|
|
| Pagina 35 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Belga schreef: Zeven mensen die op 25 mei betrokken waren bij rellen na de voetbalwedstrijd CS Visé-Eendracht Aalst, zijn aangehouden door de onderzoeksrechter van Luik. Twee andere verdachten worden nog gezocht. Foto's Het gaat alles samen om negen personen die geïdentificeerd werden op foto's die tijdens de rellen in Visé werden genomen. Zeven van hen werden gisterenvoormiddag en vannacht in Aalst en Dilbeek opgepakt door de federale gerechtelijke politie en de politie van Aalst. Ze werden overgebracht naar Visé en verhoord. De meesten van hen zouden naar verluidt bekentenissen hebben afgelegd. Vandaag werden de zeven dan aangehouden, in de loop van de dag worden ze naar de gevangenis van Lantin overgebracht. Twee verdachten, die in de omgeving van Aalst wonen, zijn nog op vrije voeten maar worden gezocht. Rellen Na de wedstrijd tegen CS Visé weigerden verschillende supporters van het bezoekende team uit Aalst terug in hun bussen te stappen. Toen de politie er werd bijgehaald, braken rellen uit. De supporters rukten deuren, toiletten en palen los en gooiden ze in de richting van de agenten. Verschillende agenten raakten gewond, één raakte blijvend arbeidsongeschikt en riskeert nog steeds het zicht aan een oog te verliezen. (belga/sam) _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Jul 2008, 15:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iemand een idee wie de 9 zijn? Zijn het er die hier op het forum komen?
|
| 25 Jul 2008, 15:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Jawadde, dat wordt brommen voor die mannen.
|
| 25 Jul 2008, 15:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: Iemand een idee wie de 9 zijn? Zijn het er die hier op het forum komen? Die 2 supporters die ze nog niet hebben bezitten nu al een baard van 2 maand en niemand kan ze nog herkennen . Gelijk wie deze 9 mensen zijn , een financieel drama voor hen . Die toiletten herstellen zal de kost nog niet zijn maar levenslang die agent vergoeden dat zal veel geld kosten . Weinig van gezien in Vlaamse pers maar de gerechtelijke molen heeft wel zijn werk gedaan . Dom als je weet dat er overal beveiligingcamera's zijn . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jul 2008, 15:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ik hoop dat er hier geen namen vernoemd worden op tforum
![]() |
| 25 Jul 2008, 16:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
tsjoep schreef: ik hoop dat er hier geen namen vernoemd worden op tforum ![]() waarom niet? Voor mijn part komen ze er zelfs met foto en al op zodat iedereen hen goed herkent als ze ooit nog hunne kop laten zien op den Iendracht ... geen compassie met die gasten zelle. |
| 25 Jul 2008, 16:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
placietjen schreef: Belga schreef: Zeven mensen die op 25 mei betrokken waren bij rellen na de voetbalwedstrijd CS Visé-Eendracht Aalst, zijn aangehouden door de onderzoeksrechter van Luik. Twee andere verdachten worden nog gezocht. Foto's Het gaat alles samen om negen personen die geïdentificeerd werden op foto's die tijdens de rellen in Visé werden genomen. Zeven van hen werden gisterenvoormiddag en vannacht in Aalst en Dilbeek opgepakt door de federale gerechtelijke politie en de politie van Aalst. Ze werden overgebracht naar Visé en verhoord. De meesten van hen zouden naar verluidt bekentenissen hebben afgelegd. Vandaag werden de zeven dan aangehouden, in de loop van de dag worden ze naar de gevangenis van Lantin overgebracht. Twee verdachten, die in de omgeving van Aalst wonen, zijn nog op vrije voeten maar worden gezocht. Rellen Na de wedstrijd tegen CS Visé weigerden verschillende supporters van het bezoekende team uit Aalst terug in hun bussen te stappen. Een groot deel van hen vond namelijk hun bus niet terug doordat ze zonder reden peperspray in de ogen kregen Toen de politie er werd bijgehaald, hadden ze mogen doorhebben dat hun collega's de rellen in gang hadden gestoken en daarna braken rellen uit. De supporters rukten deuren, toiletten en palen los en gooiden ze in de richting van de agenten. Verschillende agenten raakten gewond, [alsook meerdere onschuldige supporters[/b],één raakte blijvend arbeidsongeschikt en riskeert nog steeds het zicht aan een oog te verliezen. (belga/sam) Dit is een meer realistische weergave van de gebeurtenissen. Er zijn zware fouten begaan, maar ook (en eigenlijk eerst) door de ordediensten. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 25 Jul 2008, 16:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Iemand een idee wie de 9 zijn? Zijn het er die hier op het forum komen? Die 2 supporters die ze nog niet hebben bezitten nu al een baard van 2 maand en niemand kan ze nog herkennen . Gelijk wie deze 9 mensen zijn , een financieel drama voor hen . Die toiletten herstellen zal de kost nog niet zijn maar levenslang die agent vergoeden dat zal veel geld kosten . Weinig van gezien in Vlaamse pers maar de gerechtelijke molen heeft wel zijn werk gedaan . Dom als je weet dat er overal beveiligingcamera's zijn . Ik weet namen van 2man ja maar die namen zeggen doeje gwn ni,dus aan iedereen dat weet wie dat zijn zwijgt gwn over de namen deraf. |
| 25 Jul 2008, 16:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
the_red_ant69 schreef: tsjoep schreef: ik hoop dat er hier geen namen vernoemd worden op tforum ![]() waarom niet? Voor mijn part komen ze er zelfs met foto en al op zodat iedereen hen goed herkent als ze ooit nog hunne kop laten zien op den Iendracht ... geen compassie met die gasten zelle. Zulke supporters kunnen we missen als kiespijn . Levenslang stadionverbod misschien ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jul 2008, 16:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
je hebt gelijk iendrachter , dit doe je NIET , ik kan er ook enkelen en die mensen hebben ook hun goede kanten hoe raar dit ook mag klinken....
|
| 25 Jul 2008, 16:51 |
|
|
Iendrachter90 schreef: Ik weet namen van 2 man ja maar die namen zeggen doeje gwn ni,dus aan iedereen dat weet wie dat zijn zwijgt gwn over de namen deraf. Ik denk niet dat we er iets aan hebben dat het persoon X of Y is . Beter rust laten waar rust is ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jul 2008, 16:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
ken ze allemaal, maar ik zwijg!
En herkennen doen ze ze toch via de foto's. mja.. ![]() |
| 25 Jul 2008, 16:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
just onderkroiper , hop naar volgend seizoen
![]() |
| 25 Jul 2008, 16:56 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
7 man opgepakt...heb Bartos vandaag nog nie gehoord
Wat daar gebeurd is tart natuurlijk alle verbeelding. Veldloop op Sint-Niklaas was er klein bier tegen! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 25 Jul 2008, 16:59 |
|
|
tsjoep schreef: just onderkroiper , hop naar volgend seizoen ![]() Zoals ik het eerder meldde einde maand mei zat mijn kodaksken rap in menne zak . Ik dacht dat één of ander agent in burger mijn geheugenchip zou opeisen indien ik hiervan beelden had gemaakt . Echt spijtig voor die jongens . Het is toch altijd iemands kind of echtgenoot . Ik zou niet graag in hun schoenen staan zekers het financieel plaatje . Want zoals reeds vermeld zullen dat zekers géén slechte gasten zijn maar ja , wie zen gat verbrandt moet op de blaren zitten . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jul 2008, 17:02 |
|
| Pagina 35 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 51 Volgende |