Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 33 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 46
 Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Zwaar teleur gesteld.
Er zijn zelfs enkele tranen gevloeid maar soit.
Laat dit een les zijn naar de toekomst toe om nooit een ploeg te onderschatten...
De voorbereiding op volgend seizoen kan beginnen.
Vandaag is het nog meer eens gebleken dat we serieus wat gestalte missen in onze ploeg, hopelijk heeft ons bestuur dat ook gezien.
Voor de rest hetzelfde liedje als vorig jaar: Het zal volgend jaar moeten gebeuren :(

16 Mei 2010, 20:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Wat ik zeer verwonderlijk vond was dat zelfs mannen waarvan je denkt dat ze niet mee in de malaise zouden delen (zoals Depoitre en Moreels) geen voet aan de grond kregen.

Hopelijk is KV Mechelen vandaag komen scouten.

onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Casual1919 schreef:
12de man ?
Dan heb je het toch niet over die die debielen die meekomen eens per jaar.
Aalst krijgt de 2-0 binnen en er staan er daar voor mij enkele te lachen, daar kan ik niet van over.
Zulke kerels horen niet in ons vak! Onze sfeer trok nergens op, en dat is de fout van die debielen die nu plots weten wie Eendracht Aalst is!

Liever met 500 echte supporters op verplaatsing dan met 2000 sukkelaars.
Zulke mongolen zorgen voor ambras op de parking en slechte sfeer in de tribune.

Blijf donderdag thuis en laat ons (echte supporters) een passend einde geven aan ONS seizoen

Die mongolen weten ook wel tegen wie ze ambras moeten maken,cowboy henk zal nog wel eens tegen de lamp lopen ;)
Een kippevel moment en dat was de minuut stilte voor mijn vriend Willy.

nieuw in de eerste ploeg

idd casual , liever 500 echte, en de sfeer , tja als de match na 30 min gespeeld is kan de sfeer niet optimaal zijn hè... de echte zullen er donderdag zijn....

16 Mei 2010, 20:51
Vaste Waarde

Ik begrijp je ontgoocheling maar al te goed maatje, maar als we ooit nog uit derde wegraken hebben we wel die "debielen" nodig voor de clubkas e.
Waar zijn die 8000 andere supps van 15 jaar geleden anders?
successupporters zullen er altijd zijn , laat je er niet door opjagen en doe gewoon jullie eigen ding ;)
Hoe lang heb jij verbod? check pm

16 Mei 2010, 20:52
Freak

Leeftijd: 45
na zo een wedstrijd ben ik echt gedegouteerd.

nog een jaartje derde, om depressief van te worden.

deze week stond er te lezen dat het bestuur in een periode van 2 jaar tijd wou overgaan...

dus volgend jaar is het nogmaals van moeten!

16 Mei 2010, 20:53
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
amai jongens,

Het was een hele harde klap, en het zal toch nog eventjes duren voor die verteerd is.
Want ik wist dat we hier al heel bliij mochten zijn met een gelijkspel... maar dit pakske slaag zag ik geenszins aankomen.

ik vrees, net als Smetjen, ook dat het met "druk" te maken heeft.
onze ploeg kan daar gewoonweg niet mee om.
maar als we ooit willen uit die strontreeks geraken, dan zal dat toch moeten geleerd worden.

Er is inderdaad heel erg veel fout gelopen. niemand was op niveau, werkelijk niemand. vanachter was het een zift, er was inderdaad te weinig duelkracht (zelfs bij depoitre en moreels). we waren gewoon nergens... hoe lang is het geleden dat we zo'n afstraffing hebben gekregen? buiten enkele pisballekes heeft de keeper van Boom niets moeten doen vandaag...

Maar het is geen reden om iedereen hier eens neer te sabelen! Na de desastreuse start, heeft deze ploeg echt goed werk geleverd... maar het mocht blijkbaar allemaal niet baten. het was een enorm lang seizoen, zo lang dat ik me al bijna niet meer kon herinneren dat er hier ooit ne siereveld heeft gespeeld.
Ik ga alleszins niet plots al het goeie vergeten van dit laatste seizoen... waar we bij momenten echt hebben genoten van de techniek van een gallucci, de power en klasse van moreels en depoitre, het enthousiasme van filipovic, de sobere degelijkheid van deschutter en seminck, en ja zelfs ook hier en daar van die typische flitsen van good old Troch. ik vergeet er uiteraard nog een hele hoop anderen, die vaak ook zeer sterk hebben gepresteerd...

maar als je ziet hoe Boom ons met zo weinig moeite opzij zet, moet je toegeven dat Boom gewoon het meer dan ons verdient om verder te gaan in die eindronde dan wij.
Die conclusie is misschien hard... ik vermoed zeker ook voor diegenen die niet beseffen dat er naast den Iendracht ook nog 18 andere ploegen in ons reeks zaten waar hier en daar óók een hele sterke ploeg kunnen op de been brengen.
bovendien hebben ze daar in Bomm een heel seizoen met druk moeten omgaan, met de hete adem van heist in de nek... en in tegenstelling tot Heist, deed Boom het op een mooie manier... met aanvallend voetbal, met powerplay, met open vizier.

Ik merk op dat er velen het verwijt naar de spelers maken van onderschatting, maar ehm... ge moet hier sommige posts nekeer lezen van voor de aftrap! Velen waren, hoe ongelofelijk ook, enorm verblind door die vorige verplaatsing naar Boom. Ik heb Boom op aalst ons ploeg zien wegspelen... en we zijn toen met 1 puntje gaan lopen.... ik ben dat niet vergeten, maar blijkbaar vele anderen wel!

ik heb echt geen zin om daar donderdag nog eens valse hoop te gaan staan koesteren op een onmogelijk mirakel... maar morgen is gewoon weer een nieuwe dag. Geloof ik nog in de kansen van ons ploeg? Natuurlijk niet! (voor wie het nog niet gelooft: IT IS NOT GONNA HAPPEN!)... maar ik heb vandaag de les geleerd, dat niet alles om voetbal draait, en dat is goed zo... volgend jaar is dat vergeten en kom ik samen met 't vrouwke nog heel regelmatig zien...in de hoop dat het dan wel een keertje lukt.

16 Mei 2010, 20:54
Scholier

Website: http://www.agovvapeldoorn.com
WLM: machiel agovv
Ook ik vind dit erg jammer voor alles en iedereen die Eendracht Aalst een warm hard toedraagt. Ik volg Eendracht ook al een tijdje, was er zelf nog bij toen jullie promoveerden van 4e naar 3e klasse. Maar als we eerlijk zijn is het na deze 4-0 nederlaag wel afgelopen in de eindronde. Maar was Boom Rupel Boom zo sterk of Eendracht zo slecht? Volgend seizoen staan jullie er weer. Zet em op in de thuiswedstrijd. :EA:

16 Mei 2010, 20:57
Freak

Davy schreef:
amai jongens,

Het was een hele harde klap, en het zal toch nog eventjes duren voor die verteerd is.
Want ik wist dat we hier al heel bliij mochten zijn met een gelijkspel... maar dit pakske slaag zag ik geenszins aankomen.

ik vrees, net als Smetjen, ook dat het met "druk" te maken heeft.
onze ploeg kan daar gewoonweg niet mee om.
maar als we ooit willen uit die strontreeks geraken, dan zal dat toch moeten geleerd worden.

Er is inderdaad heel erg veel fout gelopen. niemand was op niveau, werkelijk niemand. vanachter was het een zift, er was inderdaad te weinig duelkracht (zelfs bij depoitre en moreels). we waren gewoon nergens... hoe lang is het geleden dat we zo'n afstraffing hebben gekregen? buiten enkele pisballekes heeft de keeper van Boom niets moeten doen vandaag...

Maar het is geen reden om iedereen hier eens neer te sabelen! Na de desastreuse start, heeft deze ploeg echt goed werk geleverd... maar het mocht blijkbaar allemaal niet baten. het was een enorm lang seizoen, zo lang dat ik me al bijna niet meer kon herinneren dat er hier ooit ne siereveld heeft gespeeld.
Ik ga alleszins niet plots al het goeie vergeten van dit laatste seizoen... waar we bij momenten echt hebben genoten van de techniek van een gallucci, de power en klasse van moreels en depoitre, het enthousiasme van filipovic, de sobere degelijkheid van deschutter en seminck, en ja zelfs ook hier en daar van die typische flitsen van good old Troch. ik vergeet er uiteraard nog een hele hoop anderen, die vaak ook zeer sterk hebben gepresteerd...

maar als je ziet hoe Boom ons met zo weinig moeite opzij zet, moet je toegeven dat Boom gewoon het meer dan ons verdient om verder te gaan in die eindronde dan wij.
Die conclusie is misschien hard... ik vermoed zeker ook voor diegenen die niet beseffen dat er naast den Iendracht ook nog 18 andere ploegen in ons reeks zaten waar hier en daar óók een hele sterke ploeg kunnen op de been brengen.
bovendien hebben ze daar in Bomm een heel seizoen met druk moeten omgaan, met de hete adem van heist in de nek... en in tegenstelling tot Heist, deed Boom het op een mooie manier... met aanvallend voetbal, met powerplay, met open vizier.

Ik merk op dat er velen het verwijt naar de spelers maken van onderschatting, maar ehm... ge moet hier sommige posts nekeer lezen van voor de aftrap! Velen waren, hoe ongelofelijk ook, enorm verblind door die vorige verplaatsing naar Boom. Ik heb Boom op aalst ons ploeg zien wegspelen... en we zijn toen met 1 puntje gaan lopen.... ik ben dat niet vergeten, maar blijkbaar vele anderen wel!

ik heb echt geen zin om daar donderdag nog eens valse hoop te gaan staan koesteren op een onmogelijk mirakel... maar morgen is gewoon weer een nieuwe dag. Geloof ik nog in de kansen van ons ploeg? Natuurlijk niet! (voor wie het nog niet gelooft: IT IS NOT GONNA HAPPEN!)... maar ik heb vandaag de les geleerd, dat niet alles om voetbal draait, en dat is goed zo... volgend jaar is dat vergeten en kom ik samen met 't vrouwke nog heel regelmatig zien...in de hoop dat het dan wel een keertje lukt.

(y) Met een ding ben ik niet akkoord en dat is dat het over is ,het is pas gebeurd donderdag om 21.45 en tot dan liggen we er nog niet uit.Enja natuurlijk geloof ik er niet echt in,maar er zijn al andere mirakels gebeurd.

16 Mei 2010, 20:58
Rode kaart
Rode kaart

en in tegenstelling tot Heist, deed Boom het op een mooie manier... met aanvallend voetbal, met powerplay, met open vizier.

ge gaget nooit afleren hé....VEEL PLEZIER IN DERDE VOLGEND JAAR!!!! :wave:

16 Mei 2010, 20:58
Freak

Leeftijd: 45
hesteneer schreef:
en in tegenstelling tot Heist, deed Boom het op een mooie manier... met aanvallend voetbal, met powerplay, met open vizier.

you fat bastard, you fat bastard! :rolandjen:

16 Mei 2010, 21:03
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
hesteneer schreef:

kleuter

16 Mei 2010, 21:03
Freak

Davy schreef:
hesteneer schreef:

kleuter

Negeert dat toch jongens en zouden de moderators nonkel marcel al geen rood geven van voor hij kan komen lachen? :D

16 Mei 2010, 21:04
Vaste Waarde

Iendrachter90 schreef:
Davy schreef:
hesteneer schreef:

kleuter

Negeert dat toch jongens en zouden de moderators nonkel marcel al geen rood geven van voor hij kan komen lachen? :D

ik vrees van niet, alhoewel, als zij dat mogen dan mogen wij op zijn minst reageren he

16 Mei 2010, 21:06
Vaste Waarde

hesteneer schreef:

Wat zijt ge er mee om in tweede te spelen als ge een gans seizoen onderaan bengelt? ;)
Maarja dan hebben jullie toch ook eens 1!!! seizoen van de tweede klasse mogen proeven he.

16 Mei 2010, 21:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 46