|
|
| Pagina 35 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Fanatix schreef: 'K denk dat ze sowieso hem zullen op de bank plaatsen ze. Wie gaan ze anders meepakken als reservespits? Het is niet gezegd dat BVR altijd een spits op de bank gaat zetten hé. Als hij zou spelen met Denys - Wouter Moreels en Depoitre + aanvallende flanken zou het me niet verwonderen dat er iets verdedigender zal gedacht worden op de bank... |
| 02 Aug 2010, 14:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Sylvain schreef: Graag wil ik even reageren op diegenen die reeds de ploeg al aan het opstellen zijn. Onlangs las ik in de krant dat ze bij de jeugd van Eendracht Aalst nog op zoek zijn naar verschillende trainers. Doar ejje veel diploms ver noëdeg zenne... |
| 02 Aug 2010, 14:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
DT schreef: witteken schreef: begreep ik ook niet, dat de trainer niet wilt zien dat we altijd maar met 10 spelen . ik denk dat ewen geld geeft om te mogen starten.ik ben geen fan van van damme maar gisteren was hij heel goed bezig,doe zo voort.sterke invalbeurt van ringoot. en een sterke depoitre die veel te veel moet werken. ik had depoitre en sam eens willen zien samen staan , ook al zijn ze beiden groot en sterk toch spelen ze verschillend . sam is meer die diepe spits die tegen die laatste man plakt en depoitre een man die overal loopt en meer afhaakt. een zwak dender gezien, ik hoop dat ze zakken ![]() Ik vond Ewen zaterdag echt niet slecht hoor. Ken was heel goed in het duel en de balrecuperatie, maar was net iets te onstuimig in de verderzetting van het spel - dat zal samen met de maturiteit wel komen. Ik had gehoopt in de tweede helft Brecht naast Filipovic te zien en eens het duo De Schutter - Denys te mogen aanschouwen, maar helaas... Heel raar vond ik dat Denys rechts hangend op het middenveld moest spelen en dat Thomas Coppens zijn kans blijft krijgen op de pure tien terwijl die daar echt (nog?) niet klaar voor is. Yombo heeft daarentegen denk ik al overal op het middenveld gestaan... Ringoot viel in zoals hij al de hele voorbereiding staat te acteren - degelijk, solide en betrouwbaar. Een aantal knappe rushes ook waarbij uit zijn eerste assist eigenlijk altijd een goal moet volgen. Is zeker en vast de beste linksachter momenteel. Jens startte heel sterk met enkele goede aanvallende acties maar tegen een uitgekookte rechtsmidden valt hij voorlopig defensief toch nog iets te licht uit... Ik vind persoonlijk De Castro en Cousin niet altijd 100% geconcentreerd bezig en ik zie met name Delclef De Castro er nog uitspelen op termijn. Delclef acteert heel sober, maar was zaterdag - voor het eerst in de voorbereiding - op geen fout te betrappen en schoof geregeld goed mee door naar voren. Cousin wisselt geniale momenten af - enkele knappe ballen achter de verdediging naar Depoitre - met serieuze floshen wat ik wel van een 18 jarige zou kunnen tolereren, maar van zo'n gelouterde speler toch niet te veel wil zien. Wacht soms ook heeeel lang vooraleer hij een beslissing neemt in zijn acties waardoor of de kans weg is of de oprukkende speler zich al in buitenspel bevindt... Had zelf altijd moeten scoren of op z'n minst binnen het kader kunnen schieten bij die 1-2 met Laurent, maar aarzelde te lang. Wat ik hier nog niet heb gelezen: Kempeneer ging toch wel serieus in de fout bij die vrije trap?? Op nog geen twintig meter centraal voor doel, amper vijf of zes man in uw muur zetten en dan zelf bij 1 van de palen postvatten... Kon in geen jaren bij die bal in de andere hoek - zelfs al zou die niet zo goed getrapt zijn als nu... Wat ik heel jammer vind is dat Sam Crispijn telkens "maar" kan spelen met de tweede garnituur achter zich. Laat die eens een hele match met Moreels achter/naast zich in de ploeg staan en je gaat een pak meer goals zien. Was geen simpele goal zaterdag en scoorde ei zo na ook de 2-2 maar koos ervoor de keeper te omspelen ipv meteen te stiften... Wat de fandag zelf betreft - door onvoorziene omstandigheden kon ik er pas redelijk laat zijn - rond vijf uur - en ik was toch ook geschrokken van de matige opkomst (de match buiten beschouwing gelaten want die was redelijk goed bijgewoond) wat ik vooral jammer vind voor alle mensen die er hun hart en ziel hebben ingestoken. Dender zelf - op het veld dan - enkele goede individuele spelers zoals die nr 18 maar als er geen ervaring bijkomt (wat voorlopig niet kan wegens hun transferverbod) gaan ze het heel moeilijk krijgen in tweede. Hebben bovendien ook geen kracht en power in de ploeg en zijn er over de hele wedstrijd - zelfs tegen ons B-elftal van de laatste dertig minuten - niet in geslaagd 1 aanval in elkaar te knutselen waar een kans uit voortkwam. Het eerste doelpunt werd weggegeven door ons, het tweede eigenlijk ook. Wat hen nog meer zorgen zou moeten baren: als die kleine zwarte (Ngolok dacht ik) hun draaischijf/motor gaat moeten worden, dan gaat hij 1) toch de afmetingen van een voetbalveld moeten leren inschatten en 2) kijken waar zijn medespelers zich dan precies op dat veld bevinden - wat met dat afzichtelijke fluogeel toch niet moeilijk was - want het was echt schrijnend om zien waar die zijn passen verzeild geraakten... dat heb ik hier al 100 keer gelezen, hij was toch zo slecht niet, wanneer gaat hij eens goed zijn . hij komt 4 keer aan de bal en geeft hem 3 x achteruit, en dan moet je lezen dat hij zo slecht nog niet is. ewen begint altijd met inzet maar na 20 min zie je hem al achteruit zakken en na een half uur speelt hij al op gelijke hoogte met de schutter . als troch slecht speelde riepen ze hem van t plein, maar bij ewen kan dat allemaal zonder problemen. een de schutter op het midden heb ik al lang uit mijn hoofd gezet, ofwel is bvr stekeblind ofwel is hij te koppig. |
| 02 Aug 2010, 16:27 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
Dit staat op de site van de KBVB dus dat zal wel juist zijn zeker?
DI 03/08 19:30 1STE PLOEG ORG: SK.TERJODEN-WELLE(04133) SK.TERJODEN-WELLE A-ELFTAL(04133) - VC.EENDR.AALST 2002 A-ELFTAL (00090) FLORENT BEECKMAN STADION(2431) REF:DE NAEYER DIETER(3) AR1:TUYTSCHAEVER BART(3) AR2:MERTENS JOHNY(4) |
| 02 Aug 2010, 16:31 |
|
|
Freak
ze zien mij daar toch niet.
![]() |
| 02 Aug 2010, 16:41 |
|
|
Scholier
witteken schreef: DT schreef: witteken schreef: begreep ik ook niet, dat de trainer niet wilt zien dat we altijd maar met 10 spelen . ik denk dat ewen geld geeft om te mogen starten.ik ben geen fan van van damme maar gisteren was hij heel goed bezig,doe zo voort.sterke invalbeurt van ringoot. en een sterke depoitre die veel te veel moet werken. ik had depoitre en sam eens willen zien samen staan , ook al zijn ze beiden groot en sterk toch spelen ze verschillend . sam is meer die diepe spits die tegen die laatste man plakt en depoitre een man die overal loopt en meer afhaakt. een zwak dender gezien, ik hoop dat ze zakken ![]() Ik vond Ewen zaterdag echt niet slecht hoor. Ken was heel goed in het duel en de balrecuperatie, maar was net iets te onstuimig in de verderzetting van het spel - dat zal samen met de maturiteit wel komen. Ik had gehoopt in de tweede helft Brecht naast Filipovic te zien en eens het duo De Schutter - Denys te mogen aanschouwen, maar helaas... Heel raar vond ik dat Denys rechts hangend op het middenveld moest spelen en dat Thomas Coppens zijn kans blijft krijgen op de pure tien terwijl die daar echt (nog?) niet klaar voor is. Yombo heeft daarentegen denk ik al overal op het middenveld gestaan... Ringoot viel in zoals hij al de hele voorbereiding staat te acteren - degelijk, solide en betrouwbaar. Een aantal knappe rushes ook waarbij uit zijn eerste assist eigenlijk altijd een goal moet volgen. Is zeker en vast de beste linksachter momenteel. Jens startte heel sterk met enkele goede aanvallende acties maar tegen een uitgekookte rechtsmidden valt hij voorlopig defensief toch nog iets te licht uit... Ik vind persoonlijk De Castro en Cousin niet altijd 100% geconcentreerd bezig en ik zie met name Delclef De Castro er nog uitspelen op termijn. Delclef acteert heel sober, maar was zaterdag - voor het eerst in de voorbereiding - op geen fout te betrappen en schoof geregeld goed mee door naar voren. Cousin wisselt geniale momenten af - enkele knappe ballen achter de verdediging naar Depoitre - met serieuze floshen wat ik wel van een 18 jarige zou kunnen tolereren, maar van zo'n gelouterde speler toch niet te veel wil zien. Wacht soms ook heeeel lang vooraleer hij een beslissing neemt in zijn acties waardoor of de kans weg is of de oprukkende speler zich al in buitenspel bevindt... Had zelf altijd moeten scoren of op z'n minst binnen het kader kunnen schieten bij die 1-2 met Laurent, maar aarzelde te lang. Wat ik hier nog niet heb gelezen: Kempeneer ging toch wel serieus in de fout bij die vrije trap?? Op nog geen twintig meter centraal voor doel, amper vijf of zes man in uw muur zetten en dan zelf bij 1 van de palen postvatten... Kon in geen jaren bij die bal in de andere hoek - zelfs al zou die niet zo goed getrapt zijn als nu... Wat ik heel jammer vind is dat Sam Crispijn telkens "maar" kan spelen met de tweede garnituur achter zich. Laat die eens een hele match met Moreels achter/naast zich in de ploeg staan en je gaat een pak meer goals zien. Was geen simpele goal zaterdag en scoorde ei zo na ook de 2-2 maar koos ervoor de keeper te omspelen ipv meteen te stiften... Wat de fandag zelf betreft - door onvoorziene omstandigheden kon ik er pas redelijk laat zijn - rond vijf uur - en ik was toch ook geschrokken van de matige opkomst (de match buiten beschouwing gelaten want die was redelijk goed bijgewoond) wat ik vooral jammer vind voor alle mensen die er hun hart en ziel hebben ingestoken. Dender zelf - op het veld dan - enkele goede individuele spelers zoals die nr 18 maar als er geen ervaring bijkomt (wat voorlopig niet kan wegens hun transferverbod) gaan ze het heel moeilijk krijgen in tweede. Hebben bovendien ook geen kracht en power in de ploeg en zijn er over de hele wedstrijd - zelfs tegen ons B-elftal van de laatste dertig minuten - niet in geslaagd 1 aanval in elkaar te knutselen waar een kans uit voortkwam. Het eerste doelpunt werd weggegeven door ons, het tweede eigenlijk ook. Wat hen nog meer zorgen zou moeten baren: als die kleine zwarte (Ngolok dacht ik) hun draaischijf/motor gaat moeten worden, dan gaat hij 1) toch de afmetingen van een voetbalveld moeten leren inschatten en 2) kijken waar zijn medespelers zich dan precies op dat veld bevinden - wat met dat afzichtelijke fluogeel toch niet moeilijk was - want het was echt schrijnend om zien waar die zijn passen verzeild geraakten... dat heb ik hier al 100 keer gelezen, hij was toch zo slecht niet, wanneer gaat hij eens goed zijn . hij komt 4 keer aan de bal en geeft hem 3 x achteruit, en dan moet je lezen dat hij zo slecht nog niet is. ewen begint altijd met inzet maar na 20 min zie je hem al achteruit zakken en na een half uur speelt hij al op gelijke hoogte met de schutter . als troch slecht speelde riepen ze hem van t plein, maar bij ewen kan dat allemaal zonder problemen. een de schutter op het midden heb ik al lang uit mijn hoofd gezet, ofwel is bvr stekeblind ofwel is hij te koppig. ik heb niks tegen ewen, maar die jongen kan gewoon niet mee en hij vertraagd gans ons spel, als we met hem gaan beginnen aan ons nieuw seizoen dan hou ik mijn hart al vast, zaterdag tegen dender heeft van damme 2 fouten moeten begaan om de stoten van ewen recht te zetten, fouten die in competitie wel eens gele kaarten zouden kunnen opleveren, spijtig voor ewen, maar die jongen moet uit de ploeg. |
| 02 Aug 2010, 16:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwetwit schreef: witteken schreef: DT schreef: Ik vond Ewen zaterdag echt niet slecht hoor. Ken was heel goed in het duel en de balrecuperatie, maar was net iets te onstuimig in de verderzetting van het spel - dat zal samen met de maturiteit wel komen. Ik had gehoopt in de tweede helft Brecht naast Filipovic te zien en eens het duo De Schutter - Denys te mogen aanschouwen, maar helaas... Heel raar vond ik dat Denys rechts hangend op het middenveld moest spelen en dat Thomas Coppens zijn kans blijft krijgen op de pure tien terwijl die daar echt (nog?) niet klaar voor is. Yombo heeft daarentegen denk ik al overal op het middenveld gestaan... Ringoot viel in zoals hij al de hele voorbereiding staat te acteren - degelijk, solide en betrouwbaar. Een aantal knappe rushes ook waarbij uit zijn eerste assist eigenlijk altijd een goal moet volgen. Is zeker en vast de beste linksachter momenteel. Jens startte heel sterk met enkele goede aanvallende acties maar tegen een uitgekookte rechtsmidden valt hij voorlopig defensief toch nog iets te licht uit... Ik vind persoonlijk De Castro en Cousin niet altijd 100% geconcentreerd bezig en ik zie met name Delclef De Castro er nog uitspelen op termijn. Delclef acteert heel sober, maar was zaterdag - voor het eerst in de voorbereiding - op geen fout te betrappen en schoof geregeld goed mee door naar voren. Cousin wisselt geniale momenten af - enkele knappe ballen achter de verdediging naar Depoitre - met serieuze floshen wat ik wel van een 18 jarige zou kunnen tolereren, maar van zo'n gelouterde speler toch niet te veel wil zien. Wacht soms ook heeeel lang vooraleer hij een beslissing neemt in zijn acties waardoor of de kans weg is of de oprukkende speler zich al in buitenspel bevindt... Had zelf altijd moeten scoren of op z'n minst binnen het kader kunnen schieten bij die 1-2 met Laurent, maar aarzelde te lang. Wat ik hier nog niet heb gelezen: Kempeneer ging toch wel serieus in de fout bij die vrije trap?? Op nog geen twintig meter centraal voor doel, amper vijf of zes man in uw muur zetten en dan zelf bij 1 van de palen postvatten... Kon in geen jaren bij die bal in de andere hoek - zelfs al zou die niet zo goed getrapt zijn als nu... Wat ik heel jammer vind is dat Sam Crispijn telkens "maar" kan spelen met de tweede garnituur achter zich. Laat die eens een hele match met Moreels achter/naast zich in de ploeg staan en je gaat een pak meer goals zien. Was geen simpele goal zaterdag en scoorde ei zo na ook de 2-2 maar koos ervoor de keeper te omspelen ipv meteen te stiften... Wat de fandag zelf betreft - door onvoorziene omstandigheden kon ik er pas redelijk laat zijn - rond vijf uur - en ik was toch ook geschrokken van de matige opkomst (de match buiten beschouwing gelaten want die was redelijk goed bijgewoond) wat ik vooral jammer vind voor alle mensen die er hun hart en ziel hebben ingestoken. Dender zelf - op het veld dan - enkele goede individuele spelers zoals die nr 18 maar als er geen ervaring bijkomt (wat voorlopig niet kan wegens hun transferverbod) gaan ze het heel moeilijk krijgen in tweede. Hebben bovendien ook geen kracht en power in de ploeg en zijn er over de hele wedstrijd - zelfs tegen ons B-elftal van de laatste dertig minuten - niet in geslaagd 1 aanval in elkaar te knutselen waar een kans uit voortkwam. Het eerste doelpunt werd weggegeven door ons, het tweede eigenlijk ook. Wat hen nog meer zorgen zou moeten baren: als die kleine zwarte (Ngolok dacht ik) hun draaischijf/motor gaat moeten worden, dan gaat hij 1) toch de afmetingen van een voetbalveld moeten leren inschatten en 2) kijken waar zijn medespelers zich dan precies op dat veld bevinden - wat met dat afzichtelijke fluogeel toch niet moeilijk was - want het was echt schrijnend om zien waar die zijn passen verzeild geraakten... dat heb ik hier al 100 keer gelezen, hij was toch zo slecht niet, wanneer gaat hij eens goed zijn . hij komt 4 keer aan de bal en geeft hem 3 x achteruit, en dan moet je lezen dat hij zo slecht nog niet is. ewen begint altijd met inzet maar na 20 min zie je hem al achteruit zakken en na een half uur speelt hij al op gelijke hoogte met de schutter . als troch slecht speelde riepen ze hem van t plein, maar bij ewen kan dat allemaal zonder problemen. een de schutter op het midden heb ik al lang uit mijn hoofd gezet, ofwel is bvr stekeblind ofwel is hij te koppig. ik heb niks tegen ewen, maar die jongen kan gewoon niet mee en hij vertraagd gans ons spel, als we met hem gaan beginnen aan ons nieuw seizoen dan hou ik mijn hart al vast, zaterdag tegen dender heeft van damme 2 fouten moeten begaan om de stoten van ewen recht te zetten, fouten die in competitie wel eens gele kaarten zouden kunnen opleveren, spijtig voor ewen, maar die jongen moet uit de ploeg. Ik vrees dat van damme of denys gaat geslachtofferd worden voor de koppigheid van de trainer,het al denys-verheyden of verheyden -van damme worden.Op de een of andere manier heeft den trainer het voor verheyden en wil hij dus niet inzien dat andere beter zijn. |
| 02 Aug 2010, 16:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Zolang BVR resultaat haalt is da goed eh..
Ikzelf hoop zoals vele anderen op Van Damme-Denys maarja trainer beslist |
| 02 Aug 2010, 16:49 |
|
|
Freak
ik hoop op deschutter-denijs.
|
| 02 Aug 2010, 16:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
waly 2 schreef: ik hoop op deschutter-denijs. We mogen nu ook geen mirakels verwachten é Of hij moet morgen ineens nog een ingeving hebben en nog is beginnen schuiven overal. ![]() Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 02 Aug 2010, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 02 Aug 2010, 16:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
waly 2 schreef: ik hoop op deschutter-denijs. Ik wil u ni "kwetsen" |
| 02 Aug 2010, 16:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Iendrachter90 schreef: waly 2 schreef: ik hoop op deschutter-denijs. We mogen nu ook geen mirakels verwachten é ![]() Bvr heeft vorig seizoen wel nog voor een mirakal gezorgd,want niemand had nog gedacht dat we de eindronde zouden spelen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Aug 2010, 16:57 |
|
|
Bakkie schreef: Iendrachter90 schreef: waly 2 schreef: ik hoop op deschutter-denijs. We mogen nu ook geen mirakels verwachten é ![]() Bvr heeft vorig seizoen wel nog voor een mirakal gezorgd,want niemand had nog gedacht dat we de eindronde zouden spelen. Ik wel en ik heb hier op het forum ne getuigen danek dat gezegd heb ![]() |
| 02 Aug 2010, 16:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
@DT:ik ben ook tevreden over Crispijn laat daar geen twijfel over bestaan en bi jmij zat hij op de bank.Want je kan natuurlijk beter het spel openbreken met een echte spits dan, met een Denijs een rij vooruit te schuiven.
|
| 02 Aug 2010, 17:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Iendrachter90 schreef: Bakkie schreef: Iendrachter90 schreef: We mogen nu ook geen mirakels verwachten é ![]() Bvr heeft vorig seizoen wel nog voor een mirakal gezorgd,want niemand had nog gedacht dat we de eindronde zouden spelen. Ik wel en ik heb hier op het forum ne getuigen danek dat gezegd heb ![]() Mirakels bestaan dan toch. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Aug 2010, 17:13 |
|
| Pagina 35 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 59 Volgende |