Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 35 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 46
 Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht

Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Vandaag (als neutrale toeschouwer )gaan kijken naar jullie wedstrijd tegen boom.
Slechte match van jullie ploeg gezien en boom verdiend gewonnen, maar toch prachtig weer om te zien met wat voor een massa supporters jullie ALWEER op boom waren alleen al daarom verdient aalst het om naar tweede terug te keren.Veel sterkte na deze zeer zware ontgoocheling.

een temse supporter

16 Mei 2010, 21:57
Freak

Leeftijd: 35
eendrachter'80 schreef:
josken1 schreef:
Neutralboy schreef:
Kijk he mannen hoe pijnlijk het ook is en hoe hard het ook aankomt het is al een mirakel dat we die eindronde nog konden beginnen he.
Een tweede mirakel zit er niet meer in denk ik.
Kop op en volgend jaar er weer tegen aan en slimmer inkopen kwa fysieke kracht.
Ik zal er in elk geval weer staan elke week want de sfeer en de cultuur die er op eendracht aalst heerst die nemen ze mij niet af ook die boerkes van heist en dender niet!!!!
:EA:

Ik hoop ook dat ons bestuur zo slim zal zijn...

Wij hebben voor het volgend seizoen nodig indien het bestuur wil overgaan naar 2é klasse een nieuw middenveld een linkermiddenvelder en Mich DIE MOET BLIJVEN.

Dan zullen de supporters donderdag de laatste kans moeten grijpen,want vanzelf gaan ze hem geen contract meer geven en dan nog.

16 Mei 2010, 21:57
Vaste Waarde

eendrachter'80 schreef:
josken1 schreef:
Neutralboy schreef:
Kijk he mannen hoe pijnlijk het ook is en hoe hard het ook aankomt het is al een mirakel dat we die eindronde nog konden beginnen he.
Een tweede mirakel zit er niet meer in denk ik.
Kop op en volgend jaar er weer tegen aan en slimmer inkopen kwa fysieke kracht.
Ik zal er in elk geval weer staan elke week want de sfeer en de cultuur die er op eendracht aalst heerst die nemen ze mij niet af ook die boerkes van heist en dender niet!!!!
:EA:

Ik hoop ook dat ons bestuur zo slim zal zijn...

Wij hebben voor het volgend seizoen nodig indien het bestuur wil overgaan naar 2é klasse een nieuw middenveld een linkermiddenvelder en Mich DIE MOET BLIJVEN.

En een nieuwe spits ipv Amghar want die brengt helemaal niks bij.

16 Mei 2010, 21:58
Junior

die is ook maar geleend (de nieuwe backup spits is Sam Crispijn)

16 Mei 2010, 22:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Net thuis, stuk in men voeten, vreselijk ontgoocheld , morgen mijn gedacht zeggen over de matcj-h, amaai , kan zelfs niemer tippen fuck.

16 Mei 2010, 22:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
chunga schreef:
Net thuis, stuk in men voeten, vreselijk ontgoocheld , morgen mijn gedacht zeggen over de matcj-h, amaai , kan zelfs niemer tippen fuck.

'k heb dat ook geprobeerd, maar jammer genoeg weet ik nog steeds de uitslag van deze namiddag :stom:

16 Mei 2010, 22:08

Leeftijd: 11
Bericht Re: EINDRONDE: Rupel Boom - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Onderkroiper schreef:
hansken schreef:

gij hebt blijkbaar de weg gezocht via den a12 enz... zo gek ben ik (nog) niet! :)

de weg de ik ga nemen is tussen de 25a30 km lang, onderweg wat cafékes paseren dus kweni juist op hoeveel het gaat komen :angel:

vertrek is voorzien zondagmorgend 7u, bij aankomst zal ik naar da melkhuisje of wa ist daar komen. daar zal ook spionkop lee al van smiddags vertoeven! laten we er daar al een geweldig feestje van maken!! :EA:

tis wel enorm kut da ik daar ga moeten blijven tijdens de match! maar alles voor den eendracht he ;) mijn hart zal bij jullie zijn in de tribunes!
come on iendracht! alles geveuh!! :iendracht:

Misschien ter plaatse sminken en hoge hakken dragen. :love:

Afbeelding

zoveel intelligentie op ene foto...

heel goedkoop zenne uwe commentaar :hmm:

16 Mei 2010, 22:10
Vaste Waarde

Pai schreef:
die is ook maar geleend (de nieuwe backup spits is Sam Crispijn)

De onderhandelingen met Sarazyn zijn nog altijd bezig.

16 Mei 2010, 22:10
Miss Forum 2009-2010

Bram schreef:
chunga schreef:

'k heb dat ook geprobeerd, maar jammer genoeg weet ik nog steeds de uitslag van deze namiddag :stom:

ge hebt inderdaad goe uw best gedaan, ik dacht toch even dat ge de uitslag ging vergeten

Zo pijnlijk, dit was echt afzien en hopen dat de match werd afgefloten. Zo hard uitkijken naar een match en dan zo tegen de muur lopen.

16 Mei 2010, 22:12

Website: http://www.iendracht.be
lot schreef:
Bram schreef:
chunga schreef:

ge hebt inderdaad goe uw best gedaan, ik dacht toch even dat ge de uitslag ging vergeten

Zo pijnlijk, dit was echt afzien en hopen dat de match werd afgefloten. Zo hard uitkijken naar een match en dan zo tegen de muur lopen.

De heenrit was teminste nog plezant op die manier :(
Wat een anticlimax zeg, en eerlijk gezegd ik denk niet dat het (enkel) aan stress lag hoor... allé ik vrees dat het niet aan stress lag beter gezegd :( dat maakt het alleen nog moeilijker te verteren. Een gunstige loting zeggen ze dan :oops:

16 Mei 2010, 22:18

Leeftijd: 68
Ja ben ook nu pas thuis :drank:
Blijven napraten over een erg ontgoocheldende match waarin alle spelers verlamd waren vandaag.
Donderdag zal dit wel niet meer kunnen rechtgezet worden doch ik heb reeds ticket in voorverkoop gekocht en zeker aanwezig met mijn maten.
Ik zal nog een jaartje foto's trekken in 3e :hmm:

Ooit komt de dag dat we derde vaarwel zeggen. In de jaren 70 heeft het ook jaren geduurd eer dat we daar weggeraakt zijn.

Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 16 Mei 2010, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.

16 Mei 2010, 22:20

Leeftijd: 11
Volgend jaar weer al die strontploegen en stadions in derde, hier moet ik een paar dagen van bekomen :(

1dr8 was ontzettend zwak vandaag (behalve de 12de man), de supporters hebben wel laten zien 2de klasse waardig te zijn; de ploeg was een ramp

16 Mei 2010, 22:20
Reserve

zwaar ontgoocheld

Vanaf de 1ste minuut zag je dat boom druk uitoefende en ons niet in het spel liet komen.
We hebben geen 5 passen na elkaar kunnen geven, dus bye balbezit en opbouwend spel. Boom was beter vandaag punt. wie zijn fout dat dit is? de hele ploeg; iedereen was slecht en loom. 3 van de 4 doelpunten door een kopbal; ongelovelijk toch. iedereen stond te slapen :zzz:

hoe dit komt? volgens mij de laksheid en de onderschatting. Een match beginnen met het mes tussen de tanden, dat is wat er ontbrak vandaag. Na de 1-0 is er nog niets verloren als je met inzet speel en die was er niet. Dan is alles gezegd.
Voor donderdag hoop ik op een mirakel maar vrees ervoor. Hierbij volgend jaar terug een jaartje derde.
Ik was deze morgen nog aan het dromen van een derby tegen dender, risicomatch tegen den antwerp of een dagje zee in oostende maar hij zal terug 2 thuismatchen worden tegen ternat of een "derby" tegen zottegem. Triestig voor een ploeg als aalst met zo'n supporters. als je dat vandaag bekeek op de A12; alles was van den iendracht en de sfeer op de parking bij de tennismatch :D das gewoon uniek. die van boom waren zelf onder de indruk en dan volgt de pure realiteit: aalst heeft alles op een club in 2de te zijn behalve het sportieve. Als je de gezichten zag na de match dan is dat echt ver te bleiten :cry:

ik wil nog kwijt aan sommige "sups" die vinden dat successups mongolen zijn. ik ben zelfstandig, werk 6 op 7 en speel zelf op zondagochtend voetbal.Ik geef toe dat ik betaal voor matchen zoals deze en tijd spendeer aan mijn gezin als den iendracht op pakweg Wielsbeke een match afwerkt. Ik ben iendrachtsupporter van 1989 - 1990 en heb 5 jaar een abo gehad in vak H. Ik lees elke dag dit forum en volg ons ploeg op de voet. ben ik dan een mongool omdat ik soms wedstrijden oversla? ik denk van niet en de mongolen bij onze sups zijn diegene die in het verleden "voor sfeer" hebben gezorgd in vise, tegen rcm enz het is niet omdat je niet aanwezig bent op een match dat je den iendracht niet in je hart draagt. den iendracht zit in mijn hart maar het doet pijn om zo te slabakken in 3de klasse en daarom pik ik mijn matchen eruit op eens te gaan kijken. en ik ben niet de enige

eendracht4ever

16 Mei 2010, 22:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
jammen schreef:
the_red_ant69 schreef:
onmondig pottekestamp door een bende zichzelf overschattende pseudo "vedetten" die dachten even de klus te klaren als een zondagnamiddagwandeling met daarbij vandaag nog een VDH cloon aan het roer van het stuurloze schip.

Ik kon niet gaan kijken en ik lees hier ook dat het spelpeil vandaag barslecht was, maar is dit een reden om bepaalde personen direkt beginnen af te schieten. :wadde:
amaai, das pas een verassing

16 Mei 2010, 22:22
Freak

Leeftijd: 45
lowieken84 schreef:
hesteneer schreef:
en in tegenstelling tot Heist, deed Boom het op een mooie manier... met aanvallend voetbal, met powerplay, met open vizier.

ge gaget nooit afleren hé....VEEL PLEZIER IN DERDE VOLGEND JAAR!!!! :wave:

Hehe :lol: Heist, wat gaat dat in godsnaam in tweede gaan doen? Spelniveau=nul, infrastructuur=nul, supporters=0, geschiedenis = 0. Gedoemd om hun fikken zwaar te verbranden daar. Dat draait één van de komende jaren failliet, of zakt onmiddellijk terug naar derde, vierde. Als wat in tweede kan blijven zegt dat veel over de Belgische competitie. Wat een zielige ploeg. Heist naar tweede is een vergissing, een ongelukje.

Kent uw plaats. opkrotte! :fuck: :fuck:

over die infrastructuur en supporters geef ik je gelijk, maar Heist een zwak team noemen, dat is toch ook een brug te ver. Hadden wij maar een Vandermieren op links gehad vandaag of een Webers centraal, we zouden misschien niet op de slachtbank gelegd geweest zijn...

16 Mei 2010, 22:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 46