ik ben azoei .. en ik ben ni alliejn omtaget en denne kremper (boomsmurf) van nen albitter ... pfffffff dienen ee me miejr as 4-0 verloeren (ni dat zoin faat es mor tes ne kremper .. puntj !) come on flippo ... en zen moaten! (alle spelers en supporters en bestier) de telleurstelling is ni miniem aja mor we doeng voesj !!!! tot donderdag x Hoe ontgoocheld ik ook ben, de scheids had er weinig mee te maken. Situatie met Flippo leek me redelijk terecht. Niet één bal tussen de palen, dat is de conclusie. In de tweede helft kwam Flippo in de zittribune zitten en gaf hij aan dat hij de bal op de schouder kreeg. Maar ja, zo iets geeft ge natuurlijk niet graag toe... |
|
|
Scholier
Smetje schreef: Wat een teleurstelling, wat een teleurstelling... Ik ben er echt niet goed van. Was het zenuwen? Onderschatting? Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat het telkens misloopt als we denken favoriet te zijn. We kunnen blijkbaar niet met de druk om. We beginnen het seizoen als titelfavoriet en starten dramatisch. Na het ontslag van VDH is het seizoen eigenlijk al lang verloren en als 17de moeten we enkel nog zorgen dat we ons redden. Zonder druk slagen we er wel in om een mooie reeks neer te zetten en een eindrondeplaats te bemachtigen. Ook in de beker tegen Westerlo zijn we underdog en zonder druk zorgen we voor een spektakelmatch. De eindronde starten we weer als favoriet en t is weer om zeep. Ik heb gehoord dat OPC serieus geinvesteerd heeft in materiaal voor donderdag. Aangezien het toch voorbij is, zou ik dat donderdag niet meer gebruiken en houden voor een andere gelegenheid volgend seizoen. Qua inkomsten zal dit voor de club donderdag ook een pak schelen. Ik denk dat er veel mensen (gelegenheidssupoorters) die anders zouden komen, nu zullen afhaken. Donderdag spelen we zonder druk... De kans dat we er nog iets van bakken is natuurlijk vrij klein. We hebben donderdag echter niks te verliezen. We moeten spelen als beesten, met vechtlust , wat er vandaag absoluut niet was.Toeme, wat een teleurstelling vandaag. Wie had dit ooit durven denken? Waarschijnlijk zullen velen onder ons stillekes aan gefrustreerd geraken omdat we steeds in derde spelen en er maar niet lijken uit te geraken. Een ploeg met zo een aanhang, geschiedenis, de tweede stad van Oost-Vlaanderen! Tis eigenlijk een vernedering om in derde te moeten spelen. ![]() |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik vraag me af welke invloed nog een jaartje derde zal hebben op de transfers. Als iedereen blijft, denk ik dat er niet veel meer zal bijkomen. Maar ik vrees vooral dat we Wouter, Depoitre, ... wel eens kwijt kunnen zijn. En als derdeklasser moet ge niet dromen om een dikke transfersom te krijgen
![]() |
| 16 Mei 2010, 20:16 |
|
|
Vaste Waarde
trainer en spelers hebben vandaag een lesje gekregen : wat is druk en hoe ga ik ermee om.
Zij die nog geloven in de kwalificatie : hoe gaan wij in godsnaam minstens 4x scoren tegen Boom en volgens mij nog moeilijker : hoe kunnen wij tegengaan dat deze ploeg tegen ons gaat scoren. Tot volgend seizoen in het vagevuur van derde. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert Laatst gewijzigd door nonkeltje op 16 Mei 2010, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Mei 2010, 20:16 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
ja ja ja...
Al jaren supporter maar nu toch neig teleurgesteld ze. Boom was gewoon beter, ik hoop in donderdag maar ik ben wel realistisch... spijtig maarja tis nu zo eh. _________________ Anti fusieclub! |
| 16 Mei 2010, 20:17 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Gilles schreef: Ik zat vandaag op de zittribune en Flippo zei daar toch zeer duidelijk dat het GEEN hands was, maar de bal met zijn borst beroerde. Tja, dat zijn zo van die discussies ... Met een 4-0 aan uw broek en dergelijk spel, vrees ik dat dat niet veel ter zake doet. Op het moment van die rode kaart hadden ze de match al lang uit handen gegeven en was 't kalf al verdronken, denk ik. Boom deed niet eens nog moeite na de rust en kreeg nog een paar kansen. Wij daarentegen ... |
| 16 Mei 2010, 20:17 |
|
|
Smetje schreef: Ik vraag me af welke invloed nog een jaartje derde zal hebben op de transfers. Als iedereen blijft, denk ik dat er niet veel meer zal bijkomen. Maar ik vrees vooral dat we Wouter, Depoitre, ... wel eens kwijt kunnen zijn. En als derdeklasser moet ge niet dromen om een dikke transfersom te krijgen ![]() Depoitre zal blijven net zoals de schutter en ook anderen,alleen voor moreels vrees ik. |
| 16 Mei 2010, 20:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
We hebben dit seizoen nog gewonnen met 8-1 dus er is nog niets verloren
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Mei 2010, 20:26 |
|
|
Freak
volgend jaar eens naar Izegem, Bornem, wie weet Bertrix...
ik kijk er écht al naar uit. Evert ten Napel (NOS-commentator) zou zeggen: alle twijfel is weg... |
| 16 Mei 2010, 20:27 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
bert schreef: Na de blessure van Kempeneer was VDN tot voor vandaag foutloos bezig.Maar vandaag bij iedere voorzet of corner bleef hij op zijn doellijn genageld.Vooral die 1ste goal was ne corner in de kleine backlijn. Soit het zal volgend jaar zonder mirakel weer derde worden.Hopelijk doen ze Troch, Verheyden en Kestens van de hand en halen ze met dat budget ne zeer goeie aanvallende spelverdeler derbij.En Seminck zou ik zeker doen bijtekenen.Centraal in de verdediging zeer sterk in de lucht. Je slaat de nagel op de kop. Met die twee in je middenveld mag je er volgend seizoen ook al na fluiten. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 16 Mei 2010, 20:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Jammer maar helaas.Boom was pakken sterker, 3-4 kansen na 90 minuten voetbal.
Slechter kan je aan de eindronde niet beginnen. Donderdag moeten we 5keer scoren en geen goal tegen krijgen, dat is bijna onmogelijk. Volgend seizoen weer naar Temse, Torhout, ... triestige boel. Het zal zonder mij zijn (stadionverbod), en dat is het enige positieve, dat ik niks zal missen. Neutralboy heeft gelijk ; hoe lang gaat het nog duren voor we uit die verdomde derde klasse raken !? Donderdag zal ik er zijn en me 100procent geven ... maar met een klein hartje ! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Mei 2010, 20:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
beschamend , pijnlijk .... de eindronde is voor ons gedaan ! Het was terug een ploeg zoals de 1ste wedstrijden van de competitie , ze waren nergens.... het pijnlijkste van al vind ik , we waren terug met een heleboel supporters , de Boom supporters niet gehoord , en toch bij zulke matchen lukt het niet , de 12de man ?? ah jongens dat doet er geen klote aan , ge moet toch ni zegggen dat de boom spelers massaal vocaal gesteund werd door hun aanhang.... volgend jaar terug naar wielsbeke , temse en co... proficiat Boom , volgend jaar gaan wij kampioen spelen.... zoals altijd....
![]() |
| 16 Mei 2010, 20:42 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
12de man ?
Dan heb je het toch niet over die die debielen die meekomen eens per jaar. Aalst krijgt de 2-0 binnen en er staan er daar voor mij enkele te lachen, daar kan ik niet van over. Zulke kerels horen niet in ons vak! Onze sfeer trok nergens op, en dat is de fout van die debielen die nu plots weten wie Eendracht Aalst is! Liever met 500 echte supporters op verplaatsing dan met 2000 sukkelaars. Zulke mongolen zorgen voor ambras op de parking en slechte sfeer in de tribune. Blijf donderdag thuis en laat ons (echte supporters) een passend einde geven aan ONS seizoen _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Mei 2010, 20:46 |
|
| Pagina 32 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 46 Volgende |